iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Anoniem: 29882
Hoge cijfers: meer mensen kopen dan xbox voor de games, en dan willen meer mensen xbox magazine, verdienen hun ook weer meer, maar hier zal het ongetwijfeld nietaan liggen:)
Onzin, mijn Xbox slikt tot nu toe iedere audio cd die ik erin flikker, van verscheidene merken?DSC schreef op 02 January 2003 @ 13:07:
Heeh, ik had ergens gehoord dat Battlefield 1942 ook op xbox uitkomt, weet iemand wanneer dat is? BF1942 is een leuk spel, alleen ik vind de besturing op pc (met vliegen enzo) best ruk, dus controls ala HALO lijkt me veel lekkerder spelen
/edit...ik quote iemand anders
Maar anyway, de Xbox pakt heus wel gebrande audio cd's...bij mij
[ Voor 11% gewijzigd door Exorcist op 02-01-2003 20:21 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Met een Philips dvd-rom ben je al een stuk gelukkiger: Meeste merken Cd-r, cd-rw, dvd(-/+)r(w)
En met een samsung dvd-rom ben je helemaal blij want die slikt alles
Zelf zit ik met een thompson
ik heb hier via de optical ingang van mn dtt3500 mn xbox aangesloten, en in mn xbox staat dolby digital aangevinkt, dit werkt voor zover ik weet perfect, ook brand het lampje op het stationnetje van mn dtt3500, maar in mn xbox is ok dts aan te vinken, vor zover ik weet, zit er geen dts decoder in die dtt3500, maar weet iemand of de xbox het kan decoden? dus of het echt nut heeft om het aan te zetten?
vraag van mij, hoe weet je wat voor merk dvd-rom je heb, (en is die net zoals de hd verschillend per xbox)
Anoniem: 47730
Bizzarro schreef op 02 januari 2003 @ 21:27:
nee, maar hij kan er wel gekopieerde cd's opeens door lezen, want zonder chip doen Backups en Divx t niet, en als je zon ding erin zet, doen ze t opeens wel, goh, hoe zou dat nou komen
Het ging over audio cd's. Een gebrande cd-r doet het niet op een gewone xbox en (meestal, ligt aan dvd rom) ook niet op een gemodde xbox
Lekker logsich als je op een normale xbox divx kon kijken

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 47730 op 02-01-2003 22:01 ]
Er moet altijd een extrene DTS decoder aangesloten willen voor DTS geluid. De mogelijkheid om DTS te encoden zit in de geluidskaart van Nvidia, maar voor zover ik weet wordt die ( nog ) niet gebruikt. Waarom of hoe weet ik verder ook niet.juanp schreef op 02 januari 2003 @ 21:34:
ik had even een vraagje,
ik heb hier via de optical ingang van mn dtt3500 mn xbox aangesloten, en in mn xbox staat dolby digital aangevinkt, dit werkt voor zover ik weet perfect, ook brand het lampje op het stationnetje van mn dtt3500, maar in mn xbox is ok dts aan te vinken, vor zover ik weet, zit er geen dts decoder in die dtt3500, maar weet iemand of de xbox het kan decoden? dus of het echt nut heeft om het aan te zetten?
Je kunt het zien aan de lade. Nu weet ik niet welke precies van wie is, maar dacht dat de lade met twee verschillende maten en 1 rond gat erin de Philips was.Bizzarro schreef op 02 januari 2003 @ 21:56:
volges mij heb de xbox geen dts, maar ken t mishebben
vraag van mij, hoe weet je wat voor merk dvd-rom je heb, (en is die net zoals de hd verschillend per xbox)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
dat bedoelde ik ook , hij stond op normal of letterbox eerst , nu staat ie op normal , maar als k verander in een andere zie ik geen verschil...Bizzarro schreef op 03 januari 2003 @ 16:57:
...en in je xbox zit ook nog een config venster ergens, daar ken je instellen wat voor tv je heb, widescreen of normal, default is normal, zet die eens op widescreen, misschien doet ie t dan beter
Heb je je Xbox misschien gechipt en speel je een NTSC-spel of heb je 'm in NTSC-mode gezet? Wat voor kabel gebruik je?
Je hebt het misBizzarro schreef op 02 January 2003 @ 21:56:
volges mij heb de xbox geen dts, maar ken t mishebben
Als je naar Sound Settings gaat, kan je daar DD5.1 en DTS kiezen. Ik heb dat geselecteerd en op mijn versterker licht dan mooi het DTS en het DD5.1 logootje op
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
In het verlengde van dit ligt de vraag op welke frequentie je instellingen staan. 50 of 60 Hz ?Mr Magic schreef op 03 januari 2003 @ 22:55:
Voor een breedbeeld-tv moet je Xbox zeker weten op "widescreen" staan...
Heb je je Xbox misschien gechipt en speel je een NTSC-spel of heb je 'm in NTSC-mode gezet? Wat voor kabel gebruik je?
Ik dacht dat alle drives van Thomson kwamen.Heb je een thompson dvd-rom dan ben je het slechts af: Cd-rw, dvd(-/+)r(w)
Met een Philips dvd-rom ben je al een stuk gelukkiger: Meeste merken Cd-r, cd-rw, dvd(-/+)r(w)
En met een samsung dvd-rom ben je helemaal blij want die slikt alles
Zelf zit ik met een thompson
Anoniem: 35886
Dankzij de geweldige switch, en maar meteen kabeltje richting xbox laten lopen. En dat werkte meteen tot me verbazing, je download de nodige software...Gamespy + xbox tunnel software...en binnen een paar minuten kan je met je xbox online spelen
Zijn er verder hier nog mensen die Tonny Hawk Pro Skater 3 spelen?
Anoniem: 35886
All Xbox SystemLink games are supported, however some will work better than others.
Currently supported games include:
Deathrow (game bio)
Halo (review)
Ghost Recon (game bio)
MechAssault (review)
MotoGP (review)
NASCAR Heat 2002 (preview)
NFL Fever 2003 (review) (review)
TimeSplitters 2 (screenshots) (review)
Tony Hawk's Pro Skater 2x (review)
Tony Hawk's Pro Skater 3 (review)
Tony Hawk's Pro Skater 4 (review)
Unreal Championship (preview)
Filmpje van de Mod
benieuwd hoe ie t gedaan heeft, ik vindt t errug cewl
[ Voor 1% gewijzigd door Bizzarro op 04-01-2003 13:13 . Reden: url aangepast ]
edit: hmm toch wel, ff kijken
edit2: mooi gedaan
[ Voor 50% gewijzigd door Nevada op 04-01-2003 13:21 ]
Unreal Tournament '99
ja sorry, k had als eerste ff een verkeerde link ingevoegdNevada schreef op 04 januari 2003 @ 13:19:
Jammer dat het filmpje het niet doet
hmm toch wel ff kijken
ok ik zet em zo wel op widescreen , hoe zet je em op NTSC dan? k gebruik gewoon die scart die erbij geleverd zit... tv draait nu op 100Hz...Mr Magic schreef op 03 januari 2003 @ 22:55:
Voor een breedbeeld-tv moet je Xbox zeker weten op "widescreen" staan...

die gast is echt da bomb
Ik ga maar is kloten met mn switch en een UTP kabel naar mn Box....
kijken of ik via GameSpy iets kan regelen.
Unreal Tournament '99
Heb nog geen games die ik via GameSpy kan spelen, wordt nog aan gewerkt nu

is splinter cell echt zo blokkerig aan de randjes of ligt het aan screenies , volgens mij is de anti aliasing nie helemaal top in dat spel? lijkt net een psx game zoExorcist schreef op 04 January 2003 @ 20:22:
Heb vandaag Splinter Cell gehaald, mega goed spel.
Ik ga maar is kloten met mn switch en een UTP kabel naar mn Box....
kijken of ik via GameSpy iets kan regelen.

Keb vandaag zelf die mod uitgevoerd (alleen de leds danBizzarro schreef op 04 January 2003 @ 13:59:
stond er helaas niet bij, anders had ik het uiteraard gegeven, maar t is vooral paint job, wel errug mooie, kijk die dvd receiver eens:P
Mijn eject knop is blauw, mijn xbox logo is blauw mijn controllers zijn blauw (en je kan via het schermpje naar binnen kijken)
Edit:
Tis trouwens wel een enorme lichtzee als ik mijn xbox aanzet
[ Voor 8% gewijzigd door [FrEEzEr] op 05-01-2003 01:25 ]
de anti aliasing is inderdaad niet helemaal toppie, maar ik heb er nog weinig van gemerkt, alleen in de movies (niet echte movies van het spel, maar meer de scripted events, die je ziet) daar zie je wel karteltjesflexje schreef op 05 January 2003 @ 01:17:
[...]
is splinter cell echt zo blokkerig aan de randjes of ligt het aan screenies , volgens mij is de anti aliasing nie helemaal top in dat spel? lijkt net een psx game zo
voor derest: beregoed spel
PS, laat die mod eens zien dan van je controllers, maak fotos
Anoniem: 61986
was dat niet de eerdere NFL Blitz ofzo??Chilly_Willy schreef op 30 december 2002 @ 18:02:
[...]
