Had dit topic nog helemaal niet opgemerkt

Dan moet je verdomme een hoop onzin doorlezen zeg !!!
Wat ik me nog herrinner van 8 pagina's:
Het begon met 2400+ @3.5ghz
2 pagina's verder werd het 3145 mhz
2 replys verder poste hij opeens op 2150mhz ???
En nu word weer stug volgehouden dat hij op 3500mhz draait??
Man wat zit jij je klem te lullen!!!!
Nog iets.....
Ik wil best foto maken maar dan moet ik die koeler eraf halen en dat is zoveel werk....
Heb gisteren me koeler vervangen voor een waterblok......
Moet ik dan overal aan denken?? (foto)
Ik weet zeker dat jij aan die foto hebt gedacht toen je je koeler eraftrok.
Je bent zo'n beetje elke dag in dit topic om te reageren dus denk je er heus wel aan als je met je systeem bezig bent.
Oke weet je wat ik denk???
Dit is pure bullshit....je wou gewoon patsen tegenover Gamer die zijn xp op 2500mhz heeft lopen.
Gamer geeft tenminste wel duidelijke info en die krijgt ook zeker weten mijn respect!!
Boeit me niet zozeer wat voor snelheid je behaalt, gaat mij meer om het overklokkers gevoel.
Je krijgt een kick van overklokken, je stemt alles zo af dat het maximaal loopt.
En dan wil je het natuurlijk iedereen vertellen, logisch, je bent er toch wel even mee bezig geweest.
Dus dan draai je benchmarks, je maakt foto's, je doet tests etc etc. zodat iedereen kan zien dat jij die overklok bereikt hebt en dat het ook echt zo is.
Maar jij zegt doodleuk ooooooooh mijn 2400+ draait op 3500mhz MET LUCHTKOELING .
Je weet niet eens of je mobo betrouwbaar is (volgens mij weet je niet eens hoe hij werkt)
en jij haalt s'WERELDS HOOGSTE OVERKLOK VAN EEN XP2400+ OP LUCHTKOELING???
HAHAHA ik zie sinterklaas nog eerder een biertje drinken met de kerstman dan dat ik dit geloof

En nu wat ik dus denk dat het geval is:
Je hebt dat gezegd, zo van....mwa laat ik me eens bij de tweakers voegen, respect afdwingen, ff wat bruuts verzinnen....
Of je wou Gamer de stront in trappen ??
Jij had niet verwacht dat er zo op gereageerd zou worden....
Dat gebeurde dus wel.
Ooooh Jeee wat nu??
2 opties.......
Je neemt alles terug of je gaat ervoor....
Hmmmm alles terug nemen ???Dan ben je de lul.
Neee,,,,,we gaan ervoor!!!!
En dan word je niet geloofd
En dan lul je je steeds verder de problemen in (zie bijsluiter hierboven

)
DUS.............
Ik zou alles terugnemen wat ik gezegd hebt als ik jou was, anders is het eind dus echt zoek...
Kan je tenminste weer met een onschuldige gedachte naar bed en eindelijk weer eens rustig slapen

Ga ervan uit dat je dit toch niet doet.......Het is te laat....Al veels te laat.....
Ik geloof je niet