XP 2400+ @ 2500 mhz.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.090 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:33

aKra

Intentionally left blank.

Nee, niet dat ik weet, en nergens in het bios staat iets van wat de MP is maar ik schat 12.5 wat opzich onmogelijk is...

Ik weet niks van deze sample af, deze is naar me toegestuurd met nog 'n ander exemplaar welke niet eens de 5% overklok haalt! (2800+).

Ik weet het ook niet, ik geloof alleen die RC5-72 benchmark op het moment, aangezien dat niet te faken is, en ik had al problemen met wat de BIOS zei en wat LINUX zei...

Dus ik geef toe, ik snap het zelf ook niet, maar tjah, RC5-72.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Met alleen De RC5 denk je dat het een 3.1GHZ is??
Ik weet het ook niet meer :?

[ Voor 3% gewijzigd door ken op 30-12-2002 03:15 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

maaruhm .. aKra.. ik snap dan niet dat je zelf zo nieuwsgierig bent wat wij te melden hebben over je core, als je daar een plaatje van maakt.. want uhm..je hebt al waterkoelinge rop gehad.. dan kan je toch net zo goed een pic maken :D Verder echt strak man... Ik weet iig wel.. je krijgt veel aanzien als je no nog een pic maakt, die alles bevestigd :D

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
aKra schreef op 29 december 2002 @ 21:28:
P.S. Ik ben de edit knop weer kwijt... :r

Waterkoeling krijg ik hem ook niet hoger, heeft er vanmiddag in gezeten maar vindt dat altijd te gevaarlijk dus gewoon weer een copper koeler erop...

Met de lawaaimaker van de eeuw...

En ja hij wordt nog steeds warm... 60 a 62C full load.
Snap het ook niet wel waterkoeling er op pleuren zoals Tutti-frutti zegt, dan heb je je koeler er dus afgehad, waarom maak je dan niet een pic.???Beetje dubieus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Sorry hoor, moet ik ook echt overal aan denken?

Ben jullie slaafje niet ofzo, ik hoef geen foto als aandenken: "De dag waarop ik de core zag voordat hij met waterkoeling werdt getest..."

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

ken schreef op 30 december 2002 @ 01:22:
Met alleen De RC5 denk je dat het een P 3.1GHZ is??
Ik weet het ook niet meer :?
P 3.1 ?

Nee AMD ...

Niks Intel zijn maar een paar Intel machines hier, laptop, server, pa's PC... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb geen pics van deze 2400+ wel pics van de 2800+...

(Aangezien in eerste instantie de 2800+ interessanter was dan de 2400+ maar de 2800+ nog niet in 'n machine kon dus als enige op de foto kon... Dus die 2400+ zat al in de machine waar hij nu in zat, alleen nog niet overgeklokt toen...)

aKra in "Welk moederbord voor overclocken?"

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

aKra schreef op 30 December 2002 @ 02:48:
[...]

P 3.1 ?

Nee AMD ...

Niks Intel zijn maar een paar Intel machines hier, laptop, server, pa's PC... :r
Ik weet ook wel dat jij een AMD hebt hoor
Waar die P vandaan komt weet ik niet ;), zal wel een typfout zijn
Je moet maar een beetje rustiger reageren man.
Volgens mij raakt jij echt snel gestrest |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

aKra schreef op 30 December 2002 @ 02:48:
[...]
Wat moet deze reactie op slaan |:( :r een beetje zitten flamen hier, tjss |:(

[ Voor 11% gewijzigd door ken op 30-12-2002 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Laat maar, ik ga niet verder op onderzoek...

Dit is nu echt finito...

Kan niet slapen en dan denken mensen terwijl ik uiterst vermoeid ben dat ik nog even vrolijk reageer... Tssk...

En iedereen heeft z'n voorkeur, ik zo AMD omdat Intel z'n prijzen te hoog liggen.

Iedereen success met het overklokken van hun eigen AMD, en hopen dat deze core ook snel tussen de schappen ligt die ik heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 12:38

noltha

Hantam!

Dit forum is om elkaar te informeren, helpen, tweaken etc etc,

Dus eigenlijk ja wij verwachten WEL dat je ons die info geeft...

;)

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Als ik alle info die ik weet al gegeven hebt... Dan wordt het moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

misschien tijd voor een onafhankelijk onderzoeksteam wat die processor ff onder de loep gaat nemen en dat op de FP post?? :)
Femme! Wouter!!
Het lijkt me dat hier wel een boeiend artikel inzit.. of een (soort) primeur voor t.net (als het meezit) :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

aKra schreef op 30 december 2002 @ 03:33:
Laat maar, ik ga niet verder op onderzoek...

Dit is nu echt finito...

Kan niet slapen en dan denken mensen terwijl ik uiterst vermoeid ben dat ik nog even vrolijk reageer... Tssk...

En iedereen heeft z'n voorkeur, ik zo AMD omdat Intel z'n prijzen te hoog liggen.

Iedereen success met het overklokken van hun eigen AMD, en hopen dat deze core ook snel tussen de schappen ligt die ik heb!

Als jij geen zin hebt om te reageren, dan doe je het toch niet??. Als het zo moet dan hoeft het voor mij ook niet :Z
Dat iedereen zijn voorkeur heeft is normaal, maar je moet dan niet van die opmerkingen maken van Intel is :r
Ik zie graag nog resultaten van je CPU, maar als je daar geen zin meer in hebt vind ik het ook best. Ik ben gewoon erg nieuwgierig wat voor CPU het is. Want aan de RC5 te zien is dat een erg snel ding, maar ik snap gewoon niet hoe deze op 3+GHZ kan lopen.
Thats all :) Jammer dat er zo weinig benchmark prog zijn voor Linux, anders waren er geen problemen geweest :)

[ Voor 5% gewijzigd door ken op 30-12-2002 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey akra,

ik kan ook fotowinkelen...

vette bagger dus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ken schreef op 30 december 2002 @ 10:49:
[...]

