aangezien er nog geen TMF draadje was, en overal een forum gelukkig nieuwjaardraadje is gestart, hier ook een.
flink dronken wens ik jullie een gelukkig nieuwjaar
flink dronken wens ik jullie een gelukkig nieuwjaar
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 9% gewijzigd door bazs2000 op 01-01-2003 13:57 ]
Ik kan niet 8er blijven, dus ook de beste modwensen, jij ook broertjeMedemodders, allemaal een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
botoo schreef op 01 January 2003 @ 11:37:
[url=WWW.BOTOO_WIL_JE_DAT_NOOIT_MEER_DOEN!!!!.COM]8) HAPPY NEWYEAR 8)[/url]
*kruipt uit het hoekje waarin het afgelopen uur schuddebuikend doorgebracht is*hedskes schreef op 01 January 2003 @ 11:51:
Ik wens iedereen een gelukkig 2003!
[...]
Ik dacht dat ik copyright die layout had...
[ Voor 5% gewijzigd door KeX op 01-01-2003 14:21 . Reden: gefixed >:) ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat is een mooie * Rennie die houden we erin. En uiteraard wens ik dat jou ook toe.Renegade schreef op 01 januari 2003 @ 14:33:
Een gelukkig nieuwjaar iedereen!
Dat de beste dag uit het oude jaar, de slechtste in het nieuwe jaar mag zijn
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Was er al wel, alleen al voor de kerst opgestart. Maar dat mag de pret niet drukken, want nu zijn er twee.Teckna schreef op 01 January 2003 @ 01:01:
aangezien er nog geen TMF draadje was, en overal een forum gelukkig nieuwjaardraadje is gestart, hier ook een.
[....]
COOL!!! Familie!veldmuis schreef op 01 januari 2003 @ 01:02:
gelukkig nieuwjaar!!11
helemaal nuchter ongeveer wens ik gullie een gelukkig nieuwjaar, want ik heb gister nog gemod op de fp dus ik denk dat ik hier best mag posten~!!!1
Never stop seeking what seems unobtainable...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 20:42 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq