[XP] Constant 100% cpuload iexplore.exe

Pagina: 1
Acties:

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-08 18:17
Ik zit nu al een paar dagen te ploeteren, maar kom er niet uit... Ik zit met me handen in me haar...

Ik heb sinds mijn schone XP installatie een heel traag onstabiel systeem. Kon niet vinden wat het was. Zat ik zonet in Taakbeheer (CTRL+ALT+DEL) en zag daar IEXPLORE.EXE staan met een constante CPU load van 99.
Nu weet ik dat bij XP de hele shell in IEXPLORE.EXE zit, maar ik doe verder helemaal niks, zoals je op de screenshot hieronder kunt zien. Maar toch is de CPU load constant 99... Wat kan dat nou weer zijn :? ??

Ik heb verder helemaal geen CPU belastende programmas aan, en als ik dat al had moest ie niet bij IEXPLORE.EXE die 99% cpu load moeten zetten, maar bij het desbetreffende programma.

Wie kan mij helpen??

<<< KLIK HIER VOOR DE SCREENSHOT >>>

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ad-aware gedraaid?

Edit: titel ontschreeuwd

Zie ook: klik

En nog een -> Software Algemeen aangezien het over IE gaat.

[ Voor 124% gewijzigd door blackd op 02-01-2003 00:15 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Saeverix
Nee heb ik nog niet eens geinstalleerd... Zoals je kunt zien heb ik verder niks draaien en heb hiervoor ook niks gedraait. Behalve winamp, maar daar kan dit niet van komen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk in ieder geval even deze topics door:
IEXPLORE.EXE neemt 99% cpu
[rml][ Win2k] CPU usage op 100%[/rml]
[rml][ XP] iexplorer.exe 100% load bij new window[/rml]

misschien staat daar nog wat nuttigs in, en klik es op de link in m'n vorige post om te kijken of er nog meer nuttige results stonden.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

vorige oplossing:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
blackd schreef op 31 augustus 2002 @ 15:40:
Gooi je Downloaded Program Files eens leeg, daar staan dit soort applets toch?

--------------------------------------------------------------------------------
bedankt maat.....nu werkt alles weer normaal!

• Saeverix
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 10:35:
vorige oplossing:

quote:

bedankt maat.....nu werkt alles weer normaal!
Wie zegt dat ik applets gebruik... En wie zegt dat dat bij mij werkt ;)

Verwijderd

zet emule eens uit die vreet je geheugen ook op en gebruik daar ook iexplore.exe voor om te verbinden met servers enzo.

Allergoeiste

Verwijderd

maakt eens een nieuwe verbinding aan misschien helpt het

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 13:46 ]

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

[quote]Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 10:35:
vorige oplossing:

quote:

Waar zou die map moeten staan?? :? :X

Verwijderd

Saeverix schreef op 02 januari 2003 @ 00:11:
Ik zit nu al een paar dagen te ploeteren, maar kom er niet uit... Ik zit met me handen in me haar...

Ik heb sinds mijn schone XP installatie een heel traag onstabiel systeem. Kon niet vinden wat het was. Zat ik zonet in Taakbeheer (CTRL+ALT+DEL) en zag daar IEXPLORE.EXE staan met een constante CPU load van 99.
Nu weet ik dat bij XP de hele shell in IEXPLORE.EXE zit, maar ik doe verder helemaal niks, zoals je op de screenshot hieronder kunt zien. Maar toch is de CPU load constant 99... Wat kan dat nou weer zijn :? ??

Ik heb verder helemaal geen CPU belastende programmas aan, en als ik dat al had moest ie niet bij IEXPLORE.EXE die 99% cpu load moeten zetten, maar bij het desbetreffende programma.

Wie kan mij helpen??

<<< KLIK HIER VOOR DE SCREENSHOT >>>
ken een trojan zijn, want ik zie nergens dat je internet explorer aan heb,
sluit het process af, open msconfig, als het daar staat ook, (btw er staat ook photoshop.exe maar zo te zien staat die ook niet eens aan :S)

good luck.

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
ok hiero ook het probleem van die explorer. Heb zo het gevoed dat het in de sp1 van xp zit ofzo iets.

Maar is er al iemand die het probleem kan oplossen. Heb alles wat ik kon vinden op het forum al uitgevoerd.

Maar wat ik niet snap. Ik heb bij microsoft opgezocht en ze zeggen daar dat je sp1 moet draaien. Nou dit lukt dus mooi niet krijg de melding dat er al een nieuwere versie opstaat. En dan is er nog een patch die kan ik niet draaien omdat ik dan minimaal explorer 6.0 of hoger moet hebben :? :?

klopt nix van. Het enigste wat er is gebeurd is dat er een prg is geinstalleerd dat via internet is gedownload. Gaat hier om ...uh.. kan ff niet op de naam komen maar als je kazaa light installed krijg je die popup ervan.

had het een en tander gelezen dat het winamp kon zijn of een ander prg maar dat kan niet want het heeft altijd goed gewerkt. Alles is gewoon hetzlefde geinstalled.

:'( ;( |:( :? 8)7 ik weet het niet meer
Pagina: 1