Een soort speedball 2 (amiga), maar dan 3d en een disc ipv een bal.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61986 op 05-01-2003 12:41 ]
Anoniem: 59192
ben heel voorzichtig geweest met mijn splinter cell cd. Maar ik zie er allemaal van die kleine krasjes op
Van wanneer is je Xbox ? Het is een bekend probleem van vooral de eerste serie Xbox consoles. Als het goed is tast het je data niet aan, maar je kunt naar het service nummer van MS bellen, dan wordt je Xbox gerepareerd zodat het niet meer voorkomt. Let wel dat de krasjes allemaal in de rondtje staan en niet in de lengterichting ofzo, want dan komt het ergens anders door.Anoniem: 59192 schreef op 05 January 2003 @ 19:42:
hmm ligt het aan mij of maakt de xbox krassen op cd's?
ben heel voorzichtig geweest met mijn splinter cell cd. Maar ik zie er allemaal van die kleine krasjes op
Ach, dat valt allemaal wel mee hoor, ik haal mijn info ook gewoon ergens anders vandaan.Bizzarro schreef op 05 January 2003 @ 20:56:
damn, jij weelt wel heel veel van de box he AudiRS4, k dacht dat ik er veel van wist, maar als ik zie wat jij voor (nuttige) info post, en budgetlijsten, ga zo door zou ik zeggen
Kort nieuws
- De eerste patch via Live! is een feit. Ghost Recon heeft wat problemen met het zoeken naar beschikbare games, Ubisoft heeft beloofd dat deze patch alle problemen zal oplossen en geen invloed heeft op het SP gedeelte. Laten we hopen dat dit de eerste en laatste patch is.
- Microsoft heeft www.xboxnext.com geregistreerd. Eerst hadden ze al Xbox2.com geregistreerd. Verwacht dus voor Xboxnext.com meer iets als www.playmore.com, en dus zeker niet als nieuwe naam.
- The Sims komt naast de PS2 en GC ook op de Xbox uit. Release moet zo rond mei dit jaar worden. Naar verwachting wel een 'makkelijke' port van de PS2 versie. Over downloadable content is nog niks bekend.
- 18 Februari komt de tweede officiele Exhibition Disc uit. Over welke demo's/films erop staan is nog niets bekend.
- Het gerucht steekt de kop op dat Midway te koop is. Microsoft wordt bij de geinterreseerden genoemd.
- Shenmue III is aangekondigd, maar wordt gemaakt voor de console met het 'grootste publiek'. Nu duurt het nog wel even voordat deel 3 komt, maar er is dus een kans dat hij niet op de Xbox komt.
AudiRS4 schreef op 05 januari 2003 @ 21:54:
[...]
- De eerste patch via Live! is een feit. Ghost Recon heeft wat problemen met het zoeken naar beschikbare games, Ubisoft heeft beloofd dat deze patch alle problemen zal oplossen en geen invloed heeft op het SP gedeelte. Laten we hopen dat dit de eerste en laatste patch is.
Bah! Ik wist dat dit zou gebeuren
- Shenmue III is aangekondigd, maar wordt gemaakt voor de console met het 'grootste publiek'. Nu duurt het nog wel even voordat deel 3 komt, maar er is dus een kans dat hij niet op de Xbox komt.
Oftewel hij komt op de PS2
Anoniem: 15278
Waar heb je dit vandaan? Het laatste wat ik erover gehoord heb was dat hij zou uitkomen, indien Shenmue 2x het goed zou doen in Amerika (wat dus nauwelijks het geval is). Yu Suzuki heeft trouwens al een keer aangegeven dat de PS2 niet snel genoeg is voor Shenmue 3. Eigenlijk zijn alleen de Gamecube en de Xbox mogelijk, en omdat deel 2 al op die laatste is, lijkt die me het waarschijnlijkst (als hij komt, en op de cube zou er sowieso een nieuwe controller bij moeten, want daar kan je geen QTE op spelen- Shenmue III is aangekondigd, maar wordt gemaakt voor de console met het 'grootste publiek'. Nu duurt het nog wel even voordat deel 3 komt, maar er is dus een kans dat hij niet op de Xbox komt.
mijn xbox is van 2002-03-18AudiRS4 schreef op 05 januari 2003 @ 20:26:
[...]
Van wanneer is je Xbox ? Het is een bekend probleem van vooral de eerste serie Xbox consoles. Als het goed is tast het je data niet aan, maar je kunt naar het service nummer van MS bellen, dan wordt je Xbox gerepareerd zodat het niet meer voorkomt. Let wel dat de krasjes allemaal in de rondtje staan en niet in de lengterichting ofzo, want dan komt het ergens anders door.
Hier is de bron. Misschien wordt de grootste doelgroep bedoelt ? Ik weet het ook niet preciesAnoniem: 15278 schreef op 05 januari 2003 @ 22:30:
[...]
Waar heb je dit vandaan? Het laatste wat ik erover gehoord heb was dat hij zou uitkomen, indien Shenmue 2x het goed zou doen in Amerika (wat dus nauwelijks het geval is). Yu Suzuki heeft trouwens al een keer aangegeven dat de PS2 niet snel genoeg is voor Shenmue 3. Eigenlijk zijn alleen de Gamecube en de Xbox mogelijk, en omdat deel 2 al op die laatste is, lijkt die me het waarschijnlijkst (als hij komt, en op de cube zou er sowieso een nieuwe controller bij moeten, want daar kan je geen QTE op spelen)
[edit]
Het originele plan was trouwens om 15 (!) delen van Shenmue te maken. Maar door de tegenvallende verkoopcijfers worden dit er dus 3.