Als jij geen zin hebt om te reageren, dan doe je het toch niet??. Als het zo moet dan hoeft het voor mij ook niet :Z
Dat iedereen zijn voorkeur heeft is normaal, maar je moet dan niet van die opmerkingen maken van Intel is :r
Kdacht dat hij op z'n vaders pc kotste :)

maarja, ik hoop maar dat t allemaal echt is, want dan wordt mn volgende proc toch een amd (kwas aan t twijfelen, want een gHz verschil tussen intel en amd....)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Kan je de info die op de core staat niet eens noteren? Als het een AIUAA core is dan heb je een Barton. Anders is het een T-bred (andere Barton cores zijn er niet d8 ik), waarschijnlijk met die nieuwe C0 core (6-8-2)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Het lijkt me toch een beetje vreemd, dat je als tweakmans niet weet welke chip er in je pc zit, ook als het dan een linux-test-server. Ik bedoel, je bent toch nieuwsgierig naar wat voor chip het is? AMD ok, maar dan?? :). "Het wordt steeds vreemder", zei Alice ;).

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hacku schreef op 30 December 2002 @ 13:10:
Kan je de info die op de core staat niet eens noteren? Als het een AIUAA core is dan heb je een Barton. Anders is het een T-bred (andere Barton cores zijn er niet d8 ik), waarschijnlijk met die nieuwe C0 core (6-8-2)
aKra schreef op 29 december 2002 @ 20:23:

En er GEEN sample op staat maar dat de core leeg is.
Hij kan dat niet weten er staat niets op de core

[ Voor 44% gewijzigd door pisart op 30-12-2002 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
aKra schreef op 30 December 2002 @ 02:51:
Ik heb geen pics van deze 2400+ wel pics van de 2800+...

(Aangezien in eerste instantie de 2800+ interessanter was dan de 2400+ maar de 2800+ nog niet in 'n machine kon dus als enige op de foto kon... Dus die 2400+ zat al in de machine waar hij nu in zat, alleen nog niet overgeklokt toen...)

aKra in "Welk moederbord voor overclocken?"

OP die zit wel een stikker waar de stepping op staat kun je die mischien ff overtikken ? en zat er ook zo'n stikker op de 2400+ ?
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 12:55:
hey akra,

ik kan ook fotowinkelen...

vette bagger dus. 8)7
Kom op man daar hebben we het al over gehad zit is echt triest :(

En ff een idee ik ken dar rc5 niet maar ken jij draait ook rc5 en AKRA ook en dan kijk je wie het meeste blokjes of sleutels in 10 min haald of zo dan kom je er ook makkelijk achet of het klopt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
aKra schreef op 29 December 2002 @ 21:32:
[...]

Dan ga ik even WCPUID op m'n eigen PC downloaden en ga ik die even soepen en dan iedereen blij?

Jullie hebben al een soortgelijke WCPUID onder LINUX gezien...

(/proc/cpuinfo)
Wcpuid kun je niet soepen, rechts onder staat een code, met die code kun je op de site van wcpuid kijken als alles klopt of of er aan gesoept is.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
aKra schreef op 30 december 2002 @ 03:33:
Je kreeg ze toch gratis van AMD, omdat je gesponsord werd? Waarom zeg je nu dan dat je naar de prijs kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder pics geloof ik het niet.. Als het een barton is kun je dat meteen zien aan de core. Die is namelijk anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Blijkbaar ben jij niet de enige die de 3GHz haalt:

Athlon XP 2700+ @ 3132MHz

Afbeeldingslocatie: http://www.xtremesystems.org/forums/attachment.php?s=31f84d5d944348cddfb4da079fa7b387&postid=80099

http://www.xtremesystems....read.php?s=&threadid=7156

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 30-12-2002 15:25 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 30 December 2002 @ 15:23:
Blijkbaar ben jij niet de enige die de 3GHz haalt:

Athlon XP 2700+ @ 3132MHz

[afbeelding]

http://www.xtremesystems....read.php?s=&threadid=7156
;) Dat spreekt boekdelen :D Als 't ook echt is en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Het gaat me niet om of de 2400+ de 3GHZ haalt of niet
Met lucht is dit erg moeilijk, Is volgens mij gewoon niet mogelijk ;)
Wat is je Vcore dan??

Ik snap gewoon niet hoe hij op die bord een 2400+ op 3+GHZ kan laten draaien, als de fsb op 169 staat :?

Ik draai zelf ook geen RC5 dus kan het niet vergelijken ;)

Wel cool die 3GHZ van oppainter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op 30 december 2002 @ 15:36:
Het gaat me niet om of de 2400+ de 3GHZ haalt of niet
Met lucht is dit erg moeilijk, Is volgens mij gewoon niet mogelijk ;)
Wat is je Vcore dan??

Ik snap gewoon niet hoe hij op die bord een 2400+ op 3+GHZ kan laten draaien, als de fsb op 169 staat :?

Ik draai zelf ook geen RC5 dus kan het niet vergelijken ;)

Wel cool die 3GHZ van oppainter 8)
Maar dat geloof je wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 15:33:
[...]

;) Dat spreekt boekdelen :D Als 't ook echt is en zo.
Oppainter geloof ik gelijk
Hij staat bekend als een die hard OCer :)

Met zo'n screenshot erbij is alles veel duidelijker
Je ziet op welke instellingen je CPU loopt etc. aKra weet niet eens op wat voor instelligen zijn CPU loopt.

[ Voor 17% gewijzigd door ken op 30-12-2002 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op 30 december 2002 @ 15:37:
[...]

