Ik ben al een hele tijd naar oplossingen aan het zoeken, maar nog steeds niks gevonden (believe me heb vele, vele topics gelezen).
+ Het probleem + ; zodra ik racespellen ga spelen krijg ik irritante schokken, deze zijn heel onregelmatig, eenmaal het circuit aantal keer gereden lijken ze minder te worden? -->spellen als Need for Speed HP2, Ralli Challenge, Test drive etc.
Frames zijn dik inorde, 3d mark score ook (10500 default alles). HET vreemde is dat shoot um up games vloeiend lopen --> ut2003 loopt goed.
Mijn specs (heb niks overgeklokt btw):
Mobo = A7V333-raid-firewire
Proc = AMD XP 1800+
Videokaart = Leadtek GF4 ti 4400.
HD in raid 0 = 2 Maxtors 40 gig (ata 100).
OS = WinXP Prof met SP1.
Intern Geheugen = pc2700 256, cas2,5, Samsung (2X).
PSU = 350 watt enermax voeding
Kortom het vreemde vind ik dat andere spellen goed lopen, en racespellen gewoon brak. Ik heb het gevoel dat er iets mis is mijn met agp doorvoer snelheid...
Alle hardware wat er in zin is getest en dik inorde, krijg nooit errors, loopt nooit vast...
Andere videokaart-drivers willen nie helpen, raid optimaal geconfigureerd (vlatency en RP patch, lumberjack). Alle scores van benchmarken zijn goed (sis, 3dmark) waarom dat toch schokken?
Hopelijk weet iemand iets, probeer dit prob al heel lang op te lossen, Thx
+ Het probleem + ; zodra ik racespellen ga spelen krijg ik irritante schokken, deze zijn heel onregelmatig, eenmaal het circuit aantal keer gereden lijken ze minder te worden? -->spellen als Need for Speed HP2, Ralli Challenge, Test drive etc.
Frames zijn dik inorde, 3d mark score ook (10500 default alles). HET vreemde is dat shoot um up games vloeiend lopen --> ut2003 loopt goed.
Mijn specs (heb niks overgeklokt btw):
Mobo = A7V333-raid-firewire
Proc = AMD XP 1800+
Videokaart = Leadtek GF4 ti 4400.
HD in raid 0 = 2 Maxtors 40 gig (ata 100).
OS = WinXP Prof met SP1.
Intern Geheugen = pc2700 256, cas2,5, Samsung (2X).
PSU = 350 watt enermax voeding
Kortom het vreemde vind ik dat andere spellen goed lopen, en racespellen gewoon brak. Ik heb het gevoel dat er iets mis is mijn met agp doorvoer snelheid...
Alle hardware wat er in zin is getest en dik inorde, krijg nooit errors, loopt nooit vast...
Andere videokaart-drivers willen nie helpen, raid optimaal geconfigureerd (vlatency en RP patch, lumberjack). Alle scores van benchmarken zijn goed (sis, 3dmark) waarom dat toch schokken?
Hopelijk weet iemand iets, probeer dit prob al heel lang op te lossen, Thx
[ Voor 3% gewijzigd door Hempje op 31-12-2002 14:30 ]
RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".