XP 2400+ @ 2500 mhz.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.055 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

aKra schreef op 02 January 2003 @ 12:55:
Fuck off, zoek het maar zelf uit!

Jullie kunnen fluiten naar de pics!

Edit:

Ik vindt niet dat ik alles aan de kant moet schuiven om voor jullie paraat te staan, ik ben bezig met The Inquirer om gewoon hun nieuwsrechten te geven en niet aan Tweakers.net want ik vindt dit absoluut belachelijk, ik doe m'n best niet alles gaat goed en die ene keer dat ik een pic kon maken heb ik er gewoonweg NIET aan gedacht, sorry hoor, ben ook maar een mens...

Ik zit er wel evt. over na te denken om de proc te verkopen maar ik weet de waarde er niet van, aangezien het een redelijk bijzondere is dus.
Dus al druk bezig met onderhandelingen, hier heeelemaal gaan uitleggen wat er aan de hand is, maar ff een fotootje van de BIOS-POST kan niet?
Daar zou ik zelfs een foto van willen maken als daarom gevraagd wordt, ik begrijp absoluut niet wat er zo moeilijk aan valt te doen, tenzij je het hele verhaal verzonnen hebt, dan is het logisch dat je moeilijk doet.

Vind je het vreemd dat niemand je meer geloofd?
Die screenshots aan het begin van dit topic zijn nou eenmaal zeer soep-gevoelig..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:42

Pfffff... 16 jaar jong en al zo erg er aan toe?

Ga maar lekker huilen man, eigenweis arrogant pestventje, ik hoef die pics nu al niet meer te zien, en het voordeel van de twijfel heb je nu (dankzij je briljante opmerking) ook niet meer.

Loser!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 19:08

Struis

Tis wat he.....

Nie zo kinderachtig doen allemaal en posten die pics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Edit:

Ik vindt niet dat ik alles aan de kant moet schuiven om voor jullie paraat te staan, ik ben bezig met The Inquirer om gewoon hun nieuwsrechten te geven en niet aan Tweakers.net want ik vindt dit absoluut belachelijk, ik doe m'n best niet alles gaat goed en die ene keer dat ik een pic kon maken heb ik er gewoonweg NIET aan gedacht, sorry hoor, ben ook maar een mens...

Ik zit er wel evt. over na te denken om de proc te verkopen maar ik weet de waarde er niet van, aangezien het een redelijk bijzondere is dus.
waarom toevallig aan The Inquirer? omdat ze een bericht hadden geplaatst over dit dubieuse verschijnsel?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:40

aKra

Intentionally left blank.

Nee, omdat zij wel reageren, en Tweakers.net niet...

Ik heb het mobo er al uit, en ik heb al foto's van de bios post btw.

[ Voor 4% gewijzigd door aKra op 02-01-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47491

post ze dan vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:09:
Nee, omdat zei wel reageren, en Tweakers.net niet...

zei is met lange ij trouwens: hij/zij
veel gemaakte fout, toch dom eigk :{

Maaruh, mag'k foto zien? :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61098

o jah als wij vragen heb je geen tijd maar voor hun wel en nu heb je pics ?doe niet zo flauw en post ze hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ja, kom op ! posten die hap, dan ben je (als ze geloofwaardig zijn) van het hele gezeur af.

En mocht je verhaal toch nog van de grond komen dan feliciteer ik je oprecht met deze fantastische overclock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Nope, ik ben het een beetje beu van al dat geflame, hoeft niet meer van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70483

hmm, apart geval...

heb een (weliswaar instabiele) XP2400+ gevonden bij een bekende die op 15x217 Windows inboot en vervolgens nog een halfuur aan de praat blijft ook... Vloeistofgekoeld op 50 graadjes, @ 1.725 en 1.75... tot 15x180 = volledig stabiel, 15x190 soms een spontane reboot, vooral bij "koud" booten... Epox mainboard (KT400 als ik het niet verkeerd gezien heb), Hercules Prophet 9500 Pro video, 2x80GB IBM op een RocketRAID, 512MB Corsair geheugen (PC433) en verder weinig niet-nuttige rimram.