Met zo'n screenshot erbij is alles veel duidelijker, helaas werkt deze dus niet onder Linux :(
Yep yep, maar ik vind zelfo ok dat Akra niet het topic had moeten openen als hij geen goeie bewijze heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Deze topic is door Gamer geopend :)
Wij zijn gewoon offtopic verder gegaan door de post van aKra ;)

Ik kan het gewoon niet geloven of hij moet wat screenshot etc plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op 30 december 2002 @ 15:41:
Deze topic is door Gamer geopend :)
Wij zijn gewoon offtopic verder gegaan door de post van aKra ;)

Ik kan het gewoon niet geloven of hij moet wat screenshot etc plaatsen :)
Ja, maar toen kwam akra, sorry. Ik zou ook graag wat meer bewijzen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Weet iemand wat voor koeling OPP gebruikt voor zijn CPU??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat die Akra fijn in zijn eigen waan.... Als het zo zou zijn dat ie met een normale luchtkoeler 3,5Ghz uit een 2400+ Tbred met 512kb cache haalt (bestaat niet eens!!!!!), dan heeft ie absoluut een wereldprimeur en zal hij op alle frontpages van gerenomeerde hardware sites komen met zijn screenshots. Maargoed...je verhaal is dusdanig ongeloofwaardig dat dat nooit zal gebeuren. Maak een foto van je cpu en van een bios post van 3,5Ghz, dat zou voor mij al genoeg zijn om mij te overtuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op 30 december 2002 @ 15:49:
Promethia ofcourse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Jongens, wat een hoop puber-reacties hier.
Die jongen heeft al lang aangegeven dat hij niet op zijn BIOS-gegevens kan vertrouwen.
Verder is het wat betreft het multiplierverhaar ook nog eens zo, dat er door de CPU een voorkeur gegeven wordt aan een bepaalde multiplier, die gekozen wordt als er niets door het mainboard wordt geselecteerd, of als de multiplier gelocked is. Vermoedelijk heeft hij een multiplier van 18,5 of 19

Wanneer aKra nog een maal een poging wil doen om die linux-versie van WCPUID te runnen, zou dat mooi zijn, al kan ik me voorstellen dat hij door een aantal -super-kinderachtige-reacties hier er echt geen zin meer in heeft.
Hij moet dan op zijn windowsbak wel een X-server installeren, maar dat lijkt me niet zo lastig voor hem. Er zijn een aantal gratis exemplaren beschikbaar. Bijvoorbeeld: deze eerste hit bij google (evaluation version)
Dus nu allemaal stoppen met die kinderachtige reacties. Als hij wil reageren is het mooi, als 'ie dat niet wil, is het ook goed.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op 30 December 2002 @ 16:27:
Jongens, wat een hoop puber-reacties hier.
Die jongen heeft al lang aangegeven dat hij niet op zijn BIOS-gegevens kan vertrouwen.
Verder is het wat betreft het multiplierverhaar ook nog eens zo, dat er door de CPU een voorkeur gegeven wordt aan een bepaalde multiplier, die gekozen wordt als er niets door het mainboard wordt geselecteerd, of als de multiplier gelocked is. Vermoedelijk heeft hij een multiplier van 18,5 of 19

Wanneer aKra nog een maal een poging wil doen om die linux-versie van WCPUID te runnen, zou dat mooi zijn, al kan ik me voorstellen dat hij door een aantal -super-kinderachtige-reacties hier er echt geen zin meer in heeft.
Hij moet dan op zijn windowsbak wel een X-server installeren, maar dat lijkt me niet zo lastig voor hem. Er zijn een aantal gratis exemplaren beschikbaar. Bijvoorbeeld: deze eerste hit bij google (evaluation version)
Dus nu allemaal stoppen met die kinderachtige reacties. Als hij wil reageren is het mooi, als 'ie dat niet wil, is het ook goed.
Jij als TD-er zijnde zou toch beter moeten weten. Een XP @ 3.5Ghz met luchtkoeling..... nogmaals, dat zou een wereldprimeur zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dan is het bij deze een wereldprimeur, jongens ga naar Hans Anders/Pearle alle aanbiedingen van dit jaar worden nog eens herhaald kunnen jullie goedkoop 'n nieuwe bril aanschaffen!

Want alles wat hier over geflamed wordt omdat ik het 'niet weet' heb ik in reply's hiervoor al gepost...

Hij draait overigens niet stabiel omdat als ik in m'n PC kamer zit dan doe ik de ramen dicht en dan crashed hij, in m'n PC kamer met de ramen open is het 16C... + 62C die de proc nu is.

Het werkt perfect, ik wacht op m'n 8RDA+ en op m'n Prometeia (nu wel overtuigd om die te nemen met deze klok-snelheden) en dan probeer ik hem hoger te krijgen, krijg ik hem nog hoger dan geef ik de rechten aan Tweakers.net om news te posten en dan zet ik er wel Windows op voor screenies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 30 December 2002 @ 16:42:
Dan is het bij deze een wereldprimeur, jongens ga naar Hans Anders/Pearle alle aanbiedingen van dit jaar worden nog eens herhaald kunnen jullie goedkoop 'n nieuwe bril aanschaffen!

Want alles wat hier over geflamed wordt omdat ik het 'niet weet' heb ik in reply's hiervoor al gepost...

Hij draait overigens niet stabiel omdat als ik in m'n PC kamer zit dan doe ik de ramen dicht en dan crashed hij, in m'n PC kamer met de ramen open is het 16C... + 62C die de proc nu is.

Het werkt perfect, ik wacht op m'n 8RDA+ en op m'n Prometeia (nu wel overtuigd om die te nemen met deze klok-snelheden) en dan probeer ik hem hoger te krijgen, krijg ik hem nog hoger dan geef ik de rechten aan Tweakers.net om news te posten en dan zet ik er wel Windows op voor screenies etc.
16 graden? leef je in een grot ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Heh aKra sterke verhalen m8, voor een 16 jarig persoon die engineering samples gratis van AMD krijgt om een lamme CS server te draaien. Erg dubieus allemaal, maargoed als het waar is wel erg leuk...
Paar jaar geleden geloofde mij ook niemand dat me slot a Athlon 700 op 952 mhz liep met 136 mhz fsb. Meesten waren toendertijd al onstabiel als je ze op 110 mhz ofzo kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 15:39:
[...]

Yep yep, maar ik vind zelfo ok dat Akra niet het topic had moeten openen als hij geen goeie bewijze heeft.
Heeft i niet Gedaan :?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb gewoon een Asus A7v266 met AMD XP1600+ @ 1400. :'( Tijd om hem te gaan unlocken en te overclocken. Ik heb nog een aquarium staan met pomp, waterkoeling genoeg... :) (NOT)

p.s. Tijd om een nieuwe pc aan te schaffen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 17:00:
En ik heb gewoon een Asus A7v266 met AMD XP1600+ @ 1400. :'( Tijd om hem te gaan unlocken en te overclocken. Ik heb nog een aquarium staan met pomp, waterkoeling genoeg... :) (NOT)

p.s. Tijd om een nieuwe pc aan te schaffen!!!
Ik heb hetzelfde met 512 MB ram en gf4 draait voorlopig nog wel goed denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
ken schreef op 30 december 2002 @ 15:49:
Had iets gelezen dat iemand zij: ik heb een 2600+ als ik al zie wat jij doet kan ik er alleen over dromen wat ik ga helan met h2o en 225 watt pelt. Dus ik gok alleen h2o. Moet je nog een quote hebben als bewijs ? maar idd wat nostra zecht een promm klinkt beter maar wat is beter promm of 225 watt pelt ? prom is toch 170 watt ?

En we w8ten af op de test met de 8RDA+ en prom.

Ik ga morgen ook ff mijn 8RDA+ inbouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb ook een GF4, een Creative TI4600 128MB. Maar ik haal met Win XP sp1, en nieuwste NVidia drivers net niet de 10000 Benchmark punten, in 3D mark 2001 SE :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had me reactie daarna gelezen... Lezen voordat ge blaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
ken schreef op 30 december 2002 @ 15:37:
[...]

Met zo'n screenshot erbij is alles veel duidelijker
Je ziet op welke instellingen je CPU loopt etc. aKra weet niet eens op wat voor instelligen zijn CPU loopt.
Zeker Oppainter ruled gewoon big time, heeft altijd het nieuwste van het nieuwste, doet er meteen een peltier setupje op en klokt het over :P
Dat noem ik Die hard :P mricee ook vern*ukt z`n setup gewoon in 6 weken, wacht een maandje en koopt wat nieuws :P

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat met die 512kb zou wel kunnen kloppen. als het gewoon een of andere test sampel is van amd of zo. gewoon een tbred b met extra groote cach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Unique schreef op 30 december 2002 @ 16:51:
Heh aKra sterke verhalen m8, voor een 16 jarig persoon die engineering samples gratis van AMD krijgt om een lamme CS server te draaien. Erg dubieus allemaal, maargoed als het waar is wel erg leuk...
Paar jaar geleden geloofde mij ook niemand dat me slot a Athlon 700 op 952 mhz liep met 136 mhz fsb. Meesten waren toendertijd al onstabiel als je ze op 110 mhz ofzo kreeg...
Hey mister taliban... tralalala...

Lijkt net wel alsof ik spoken hoor huilen?

Of is het gewoon een jaloerse user? 8)7

Zucht...

Foto van een hele tijd geleden toen de AMD 1000MHz net 2 weken uit was... Hier een tray vol...

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/DSCN0033.JPG

_/-\o_

(Klikbaar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 30 December 2002 @ 16:42:

Ben jij nou een tweaker ?:'( Maak er ff een duidelijk fotootje van en post hem.
Duw em is in een windoos bak en kijk wat die zegt zou toch mooi weze als je wist wat voor proc je heb en wat ie kan en vind je het gek dat niemand je gelooft je loopt maar wat vaag te doen maak ff wat meer benchmarks. kom op _/-\o_

kan ik hem niet van je kope? :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 17:04:
[...]

Had me reactie daarna gelezen... Lezen voordat ge blaat....
Sorry hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 17:44:
[...]

Ben jij nou een tweaker ?:'( Maak er ff een duidelijk fotootje van en post hem.
Duw em is in een windoos bak en kijk wat die zegt zou toch mooi weze als je wist wat voor proc je heb en wat ie kan en vind je het gek dat niemand je gelooft je loopt maar wat vaag te doen maak ff wat meer benchmarks. kom op _/-\o_

kan ik hem niet van je kope? :p

edit:
Mooie foto :?
Kappen met flamen hij doet dat wel al hij daar zin in heeft. voorlopig graast hij lekker verder }:O. mischien kan hij wel een pic nemen als hij zijn 8RDA+ heeft dan moet i er toch ff uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:49
aKra's post is onzin volgens mij, het mobo kan zeker weten de multiplier plus nieuwe core niet aan, het MOET wel eenBarton core zijn wil ie 512kb cache hebben, ook de Steppings van de proc komen niet overeen.
Het BIOS klopt voor geen hout en ook cpuid is daar flink de weg kwijt.
Install even een X is kwestie van 7,8mb downen en WindowMaker van 4,8mb kleine moeite dacht ik zo.
Fototje maken dat je daar geen tijd/zin in hebt is ook klinkklare onzin, wel een complete waterkoeling inbouwen en coolers vervangen maar even 3sec je digicam pakken dat kan niet :+

Just my Opinion.

PS. ik merk ook net op dat de Flags nogal verschillen :S

flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 mmx fxsr syscall mmxext 3dnowext 3dnow

Thunderbird 1333
Mijn XP2200+ zit even bij mijn broer erin en die heeft geen linux sorry.

