Hoe móóie screenies maken van DivX

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:10
Om even te beginnen: ja, ik heb de search gebruikt en nee ik kon het antwoord niet vinden.

Wat ik wil is een screenshot maken van een DivX file mét overlay. In VirtualDub lukt dat niet. Het plaatje wordt namelijk nogal blokkerig. Als ik het filmpje afspeel met Media Player dan is dat helemaal niet het geval en is het beeld van superkwaliteit.
Aangezien ik geen ster ben met Photoshop, zou ik graag gewoon een screenshot maken van het filmpje, met de overlay erbij. Als iemand weet hoe dit kan (en kom niet aanzetten met BSPlayer, die doet die overlay er niet eens bij) ben ik diegene eeuwig dankbaar. Dingen als PSP7 enzo werken allemaal niet, ik krijg of een zwart scherm (met HyperSnap bijvoorbeeld) of ik krijg weer een blokkerig plaatje.

Als één of andere mod denkt dat ie dit topic maar gaat sluiten omdat er al zo veel topics over zijn geweest, dan zou ik graag eerst een linkje naar de oplosing willen krijgen voordat ie hem sluit (nee, dit is geen luiheid, ik wil dan wel even bewijs zien, want een topic sluiten en zeggen dat er vast wel ergens een oplossing in de search te vinden is, dat is pas luiheid, je weet niet hoe lang ik gezocht heb), want ik heb onderhand wel 100 programmaatjes geïnstalleerd en weer eraf gegooid, omdat geen enkele werkt. Als het simpelweg niet kan zou ik dat ook graag horen (liefst ook met een reden erbij), maar ook dat heb ik in geen enkel topic bevestigd gekregen.

Alvast bedankt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

dat laatste stuk nodigt alleen maar meer uit :o.

Hoe maak je een screenshot van een film ? :Y)

Volgende keer weer zelf zoeken *streng kijkt*

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
één of andere mod in da house!! :+
Om even te beginnen: ja, ik heb de search gebruikt en nee ik kon het antwoord niet vinden
Dat lijkt wel een standaard disclaimer te worden, tegenwoordig. En toch trappen we er niet in.
De search gaf mij dit topic, zie ook _vooral_ mijn post in dat topic:

Hoe maak je een screenshot van een film ?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 10:15
Nu die andere mod ook nog even :o

In power DVD zit een gewone knop 'screenshot', maakt ook prima plaatjes ;) (en daar kun je ook gewoon files mee afspelen)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.