Toon posts:

ATI Delivers

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zitten twijfelen welke Videokaart ik moest kopen. Ik had mijn keus inmiddels beperkt tussen de ATI Radeon 9500 Pro Edition (€217,-) en de Club 3D Radeon 9700 Pro (€397,-) en de Club3D GeForce4 Ti4600 128MB (€282,-).

Omdat ik zelf onvoldoende kennis heb zocht ik een goede test. Op volgende site:
www6.tomshardware.com/graphic/20021202/index.html
staat in mijn ogen en goede test tussen verschillende videokaarten.
(We compared the Radeon 9500 PRO with ATI's brand new range and with the NVIDIA GeForce 4 Ti 4600 and Ti4200-8x. To stretch the cards to their limits, we ran our tests using a powerful 3.06 GHz Pentium 4.)

Volgens mij lijkt de ATI Radeon 9500 Pro in zijn prijs/kwaliteit/mogelijkheden een goede keus. Voor wie echt het beste wil moet toch voor de ATI Radeon 9700 Pro gaan maar is dan ook €180,- meer kwijt!

Herman

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

http://www6.tomshardware.com/graphic/20021218/index.html

kijk hier even :)

hier worden heel veel kaarten getest, handig om te vergelijken, maar dit soort vragen lijkt me dat je meer zelf moet zoeken en minder moet vragen :)

btw, ik zou die extra centjes uitgeven en voor een radeon9700pro gaan, check ook even t verschil in ut2k3 :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah, en wat wil je met dit topic zeggen? Erg goed dat je met zelf zoeken een videokaart hebt gevonden, maar de info die je in dit topic geeft staat hier ook al, dus heeft dit topic niet echt nut :)

Dit topic is gesloten.