Dan kun je het beste even bellen met de service lijn van Microsoft ( tel. staat op website ). Dan sturen ze je een doos op waarin je de Xbox kan doen, die komen ze dan ophalen en binnen twee weken krijg je hem terug ( meestal binnen 3 dagen al ).
[ Voor 26% gewijzigd door Wom op 05-01-2003 23:32 ]
Work in Progess : Dreamix
>> From xboxdeveloper.net:
Hoe willen ze dat gaan doen??? USB mpeg/mpeg2 capture kaartje ofzo???Project Dreamix will turn the Microsoft Xbox into the ultimate home entertainment center. Right now we are in the alpha phase of course, but below is what we plan to complete before Beta release:
- PVR Features (Scheduled recording, fast forward, rewind, pause Live TV) - Video Playback (Based on Linux MPlayer - all popular file formats)
- Audio/Music Playback (Based on Linux MPlayer - all popular file formats)
- Image Viewer (Slideshow + Photo album)
- Setup Menu (All configuration will be done with the Xbox controller and/or DVD Remote with the use of a graphical keypad)
Although Dreamix will be based on Debian Xbox-Linux, all necessary libraries will be included in the distribution of the CD image and will auto-excecute upon being inserted into the Xbox DVD drive. This will allow for a friendly install by the average user. All interested Coders please feel free to contact me on IRC (Efnet: Zpimpa / #Dreamix) or drop me an email.
Anoniem: 29882
hmm word de cdrom dan vervangen ofzo?AudiRS4 schreef op 05 januari 2003 @ 23:16:
[...]
Dan kun je het beste even bellen met de service lijn van Microsoft ( tel. staat op website ). Dan sturen ze je een doos op waarin je de Xbox kan doen, die komen ze dan ophalen en binnen twee weken krijg je hem terug ( meestal binnen 3 dagen al ).
over shenmue 2 er zijn verschillende uitspraken.Anoniem: 15278 schreef op 05 januari 2003 @ 22:30:
[...]
Waar heb je dit vandaan? Het laatste wat ik erover gehoord heb was dat hij zou uitkomen, indien Shenmue 2x het goed zou doen in Amerika (wat dus nauwelijks het geval is). Yu Suzuki heeft trouwens al een keer aangegeven dat de PS2 niet snel genoeg is voor Shenmue 3. Eigenlijk zijn alleen de Gamecube en de Xbox mogelijk, en omdat deel 2 al op die laatste is, lijkt die me het waarschijnlijkst (als hij komt, en op de cube zou er sowieso een nieuwe controller bij moeten, want daar kan je geen QTE op spelen)
in xbox magazine zeggen ze
dat shenmue 2 eerst niet naar europa zou komen maar vanwege de goeie cijfers in vs komt hij toch wel naar europa.
in de pu zeggen ze
shenmue 3 komt alleen als shenmue 2 goed verkoopt en dan zeggen ze erbij
en dat is op z'n zachts gezegd knudde.
ach ja
als shenmue 2 niet op xbox komt kan ik hem altijd nog voor de dc halen
"If u do something do it with style, or do it at all."
Wat ik gelezen heb is het maximum dat herkend wordt 137Gb ofzo.. dus dan zou je 23Gb niet gebruiken.. zondeRed devil schreef op 05 januari 2003 @ 23:54:
Damn, check this out van http://www.xbox-scene.com/
Work in Progess : Dreamix
>> From xboxdeveloper.net:
[...]
Hoe willen ze dat gaan doen??? USB mpeg/mpeg2 capture kaartje ofzo???dit is wel erg gaaf ! Ik wil nog een groter HD kopen als nu (nu 40) maar ik denk dat ik maar wacht, ik denk dat ik maar voor een 160 ofzo moet gaan gaan.
als je een cd met je xbox ript zeg maar om als soundtrack te gebruiken bij een game
wat is het dan geworden?
een mp3?
of iets anders.
en a;s het iets anders is hoeveel ruimte neemt het dan over het algemeen in beslag?
heb net 2 nummers geripped maar als ik naar memory kijk zegt hij nog steeds dat er 50000 bloks vrij zijn.
neemt het dan zo weinig ruimte in beslag?
