.
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:32 ]
Verwijderd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Offtopic maar toch, een virus scanner is wel noodzakelijk.Op vrijdag 07 juni 2002 18:45 schreef hasse_m het volgende:
Ik heb geen virusscanner. Dat is tegenwoordig ook niet nodig. Je kunt aan de titel van je mail alles al zien. Gewoon gezond verstand! De online virusscanner bij Tiscali geeft niet aan dat ik een 4us heb.
Het probleem is er na een reboot eerst een tijd niet. Pas na ruime tijd surfen (uren, dag, 2 dagen) is het er in eens.
Over het virusverhaal zal ik me maar niet uitlatenOp vrijdag 07 juni 2002 18:45 schreef hasse_m het volgende:Het probleem is er na een reboot eerst een tijd niet. Pas na ruime tijd surfen (uren, dag, 2 dagen) is het er in eens.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Op vrijdag 07 juni 2002 18:45 schreef hasse_m het volgende:
Ik heb geen virusscanner. Dat is tegenwoordig ook niet nodig. Je kunt aan de titel van je mail alles al zien. Gewoon gezond verstand! De online virusscanner bij Tiscali geeft niet aan dat ik een 4us heb.
Op vrijdag 07 juni 2002 23:35 schreef hasse_m het volgende:
Nog nooit actief 4us gehad, wel alles binnengekregen dat er bestaat zo'n beetje. maar inderdaad hier niet over 4us scanner! Aub topic bij topic houden.
Op maandag 10 juni 2002 15:30 schreef Quasi3 het volgende:
Bedoel je echt iexploreR.exe (dit is geen windowsfile)en niet explorer.exe of iexplore.exe?
Dan kan je wel eens een trojan hebben:
http://vil.nai.com/vil/content/v_99479.htm
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs