Is het mogelijk om van DVD's DIVX met AC3 geluid te maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb onderstaande configuratie en heb wel eens met een oude versie van FlaskMpeg gewerkt om daar een DIVX van te maken met succes (DIVX 3!), met NP3 geluid....echter wat ik graag wil weten of er een programma is wat dit met de DIVX 5.02 Codec kan en met AC3/Dolby Digital geluid?
Iemand die mij een link naar een programma kan geven die dit allemaal kan of mij uitleg kan geven hoe dit werkt?
Ik weet helaas niet meer hoe ik dat toen deed en er zijn inmiddels al lang betere en snellere programma's en nieuwe OFFICIELE DIVX Encoders/Decoders uit (5.02)...

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:45
ja zou moeten kunnen, alleen zou ik een ander programma gebruiken, zoiets al Gordian Knot, maar goed, in Flaskmp3 zou het ook moeten kunnen, je kunt nl. de audio doelen specificeren, dus in welke formaten je dit wilt hebben, moet je alleen wel een ac3 encoder hebben. weet eigenlijk niet of dat in Gordian Knot kan.. nahjah zie maar ff

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:51

MaxxMark

HT is Tof!

ik kan www.doom9.org aanraden, daar staat veel uitgelegd over hoe je moet converten (ook inclusief ac3) heb het zelf gedaan met mijn eigen Terminator 1. GEwoon voor de lol een keer gedaan.

Eerst rip je de video en de audio er uit.. vervolgens convert je de video naar divx en daarna merge je em weer met de audio. Op die manier is je geluid precies het zelfde (volledig ac3 dus)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Ik heb gisteren nog een DivX met AC3 sound gemaakt. Werkt goed, ik heb VirtualDubMod (als laatste in een serie handelingen) gebruikt om de video en ac3 sound te muxen.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 10:15
Lees even wat guides op www.doom9.net en www.vcdhelp.com, vergeet ook de link sectie niet. Is genoeg over te vinden.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.