Heeft iemand ervaring met het configureren van WinRoute pro 5.0.2 op een NT4 bak icm MXstream?
Ik krijg file transfer soms aan de praat, maar audio niet. Hij lijkt te weigeren als er een incomming filetransfer is vanaf een 4.7 client (heb zelf 6.0). Vanaf een 6.0 client lijkt het goed te gaan, alleen allemachtig traag (niet prachtig

)
Heb inmiddels 5190, 1863, 6891-6900, en 5004 tot en met 65535 gemapt.
De services die ik ingesteld heb binnen winroute heb ik luisterend op de desbetreffende poorten ingesteld en doorgemapt (op poort niveau) naar de bak waarop ik MSN alleen gebruik.
Wat ik vreemd vind: als ik met shields up controleer of bepaalde poorten open zijn, dan zegtie bij geen mapping dat de poorten stealth zijn, en bij een doormapping zegtie dat de poorten closed zijn.
De mapping lijkt dus wel te werken, lijkt me, maar waarom worden de poorten niet geopend, zelfs niet als ik een filetransfer binnenkrijg?
Ik heb binnen winroute wel UPnP geactiveerd en deze service is ook verbonden aan mijn externe IP, maar toch lijkt het niet te lukken.
In eerdere posts heb ik gelezen dat MXstream en MSN audio gewoon niet willen werken, is dit nog steeds van kracht?
Heeft de dubbele tunnel die door MxStream gegraven wordt (10.0.0.38=>10.0.0.50) invloed op de werking van MSN?
BVD