Anoniem: 25187
Shenmue 2 had nog geen publishing contract voor Europa. Laatst is bekend gemaakt dat dat nu WEL het geval is en ergens in maart ook hier in de schappen ligt.jazzVL schreef op 06 January 2003 @ 00:58:
[...]
over shenmue 2 er zijn verschillende uitspraken.
in xbox magazine zeggen ze
dat shenmue 2 eerst niet naar europa zou komen maar vanwege de goeie cijfers in vs komt hij toch wel naar europa.
in de pu zeggen ze
shenmue 3 komt alleen als shenmue 2 goed verkoopt en dan zeggen ze erbij
en dat is op z'n zachts gezegd knudde.
ach ja
als shenmue 2 niet op xbox komt kan ik hem altijd nog voor de dc halen
Shenmue 2 bevat overigens 3 Shenmue chapters (voor zover ik weet) en dus zitten we nu op 4 (shenmue 1 had 1 chapter). De volledige 15 wordt idd niet gehaald. Denk dat Yu Suzuki daar stevig van zit te balen. Wel beetje vreemd dat Shenmue 2 het niet heel erg goed doet in Amerika, ik vind het nml een top spel.
Het wordt WMX, een ietwat Xbox-gemodificeerd WMA bestand. Is iets van 64kbs, kleiner dan MP3 dus.jazzVL schreef op 06 January 2003 @ 03:24:
trouwens
als je een cd met je xbox ript zeg maar om als soundtrack te gebruiken bij een game
wat is het dan geworden?
een mp3?
of iets anders.
en a;s het iets anders is hoeveel ruimte neemt het dan over het algemeen in beslag?
heb net 2 nummers geripped maar als ik naar memory kijk zegt hij nog steeds dat er 50000 bloks vrij zijn.
neemt het dan zo weinig ruimte in beslag?
Je hebt iets van 300.000 blocks tot je beschikking, die teller is er dus kennelijk alleen veel om duidelijk te maken dat je bijna aan de grens zit van je ruimte.
bron : www.xbox-scene.com* What is this project about ?
Find the private key MS uses to sign xbox software. If this key has been found , it will be possible to run homebrew software (like linux) without modchip on xbox.
* What are the chances that we ever find this key ?
Very , very small. It's a 2048bit RSA key. (NOT RC4 , like some think).
To get an idea , rsasecurity.com says it would take 1year for 342million 500MHz Pentiums with 170Gb RAM each to fully factorize a 1024bit number. A 2048bit key would need 2^100 times more cpu-resources to be factorized in 1year...
As you can see it looks pretty much impossible, but there's a factor called chance, each key tried makes a chance to be the right one. So the key could be found in 10000years , 1year , 1month or in 1sec ... noone knows
While other people are searching for other ways to run homebrew code without modchip , it doesn't hurt to use idle cpu-time for this.
* Is it legal?
As far as we know , yes.
As stated on the neo homepage:
"Everything done on this project is for the sole purpose of writing interoperable software under Sect. 1201 (f) Reverse Engineering exception of the DMCA."
* I can't reach their website.
They had alot of traffic (double "slashdotted") , so try till you get in.
www.theneoproject.com or 66.11.166.150
* Where can I donwload the latest version of Neo , so I can help search for the key.
We have 2 mirrors here and here (Feel free to join our team named "Xbox-Scene.com" while signing up)
* How can I install this program ?
Download it: here or here
Install it. (very easy)
Run it.
First time it will ask for username , email , ...
Fill in "Xbox-Scene.com" (without the quotes) as team-name if you want to join our team
Once launched select "XBOX Public Key Challenge" at the bottom of the programwindow.
* Will this program slowdown my PC ?
No - it runs standard as background proccess and will only use Idle cpu-time , that means cpu-time that is not currently in use by your main applications.
You can also very easily limit the cpu-power the program uses (Settings > Preferences)
* Does Xbox-Scene earn any money if I join the team?
No.
* How come that some people on the stats managed to finish so many packets already ?
No idea - it's strange some pc's (even slow ones) manage to check 100's of keys per hour while most do about 2 per hour. We asked The Neo Project for more info.
* How many keys in 1 packet?
400
* Where does the money go if the key is found?
100000USD will be given by Michael Robertson (LindowsOS , ex mp3.com) - Xbox-Linux award PartB.
I don't think it complies with the rsasecurity.com 2048bit RSA Challenge (200000USD) 'cause it doesn't use the public key given by rsasecurity.
They told us the money should be divided about like their RSA-576 project , so it should look like this:
-80% to charity (chosen by user during sign-up)
-10% of the money goes to the person who's computer 'cracked' or 'completed' the current project or challenge
-10% goes to the NEO project for better equipment, bandwidth, etc.
-free xbox sent to the top 5 users
* What happens with the key if it's found? Will it be available freely?
Yes it will be available freely.
Ze willen dus een 2048bit RSA key brute force gaan cracken?!? Dat kan wel een eeuwigheid gana duren voordat dat ooit klaar is.
What a fine day for Science! | Specs
lekker veel cd en saves worden dat dan:)
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
/edit
Enige motief wat ik zo kan vinden is dat bij één van de shotjes bovenin staat dat je op knopje R moet rammen.. en die zit volgens mij niet op de Xbox controller..