[ Voor 22% gewijzigd door GeeMoney op 30-12-2002 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 30 december 2002 @ 17:42:
[...]

Zucht...

Foto van een hele tijd geleden toen de AMD 1000MHz net 2 weken uit was... Hier een tray vol...

[afbeelding]

_/-\o_

(Klikbaar...)
Wat is dit nou weer voor een onzinnige post? Woei...je post een plaatje met traytje Tbird1.0s.... _/-\o_............ |:( |:( |:(

Post een plaatje van je cpu maar eens...lijkt me een veel relevanter plaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke topic hoor. OK, laten we VOTEN:
Wie stemt voor een pic van de CPU van aKra??? en wie tegen????

Voor : 1
Tegen : 0

We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 18:41:

We zullen zien.
Stemmingmakerij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 18:41:

We zullen zien.
Kerel, allemaal leuk en aardig, maar kan je eerst je eigen zaakjes (topic) goed regelen voordat je een oorlog gaat beginnen :>

Ik hoop voor em dat hij idd zo'n fijne proc heeft en de koeler er af halen hoeft niet erg makkelijk te zijn (denk aan een grote alpha die met schroeven vast zit --> mobo eruit, alles los, vervelend :))

Dus, laten we allemaal stoppen met zeggen "ik geloof t niet --> PICS!!!111" en meer HK rommel en laten we gewoon afwachten :)
mee eens...
Tis niet de bedoeling mensen tegen elkander op te zetten, of iemand tot iets te dwingen of t hem moeilijker te maken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 30-12-2002 19:08 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
aKra schreef op 30 december 2002 @ 17:42:
[...]

Zucht...

[afbeelding]

_/-\o_

(Klikbaar...)
aKra snap ons dan een keer, wij komen zo vaak op amerikaanse forum's waar allemaal uber oc resulaten te zien zijn, waar mensen kei hard hun best voor moeten doen. En jij komt er ff aan met een 'sample' van AMD die jij ff met luchtkoeling op 3500mhz clockt, dat kan toch gewoon niet :?
Of je moet harde bewijzen hebben! Als je die hebt dan geloven we je en kom je binnen een notime op xtreme etc. te staan! Tot die tijd blijven wij beweren dat jouw oc fake is!

En nog iets, je bent 16 jaar, ik heb eens gezocht op jouw naam, om te kijken in wat voor topic's je nogal interreseren, en daar komt DOC nog niet eens in de buurt, vragen van DOC die je steld zijn nogal 8)7 voor iemand die AMD samples krijgt. Waarom zou amd jouw processors laten testen? En ik weet zeker als je die CPU's mag testen, dat je ze dan alleen mag testen zonder screenshot's, oc resulaten op het internet te posten!

[ Voor 21% gewijzigd door Strider op 30-12-2002 19:43 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap iets niet, hij is bij jou: model name : UKNOWN

bij mij is ie: model name : AMD Athlon(tm) XP 1800+
Volgens mij kan linux alle processoren wel een beetje herkennen

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/max.bierlee/athlon1800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
MaXaa het kan heel goed zijn dat hij bij de cpu unknown zegt! Omdat zo'n snelle processors gewoon nog niet bestaan.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op 30 December 2002 @ 20:03:
MaXaa het kan heel goed zijn dat hij bij de cpu unknown zegt! Omdat zo'n snelle processors gewoon nog niet bestaan.
Dan ondersteund die van hem wel erg weinig instructie's (flags) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 20:09:
[...]

Dan ondersteund die van hem wel erg weinig instructie's (flags) !!!
Evenveel als die van jouw ;)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De snelheid verdwijnt net achter die rode lijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Even reactie op alles zover ik me herinner...

Het is teveel moeite om nu die computer uit elkaar te halen terwijl hij bezig is met RC5-72, die pakketjes boeien me meer dan 'n foto die jullie intereseerd maar mij niet...

Waarom zou ik 'n foto maken voor mensen die me alleen maar af flamen???...

Slackware vindt X niet lekker, vooral als je Slackware helemaal stripped zoals ik dat altijd doe.

Als ik hem ombouw naar m'n workstation komen er vast en zeker pics...

En AMD sponsored m'n eigen bedrijf, die sponsored me niet om die processoren te benchmarken, ik heb denk ik per 'n fout @ AMD (die ik dus absoluut niet erg vindt :+ ) (weer) een sample gekregen... En deze is nogal vaag en doet nogal coole dingen...

Ik heb er ook veel moeite voor gedaan, zoals waterkoeling erop proberen te flikkeren, en ik ga er 'n Prometeia voor kopen...

En moet ik nou echt als ik OC-er ben als OC-er reageren in DOC?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 19:59:
Ik snap iets niet, hij is bij jou: model name : UKNOWN

bij mij is ie: model name : AMD Athlon(tm) XP 1800+
Volgens mij kan linux alle processoren wel een beetje herkennen

[afbeelding]
1. M'n mobo snapt de proc niet (altijd)... De MHZ-en komen verkeerd door...
2. LINUX snapt de proc niet altijd, de MHz-en staan hoger en of lager...
3. Een processor die nog niet in de schappen ligt, en dus ook niet bekend is bij publiek, hoe zouden ze dan weten hoe die heet? Misschien is dit geen XP, geen MP maar 'n FP ofzo... Weet ik veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
aKra schreef op 30 December 2002 @ 23:09:
Even reactie op alles zover ik me herinner...

Het is teveel moeite om nu die computer uit elkaar te halen terwijl hij bezig is met RC5-72, die pakketjes boeien me meer dan 'n foto die jullie intereseerd maar mij niet...

Waarom zou ik 'n foto maken voor mensen die me alleen maar af flamen???...

