Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

- Zometeen nieuwe CaseMod site!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde van iemand van SPAM, een nieuwe casemod site ofzo, met veel mogelijkheden :)

Omdat die 1 januari (zometeen) opengaat vond ik het de moeite om het even te laten weten, omdat we natuurlijk 1337 casemodders zijn :D (ik ook binnenkort hoor :* hoop ik dan).

Ik weet verder niet hoe het eruit ziet, enzovoort, heb alleen gehoort dat het een goede, effectieve site word. :)

Dit is trouwens niet als spam bedoeld, maar omdat ik denk dat het 1337 word wou ik het graaf ff posten :7

[ Voor 4% gewijzigd door AcouSE op 01-01-2003 14:27 ]

Verwijderd

de zoveelste casemod site......

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
spam hier, spam daar...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 22:17:
de zoveelste casemod site......
Dat is misschien wel waar, maar ik denk het feit dat die op 1 januari opent, toch wel 1337 is :+

En ook het plaatje wat er nu op staat, is wel 1337 (de site is trouwens van een GoTTer dacht ik, weet zo snel niet wie, iemand anders hier wel?)

Verwijderd

Je bent nieuw hier en Keesjes moet liev zijn anders krijgt hij een ban, dus wil je a.u.b. zo vriendelijk zijn de FAQ te lezen.

En lees dan vooral dit stuk als je wilt:SPAM

Bij voorbaat dank.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 23:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 23:06:
Je bent nieuw hier en Keesjes moet liev zijn anders krijgt hij een ban, dus wil je a.u.b. zo vriendelijk zijn de FAQ te lezen.

Bij voorbaat dank.
Gelezen, maar ik vind het gewoon tof dat er een nieuwe nederlandse casemod site komt.

Als het niet gerespecteerd word, dan niet.

Maar ik vind het gewoon 1337 :+ en dat wou ik ff delen :)

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:16

Freaked

..

Agja, nog 30minuten wachten :P
ik zal kijken als het open is (ik denk niet dat precies om 0:00 de knop word omgezet |:( )

..

Verwijderd

Topicstarter
Freaked schreef op 31 december 2002 @ 23:25:
Agja, nog 30minuten wachten :P
ik zal kijken als het open is (ik denk niet dat precies om 0:00 de knop word omgezet |:( )
Ik vermoed ook van niet :D :D

Maar misschien met een scriptje ofzo, geen idee 8)7

Verwijderd

boeiuh... this maar een site eej...

Verwijderd

't is wel de site van Pureoptical hoor......

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 23:42:
't is wel de site van Pureoptical hoor......
ja? ow die CaseMod had ik dacht ik op OC Days gezien, toch die met die rood-blauwe ccfls en lian li kasta? :)

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

yup, dat is em :)
voor meer info over de case en de site:
[rml]Hummel-X in "[ PICS] Open dagen bij de OC-Shop!"[/rml]

Verwijderd

em die site is gewoon open hoor!

Verwijderd

ziet er wel leuk uit allemaal :)

Verwijderd

Bah, zo'n template based site, gewoon ergens gedownload en een beetje aangepast, niet orgineel!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 00:24:
Bah, zo'n template based site, gewoon ergens gedownload en een beetje aangepast, niet orgineel!!!
Zeg dan niks!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Om te kunnen reageren op een bericht moet je eerst lid worden van onze website. Bent je dat nog niet, klik dan hier. Bent je dat al wel, dan kun je hieronder inloggen

bent? met een t??
zie ondertitel :)

Verwijderd

Dank U!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 12:53

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Hmmz beetje gejat van Tweakers qua functionaliteit? Is zeker door een GoT-er gemaakt... Waarschijnlijk door onze topicstarter zelf ?

webOS all the way!

Verwijderd

Nette en proffi site Pureoptical, my compliments, heb al een post gedaan onder het happy new year topic... Ben benieuwd hoe snel dit groeit... :9

Verwijderd

Ik zeg de waarheid.....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 01:05:
[...]

Ik zeg de waarheid.....
Bah zoon lamer die denkt dat die alles kan maken.

Ga ergens anders spelen ofzo

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:02
Zeer mooie site en zal daar zeker in de toekomst een hoop lezen.

Al dat negatieve gedoe van die mensen die alleen maar mensen af kunnen kraken. :r

Echt dit zijn mensen die met veel plezier goede case mods kunnen maken en mij dan op zeer goede manier inspiratie en vakkunde bij kunnen brengen.

Jongens ga zo door _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 01:53:
[...]

Bah zoon lamer die denkt dat die alles kan maken.

Ga ergens anders spelen ofzo
Geen lamer, het idee komt meer voor en je PHP variablen worden ook bij zo'n site als PHPNuke gebruikt, ik kan hem nu alleen niet voor je vinden, maar orgineel is hij echt niet, het design misschien wel, code niet.

