Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mag ik me even voorstellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,ik ben Florijn alias Mindscan.

Bij deze wil ik me als nieuwe member voorstellen.Ik ben een nieuwkomer en geinteresseerde in zowel het casemodden als overclocken en hoop hier oa meer kennis op te doen.
Nadat ik een tijd als barman en later als DJ heb gewerkt begon ik bij Formido.
Na het verkrijgen van een vaste aanstelling daar kocht ik mijn eerste computer,een Packard Bell Imedia.(Eerste type).Hier heb ik langzaam aan op geleerd met een pc en windows om te gaan en nu een paar jaar verder ben ik bezig mijn eerste systeem zelf in elkaar te prutsen.
Het belangrijkste aan het systeem moet zijn :Een vette bak!!!Bedoeld voor hoofdzakelijk gamen. 8)
Aangezien ik (nog) geen Dremel bezit en weinig van de gebruikte techniek bij casemodding weet heb ik me bij jullie aangesloten.Ook overclocken interesseert me,vooral als ik kijk naar die ***pakardbell waaraan je nouwelijks nog iets kan veranderen of upgraden.Een K&K Pc?Nooit meer!Zeker als ik kijk wat ik voor dat geld ook zelf had kunnen bouwen.Maar toch heb ik er wel mijn eerste stappen op gezet en das ook wat waard,toch?
Omdat ik nog wat huiverig ben om de zaag erin te zetten en toch een gemodde kast wil,heb ik voor deze kast gekozen: http://www.enermax.com.tw/cs-3071.htm
(de linker) hij was nieuw en ook nog in de aanbieding!
Wat ik ook erg prettig vind zijn de reviews en nieuwsberichten op Tweakers,die me zeer goed helpen mijn hardware uit te zoeken.
Mijn voorlopige configuratie wordt momenteel:
Mobo : Asus P4G8X
DDR 266/333 overclockbaar van Corsair (2x vanwege dual channel)256mb
maxtor diamondmax 9 fluid bearing S-ATA schijf 60Gig 2x
P4 op 2.6 of 2.8 ghz
casefan 120mm voor de schijven Enermax UC-12FAB Blauw
voeding :Enermax EG465AX-VE(G) (FMA)430watt
Geforce FX..(ja ik doe het nog wel ff met mijn geforce 2 ti)
de overige drives komen voorlopig nog maar ff uit mijn Packardbell omdat het al met al nog een prijzig project wordt,maar daar moeten nog in komen een DVD brander en iets van een asus Ipanel ofzo.
Ik hoop gauw reacties tips/trucks/menigen/anders te krijgen tevens ben ik benieuwd naar ervaringen met onderdelen van Enermax zoals fans,voedingen kasten etc.
Groetjes,Mindscan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 08:07 ]

Verwijderd

Welkom op GoT ;)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 16:55
Als alle nieuwe zo'n topic gaan maken word het nog een drukke boel hier B)

Verwijderd

Topicstarter
Eheh sorry,ik ben graag uitgebreid.Je kent mijn situatie iig nu.

Verwijderd

Topicstarter
Thx,Bramage.

Verwijderd

Hoi mindscan, en welkom. Op op snelheid te komen is dit een nuttig linkje: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Daar staat o.a. in dat je met dit knopje Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif je post kunt editten zodat je niet steeds voor elke toevoeging een nieuwe post hoeft te maken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,ik ga meteen kijken.
Poeh,dat zijn nogal wat eisen,zeg!Ook al zijn de meeste voorwaarden redelijk.Ik hoop maar dat ik naar jullie zin zal functioneren.Ik zal mijn best doen.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 07:56 ]

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

offtopic:
Ik heb nu toch echt zo een gevoel we are the borg...... hoezo funtioneren naar onze zin. Je bent wie je bent en niet wie wij willen dat je bent. Be yourself.....

*empty*

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Och.. zolang je je gedraagt en geen gekke dingen doet ben je welkom... Maar een introductiethread is niet echt nodig; je raakt vanzelf bekend als je wat te melden hebt. :)
Succes met je mod.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.