De proc is aangeschaft bij Mix Computer in Duitsland, evenals het overgrote deel van de rest v/h systeem. Dit is allemaal gebeurd in de week van 20-25 dec. 2002, het was een kerstcadeautje van de persoon in kwestie zijn ouders.

Het is een Thoroughbred B, however ik krijg met mijn eigen 2700+ veeeeeel minder clock :( (die maakt sowieso al ruzie als ik de FSB omhoog zet, zelfs al bij 180 - weet iemand een oplossing?? mijn MB = Epox 8RDA+, 2x512MB PC433 Corsair, video = Elsa Gloria III)

Keeping you posted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
LOL

Ik baal dit hele stuk gelezen en..............ja nu zit ik hier met een leeg gevoel......

8)7 Damn............

:( IK WIL FOTO'S desnoods weet ik wat maar ik ben niet tevreden. |:(

p.s. dit is geen flame maar gewoon een post van iemand die zich zwaar genaaid :o voelt.....en daar geen blij gevoel aan over houd |:(

edit voor die persoon boven mij (sorry vergeten nick te onthouden) zie dit topic
[rml][ OC]NF7-S high FSB fix!![/rml]

[ Voor 19% gewijzigd door Mafketel op 02-01-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62270

aKra schreef op 02 januari 2003 @ 13:09:
Nee, omdat zij wel reageren, en Tweakers.net niet...

Ah je dus ineens je camera weer opgeladen, je bent niet moe meer, en je hebt je cooler er weer op. Woei, maar je wil ze niet laten zien.

Nee ik zou ook niet graag m'n gelijk willen krijgen dus daarom zou ik ook nooit pics posten van zo'n geweldige overclock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Het enige wat ik nie geloof is dat het werkelijk een Athlon XP 2400+ is, dat zou namelijk echt gewoonweg te mooi voor woorden zijn. Ik denk eerder dat AMD een foutje hebt gemaakt, ook al omdat er 512kb cache word aangegeven.

Zo'n wonder processor verkopen? Wat doe je jezelf aan? Ik zou hem nog eerder inlijsten, maar ja ik heb dan ook altijd pech en koop altijd processors die haast niet willen overklokken. Zoals een XP2000+ die een Palomino (whatever) is en niet Thoroughbred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra misschien toch bereid je fotowz te posten? kunnen we vergelijken binnenkort, wel zo handig... anders mail ze mij even persoonlijk, vraag me toch wel stevig af waar AMD mee bezig is. en ik wil een snellere 2700+ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7276

aKra ik volg deze post nu all 2 dagen, maar nog geen foto's!!. Als ik jou was dan zou ik die foto's zo snel mogelijk plaatsen want wat is er nu mooier om dadelijk alle mensen de mond te snoeren als je met de foto's komt (zeker als je daarmee de wereld (IT) pers haald)
ofnie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat64
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-05 19:40
Nou, ik hoop dat blij bent geweest met jou "15 minutes of fame". Pletter dan ook maar meteen een slotje op deze draad, dan zijn we ook van het geblaat af. Zielig.

offtopic:
ik vraag me af of Gamer al deze ellende had kunnen voorzien toen hij dit draadje opende.

[ Voor 29% gewijzigd door Repeat64 op 02-01-2003 13:21 ]

Check hier mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 70483 schreef op 02 januari 2003 @ 13:16:
hmm, apart geval...

...... heel verhaal.....

Keeping you posted...
Ik zou is naar dit topic kijken:
[rml][ OC]NF7-S high FSB fix!![/rml]

[ Voor 65% gewijzigd door Vincentio op 02-01-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aKra schreef op 02 januari 2003 @ 13:09:

misschien omdat de mensen van t.net geen flater willen slaan of niet op tijd hebben gereageerd in jou het door jou voorgestelde tijdsbestek stuur je het maar door naar de volgende. (ohjee ik schiet bijna weer de lach in)
Ook al zijn al straks al je pics kloppend en is de oc ook daadwerkelijk een feit, voor de rest blijf je wel in mijn ogen dezelfde meest uit de hoogte en arroganste clown die ik ken :+ uiteraard een nofi
voor de rest ben je wel erg actief geworden na je boterham met hageslag, doet schijnbaar wonderen 8)7
aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:15:
:X ga nou maar snel verder met je zooitje

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WTF?? 220 FSB?? KEWL!! Alleen ik moet dus in mijn proc gaan snijden... :( Iemand een handleiding? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Anoniem: 62270 schreef op 02 januari 2003 @ 13:16:
[...]