[ Voor 20% gewijzigd door Dark_M op 06-01-2003 13:32 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Dus ik kan gewoon mijn UTP kabeltje in mijn X-BOX gooien (vanuit de switch waar ik mijn getweakte ADSL modem in heb zitten) en dan ??? Moet ik via de X-BOX software downloaden ? Hoe ? Of gaat dat automatisch ???Anoniem: 35886 schreef op 04 January 2003 @ 10:51:
Gister is me cistron verbinding uit de lucht gegaan, maar nu we hebben een gedeelde chello verbinding met de buren.
Dankzij de geweldige switch, en maar meteen kabeltje richting xbox laten lopen. En dat werkte meteen tot me verbazing, je download de nodige software...Gamespy + xbox tunnel software...en binnen een paar minuten kan je met je xbox online spelen![]()
Zijn er verder hier nog mensen die Tonny Hawk Pro Skater 3 spelen?

ik d8 veel tijd, is veel ruimteAnoniem: 25187 schreef op 06 January 2003 @ 11:15:
Als het in .WAV had geweest zou het veel sneller gaan. Het duurt nu lang omdat het wordt gecomprimeerd.

Anoniem: 56852
Je moet die software op je pc zetten, in een gamechannel gaan met die software, en op je xbox naar het XBOX link menu gaan, dan begint ie te zoeken naar games en als de gamechannel host een game op zijn xbox heeft gemaakt ziet jouw xbox die game en kan je spelenBioWEB schreef op 06 January 2003 @ 13:17:
[...]
Dus ik kan gewoon mijn UTP kabeltje in mijn X-BOX gooien (vanuit de switch waar ik mijn getweakte ADSL modem in heb zitten) en dan ??? Moet ik via de X-BOX software downloaden ? Hoe ? Of gaat dat automatisch ???
Indien dat nodig is zal de DVD-Drive inderdaad vervangen worden.
Ik weet niet precies hoe dat zit met de DVD's zelf, of je die nog terug bij de winkel kan inruilen ( verwacht het eerlijk gezegd niet ), maar als ze het gewoon normaal doen zie ik daar ook niet zo'n probleem in. Maar jammer is het wel natuurlijk.
Anoniem: 74251
De chip verandert de bios van de Xbox, en daardoor kun je CD-RW en DVD'z lezen.Bizzarro schreef op 02 januari 2003 @ 21:27:
nee, maar hij kan er wel gekopieerde cd's opeens door lezen, want zonder chip doen Backups en Divx t niet, en als je zon ding erin zet, doen ze t opeens wel, goh, hoe zou dat nou komen
Ik heb mijn Xbox ook gechiped, en alles werkt zeer goed. Heb nu al 35 games:)
Vooral het draaien van Divx/Mp3'z is echt handig.
en trouwens, ik denk niet dat je praat over hoe goed dat illegale stuff van jouw werkt op prijs gesteld wordt,
get a life, buy games
PSO is een MMORPG title die al eerder op de Dreamcast is verschenen en nu ook op de Xbox zal verschijnen en gebruik zal maken van het Xbox Live netwerk. Via de headset kan je communiceren met vrienden die ook meedoen of met andere mensen wereldwijd. De game is gezet in een grote fantasievolle wereld met de optie om steeds sterker te worden met je krachten, een optie waar elke MMORPG op leunt.
Zonder Live! zou de game ook niet echt een bestaansrecht hebben, want hoe moet je anders een MMORPG spelenBizzarro schreef op 06 januari 2003 @ 20:54:
omg dat spel ziet er goed uit, ook beter dat t voor live is
Echt ongelofelijk hoeveel die PS2 eigenlijk verkoopt, zowat bijna 10 keer zoveel als een GameCube en ook vele malen beter als een Xbox.Tot 21 december deed de GameCube shifting 15,943 units (19 procent stijging), Xbox 38,727 units (18 procent stijging) en de PS2 alleen aan de top met een grootse 128,369 units (16 procent stijging). De week daarna waren de verkopen iets minder, aangezien kerst voorbij was, maar PS2 bereikte nogsteeds 97,691 verkopen tegenover de 31,735 Xboxen en 10,866 Gamecubes.
Duidelijk moge zijn dat de Xbox sterk in de tweede positie staat, en langzaam inloopt op de PS2. Gamecube zal zeker nog stijgen aangezien een aantal interessante aankondigingen in petto zijn voor de console. Natuurlijk voor de Xbox ook, dus het wordt spannend!
c/p van XBW.nl die op hun beurt het weer van EV&G hebben.
Anoniem: 28484
Tja, dat is persoonlijk natuurlijk, maar als ik Tekken4, Gran Turismo 3, Final Fantasy X, Devil May Cry of WRCII zit te spelen heb ik nou niet het idee dat ik games zit te spelen die (evt in een andere vorm) ook op de Xbox te vinden zijn en dan ook nog eens vele malen beter zijn...Bizzarro schreef op 06 January 2003 @ 21:06:
ja, terwijl het toch een vrij oude machine is, en ik vind de games op de xbox persoonlijk vele malen beter als ps2 (en gc), hij lift denk ik meer op t suc6 van de psone
iedereen zn smaak dus:)
Nu ga ik niet zeggen dat ze beter zijn, maar wel vergelijkbaarAnoniem: 28484 schreef op 06 January 2003 @ 21:13:
[...]
