Toon posts:

Tips Voor Audio, Video & HiFi Budget (Tot Max 250 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Iedereen

Ik heb deze topic aangemaakt met als doel om tips uit te wisselen en te streven naar goed(koop) en flexibele multi-functionele Audio, Video & HiFi producten die niet meer mogen kosten dan 250 euro.

heb je tips en suggesties laat het me gerust horen.

Groetjes Mootje

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :)

Er is een product op de markt die het mogelijk maakt om draadloos video/audio signaal te versturen doormiddel van een zender en ontvanger.
je kunt je pc ,hifiset,tv,video bedienen met een universale afstandsbediening die ook een mogelijkheidsfunctie heeft om ook als remote controle mouse te fungeren.
Dus
-je kunt je divx filmpjes kijken, mp3 luisteren of je e-mail checken op de tv.
-op je hifi set mp3 luisteren
-Divx film kijken op je videorecorder
-Divx film kijken op je DVD speler

Lekker Goedkoop je kunt de dingen die je al hebt gewoon lekker optimaal benutten

zoek op de site naar dvd anywhere set (prijs is 179 euro)
hier heb je de link:
http://www.marmitek.com/

veel plezier 8)

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

2 users met een account? Het komt een beetje verwarrend over, want het lijkt of je je eigen vraag beantwoordt.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:45

Sport_Life

Solvitur ambulando

Tyrian schreef op 02 January 2003 @ 02:15:
2 users met een account? Het komt een beetje verwarrend over, want het lijkt of je je eigen vraag beantwoordt.
Volgens mij wilt topicstarter een topic maken met tips voor budget HIFI ;). (dus niet specifiek een vraag beantwoorden)

Topicstarter; op GoT is het de gewoonte om als topicstarter een 1e reactie ook in de beginpost te verwerken.

Welkom @ GoT trouwens, lees ook even de faq door :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 02-01-2003 02:23 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Topicstarter
nee ik voeg info toe

Verwijderd

Welkom op GoT, je kan de edit knop gebruiken om iets aan je post toe te voegen en groeten onder je post hoeft ook niet.
Ik stel voor dat je even de FAQ leest zodat je de basis regeltjes weet..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 10:32 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

audio moet je gewoon zelf kopen. Orienteren doe je in de winkel, waar je gelijk kan horen of jij het goed vindt klinken :).

Zulke topics als deze zullen nergens op uitlopen, omdat ten eerste onder de 250 euro nauwelijks serieus audio te krijgen is (je kan niet echt combinaties maken, dus blijft bij mini/microsets opsommen). Je kan dit dus echt beter in de winkel doen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.