Ah je dus ineens je camera weer opgeladen, je bent niet moe meer, en je hebt je cooler er weer op. Woei, maar je wil ze niet laten zien.

Nee ik zou ook niet graag m'n gelijk willen krijgen dus daarom zou ik ook nooit pics posten van zo'n geweldige overclock.
Je hebt nog steeds niet geleerd om te lezen he?...

Ik zou toch maar nog eens die post van me lezen, ik zei alleen dat ik het zou kunnen zeggen dat het zo is... :r :r :r

Gooi maar op slot, ik had nog wel zo'n goed gevoel express vroeg gaan slapen etc. druk bezig geweest etc. etc. en dan nog krijg ik een kut gevoel dat iedereen mij afzeikt, omdat ik gewoon even m'n normale levens cyclus afmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 70483 schreef op 02 januari 2003 @ 13:21:
WTF?? 220 FSB?? KEWL!! Alleen ik moet dus in mijn proc gaan snijden... :( Iemand een handleiding? }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 02-01-2003 13:22 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:15:
Ah, je staat liever bekend als die leugenaar die idiote verhalen verteld dan iemand die de OC van het jaar neerzet? (ja, vroeg dit jaar)
En je bent bang dat het geflame stopt als je een foto neerzet? Zou ik ook vinden.. k zou ook liever niet geloofd worden dan dat ik zelf hard kan lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37

pietje63

RTFM

ik heb nu ook alles weer gelezen
mijn voorstel:
laat het lekker door the inqueror plaatsen, plaats dan hier ene link naar het artikel

blijkt het waar te zijn -> dan is het heel mooi
blijkt het niet waar te zijn -> dan krijgt tweakers.net geen slechte reputatie :)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

* Anoniem: 5897 flikkerd van z'n stoel af.. :D :D

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Mijn OC is veeeeeeeel beter dan die van aKra, ik heb mijn duron 1200 op bijna 9 Ghz lopen :p 8)7

Kijk maar, en voor de ongelovigen heb ik mijn windows omgeving er maar even bijgeplakt, B)

http://bigasp.its.tudelft.nl/aspex/9ghz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61098

Anoniem: 70483 schreef op 02 January 2003 @ 13:21:
eh bedoel je dit soms
nieuws: Athlon XP 2700+ unlock en overclock naar hoge FSB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Aspje schreef op 02 januari 2003 @ 13:25:
Mijn OC is veeeeeeeel beter dan die van aKra, ik heb mijn duron 1200 op bijna 9 Ghz lopen :p 8)7

Kijk maar, en voor de ongelovigen heb ik mijn windows omgeving er maar even bijgeplakt, B)

http://bigasp.its.tudelft.nl/aspex/9ghz.jpg
Je bent vergeten de cache size aan te passen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46617

aKra schreef op 02 januari 2003 @ 13:21:
[...]

Je hebt nog steeds niet geleerd om te lezen he?...

Ik zou toch maar nog eens die post van me lezen, ik zei alleen dat ik het zou kunnen zeggen dat het zo is... :r :r :r

Gooi maar op slot, ik had nog wel zo'n goed gevoel express vroeg gaan slapen etc. druk bezig geweest etc. etc. en dan nog krijg ik een kut gevoel dat iedereen mij afzeikt, omdat ik gewoon even m'n normale levens cyclus afmaak.
Jij bent serieus niet de slimste he? Beetje normaal iemand met een iq hoger dan dat van een biefstuk had die plaatjes al lang gepost... Want als ik nu een post van lees die jij hebt gemaakt, ga ik me toch altijd afvragen of je wel de waarheid verteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:45

Quarin

Ondertitel... wasda?

ben ik nou de enige hier die zich best genaaid voelt door die flame posters, ik kan me het ongeloof best wel voorstellen maar ook ik zou het klote vinden als je zo geflamed wordt waarna ook nog eens geeist wordt dat de pics geplaatst worden. Ook ik heb het idee dat er iets fout is gegaan bij amd, misschien geen 2400+ gewoon een andere proc. En misschien heeft Akra de boel ook wel geflest maar laten we allemaal ff een paar dagen wachten voor we zo'n conclusie trekken.