Slackware vindt X niet lekker, vooral als je Slackware helemaal stripped zoals ik dat altijd doe.

Als ik hem ombouw naar m'n workstation komen er vast en zeker pics...

En AMD sponsored m'n eigen bedrijf, die sponsored me niet om die processoren te benchmarken, ik heb denk ik per 'n fout @ AMD (die ik dus absoluut niet erg vindt :+ ) (weer) een sample gekregen... En deze is nogal vaag en doet nogal coole dingen...

Ik heb er ook veel moeite voor gedaan, zoals waterkoeling erop proberen te flikkeren, en ik ga er 'n Prometeia voor kopen...

En moet ik nou echt als ik OC-er ben als OC-er reageren in DOC?

Thanks.
Je kan er in iedergeval intresse in tonen :z

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:29
en waarom zou amd you die al hebben gegeven , en hoe kan je mobo dat ondersteunen???

groeten dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 30 December 2002 @ 23:58:
en waarom zou amd you die al hebben gegeven , en hoe kan je mobo dat ondersteunen???

groeten dave
De grote AMD baas kwam uit een presentatie, met een BARTON in zijn hand, leunde op de lopende band, waar xptjes op lagen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 12-09 18:51
* kijkt op CPUdatabase.com. Snelste 2400+ draait op 2717Mhz met prometeia. Dat is een OC van 700Mhz. Jij beweerd daar nog eens 400/700Mhz bij geOC't te hebben op luchtkoeling.
Sorry hoor maar ik vindt jou verhaal daarom erg onovertuigend. Als je waarschijnlijk de snelste XP2400+ ter wereld hebt zou ik toch op zijn minst even windows erop zetten om benches e.d. te draaien.
* iets snapt het nut trouwens ook helemaal niet van DPC. WTF heb je er eigenlijk aan :?

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

ShotGun schreef op 31 december 2002 @ 00:32:
* kijkt op CPUdatabase.com. Snelste 2400+ draait op 2717Mhz met prometeia. Dat is een OC van 700Mhz. Jij beweerd daar nog eens 400/700Mhz bij geOC't te hebben op luchtkoeling.
Sorry hoor maar ik vindt jou verhaal daarom erg onovertuigend. Als je waarschijnlijk de snelste XP2400+ ter wereld hebt zou ik toch op zijn minst even windows erop zetten om benches e.d. te draaien.
* ken snapt het nut trouwens ook helemaal niet van DPC. WTF heb je er eigenlijk aan :?
Ik heb de mijne op 2.83GHZ lopen met Prometeia koeling :)

aKra heb heb jij een eigen bedrijf :? Toch wel knap voor een jongen van 16 :) Of de gegevens kloppen niet :)

[ Voor 12% gewijzigd door ken op 31-12-2002 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Mag dat tegenwoordig niet?

Werken, een eigen bedrijf hebben, met school gestopt zijn? (pak het nu weer rustig op btw.)

En ja, hij is op de lopende band van de XP's gevallen, en toen heb ik hem in de winkel gekregen, en toen kreeg ik een processor van AMD opgestuurd en bleek die doos leeg te zijn die ik in de winkel heb gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/lezen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Toch machtig dit topic. Mag vaker van mij, UPO's die langs schuiven (Unidentified Processor Objects). Zoals aKra zelf zegt, hij gaat hem ooit in z'n werkstation inbouwen, en dan zal hij vast wel een piccie kunnen maken voor de liefhebbers.

Overigens mag de titel ook wel veranderd worden ;) van XP 2400+ @ 2500 mhz. naar bv XP 2400+ @ 3+ Ghz :). Maar ok. Heb geduld en het zal worden beloond, weten we ook weer wat voor een spookchip het is. Iedereen blij.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:01
Tja, het zou natuurlijk wel kunnen.
Als je ziet dat een P4 1,6/1,8 soms ook op 3 ghz kunnen draaien, met luchtkoeling?

AMD had toch nog wat in te halen kwa overklokbaarheid, mischien hebben ze dat wel gefixt.

Ik geef 'm het voordeel van de twijfel , maar ik wil (net zoals de rest) ook graag plaatjes zien .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
  • Laatst online: 17-11-2023
laat m nou!!
als hij zat te liegen dan was ie allang gestopt als t echt niet klopte...
want als t bullshit is dan is iedereen daar toch zo achter... of nie?
en als je iid leest zegt hij ook dat hij zelf ook denkt dat het aantal mhz-en waarschijnlijk niet klopt.
Misschien is het iid een sample van amd en per ongeluk bij hem terecht gekomen..
dat zou ook de goede rc5 resultaten verklaren.. kan toch?
En als dat x/w cpuid niet te faken is , dan kan ie dat toch draaien..
k kan me goed voorstellen dat slackware zn proc nog niet kent als ie nog niet publ. is uitgebracht of als slackware nog geen sample heeft ofzo..
misschien is het een nieuwe versie van de tbred ofzo..
ik zou eerst eens allemaal m gewoon de kans geven om te bewijzen...
ik geef eerlijk toe dat ik wel zn procje zou willen hebben :)
en om n bedrijf te hebben hoef je niet boven de 20 te zijn ofzo..
kweet ook niet precies hoe t zit met de kamer van koophandel enzow maar ok..
moet kunnen toch?
die ene gast van bellen.com ofzo (die friese nerd) die was toch jonger als 16 toen hij zn bedrijf oprichtte??
na ja we zien wel, als het niet klopt komt dat toch wel naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 09:26
Ik heb een gebroken core van een Athlon XP en hij doet het nog :p aan de randen wat afgebrokkeld. 2 à 3 stukjes eraf. Jullie zouden toch ook niet geloven dat hij het nog doet? of wel... , maar deze heb ik gewoon van de winkel gehaald :7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
akra heb je handlichting gehad,omdat je 16 bent en een eigen bedrijf hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Tha_TE schreef op 31 December 2002 @ 12:07:
Ik heb een gebroken core van een Athlon XP en hij doet het nog :p aan de randen wat afgebrokkeld. 2 à 3 stukjes eraf. Jullie zouden toch ook niet geloven dat hij het nog doet? of wel... , maar deze heb ik gewoon van de winkel gehaald :7 :)
ik geloof je :D Ik heb ook een 1000 mhz tb , weerstandje is verrot gedremeld,core hoejes eraf en een put aan de zijkant van core. Doet het nog gewoon goed, ietsies warmer wordtie wel, maar als ik hem onder de 53 houd istie stabiel ;) en haal ook gewoon zelfde score als sisoft example ;) Ik zou wel een foto willen maken, maar hij zit nu, en doet het, en ben zo bang dat als ik hem eruit haal en er weer in doe hij niet meer wilt...

