Toon posts:

plasma-tv philips 32pf9554

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een nieuwe tv en dan werkt hij niet :(
Het probleem is dat de meegeleverde flattv box na 30 sec uitschakelt als ik hem samen met de tv aanzet.
Weet iemand voor dit pobleem de oplossing.
Alvast bedankt.
gr
Bikker

Verwijderd

wat denk je ervan om het even in de winkel te vragen 8)7

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:15
Heb je ook net een nieuwe handleiding erbij gekregen? Kijk daar ook ff in? :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik natuurlijk allemaal gedaan anders stel ik die vraag toch niet :-)

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:00

rammes

koekebakker 1e klas

zo'n tv van 12 mil? dan hbe je er vast garantie op

Ik zou het doen!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

almightyarjen

When does the hurting stop?

Hebben wij zowaar een tweaker met geld in ons midden? :? Qua probleem: al sla je me dood...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Is een bekend defect! Moet je hem aanmelden bij technische service centrum van Philips

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad een duur ding :) vandaar dat ik hoop dat er nog iemand met de oplossing komt.

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
32 inch is toch niet echt groot. Ik vind het een beetje duur voor 70cm. Die 110 of 130cm plasma's zijn hun geld meer dan waard omdat ze én beter beeld hebben en groter beeldoppervlak dan een conventionele tv. Ik zou zelf nooit een plasma van 70cm kopen, ook al heeft die vele male betere beeldkwaliteit.
Ik zou trouwens even die Philips helpdesk bellen, het nummer is op hun site te vinden, ik had het een keertje ergens in een handleiding van een dvd-speler gelezen.

|Specs|

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Korn21 schreef op 30 December 2002 @ 23:20:
32 inch is toch niet echt groot. Ik vind het een beetje duur voor 70cm.
...Ik zou trouwens even die Philips helpdesk bellen, het nummer is op hun site te vinden..
28" = +/- 71cm beelddiagonaal, 32" = +/- 81cm.

Philips Consumentenlijn, 0900-8406

Verwijderd

Weet niet wanneer je hem hebt gekocht maar als het nog binnen de 2 weken is terug gaan naar de winkel,ruilen ze die box meteen om bij ons teminste wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad de box omgeruild maar het probleem is er nog steeds. :(

Verwijderd

Topicstarter
Jongens bedankt voor de hulp. Heb net een nieuw scherm gekregen en alles werkt. Scherm was gewoon kaput. :D

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
Korn21 schreef op 30 december 2002 @ 23:20:
32 inch is toch niet echt groot. Ik vind het een beetje duur voor 70cm. Die 110 of 130cm plasma's zijn hun geld meer dan waard omdat ze én beter beeld hebben en groter beeldoppervlak dan een conventionele tv. Ik zou zelf nooit een plasma van 70cm kopen, ook al heeft die vele male betere beeldkwaliteit.
Ik zou trouwens even die Philips helpdesk bellen, het nummer is op hun site te vinden, ik had het een keertje ergens in een handleiding van een dvd-speler gelezen.
Zou zowieso nooit zo snel een plasma kopen, omdat ik dat beeld gewoon niet zo mooi vind. Het is namlelijk zo dat zwart bij een plasma niet helemaal zwart is. Een plasascherm heeft namelijk maar een heel beperkt aantal grijstinten.
ten tweede is het contrast niet wat ik zou willen. Het contrast van een plasma is namelijk heel erg laag, maar dat komt door de techniek. Plasma werkt met 3 "Lampjes" achter elkaar. Deze moeten dus door elkaar heen schijnen, wat automatisch een contrastvermindering, die ook te zien is tov een conventionele tv.
Voor HT is een Barco toch wel het ultieme volgens mij en heb je toch meer waar voor je geld.

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 11:38
Leg eens uit. Een Barco?

De beeldkwaliteit van een plasma is natuurlijk alleen beter dan bij een gewone tv zolang van
een voldoende afstand gaat kijken, kom je dichter dan vind ik het beeld wel lelijk. Dan is het alsof het beeld allemaal uit dikke korrels is opgebouwd.

Verwijderd

Barco word een CRT projector mee bedoeld en die leveren een erg strak plaatje, kwa contrast is plasma misschien wel wat mooier, maar je zult er nooit biosneigingen van krijgen.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 16:59

jasjenl

Liab A Tymo

Tot vorig jaar (2002 dus, 't is immers net 2003 ;)) vond ik plasma ook niet bijster boeiend, het beeld was gewoon altijd nog minder dan een conventionele tv op punten van scherpte, contrast en kleurweegave. De laatste plasmaschermen van o.a. Fujitsu en Pioneer hebben mij echter voor het eerst kunnen overtuigen: dit waren de eerste plasma schermen die ik op alle punten eigenlijk beter vond dan een gewone tv. De techniek is blijkbaar inmiddels dusdanig gevorderd dat de kwaliteit eigenlijk nu pas echt goed is. Van philips heb ik eerlijk gezegd nog geen plasmascherm gezien dat echt goed was, maar misschien dat ook zij inmiddels wat verbeterd zijn.

Verwijderd

is het niet zo dat een plasma scherm snel inbrand. En dat de kleuren gaan vervagen? Ik zit zelf te twijfelen tussen een Plasma TV en een LCD TV. Alleen LCD 30" is nog te betalen. 40 is mega duur.

Wat kan je dan beter nemen? LCD of Plasma?
Zelf wil ik er DVD,S op gaan kijken. En m,n pc er op aansuiten.
Pagina: 1