Tannoy MX3 / Tannoy MX4 als front speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 516 views sinds 30-01-2008

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
Ik zit met een probleem, ik zit te twijfelen tussen de MX3 en de MX4 voor een HT opstelling. Ik ben bij Staffhorst (utrecht) geweest en daar hebben ze alleen de MX1, MX2 en de MX4 (in een lelijke kleur).
Bij een zaak in Arnhem hadden ze alleen de MX3 en de MX1. Het probleem is dus dat ze nergens (voor zover ik weet) in 1 luisterruimte staan.
Ik had het idee dat de MX4 minder lekker klonk dan de MX3 maar ik kan het niet echt goed vergelijken omdat ik de MX3 heb vergeleken met ongeveer even dure speakers en de MX4 heb ik vergeleken met duurdere speakers (er stonden geen speakers van dezelfde prijsklasse). Heeft iemand een idee waar de speakers samen in 1 winkel zouden kunnen staan?
Of kan iemand een beetje de verschillen in geluidsklank noemen zodat ik een beetje kan vergelijken.
Ik wil de speakers als fronts gaan gebruiken en dan als rears wil ik de MX2 nemen. Met een subwoofer van rond de 300 euro (weet nog niet welke) (ideeen zijn altijd welkom). Als center de MXCenter (of iemand moet een beter alternatief hebben).

ActueleWind

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:47
Sjaak even dit topic: Tannoy mercury MX serie
of stel je vraag hier opnieuw: Centraal HomeTheatre topic

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.