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Als we het toch over geloven hebben, ik geloof je niet, want een afgebrokkelde AMD heb je nooit zo in de winkel gekocht. Ik wil wel geloven dat 'ie het nog doet, met een gebrokkelde core, maar dus niet dat je 'm gebrokkeld uit de winkel hebt. :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 30 December 2002 @ 17:42:
[...]

Zucht...

[afbeelding]

_/-\o_

(Klikbaar...)
Lekker boeie.. Hou gewoon op met die onzin. Of post pics van de proc. Zonder pics geloven we het toch niet, dus hou er gewoon over op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Laat ik maar niks meer zeggen :)
Ik sluit me helemaal bij Fewture aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dat is gewoon heel lame... Serieus...

Want jullie geloven het pas als ik pics van de proc stuur?

Owkee, ik heb een Athlon Slot 1 700MHz overgeklokt naar 6GHz! Straks even een WCPUID photoshoppen en zo'n serial fixen en dan foto van die processor?

En dan ben ik heilig omdat ik dus een foto van de processor heb, dus met foto is het de waarheid... OMFG...

:r :r :r

lame...

Ken & Fewture sluiten zich er dus bij aan, en worden bij mij buitengesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

aKra schreef op 31 December 2002 @ 15:56:

Owkee, ik heb een Athlon Slot 1 700MHz overgeklokt naar 6GHz! Straks even een WCPUID photoshoppen en zo'n serial fixen en dan foto van die processor?

En dan ben ik heilig omdat ik dus een foto van de processor heb, dus met foto is het de waarheid... OMFG...

lame...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol idd, kom dan met bewijzen ofzo :/

of benchmarks... kan ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 09:26
Tutti-frutti schreef op 31 december 2002 @ 12:39:
[...]

ik geloof je :D Ik heb ook een 1000 mhz tb , weerstandje is verrot gedremeld,core hoejes eraf en een put aan de zijkant van core. Doet het nog gewoon goed, ietsies warmer wordtie wel, maar als ik hem onder de 53 houd istie stabiel ;) en haal ook gewoon zelfde score als sisoft example ;) Ik zou wel een foto willen maken, maar hij zit nu, en doet het, en ben zo bang dat als ik hem eruit haal en er weer in doe hij niet meer wilt...
yay.. Ik heb hem laatste eruit moeten halen om een koperen shim + CP5-7DJ1B te installeren :) nu is ie flink stiller geworden :D dragonorb3 was te luid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 22:32

justifire

Shut up and squat !!

