Dus al druk bezig met onderhandelingen, hier heeelemaal gaan uitleggen wat er aan de hand is, maar ff een fotootje van de BIOS-POST kan niet?aKra schreef op 02 January 2003 @ 12:55:
Fuck off, zoek het maar zelf uit!
Jullie kunnen fluiten naar de pics!
Edit:
Ik vindt niet dat ik alles aan de kant moet schuiven om voor jullie paraat te staan, ik ben bezig met The Inquirer om gewoon hun nieuwsrechten te geven en niet aan Tweakers.net want ik vindt dit absoluut belachelijk, ik doe m'n best niet alles gaat goed en die ene keer dat ik een pic kon maken heb ik er gewoonweg NIET aan gedacht, sorry hoor, ben ook maar een mens...
Ik zit er wel evt. over na te denken om de proc te verkopen maar ik weet de waarde er niet van, aangezien het een redelijk bijzondere is dus.
Daar zou ik zelfs een foto van willen maken als daarom gevraagd wordt, ik begrijp absoluut niet wat er zo moeilijk aan valt te doen, tenzij je het hele verhaal verzonnen hebt, dan is het logisch dat je moeilijk doet.
Vind je het vreemd dat niemand je meer geloofd?
Die screenshots aan het begin van dit topic zijn nou eenmaal zeer soep-gevoelig..
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