Hij zegt dat hij het naar The Inquirer gaat sturen. Nou dat is zijn keuze en laten we daar dan op wachten want als het waar is wordt het zeker weten daar gepost. En dingen als "POST DIE PICS NOU" zullen weinig nut meer hebben denk ik. Gewoon geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aKra schreef op 02 januari 2003 @ 13:26:
[...]

Je bent vergeten de cache size aan te passen... |:(
bedankt voor de tip, van de experts moet je het hebben B)

Deze topic kan beter op slot tot er harde bewijzen zijn geleverd (op welke site dan ook)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Geen geduld meer nodig, ik heb het echt gehad, ook met de mensen die me nu ineens toevoegen op MSN en zeggen: "Ohw, ik ben je grootste vriend, mag ik de pics?"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja guys, heb het gezien.. maarrum.. ben toch wel benieuwd naar aKra's proc.. aangezien die van Ralph (bekende van me dus) ook zo wil doorstomen, alleen nog niet stable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Homedisc schreef op 02 January 2003 @ 13:28:
[...]

bedankt voor de tip, van de experts moet je het hebben B)

Deze topic kan beter op slot tot er harde bewijzen zijn geleverd (op welke site dan ook)
Doe hem maar voor altijd op slot, ik ga hier niks zinnigs meer posten over mijn overclock.

Ga ook geen moeite meer doen, ik heb al pics van de BIOS POST en van de processor in de socket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quarin schreef op 02 januari 2003 @ 13:27:
ben ik nou de enige hier die zich best genaaid voelt door die flame posters, ik kan me het ongeloof best wel voorstellen maar ook ik zou het klote vinden als je zo geflamed wordt waarna ook nog eens geeist wordt dat de pics geplaatst worden. Ook ik heb het idee dat er iets fout is gegaan bij amd, misschien geen 2400+ gewoon een andere proc. En misschien heeft Akra de boel ook wel geflest maar laten we allemaal ff een paar dagen wachten voor we zo'n conclusie trekken.

Hij zegt dat hij het naar The Inquirer gaat sturen. Nou dat is zijn keuze en laten we daar dan op wachten want als het waar is wordt het zeker weten daar gepost. En dingen als "POST DIE PICS NOU" zullen weinig nut meer hebben denk ik. Gewoon geduld hebben
Zo zit het niet, meneer zegt 2 dagen geleden een extreme overclock te hebben. Iedereen best wel enthousiast, toen was er nog geen geflame. Alleen als er na 2 dagen van smoesen nog geen plaatjes komen dan krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat64
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-05 19:40
Die flame-posts krijg je vanzelf als iemand een stuk in de ruimte ligt te lullen en iedere vorm van bewijsvoering achterwege laat. Ik praat het niet goed, ik doe het immers zelf ook, maar het is wel te verwachten natuurlijk. Iedereen zit vol ongeloof te wachten op bewijs, wat maar niet komt om allerhande vreemde redenen.

Check hier mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:28:
Geen geduld meer nodig, ik heb het echt gehad, ook met de mensen die me nu ineens toevoegen op MSN en zeggen: "Ohw, ik ben je grootste vriend, mag ik de pics?"...
Muah post maar lekker bij de theinquirerlees ik 't daar wel, of waarschijnlijk plaatst je 't pas als amd ze officieel heeft uitgebracht :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 46617 op 02-01-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:29:
[...]

Doe hem maar voor altijd op slot, ik ga hier niks zinnigs meer posten over mijn overclock.

