Korn21 schreef op 30 december 2002 @ 23:20:
32 inch is toch niet echt groot. Ik vind het een beetje duur voor 70cm. Die 110 of 130cm plasma's zijn hun geld meer dan waard omdat ze én beter beeld hebben en groter beeldoppervlak dan een conventionele tv. Ik zou zelf nooit een plasma van 70cm kopen, ook al heeft die vele male betere beeldkwaliteit.
Ik zou trouwens even die Philips helpdesk bellen, het nummer is op hun site te vinden, ik had het een keertje ergens in een handleiding van een dvd-speler gelezen.
Zou zowieso nooit zo snel een plasma kopen, omdat ik dat beeld gewoon niet zo mooi vind. Het is namlelijk zo dat zwart bij een plasma niet helemaal zwart is. Een plasascherm heeft namelijk maar een heel beperkt aantal grijstinten.
ten tweede is het contrast niet wat ik zou willen. Het contrast van een plasma is namelijk heel erg laag, maar dat komt door de techniek. Plasma werkt met 3 "Lampjes" achter elkaar. Deze moeten dus door elkaar heen schijnen, wat automatisch een contrastvermindering, die ook te zien is tov een conventionele tv.
Voor HT is een Barco toch wel het ultieme volgens mij en heb je toch meer waar voor je geld.