Hallo, ben er net op GoT, maar geen noob(denk ik
)ghehe MMaaaargoed, heb geen oplossingen kunnen vinden op GoT, dus vandaar nieuw topic
heb een beetje troubles met games
:
bij mij stottert elk spel! dwz de vertikale EN horizondale lijnen worden "gesneden" fps is wel goed lijkt me....iig bij UT2003 70, bij Need For Speed Hp2 rond de 60
mijn systeem bestaat uit:
Gigabyte 7VAXP-KT400
512mb DDR333 cl2.5 (twinmos)
AMD 2400XP@2.0ghz
Point Of View GeForce4Ti4200 XP 128Mb DDR 3,3ns
Sb audigy 5.1(mocht da van invloed zijn)
Western Digital 100gb 7200tpm ATA100
voeding = 300Watt
heb verder niets overclocked....daar ben ik nog een beetje een noob in..maar zou volgens mij nie echt nodig zijn..toch?
ik zou er toch wel wa van mogen verwachten van zo'n systeempje..toch?
Dit is wat ik geprobeerd heb
- bios update
- snellere cpu (had eerst een 1800xp)
- andere videokaart (asus gf4ti4200 64mb)
- andere hdd (ibm 40gig 7200 ATA100)
- sound kaart eruit
- windows 98SE, ME, 2000 en XP (met alleen de hoogstnodige drivers, dus geen SP of sounddrivers)
- videokaart OC'en naar 310/700 (ja oeist mogelijk eej..maar geen verschil..draait net zo traag als op normale snelheid of zelfs op laagste snelheid!)
- ALLE via drivers getest
- ALLE directx versies getest...(allee, vanaf 7.0 dan toch)
- Alle Detonator drivers vanaf 28.?? getest, op optimal preformance gezet...allee, alle mogelijke opties getest, zelfs framerate....:'(
- Mun vorige Gf3Ti200 getest
- heb gigabyte de vraag gesteld of de point of view evt. compatibititeits problemen kon geven..maar dat was/is niet zo
- Point of view zegt hetzelfde
- verder zegt sysoft sandra dat al mn hardware goed is en supersnel...(sneller dan intell2.4ghz)
-3dmark zegt 11700 punten, lijkt me ook wel goed, maar ook in 3dmark krijg ik die gesneden troep
-ookal zet ik resolutie in games op 640x480
dan nog stotteren...heb geen AA of weet ik veel wa aanstaan dus..:(
dusssssss.....ben al 2 maanden bezig met testen
en chagerijnig worden
en geld
uitgeven aan troep (voor pc
) maar geen voorruitgang 
Ik sta eigenlijk op het punt om een Gigabyte radeon 9700 Pro 128 te kopen...maar als ik zelfs dan nog met die stottertroep zit, dan wor ik echt gestoord!
zo zie je maar dat je met een "snel" systeem toch ontiegelijk kan zitten kloten...
waar ik net nog aan dacht is misschien mijn geheugen....Twinmos ken ik niet echt, maar mn dealer zei dat het goed geheugen was....mn de rest van mn systeem KAN het echt niet zijn, hdd ook niet want die doet totaal nix als ik aant spelen ben...ja af en toe knippert lledje, maar niet vollebak. als ik bv uit game ga mbv alt+tab(nfshp2) en ik kijk naar taskbar, dan zie ik cpu op 100% staan......pleazzee. help me!
iemand verstand van geheugen? zou samsing of corsair beter zijn????
pleazee....red me uit deze hellllllll!
heb een beetje troubles met games
bij mij stottert elk spel! dwz de vertikale EN horizondale lijnen worden "gesneden" fps is wel goed lijkt me....iig bij UT2003 70, bij Need For Speed Hp2 rond de 60
mijn systeem bestaat uit:
Gigabyte 7VAXP-KT400
512mb DDR333 cl2.5 (twinmos)
AMD 2400XP@2.0ghz
Point Of View GeForce4Ti4200 XP 128Mb DDR 3,3ns
Sb audigy 5.1(mocht da van invloed zijn)
Western Digital 100gb 7200tpm ATA100
voeding = 300Watt
heb verder niets overclocked....daar ben ik nog een beetje een noob in..maar zou volgens mij nie echt nodig zijn..toch?
ik zou er toch wel wa van mogen verwachten van zo'n systeempje..toch?
Dit is wat ik geprobeerd heb
- bios update
- snellere cpu (had eerst een 1800xp)
- andere videokaart (asus gf4ti4200 64mb)
- andere hdd (ibm 40gig 7200 ATA100)
- sound kaart eruit
- windows 98SE, ME, 2000 en XP (met alleen de hoogstnodige drivers, dus geen SP of sounddrivers)
- videokaart OC'en naar 310/700 (ja oeist mogelijk eej..maar geen verschil..draait net zo traag als op normale snelheid of zelfs op laagste snelheid!)
- ALLE via drivers getest
- ALLE directx versies getest...(allee, vanaf 7.0 dan toch)
- Alle Detonator drivers vanaf 28.?? getest, op optimal preformance gezet...allee, alle mogelijke opties getest, zelfs framerate....:'(
- Mun vorige Gf3Ti200 getest
- heb gigabyte de vraag gesteld of de point of view evt. compatibititeits problemen kon geven..maar dat was/is niet zo
- Point of view zegt hetzelfde
- verder zegt sysoft sandra dat al mn hardware goed is en supersnel...(sneller dan intell2.4ghz)
-3dmark zegt 11700 punten, lijkt me ook wel goed, maar ook in 3dmark krijg ik die gesneden troep
-ookal zet ik resolutie in games op 640x480
dusssssss.....ben al 2 maanden bezig met testen
Ik sta eigenlijk op het punt om een Gigabyte radeon 9700 Pro 128 te kopen...maar als ik zelfs dan nog met die stottertroep zit, dan wor ik echt gestoord!
zo zie je maar dat je met een "snel" systeem toch ontiegelijk kan zitten kloten...
waar ik net nog aan dacht is misschien mijn geheugen....Twinmos ken ik niet echt, maar mn dealer zei dat het goed geheugen was....mn de rest van mn systeem KAN het echt niet zijn, hdd ook niet want die doet totaal nix als ik aant spelen ben...ja af en toe knippert lledje, maar niet vollebak. als ik bv uit game ga mbv alt+tab(nfshp2) en ik kijk naar taskbar, dan zie ik cpu op 100% staan......pleazzee. help me!
iemand verstand van geheugen? zou samsing of corsair beter zijn????
pleazee....red me uit deze hellllllll!