Ga ook geen moeite meer doen, ik heb al pics van de BIOS POST en van de processor in de socket...
neem aub nog wel de moeite dan om de plaatjes door te sturen naar The Inquirer :>

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Homedisc schreef op 02 January 2003 @ 13:31:
[...]

neem aub nog wel de moeite dan om de plaatjes door te sturen naar The Inquirer :>
Waarschijnlijk gebeurd dat ook niet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Laat me raden, de mensen die je wel geloofden en die je de foto's zou mailen krijgen ze nu ook niet meer? :+ :D

Ohja, die krijgen de foto's wel, maar die mogen dat niet vertellen natuurlijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

quarin schreef op 02 januari 2003 @ 13:27:

Stel je bent een verwoed tweaker, je het de hoogste AMD OC ter wereld, en je bent "dan te moe" om ff een paar pics te maken (of hij is te moe van het overclocken :P). DAT IS DE REINSTE bullshit. Als jij 2 miljoen wint zit je ook nie stil op je stoel. Lijkt mij in dit geval net zoiets. Oftewel: Ik geloof pas iets als ik pics zie en niet alleen een shot uit linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Eerst geld zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt me dus duidelijk dat hij geen pics heeft, als iedereen op me aan het flamen was dan zou ik ze wel terugpakken door het bewijs te geven. Maar nee hoor, want dat heeft ie immers niet. En ga je gang hoor, geef ze maar aan de inquirer. Dan zijn we van je gezeik af,
en als je toch naar hun gaat, BLIJF daar dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Geef maar SiSoft Sandra URL's krijg je je kut benchies wel.

Los Mazzelos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij draai je het om, omdat JIJ geen bewijs hebt zijn WIJ ineens kut :?

Als je van het gezeik afwilt dan maak je een foto van je monitor met daar op de resultaten en niet weer een gefakte screenshot

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 62270 op 02-01-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Nee GoT ben ik al een aantal jaar, alleen dat ik soms wat gezeik heb met de mensen die er zitten...

Waardoor mijn ideeen vaak van de weg worden gezet, ben zo m'n eigen persoon met m'n eigen problemen.

En ik kan slecht tegen mensen die op de verkeerde manier reageren, dan voel ik me daar niet fijn om en heb ik ook geen zin om de moeite er voor te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52829

Flauw topic zeg. Weer gebaseerd op niks helemaal niks...... Ik opende het met de verwachting piccaas aan te treffen over een dikke OC maar niks, als we in het vervolg

EERST DE PICS POSTEN

hoeven we niet heel het topic door te spitten voor niks... Akra<=>drol haha, eerst wat pics jongen en dan mag je verder gaan met je amdfabriek of wat je allemaal beweert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:36:
Nee GoT ben ik al een aantal jaar, alleen dat ik soms wat gezeik heb met de mensen die er zitten...

Waardoor mijn ideeen vaak van de weg worden gezet, ben zo m'n eigen persoon met m'n eigen problemen.

En ik kan slecht tegen mensen die op de verkeerde manier reageren, dan voel ik me daar niet fijn om en heb ik ook geen zin om de moeite er voor te nemen!
Je neemt wel moeite om te posten, als je toch geen foto's benches of whatever post wat heeft het dan voor zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb wel bewijs, als ik hier LINKS van me kijk zie ik een bak liggen met een processor erin die op een geweldadige 3125MHz draaide, aangezien er wat tweakers waren die zo graag wouden dat ik de computer uitelkaar sloopte omdat ze me niet geloofden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Euh, 50 posts in dit topic noem jij geen moeite nemen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Het punt is dat sommigen zich genaaid voelen door al die flamers. Ik heb het topic vanaf het begin gevolgd en nu dankzij die flamers is dus alles zo'n beetje voor niks geweest. Bedankt flamers (nofi :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:37:
Ik heb wel bewijs, als ik hier LINKS van me kijk zie ik een bak liggen met een processor erin die op een geweldadige 3125MHz draaide, aangezien er wat tweakers waren die zo graag wouden dat ik de computer uitelkaar sloopde omdat ze me niet geloofden.
Dacht dat je mobo er uit had gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:37:
Ik heb wel bewijs, als ik hier LINKS van me kijk zie ik een bak liggen met een processor erin die op een geweldadige 3125MHz draaide, aangezien er wat tweakers waren die zo graag wouden dat ik de computer uitelkaar sloopde omdat ze me niet geloofden.
Post dan het bewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:35:

Los Mazzelos...
http://www.sisoftware.co....ation=sware_dl&a=&lang=en tadaaaa O-)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Laat maar jongens, topic == gone voor mij, modjes mogen hem sluiten van mij part en open dan maar 'n nieuw topic Gamer over je OC, over een maandje of zo dan neem ik misschien nog wel de moeite om 'n topic te openen over de AMD, als ik hem nog heb dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

HaaZ schreef op 02 januari 2003 @ 13:38:
[...]

