ik zal het een keer uitleggen, heeft me 4 uur geduurt voor ik het door had, doe lles precies in deze stappen. beste is om dit is safe modus te doen
1: rename regedit naar een andere naam, bijvoorbeeld regdir.exe, run deze nieuwe versie en laat hem de hele procedure open staan.
2: open een venster met adress c:\windows\system32
3: druk alt+ctrl+del en kill de volgende taken "winservices.exe" en "TCPSVS32.EXE" en als hij bestaat "NAV32_LOADER.EXE "
4: delete in het venster dat in c:\windows\system32 zit, eerst winservices.exe, en dan alle andere files met een blauw hartje. (let op ze hebben verschillende extensies, en meestal zijn het in totaal rond de 8 files.
5: ga in het register naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
en verwijder de entry ""WinServices"= C:\WINDOWS\SYSTEM\WinServices.exe"
6: ga in het register naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices
en verwijder de volgede entry ( deze hoeft niet altijd te bestaan)
en verwijder de entry ""WinServices"= C:\WINDOWS\SYSTEM\WinServices.exe"
7: ga in het register naar
HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command
en pas de volgende entry aan, dit staat er
"C:\WINDOWS\SYSTEM\nav32_loader.exe""%1"%*
dit moet je er van maken
"%1" %*
8: sluit alle vensters en reboot
9: na reboot cheq je c:\windows\system32 en kijk of het bestan winservices.exe bestaat, is dit niet het geval dan heb je een succesvolle remove gedaan, bestaat hij nog wel dan heb je iets niet goed gevolgd uit deze regels.
veel succes
[
Voor 106% gewijzigd door
Verwijderd op 30-12-2002 23:02
]