Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Ook kun je dan makkelijk bepaalde instellingen copy/pasten.
Dat geeft de medewerker daar ook weer een beter beeld van de situatie.
Hier is tie : Migratie Sonera naar (snelle) Chello Mislukt?/
Dus gewoon bellen en zeggen dat ze daar denk ik nog je modem moet uncappen.
Het ligt in ieder geval aan hun gewoon laten zien dat je er verstand van hebt wil ook wel eens helpen!
[ Voor 37% gewijzigd door henkyyyyyyy op 02-01-2003 11:34 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Misschien komt het dus nog bij jouw, deze maandVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 01:45:
Voordat je gaat klagen, kijk eens voor de grap op www.mxstream.nl. Daar staat een mooi lijstje met datums wanneer bij jou de snelheid omhoog gaat
🌞🍃
http://www.xs4all.nl/helpdesk/nieuws/upgrade_planning.html
Je kunt dan wel met een ADSL-topic aan komen zetten maar ik denk niet dat de topicstarter daar iets aan heeft.
Mjah ok, maar mijn post gaat over Quicknet (Kabel) en niet over XS4all (ADSL)freak182 schreef op 02 januari 2003 @ 11:34:
op de volgende pagina kun je een overzicht bekijken over de planning voor het doorvoeren van de upgrade:
http://www.xs4all.nl/helpdesk/nieuws/upgrade_planning.html
Oo fuck, ik dacht dat't adsl was wat ook via Mxstream gingbazs2000 schreef op 02 januari 2003 @ 11:36:
Mag ik even opmerken dat Quicknet een kabelaar is en niet een ADSL-aanbieder.
Je kunt dan wel met een ADSL-topic aan komen zetten maar ik denk niet dat de topicstarter daar iets aan heeft.
[ Voor 54% gewijzigd door kamerplant op 02-01-2003 12:24 ]
🌞🍃
Geachte mevrouw/meneer,
De snelheid is overal al doorgevoerd. U kunt proberen even een paar minuten de stekker van uw modem uit het stopcontact te laten.
Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Menno Giebels
Junior Helpdesk Representative
N.V. Multikabel
Zuchttt.. alsof ik dat al niet 10x geprobeerd heb
Dit soort dingen gaan altijd alleen bij mij fout!
Zo belde ik 8 maanden nadat ik kabelinternet via quicknet had naar ze op waarom ik geen rekeningen van ze kreeg, bleek dat ik helemaal niet in de administratie stond. Moest ik na 8 maanden! internetten alsnog lid gaan worden. Echter heb ik nooit me username/password voor de mail ontvangen (ook niet nadat ik dat 2x telefonisch heb gevraagd)
Verwijderd
Heb je die acht maanden ook nog betaald??Flyduck schreef op 02 January 2003 @ 15:15:
Zo belde ik 8 maanden nadat ik kabelinternet via quicknet had naar ze op waarom ik geen rekeningen van ze kreeg, bleek dat ik helemaal niet in de administratie stond. Moest ik na 8 maanden! internetten alsnog lid gaan worden. Echter heb ik nooit me username/password voor de mail ontvangen (ook niet nadat ik dat 2x telefonisch heb gevraagd)
Er zit een resetknop op de modem die moet je indrukken (met de stroom op de modem) dan is je snelheid wel veranderd....Flyduck schreef op 02 januari 2003 @ 15:15:
Nou helpdesk krijg ik gewoon weer zo een standaard antwoord.
Geachte mevrouw/meneer,
De snelheid is overal al doorgevoerd. U kunt proberen even een paar minuten de stekker van uw modem uit het stopcontact te laten.
Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Menno Giebels
Junior Helpdesk Representative
N.V. Multikabel
Zuchttt.. alsof ik dat al niet 10x geprobeerd heb
Dit soort dingen gaan altijd alleen bij mij fout!
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Nou dan heb je echt de verkeerde gesproken, weet je zeker dat het adres goed is. Laatst was brief ook kwijt en dag later in de bus. Klasse van ze. Snelheid ook, constateerde (zonder stekker eruit te hebben gehaald) dat deze omhoog was gegaan en 3 dagen later een mailtje. Niet echt problemen met ze gehad.Echter heb ik nooit me username/password voor de mail ontvangen (ook niet nadat ik dat 2x telefonisch heb gevraagd)
Volgens mij is dit onzin.Vidra schreef op 02 januari 2003 @ 16:29:
[...]
Er zit een resetknop op de modem die moet je indrukken (met de stroom op de modem) dan is je snelheid wel veranderd....staat ook in de verzonden email dat je de modem handmatig moet resetten of langer dan een half uur de stroom er af moet laten.
Ik heb zelf de stroomstekker ongeveer 30 sec. eruit gehad en dat werkte perfect.
Ik weet van die Elsa's dat die soms beter reageren op een harde reset dan dat de stekker eruit gaat.
Er zit toch per ongeluk geen router tussen?Flyduck schreef op 02 januari 2003 @ 19:14:
Ik heb een future networks modem (inclusief resetknop die ik ook veelvuldig ingedrukt heb). Ik heb nu telefonisch contact gehad met quicknet, het bleek dat ze een verkeerd MAC adres van me modem haddenZe gingen het iig uitzoeken, ben benieuwd.