Dacht dat je mobo er uit had gehaald..
Er staat toch dat ik hem uitelkaar heb gesloopt, betekend dat dan dat het moederbord er niet meer in ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op 02 januari 2003 @ 13:38:
Laat maar jongens, topic == gone voor mij, modjes mogen hem sluiten van mij part en open dan maar 'n nieuw topic Gamer over je OC, over een maandje of zo dan neem ik misschien nog wel de moeite om 'n topic te openen over de AMD, als ik hem nog heb dan.
Hahaha, snel terugtrekken. Zogenaamd geen zin meer om de plaatjes te posten. pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

\The end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je neemt dus nog de moeite (zogenaamd) om voor ONS de pc uit elkaar te slopen, en vervolgens kap je ermee? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:38:
Owja, je gaat em natuurlijk verkopen en foto's ben je straks per ongelijk kwijt, dus he bah, je kunt helemaal niks meer bewijzen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:36:

GoT ben je niet, daar kun je alleen lid van zijn
vind je het trouwens gek met zo'n instelling dat mensen je anders benaderen??
:+ en over een maand: the Return of the clown? ik kijk er al naar uit, en The inquirer krijgt zeker ook je verhaal over een maand pas :+
8)7

oeew kijk mij, ik heb een Fiat panda die 360KM/per uur gaat, ook over drempels heen!, foto's ? ja hoor eens eerst me batterij opladen van me digicam en als ik hem over een maand nog heb post ik ze wel, ja is toch logisch!, wat dacht jij dan :?

[ Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 02-01-2003 13:43 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
aKra schreef op 02 januari 2003 @ 13:28:
Ja ehh, dan donder je toch lekker op??

Ik geloof er iig geen bal meer van , als het echt waar zou zijn had je al LANG pics gepost .

Of je hebt nu een duim van 2 meter lang , kan natuurlijk lastig zijn met het maken van de foto's, kan ik me wel iets bij voorstellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bent lekker voorspelbaar, Maahahah, over een maandje is die proc wel officieel uit. Sukkel. Ik had 't al gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

Ja, zeker als over een maand de 3 ghz athlons in de winkel liggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Anoniem: 47491 schreef op 02 januari 2003 @ 13:39:
Je neemt dus nog de moeite (zogenaamd) om voor ONS de pc uit elkaar te slopen, en vervolgens kap je ermee? :(
Jah, zou jij toch ook doen?
Hele boel uitmekaar halen, overal foto's van maken, alles doen, behalve de foto's posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja konden we 2 dagen geleden ook al raden, dat het zo zou aflopen. Akra zogenaamd beledigd en post daar zogenaamd geen pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38246

Laat astubliefd zien.
Ik weet zeker als je de pics laat zien dat de hele tweak wereld dan respect voor je heeft.
Zo niet ff goede vrienden maar dan moeten we gewoon langer wachten tot dat we echt een barton in ons handje hebben.
En ja dat hier gezeikt word dat klopt maar die mensen zitten al een paar dagen te wachten.
Ik lees dit topic nu mee van het begin en ja ik kon het ook 1st bijna niet geloven.

en rest van de goters ff 2dagen niet zeuren want dan gooit ie ze hopelijk nog GOT
Dus please ff relax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahah, dan zijn wij ook klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:04

MaDLiVe

.-Observer-.

aKra schreef op 02 January 2003 @ 13:39:
[...]

