Ik help een collega een computer samen te stellen, en ik heb gekozen voor AMD Athlon voor haar. Ze wil muziek maken op deze computer, en nu heeft een vriend van haar gezegd dat een AMD Athlon XP daar niet geschikt voor is. Weet iemand van jullie hoe dat zit?
hij is er zeker wel geschikt voor, aangezien Athlon's erg goed met multimedia overweg kunnen.
misschien kan je die persoon is vragen waarom de XP er neit voor geschikt is?
ik kan me voorstellen dat een PIV er iets meer geschikt voor is aangezien de langere pipeline, maar als er ook op de prijs geled gaat worden raad ik de XP aan.
verder kan er al muziek gemaakt worden op een P2 dus eigenlijk moet er geen probleem zijn
hoe was die collega muziek gaan maken?
ik kan me voorstellen dat een PIV er iets meer geschikt voor is aangezien de langere pipeline, maar als er ook op de prijs geled gaat worden raad ik de XP aan.
verder kan er al muziek gemaakt worden op een P2 dus eigenlijk moet er geen probleem zijn
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Videobewerking: AMD TB/XP of PIII/P IV ?
of je nou film gaat editten of muziek gaat maken, (film is zwaarder lijkt mij)
M'n oom maakt muziek met z'n gitaar en edit dit dan op de computer.
hij heeft Sound Blaster Platinum en een Pentium 3 800 en 256 mb ram en hij vind het goed gaan.
of je nou film gaat editten of muziek gaat maken, (film is zwaarder lijkt mij)
M'n oom maakt muziek met z'n gitaar en edit dit dan op de computer.
hij heeft Sound Blaster Platinum en een Pentium 3 800 en 256 mb ram en hij vind het goed gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Rody op 02-01-2003 09:48 ]
Verwijderd
je merkt toch vaak dat mensen vlug een mening klaar hebben die niet gebouwd is op feiten .
ze roepen vaak iets waar ze de ballen verstand van hebben.
ze roepen vaak iets waar ze de ballen verstand van hebben.
Ze wil een synthesizer aansluiten e.d., uiteindelijk ook een microfoon om in te zingen. Dure soundcard e.d. al uitgezocht.BasieP schreef op 02 January 2003 @ 09:45:
hij is er zeker wel geschikt voor, aangezien Athlon's erg goed met multimedia overweg kunnen.
Da's gewoon ongefundeerd geblaat.. Laat hem dan gewoon komen met bewijzen, wedden dat het achteraf gewoon aan de gebruiker ligt 
Maar je had ook gewoon wat reviews over de Athlon XP kunnen lezen
Maar je had ook gewoon wat reviews over de Athlon XP kunnen lezen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()