Toon posts:

[win95] vpowerd: beschermingsfout*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een oude laptop de .cab files en setup.exe gezet en zo windows 95 geinstalleerd. Tijdens het opstarten (in de normale modus) krijg ik het volgende te zien:

Tijdens het initialiseren van het apparaat VPOWERD:
Er is een beschermingsfout van Windows opgetreden.
U dient de computer (laptop in mijn geval) opnieuw op te starten.

In de veilige modus kan ik wel gewoon doorbooten. Ik heb daar een kijkje genomen in het apparaatbeheer en het enige wat opviel was dat de beelscherm op 'onbekend monitor' stond en een rood kruisje door 'pcmcia adapter'

Weet iemand iets over deze foutmelding en of er eventueel iets tegen te doen is?
Laptop specs:

Laser LT432C 486, 200mb hdd, 8mb geheugen, pcmcia adapter, floppydrive.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

So Solid

Kan je vortaan ook in je topic titel ookje operating system erbij zetten: Windows Stappenplan en dan met name stap 3
Voor de duidelijkheid zou je het subject tussen haakjes "[]" kunnen zetten, bijvoorbeeld om welke windows versie het gaat. Een paar voorbeelden:

[WinXP] Hoe werkt de activering
Daarnaast: wat heb je al gedaan op het gebied van zoeken op www.google.com of de site van je laptop fabrikant bezoeken :?

Daarnaast, dit ter overdenking: Heeft het nog nut om in zoiets ouds tijd/zin er in te steken.

Wat je eventueel zou kunnen doen is een oude linux distributie er op zetten en de laptop gaan gebruiken als router ofzo :)

[ Voor 32% gewijzigd door aReaRe op 29-12-2002 18:08 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gevonden wat het probleem was. Vpowerd heeft te maken met de voeding/batterijen. Deze opties werden beheerd via Windows. Na het uitschakelen ervan kan ik weer ik de normale modus in Windows komen.

En als een reactie op Riemer Reinalda oude hardware wil mij nog wel eens boeien, een soort van liefde :) en ik heb het nodig voor school (typen van verslagen e.d.)