Er staat toch dat ik hem uitelkaar heb gesloopt, betekend dat dan dat het moederbord er niet meer in ligt?
Komop zeg je trekt je toch niets aan van een aantal flamers, ik volg het top-ic ook al vanaf het begin en heb gelezen dat je vandaag pics zou posten, ik w8 dus al een tijdje. Ik vind dat je voor de mensen die geduldig wachten toch wel pics mag posten.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat een klein kindje ben jij zeg als mij dit allemaal zou overkomen dan kon ik niet wachten met het plaatsen van het bewijs( de foto's dus ) bah... :r

ps : dit geeft zeker wel vertrouwen in jouw server hosting bedrijfje B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 38246 schreef op 02 January 2003 @ 13:43:
Laat astubliefd zien.
Ik weet zeker als je de pics laat zien dat de hele tweak wereld dan respect voor je heeft.
Zo niet ff goede vrienden maar dan moeten we gewoon langer wachten tot dat we echt een barton in ons handje hebben.
En ja dat hier gezeikt word dat klopt maar die mensen zitten al een paar dagen te wachten.
Ik lees dit topic nu mee van het begin en ja ik kon het 1st bijna niet geloven.

en rest van de goters ff 2dagen niet zeuren want dan gooit ie ze hopelijk nog GOT
Dus please ff relax.
ik weet niet hoe het bij jou zit, maar respect verdien je bij mij niet als je toevallig iets hebt wat de gemiddelde mens niet heeft.
Respect verdien je door je gedrag etc maar krijg je niet doormiddel van spullen bij mij.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Laatst online: 04-05 22:16
Anoniem: 62270 schreef op 02 January 2003 @ 13:29:
[...]

Zo zit het niet, meneer zegt 2 dagen geleden een extreme overclock te hebben. Iedereen best wel enthousiast, toen was er nog geen geflame. Alleen als er na 2 dagen van smoesen nog geen plaatjes komen dan krijg je dit.
Tjah sommige mensen hebben een leven buiten een pc om...... beetje triest al die flame replies hier. Nu kom je iig nooit achter de waarheid.

Al denk ik overigens ook niet dat deze zo ver geclocked is. Ik denk eerder een bugje in die linux bench.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37

pietje63

RTFM

aKra schreef op 02 januari 2003 @ 13:35:

Los Mazzelos...
http://www.chip.de/downlo...nloads_updates_79204.html

[ Voor 18% gewijzigd door pietje63 op 02-01-2003 13:51 ]

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je een bewijs had, zou elke gek dat al hebben gepost. Geef dan gewoon toe dat je niks had. Als jij de moeite niet eens neemt om bijvoorbeeld even hier een screenie neer te zetten heb je geen poot meer om op te staan... Ik ben benieuwd wanneer we nu eens pics zien....

Geen pics, Geen OC

anders beweer ik nu dat mij duron 1100 overgeklokt is naar een snelheid van 2650 mhz (12,5 x 212) >:) ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38246

Wow al 389 post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n0kn0k schreef op 02 januari 2003 @ 13:46:
[...]

Tjah sommige mensen hebben een leven buiten een pc om...... beetje triest al die flame replies hier. Nu kom je iig nooit achter de waarheid.

Al denk ik overigens ook niet dat deze zo ver geclocked is. Ik denk eerder een bugje in die linux bench.
Ik begrijp dat de pc niet alles is, alleen akra zit hier nu al 2 uur te posten zonder ook maar 1 pic te plaatsen. En hij heeft ze, "zegt ie". :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
Sorry ik hou het ff niet bij, maar heb wel deze link: http://www.theinquirer.net/?article=6981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

`
waren we ook al achter, maar thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Leuk topic, gaat in mn bookmarks :)

Zijn van die topics die GoT wakker maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, ik zie geen pics >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Abbadon schreef op 01 January 2003 @ 12:17:
OMG, dit topic heeft zelfs The Inquirer gehaald :P Dus iedereen zich netjes gedragen :+
:) en dadelijk hebben ze nog plaatjes ervan (volgens iemand ) :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
ze zeggen ook een unlikely, maw ze geloven het zelf ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Homedisc schreef op 02 January 2003 @ 13:49:
[...]

[...]