En ga niet lopen schelden, om te beginnen overtreed je nog steeds de regels door toch een site een beetje te gaan lopen promoten op GoT, helaas hebben de modjes momenteel iets anders te doen, maar je topic is geen lang leven waard.

Succes verder met je site, en ga niet meteen zo afreageren als mensen zeggen dat hij niet orgineel is, het is gewoon een mening, en die mag je nou eenmaal geven.

Verwijderd

Javascript menu: http://www.vortex-webdesign.com/help/rollovers.htm (Letterlijk overgenomen, niets aan veranderd)
Javascript pop-up: http://javascript.interne...ation/centered-popup.html (letterlijk overgenomen)
PHP: Kan helaas niet vinden.

Waarom ik het vermoed: Echt scripters scripten of in Engels of in Nederlands, en jij gebruikt beide letterlijk door elkaar.
Doe je trouwens op de hele site, maak of alles in het Engels, of alles in het Nederlands, maar geen Review en inloggen. That sucks.

Maar ik wacht de leuke reviews af.....

Verwijderd

Mag ik even melden dat Faxity op geen enkele wijze verbonden is aan onze site. Dit topic is ook niet gestart in overleg of in opdracht van CJ !! SVP deze zaken even gescheiden zien, ik wil niet dat CJ in een verkeerd daglicht getrokken wordt door postings van iemand die er niets mee te maken heeft.

En Keesjes, iig bedankt voor de goede wensen, al zijn ze aan de verkeerde geadresseerd. Wij doen iig ons best een leuke site neer te zetten die ietsie dieper ingaat op de materie (site gaat over CM en niet over PHP scripts >:) ) , en helaas kunnen we het niet iedereen 100% naar de zin maken. Maar dat boeit mij eerlijk gezegd ook niets!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

ik vind de site zelf overbodig. ga dan meehelpen met ccmod.com oid. we hebben al genoeg casemod sites. daarbij komt nog dat je meer hebt aan 1 goede dan meer kleine sites waar eens in de zowveel tijd de nieuwe postings...

ennuh jah dit is spam.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 02:18:
Mag ik even melden dat Faxity op geen enkele wijze verbonden is aan onze site. Dit topic is ook niet gestart in overleg of in opdracht van CJ !! SVP deze zaken even gescheiden zien, ik wil niet dat CJ in een verkeerd daglicht getrokken wordt door postings van iemand die er niets mee te maken heeft.

En Keesjes, iig bedankt voor de goede wensen, al zijn ze aan de verkeerde geadresseerd. Wij doen iig ons best een leuke site neer te zetten die ietsie dieper ingaat op de materie (site gaat over CM en niet over PHP scripts >:) ) , en helaas kunnen we het niet iedereen 100% naar de zin maken. Maar dat boeit mij eerlijk gezegd ook niets!
Hmm, had een beetje het idee dat hij uit naam van jullie reclame kan maken.....
Hij laat dan namelijk niet echt een goede indruk achter....
Ben blij dat je het rechtzet, voordat het echt vaag gaat lopen...

Nouja succes, ik houd je in de gaten (Add to Favorites) en wacht op leuke reviews en inkoopactie's... (Nogmaal, of Engels of Nederlands, door elkaar is echt FOUT! :P)

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Dit meen je niet :(
Ben ik net een hele site in elkaar aan het zetten voor een bedrijf....
Ga eerst ff na vragen, want nu wordt het wel heel druk in aantal casemod sites.....

Verwijderd

Weezer-DC schreef op 01 January 2003 @ 02:25:
Dit meen je niet :(
Ben ik net een hele site in elkaar aan het zetten voor een bedrijf....
Ga eerst ff na vragen, want nu wordt het wel heel druk in aantal casemod sites.....
Verenig je met z'n allen, en maak één super grote site, daar heb je heel veel meer aan. (Zoals al meer vermeld, ik ga slapen, ga domme reply's posten, sorry)

• Looki
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

houd het casemodden is op 1!!! site.. ccmod hebben we ook al..
en GoT is nu een BV!!! dus mag geen spam enzo meer op het forum zetten! (een OW stond dacht ik in de FAQ toch :? )

En de inkoop acties.. is dat wel zo handig om dat daar te doen? kan je niet beter gewoon alles in laupro houden.. is overzichtelijk en makkelijk.. en het werkt nu super goed!!

Dit is mijn mening
Maar suc6 met de site! ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Looki op 01-01-2003 09:05 ]

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik verleen graag mijn medewerking aan de site, want de CM-scene is veeeel groter dan één site kan bevatten.
Hier op GoT kom ik eigenlijk toch alleen op [CME] want ik ben een echte software n00b!!
Dus voor mensen als ik is er nu gelukkig nog een alternatief bijgekomen om mijn dagelijkse portie leesvoer op te halen.
Ik blijft natuurlijk GoT-addicted, maar een verslaafde als ik moet toch ook bij andere 'dealers' kunnen 'scoren' :)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 01:05:
[...]