Tja, dat is persoonlijk natuurlijk, maar als ik Tekken4, Gran Turismo 3, Final Fantasy X, Devil May Cry of WRCII zit te spelen heb ik nou niet het idee dat ik games zit te spelen die (evt in een andere vorm) ook op de Xbox te vinden zijn en dan ook nog eens vele malen beter zijn...
Tekken4 -> Doa 3
Gran Turismo 3 -> Sega GT
Final Fantasy X -> Sudeki ( alhoewel die iets meer aktie gericht is )
Devil May Cry -> Ben ik niet zo bekend mee
WRCII -> RSC, CMR3, V-Rally 3
Nu gaat het er niet om welke je beter/slechter vind, maar je geeft aan dat deze games volgens jou bijna niet op de Xbox verschijnen. Dat is dus niet waar vind ik, kwa content verschillen de PS2 en Xbox niet veel, met de NGC weer wel ( minder 3rd party, veel 1st party toppers ).
Ik bedoelde ook meer dat voor alle goede games op de xbox een vergelijkbaar of beter alternatief is op de PS2 en niet andersom...AudiRS4 schreef op 06 januari 2003 @ 21:21:
[...]
Nu ga ik niet zeggen dat ze beter zijn, maar wel vergelijkbaar
Tekken4 -> Doa 3
Gran Turismo 3 -> Sega GT
Final Fantasy X -> Sudeki ( alhoewel die iets meer aktie gericht is )
Devil May Cry -> Ben ik niet zo bekend mee
WRCII -> RSC, CMR3, V-Rally 3
Nu gaat het er niet om welke je beter/slechter vind, maar je geeft aan dat deze games volgens jou bijna niet op de Xbox verschijnen. Dat is dus niet waar vind ik, kwa content verschillen de PS2 en Xbox niet veel, met de NGC weer wel ( minder 3rd party, veel 1st party toppers ).
Anoniem: 28484 schreef op 06 januari 2003 @ 21:26:
[...]
Ik bedoelde ook meer dat voor alle goede games op de xbox een vergelijkbaar of beter alternatief is op de PS2 en niet andersom...
Als ik dit leest komt het anders over, maargoed, dat maakt verder niet zoveel uit. Feit blijft dat elke console wel een paar titels heeft die de console dragen.Tja, dat is persoonlijk natuurlijk, maar als ik Tekken4, Gran Turismo 3, Final Fantasy X, Devil May Cry of WRCII zit te spelen heb ik nou niet het idee dat ik games zit te spelen die (evt in een andere vorm) ook op de Xbox te vinden zijn en dan ook nog eens vele malen beter zijn...
Dan heb je nog altijd DOA2 of Virtua Fighter 4 als je Tekken niks vindt...Bizzarro schreef op 06 januari 2003 @ 21:28:
beter, daar ben ik t niet mee eens, ik vind doa dan veel beter als tekken, als ik moest kiezen
Maargoed ik reageerde voornamelijk omdat jij niet begreep waarom zoveel mensen nog een ps2 kopen terwijl 'de xbox veel betere spellen heeft'...
Als een persoon een vechtspel, een racespel en een actie-adventure spel wilt hebben kan ie een ps2 kopen met tekken, gran turismo en metal gear solid of een xbox met dead or alive 3, sega gt en halo/splinter cell... voor allebei de opties is wat te zeggen want alle genoemde games zijn erg goed maar de ps2 games hebben meer naamsbekendheid...
Ik vind het irritant dat de keuze voor een ps2 wordt afgedaan als een domme keuze van mensen die niet beter weten...
Ik heb trouwens een xbox, ps2 en dreamcast...
DOA2 heb ik ook gespeeld, maar, ik vind deeltje 3 beter, omdat ik de controls beter/gemakkelijker vind (kan komen omdat ik aan de box controller gewend ben)Anoniem: 28484 schreef op 06 januari 2003 @ 21:35:
[...]
Dan heb je nog altijd DOA2 of Virtua Fighter 4 als je Tekken niks vindt...
Maargoed ik reageerde voornamelijk omdat jij niet begreep waarom zoveel mensen nog een ps2 kopen terwijl 'de xbox veel betere spellen heeft'...
...
Ik vind het irritant dat de keuze voor een ps2 wordt afgedaan als een domme keuze van mensen die niet beter weten...
Ik heb trouwens een xbox, ps2 en dreamcast...
