[Quicknet] Wie heeft er nog geen hogere snelheid?

Pagina: 1
Acties:

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Ok het is nu januari en nog steeds zit ik op de oude snelheid terwijl iedereen die ik ken met een quicknet abbo al lange tijd ge-upgrade zijn. Ik kan ook mijn mail niet controleren van quicknet omdat ik nooit een username/password ontvangen heb (zelfs niet nadat dit 2x telefonisch is toegezegt)

Moet ik gaan bellen of zijn er nog meer die nog niet de 50% extra snelheid hebben?

(en ja, ik reset steeds me modem)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik zou anders gewoon even een mailtje sturen naar de helpdesk, dan krijg je van hun heel snel een antwoord. Als ik tegenwoordig iets nodig heb dan mail ik alleen nog maar want dat is lekker makkelijk. :)

Ook kun je dan makkelijk bepaalde instellingen copy/pasten.
Dat geeft de medewerker daar ook weer een beter beeld van de situatie.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-08 17:42
OOOOw dit komt me heel bekend voor, heb ik ook nog een topic over geopend !!

Hier is tie : Migratie Sonera naar (snelle) Chello Mislukt?/

Dus gewoon bellen en zeggen dat ze daar denk ik nog je modem moet uncappen.
Het ligt in ieder geval aan hun gewoon laten zien dat je er verstand van hebt wil ook wel eens helpen!

[ Voor 37% gewijzigd door henkyyyyyyy op 02-01-2003 11:34 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd in "KPN komt met goedkoop adsl, snelheid omh"
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 01:45:
Voordat je gaat klagen, kijk eens voor de grap op www.mxstream.nl. Daar staat een mooi lijstje met datums wanneer bij jou de snelheid omhoog gaat
Misschien komt het dus nog bij jouw, deze maand :)

🌞🍃

• bpgroen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11-2023
op de volgende pagina kun je een overzicht bekijken over de planning voor het doorvoeren van de upgrade:

http://www.xs4all.nl/helpdesk/nieuws/upgrade_planning.html

• bazs2000

bazs2000

Mag ik even opmerken dat Quicknet een kabelaar is en niet een ADSL-aanbieder.
Je kunt dan wel met een ADSL-topic aan komen zetten maar ik denk niet dat de topicstarter daar iets aan heeft. ;)

• Flyduck
freak182 schreef op 02 januari 2003 @ 11:34:
op de volgende pagina kun je een overzicht bekijken over de planning voor het doorvoeren van de upgrade:

http://www.xs4all.nl/helpdesk/nieuws/upgrade_planning.html
Mjah ok, maar mijn post gaat over Quicknet (Kabel) en niet over XS4all (ADSL) :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bazs2000 schreef op 02 januari 2003 @ 11:36:
Mag ik even opmerken dat Quicknet een kabelaar is en niet een ADSL-aanbieder.
Je kunt dan wel met een ADSL-topic aan komen zetten maar ik denk niet dat de topicstarter daar iets aan heeft. ;)
Oo fuck, ik dacht dat't adsl was wat ook via Mxstream ging :X :+

[ Voor 54% gewijzigd door kamerplant op 02-01-2003 12:24 ]

🌞🍃

• Flyduck
Nou helpdesk krijg ik gewoon weer zo een standaard antwoord.

Geachte mevrouw/meneer,

De snelheid is overal al doorgevoerd. U kunt proberen even een paar minuten de stekker van uw modem uit het stopcontact te laten.

Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,

Menno Giebels

Junior Helpdesk Representative
N.V. Multikabel

Zuchttt.. alsof ik dat al niet 10x geprobeerd heb :'(
Dit soort dingen gaan altijd alleen bij mij fout!

Zo belde ik 8 maanden nadat ik kabelinternet via quicknet had naar ze op waarom ik geen rekeningen van ze kreeg, bleek dat ik helemaal niet in de administratie stond. Moest ik na 8 maanden! internetten alsnog lid gaan worden. Echter heb ik nooit me username/password voor de mail ontvangen (ook niet nadat ik dat 2x telefonisch heb gevraagd)

Verwijderd

Flyduck schreef op 02 January 2003 @ 15:15:
Zo belde ik 8 maanden nadat ik kabelinternet via quicknet had naar ze op waarom ik geen rekeningen van ze kreeg, bleek dat ik helemaal niet in de administratie stond. Moest ik na 8 maanden! internetten alsnog lid gaan worden. Echter heb ik nooit me username/password voor de mail ontvangen (ook niet nadat ik dat 2x telefonisch heb gevraagd)
Heb je die acht maanden ook nog betaald??

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-07 09:10

Vidra

Vragen?

Flyduck schreef op 02 januari 2003 @ 15:15:
Nou helpdesk krijg ik gewoon weer zo een standaard antwoord.

Geachte mevrouw/meneer,

De snelheid is overal al doorgevoerd. U kunt proberen even een paar minuten de stekker van uw modem uit het stopcontact te laten.

Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,

Menno Giebels

Junior Helpdesk Representative
N.V. Multikabel

Zuchttt.. alsof ik dat al niet 10x geprobeerd heb :'(
Dit soort dingen gaan altijd alleen bij mij fout!

Er zit een resetknop op de modem die moet je indrukken (met de stroom op de modem) dan is je snelheid wel veranderd.... :D staat ook in de verzonden email dat je de modem handmatig moet resetten of langer dan een half uur de stroom er af moet laten.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Echter heb ik nooit me username/password voor de mail ontvangen (ook niet nadat ik dat 2x telefonisch heb gevraagd)
Nou dan heb je echt de verkeerde gesproken, weet je zeker dat het adres goed is. Laatst was brief ook kwijt en dag later in de bus. Klasse van ze. Snelheid ook, constateerde (zonder stekker eruit te hebben gehaald) dat deze omhoog was gegaan en 3 dagen later een mailtje. Niet echt problemen met ze gehad.

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 11:23

grep

meer begrep...

Vidra schreef op 02 januari 2003 @ 16:29:
[...]
Er zit een resetknop op de modem die moet je indrukken (met de stroom op de modem) dan is je snelheid wel veranderd.... :D staat ook in de verzonden email dat je de modem handmatig moet resetten of langer dan een half uur de stroom er af moet laten.
Volgens mij is dit onzin.
Ik heb zelf de stroomstekker ongeveer 30 sec. eruit gehad en dat werkte perfect.

• bazs2000

bazs2000

Ik vraag mij even af wat voor modem de topicstarter heeft.
Ik weet van die Elsa's dat die soms beter reageren op een harde reset dan dat de stekker eruit gaat.

• Flyduck
Ik heb een future networks modem (inclusief resetknop die ik ook veelvuldig ingedrukt heb). Ik heb nu telefonisch contact gehad met quicknet, het bleek dat ze een verkeerd MAC adres van me modem hadden :? Ze gingen het iig uitzoeken, ben benieuwd.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Flyduck schreef op 02 januari 2003 @ 19:14:
Ik heb een future networks modem (inclusief resetknop die ik ook veelvuldig ingedrukt heb). Ik heb nu telefonisch contact gehad met quicknet, het bleek dat ze een verkeerd MAC adres van me modem hadden :? Ze gingen het iig uitzoeken, ben benieuwd.
Er zit toch per ongeluk geen router tussen?
Pagina: 1