Ik zeg de waarheid.....
wat ben jij voor een zielige frustro, man?

ik vind die site echt wel goed, staan interessante zaken op

(laat me raden, jij bent zo iemand die alleen kritiek geeft, maar 9/10 met een standaard el cheapo, unmodded case naast je?)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mis alleen de foto`s van de casemods, het is alleen nog maar tekst :/

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 00:06:
ziet er wel leuk uit allemaal :)
Check die tijd: heb je geen vrienden ofzow? ;)

Verder misschien een beetje opvallend, klik eens op My.CaseJunkies. Neuh, dat lijkt helemaal niet op My.Tweakers.net

[ Voor 25% gewijzigd door OnTracK op 01-01-2003 12:48 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
Zo, was ik ook weer, uitgeslapen en wel :o

Ik heb het nog ff gechecked, vind het erg mooi geworden. Zeker overzichtelijk.

Ik denk dat dit wel is een goede site kan worden, omdat ik de opzet erg goed vind. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 12:11:
[...]

wat ben jij voor een zielige frustro, man?

ik vind die site echt wel goed, staan interessante zaken op

(laat me raden, jij bent zo iemand die alleen kritiek geeft, maar 9/10 met een standaard el cheapo, unmodded case naast je?)
[Totaal-off-topic]
Gaap ging het over de inhoud??? Nee, ik had over het design, helaas is het best moeilijk om een stukje tekst van iemand te lezen en daar op in te gaan lijkt wel...
[/Totaal-off-topic]

Maar nogmaals Spammen was op GoT toch verboden, dan moet je geen uitzonderingen gaan maken....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 13:28:
[...]

[Totaal-off-topic]
Gaap ging het over de inhoud??? Nee, ik had over het design, helaas is het best moeilijk om een stukje tekst van iemand te lezen en daar op in te gaan lijkt wel...
[/Totaal-off-topic]

Maar nogmaals Spammen was op GoT toch verboden, dan moet je geen uitzonderingen gaan maken....
Ik bedoelde dit zeker niet als spam, dat dat ff duidelijk is, ik ken niemand daaro, dus waarom zou ik gaam spammen :?

Ik vond het gewoon leuk om jullie een nieuwe site te laten weten, meer was de bedoeling niet hoor (kots smiley) :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 13:31:
[...]

Ik vond het gewoon leuk om jullie een nieuwe site te laten weten, meer was de bedoeling niet hoor (kots smiley) :|
Ja dan weet ik er ook nog wel een sootje:

-
-
-
-
-
-

(En daarom is spammen volgens mij verboden :P)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 13:32:
[...]

Ja dan weet ik er ook nog wel een sootje:

-
-
-
-
-
-

(En daarom is spammen volgens mij verboden :P)
Hoevaak worden er hier links gegeven naar andere sites omdat daar leuke, interessante dingen opstaan? Mag jij mij antwoord op geven, ik weet in ieder geval dat dat vaak genoeg gebeurd. :) (nou is et wel genoeg denk ik ;) )

• supakeen
  • Laatst online: 09-09 14:42
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 13:28:
[...]

[Totaal-off-topic]
[/Totaal-off-topic]

Als jij nou gewoon had gezegd dat het niet mocht en een topic in SM had gepost had je ook niet al dat gezeur gehad. Ik vat al helemaal niet waarom je de site gaat afkraken :? ik bedoel lekker boeiend dat die scripts zijn overgenomen :/

Site is mooi, maar dit is wel spam :)

Verwijderd

zmn schreef op 01 January 2003 @ 13:34:
[...]

Als jij nou gewoon had gezegd dat het niet mocht en een topic in SM had gepost had je ook niet al dat gezeur gehad.
Gaap:

[rml][ CM&E]SPAM[/rml]

Gisteren om 11 uur al gedaan, de modjes zijn nog niet helemaal wakker denk ik....

• supakeen
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 13:35:
[...]

Gaap:

[rml][ CM&E]SPAM[/rml]

Gisteren om 11 uur al gedaan, de modjes zijn nog niet helemaal wakker denk ik....
Of ze zijn het gewoon niet met je eens, deze jongen is totaal niet verbonden aan die site, de maker van de site komt dat zelf melden en alsnog ga jij die site afkraken, als je het niet eens bent met een topic reageer er dan ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
/me vind het zo wel genoeg dan.

Ik bedoelde het niet verkeerd, maar als het zo moet, jammer dan.
Anyway veel succes op die site, ik blijf daar zeker, wat jullie doen zoeken jullie maar uit, Keesjes, ik vind het erg overdreven allemaal, maar wat zou het he...