Ik zeg niet dat een ps2 een domme keuze is, helemaal niet, lekker kopen met zn allen dat ding, ik zeg alleen dat de xbox naar MIJN mening beter spellen heeft, en in combinatie met de mooiere graphics (meestal, zeer vaak) vind ik de xbox voor mij beter geschikt.
Maar goed, ik wacht op een prijsdrop en dan koop ik een xbox, vind het nog steeds jammer dat de ps2 net zo duur is als de xbox terwijl die toch wel een stukkie ouder is...
De eerstvolgende prijsdrop is volgens de geruchten in Februari, dat hij naar verluidt € 150 gaat kosten, net als een PS2. De GC zou dan zelfs naar € 100 gaan. Let wel, dit zijn geruchten en lijken mij dan ook zeer onwaarschijnlijk.Bong-One schreef op 06 January 2003 @ 21:42:
hmm hoe dan ook lift de ps2 niet mee op het succes van de psone, aangezien er wel degelijk goede spellen uitkomen op de ps2
Maar goed, ik wacht op een prijsdrop en dan koop ik een xbox, vind het nog steeds jammer dat de ps2 net zo duur is als de xbox terwijl die toch wel een stukkie ouder is...
Maar waarom nog wachten ? De aanbieding die nu loopt is toch ook voordelig ? Of de games moeten je niet aanspreken, dat kan.
zeg nou zelf, de meeste mensen (average gamers) kopen een ps2 omdat ze weten dat de ps1 een goede console was, en nu voor de ps2 kiezen in plaats van voor een xbox, omdat ze daar meer "zekerheid" bij hebben, want ze verwachten dat ie niet snel zal floppen,Bong-One schreef op 06 January 2003 @ 21:42:
hmm hoe dan ook lift de ps2 niet mee op het succes van de psone, aangezien er wel degelijk goede spellen uitkomen op de ps2
Verkopers in winkels ben ik niet over te spreken, want ze prijzen de ps2 veel meer aan als xbox, ze schrijven de xbox gewoon af

en van wat wacht je nou op prizedrop, ps2 of xbox, ik denk niet dat de xbox veel meer zal zakken namelijk, ze maken al vet verlies per console
Fair enough! Ik heb m'n xbox omdat er leuke spellen op uitkomen, anders had ik 'em nooit gekochtBizzarro schreef op 06 January 2003 @ 21:41:
[...]
DOA2 heb ik ook gespeeld, maar, ik vind deeltje 3 beter, omdat ik de controls beter/gemakkelijker vind (kan komen omdat ik aan de box controller gewend ben)
Ik zeg niet dat een ps2 een domme keuze is, helemaal niet, lekker kopen met zn allen dat ding, ik zeg alleen dat de xbox naar MIJN mening beter spellen heeft, en in combinatie met de mooiere graphics (meestal, zeer vaak) vind ik de xbox voor mij beter geschikt.
Uiteindelijk is voor alle consoles wel wat te zeggen en uiteindelijk wil ik ook nog een cube erbij voor zelda, metroid, mario kart en de final fantasy's die ze krijgen.
nee, ik vind gt3 een prachtig spel, echt waarAnoniem: 28484 schreef op 06 januari 2003 @ 21:48:
[...]
Fair enough! Ik heb m'n xbox omdat er leuke spellen op uitkomen, anders had ik 'em nooit gekochtMaar ik lees vaak genoeg over mensen die zoveel (kinderachtige) vooroordelen hebben tegen een ps2 dat ze na het spelen van GT3 of Final Fantasy nog roepen; lelijk, speelt slecht, enz...
Uiteindelijk is voor alle consoles wel wat te zeggen en uiteindelijk wil ik ook nog een cube erbij voor zelda, metroid, mario kart en de final fantasy's die ze krijgen.
en ja, ik weet et, het is een dvd speler en er zit snelle hardware in enz, maar ik vind 250 nogsteeds teveel ervoor
AudiRS4 schreef op 06 January 2003 @ 21:44:
[...]
De eerstvolgende prijsdrop is volgens de geruchten in Februari, dat hij naar verluidt € 150 gaat kosten, net als een PS2. De GC zou dan zelfs naar € 100 gaan. Let wel, dit zijn geruchten en lijken mij dan ook zeer onwaarschijnlijk.
Maar waarom nog wachten ? De aanbieding die nu loopt is toch ook voordelig ? Of de games moeten je niet aanspreken, dat kan.
[ Voor 55% gewijzigd door dvdgrs op 06-01-2003 21:54 ]
Wat zijn je favo games voor Xbox, ik heb er nog niet zoveel namelijk...Bizzarro schreef op 06 januari 2003 @ 21:52:
[...]
nee, ik vind gt3 een prachtig spel, echt waar, maar ik vind t voor mij nie genoeg om er een ps2 voor aan te schaffen, omdat ik de anders spellen niet geweldig vindt, en voor de xbox wel. en daar heb je een wellicht kleinere broer gt 2002, so, mijn keus is voor xbox
Dit topic is gesloten.