:) en dadelijk hebben ze nog plaatjes ervan (volgens iemand ) :P
:o @ ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of is die aKra echt zo'n dwaas dattie ze hier niet post omdat er een paar mensen (include me?) btje zitten te flamen (ja logisch he), en komen de pics er zo echt bij Inquirer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62920

AT THIS Dutch forum, there's overclocking mayhem going on, with one stupid contributor claiming to run his UPO (unidentified processor object) at an unlikely 3150MHz. With a 512K level two cache. Holy Barton?!?

moehaha who's the fool now?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:34
n0kn0k schreef op 02 januari 2003 @ 13:46:
.... Nu kom je iig nooit achter de waarheid.....
De waarheid kennen we toch onderhand wel. >:)
Het blijft me trouwens verbazen dat er toch nog mensen zijn die het wel geloven en blijven vragen om die pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

there's overclocking mayhem going on
ja omdat er nog geen piccaas staan, anders zijn we verplicht nog 20 paginas felicitaties te schrijven omdat niemand het gelooft :P hahahaha ik weet 100 % zkr dat het onzin is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Anoniem: 52829 schreef op 02 januari 2003 @ 13:52:
[...]

ja omdat er nog geen piccaas staan, anders zijn we verplicht nog 20 paginas felicitaties te schrijven omdat niemand het gelooft :P hahahaha ik weet 100 % zkr dat het onzin is :9
Als aKra inderdaad gelijk heeft krijgt hij mijn oprechte felicitaties zoals eerder vermeld, maar nu krijg ik (helaas) steeds minder vertrouwen in zijn verhaal, zoals een hoop anderen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziggyzaggy schreef op 02 januari 2003 @ 13:50:
ze zeggen ook een unlikely, maw ze geloven het zelf ook niet :?
Tsja :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loohooseher... :*)

Deze staat op Nr1 is de BS top 100 ;) Akra moet hier gewoon een ban voor krijgen..

Edit: Eerst hijacked hij de draad van Gamer....vervolgens post hij er niks meer over. Gamer stond erbij en keek ernaar :/

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 02-01-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

Ik heb het plaatje van zn proc gevonden, hij stond al op zn server :+

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/Fotos_voor_GoT/processor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Anoniem: 5897 schreef op 02 januari 2003 @ 13:57:

Deze staat op Nr1 is de BS top 100 ;) Akra moet hier gewoon een ban voor krijgen..
Als het niet waar blijkt te zijn zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897 schreef op 02 January 2003 @ 13:57:

Ja, volgens mij vind hij 't gewoon leuk om een paar mensen boos te zien worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:34
En dan ook een UPO ipv een UFO. :D

ROFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aspje schreef op 02 January 2003 @ 13:58:
Ik heb het plaatje van zn proc gevonden, hij stond al op zn server :+

[afbeelding]
mwhahahaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
LOL @ plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Laatst online: 04-05 22:16
Anoniem: 62270 schreef op 02 januari 2003 @ 13:47:
[...]

Ik begrijp dat de pc niet alles is, alleen akra zit hier nu al 2 uur te posten zonder ook maar 1 pic te plaatsen. En hij heeft ze, "zegt ie". :r
Mjah ik ben ook nie zo actief 's ochtends na 2 feestdagen(lees: halfdood) en dan beginnen de mensen al gelijk te flamen, dan had ik ook weinig animo gehad om me geconfigureerde server(dat is het) weer te gaan slopen. Even terzijde of die overclock echt is.

Ik heb iig tot nu toe alleen maar positive ervaringen met Akra wat betreft zijn serververhuur bedrijfje. Een volwassen aanpak en goede service. Denk dat hij een beetje pissed wordt van al die replies hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n0kn0k schreef op 02 januari 2003 @ 13:59:
[...]

Mjah ik ben ook nie zo actief 's ochtends na 2 feestdagen(lees: halfdood) en dan beginnen de mensen al gelijk te flamen, dan had ik ook weinig animo gehad om me geconfigureerde server(dat is het) weer te gaan slopen. Even terzijde of die overclock echt is.

Ik heb iig tot nu toe alleen maar positive ervaringen met Akra wat betreft zijn serververhuur bedrijfje. Een volwassen aanpak en goede service. Denk dat hij een beetje pissed wordt van al die replies hier.
Als hij volwasse zou zijn, zou hij de foto's posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze staat ondertussen ook op Nr1 in de "snelst groeiende draad top 100" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

Uh-huh. Ik heb niet alle replies gelezen, maar de OC lijkt erg onwaarschijnlijk.
Slotje dus, totdat er pics komen.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 5988 op 02-01-2003 14:21 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.