Als het echt zo zwaar word afgerekend, laat dan maar zitten. :/

• supakeen
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 13:38:
/me vind het zo wel genoeg dan.

Ik bedoelde het niet verkeerd, maar als het zo moet, jammer dan.
Anyway veel succes op die site, ik blijf daar zeker, wat jullie doen zoeken jullie maar uit, Keesjes, ik vind het erg overdreven allemaal, maar wat zou het he...

Als het echt zo zwaar word afgerekend, laat dan maar zitten. :/
Trek je er niks van aan :) Hij over-react gewoon een beetje :)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
Crew van Case Junkies, en ook andere mensen: ondanks dat Keesjes mening niet positief is (of is dat ondertussen was? :P) over die nieuwe casemod site, hij mag het daarom wel posten. Het zou belachelijk zijn als je alleen nog maar positieve posts zou mogen plaatsen, echter negatieve posts moeten natuurlijk qua reactie niet de pan uitslaan :+ Dus hiermee wil ik zeggen: als iemand zijn mening post, laat hem dan niet meteen zwijgen.

Dan nu weer even over de andere boeg. Als ik eerlijk moet wezen, qua lay-out ziet de site er aantrekkelijker uit dan CCMOD.com (dit is kritiek, dat mag ik hebben, dus netzoals Keesjes en andere mensen dat mogen hebben ;)). Echter wat iemand eerder al zei, je kan merken dat er ideeen zijn gebruikt van bekende dingen zoals namen van onderdelen van T.net (al eerder gezegd maar geef het toch nog maar even: My.CaseJunkies en Price Tracker) en andere bekende site zoals LauPro. Goed, deze site is slechts gericht op modden, maar toch :/

Verwijderd

zmn schreef op 01 januari 2003 @ 13:36:
[...]

Of ze zijn het gewoon niet met je eens, deze jongen is totaal niet verbonden aan die site, de maker van de site komt dat zelf melden en alsnog ga jij die site afkraken, als je het niet eens bent met een topic reageer er dan ook niet.
Ow, ik dacht dat in Nederland je mening mocht geven.....
Nouja, ik zal dan wel met je jaarwisseling in Irak beland zijn, schiet me meteen maar overhoop dan.

Ik zeg dus alleen dat ik er een aantal dingen niet mooi aan vind, en het is bijna een copy van CCMod's, dat is mijn mening.

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 07:41

PowerSp00n

There is no spoon

GameSpot rip-off?

[edit] phpBB vin het ook wel liev als je dat footertje laat staan...

[ Voor 41% gewijzigd door PowerSp00n op 01-01-2003 13:49 ]

• supakeen
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 13:43:
[...]

Ow, ik dacht dat in Nederland je mening mocht geven.....
Nouja, ik zal dan wel met je jaarwisseling in Irak beland zijn, schiet me meteen maar overhoop dan.

Ik zeg dus alleen dat ik er een aantal dingen niet mooi aan vind, en het is bijna een copy van CCMod's, dat is mijn mening.
Ja, dat is goeie kritiek en in dat punt ben ik het ook met je eens maar die posts over die javascripts slaan nergens op :)

:>

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29
kijk je hebt CCmod als nederlandse casemod site, toch vind ik niet dat je alles op die site kan vinden, bijvoorbeeld echt goede how-to's (ze zijn niet allemaal slecht hoor :P) of mooi casemod foto's waarvan je steengeil achterover slaat. Je moet gewoon meerdere site's hebben, zo kom ik ook niet alleen maar op GoT voor hardware stuff (topic's e.d.) maar zit ik ook op Hardware.info, tweakers.net en hardware.info vullen elkaar heel goed aan, t.net het nieuws en hardware.info met uitleg van de nieuwe hardware (de engines erachter e.d.). zo zou het ook moeten zijn met CCmod er moet er nog gewoon 1 bij komen. (PUNT) :)

Verwijderd

zmn schreef op 01 January 2003 @ 13:44:
[...]

Ja, dat is goeie kritiek en in dat punt ben ik het ook met je eens maar die posts over die javascripts slaan nergens op :)

:>
Het ging erom dat ik weet dat de code erachter gejat is, zowel de javascript dus, als de PHP code, en dan gaat er zo'n domme SPAM-er beweren van niet, terwijl hij niets met de site te maken heeft.....
Don't call me stupid, ok?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 13:53:
[...]

Het ging erom dat ik weet dat de code erachter gejat is, zowel de javascript dus, als de PHP code, en dan gaat er zo'n domme SPAM-er beweren van niet, terwijl hij niets met de site te maken heeft.....
Don't call me stupid, ok?
Get a life. :r

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

SPAM
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.