Had dit topic nog helemaal niet opgemerkt :)
Dan moet je verdomme een hoop onzin doorlezen zeg !!!
Wat ik me nog herrinner van 8 pagina's:
Het begon met 2400+ @3.5ghz
2 pagina's verder werd het 3145 mhz
2 replys verder poste hij opeens op 2150mhz ???
En nu word weer stug volgehouden dat hij op 3500mhz draait??
Man wat zit jij je klem te lullen!!!!
Nog iets.....
Ik wil best foto maken maar dan moet ik die koeler eraf halen en dat is zoveel werk....
Heb gisteren me koeler vervangen voor een waterblok......
Moet ik dan overal aan denken?? (foto)
Ik weet zeker dat jij aan die foto hebt gedacht toen je je koeler eraftrok.
Je bent zo'n beetje elke dag in dit topic om te reageren dus denk je er heus wel aan als je met je systeem bezig bent.
Oke weet je wat ik denk???
Dit is pure bullshit....je wou gewoon patsen tegenover Gamer die zijn xp op 2500mhz heeft lopen.
Gamer geeft tenminste wel duidelijke info en die krijgt ook zeker weten mijn respect!!
Boeit me niet zozeer wat voor snelheid je behaalt, gaat mij meer om het overklokkers gevoel.
Je krijgt een kick van overklokken, je stemt alles zo af dat het maximaal loopt.
En dan wil je het natuurlijk iedereen vertellen, logisch, je bent er toch wel even mee bezig geweest.
Dus dan draai je benchmarks, je maakt foto's, je doet tests etc etc. zodat iedereen kan zien dat jij die overklok bereikt hebt en dat het ook echt zo is.
Maar jij zegt doodleuk ooooooooh mijn 2400+ draait op 3500mhz MET LUCHTKOELING .
Je weet niet eens of je mobo betrouwbaar is (volgens mij weet je niet eens hoe hij werkt)
en jij haalt s'WERELDS HOOGSTE OVERKLOK VAN EEN XP2400+ OP LUCHTKOELING???
HAHAHA ik zie sinterklaas nog eerder een biertje drinken met de kerstman dan dat ik dit geloof :)
En nu wat ik dus denk dat het geval is:
Je hebt dat gezegd, zo van....mwa laat ik me eens bij de tweakers voegen, respect afdwingen, ff wat bruuts verzinnen....
Of je wou Gamer de stront in trappen ??
Jij had niet verwacht dat er zo op gereageerd zou worden....
Dat gebeurde dus wel.
Ooooh Jeee wat nu??
2 opties.......
Je neemt alles terug of je gaat ervoor....
Hmmmm alles terug nemen ???Dan ben je de lul.
Neee,,,,,we gaan ervoor!!!!
En dan word je niet geloofd
En dan lul je je steeds verder de problemen in (zie bijsluiter hierboven :))
DUS.............
Ik zou alles terugnemen wat ik gezegd hebt als ik jou was, anders is het eind dus echt zoek...
Kan je tenminste weer met een onschuldige gedachte naar bed en eindelijk weer eens rustig slapen :)
Ga ervan uit dat je dit toch niet doet.......Het is te laat....Al veels te laat.....
Ik geloof je niet :(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op 31 December 2002 @ 17:40:
Nog iets.....
Ik wil best foto maken maar dan moet ik die koeler eraf halen en dat is zoveel werk....
Je bent zo'n beetje elke dag in dit topic om te reageren dus denk je er heus wel aan als je met je systeem bezig bent.
Dit is pure bullshit....je wou gewoon patsen tegenover Gamer die zijn xp op 2500mhz heeft lopen.
Gamer geeft tenminste wel duidelijke info en die krijgt ook zeker weten mijn respect!!
Boeit me niet zozeer wat voor snelheid je behaalt, gaat mij meer om het overklokkers gevoel.
Je krijgt een kick van overklokken, je stemt alles zo af dat het maximaal loopt.
En dan wil je het natuurlijk iedereen vertellen, logisch, je bent er toch wel even mee bezig geweest.
Dus dan draai je benchmarks, je maakt foto's, je doet tests etc etc. zodat iedereen kan zien dat jij die overklok bereikt hebt en dat het ook echt zo is.
Maar jij zegt doodleuk ooooooooh mijn 2400+ draait op 3500mhz MET LUCHTKOELING .
Je weet niet eens of je mobo betrouwbaar is (volgens mij weet je niet eens hoe hij werkt)
HAHAHA ik zie sinterklaas nog eerder een biertje drinken met de kerstman dan dat ik dit geloof :)
Je hebt dat gezegd, zo van....mwa laat ik me eens bij de tweakers voegen, respect afdwingen, ff wat bruuts verzinnen....
Dat gebeurde dus wel.
Ooooh Jeee wat nu??
2 opties.......
DUS.............
Ik zou alles terugnemen wat ik gezegd hebt als ik jou was, anders is het eind dus echt zoek...
Kan je tenminste weer met een onschuldige gedachte naar bed en eindelijk weer eens rustig slapen :)
Ga ervan uit dat je dit toch niet doet.......Het is te laat....Al veels te laat.....
Woei! :D :D

Man, je moet een boek gaan schrijven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro

lame...

Voor de 2e keer??, akra heb je handlichting gehad,omdat je 16 bent en een eigen bedrijf hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:38
topic loopt een beetje uit de hand.....

ik wil ook een bench of wcpuid zien, moet toch niet moeilijk zijn om een andere hd of partitie te maken en eventjes win erop te zwieren om ons de mond te snoeren ?

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Loop die gozer en elkaar nou niet zo af te zeiken, iig niet op deze manier, zoals jullie doen:
Frontaal in de aanval, als je gewoon netjes (in nette taal dus red.) tegen argumenten geeft ipv onzin dit ,

Voor de 2e keer, akra heb je handlichting gehad,omdat je 16 bent en een eigen bedrijf hebt??

zulk soort zooi NIET DOEN ,dan kan die akra zich ook nog een keer gewaardeerd voelen, want volgens mij doet dit hem nix goeds, en laat zien hoe laag jullie allemaal zijn.

My 2 € cents

If there's Oldskool i'm there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

D8 het toch netjes uitgelegd te hebben :)
MY 5 cents :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Heb jou ook niet de schuld gegeven :) alleen ff als voorbeeld misbruikt :) maar ff om het een beedje duidelijk te maken

Think Positive :P

Sweppy New Year !!

If there's Oldskool i'm there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Is ie nog niet dicht :P

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Poepel schreef op 31 december 2002 @ 18:30:
Heb jou ook niet de schuld gegeven :) alleen ff als voorbeeld misbruikt :) maar ff om het een beedje duidelijk te maken

Think Positive :P

Sweppy New Year !!
Trek het me ook niet aan hoor :)
Voel me niet aangevallen als je dat soms d8.
Nog 5 uurtjes precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Sorry hoor justfire ik respecteer jouw reply niet, ik ben vaak op Gathering, en als ik reply let ik nooit op topic, ik let er nu wel op...

Ik heb hem zo ge-overklokt en jij moet maar een notepad openen het topic lezen en aantekeningen maken, want je lopt dingen te zeggen die ik nooit heb gezegd of anders zijn gezegd en jij naar iets anders formuleerd

ik ga weer verder met me klemzuipen!

Wacht rustig af, over een maandje heb ik me 8rda+ binnen

Happy new year!!

ZUIPEEUHHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

zoals ik al zei..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Jah fijn uiteinde enz mensen,
als je gaat zuipen, rij niet zelf,
als je gaat knallen veroorzaak geen ellende,
als je gaat...

enz.
Zolang je maar lol hebt en veilig thuiskomt :D. Happy tweaking.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Whoops.. wrong topic

[ Voor 90% gewijzigd door Wijnbo op 31-12-2002 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 21:03

Exigence

dnkroz

lame...

Een foto van de processor hoeft niet per se denk ik, ik denk dat meerdere foto's van het bios en van de POST geloofwaardiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

justifire schreef op 31 December 2002 @ 17:40:
Nog iets.....
Dat gebeurde dus wel.
Ooooh Jeee wat nu??
2 opties.......
DUS.............
Mooi geformuleert :)
aKra schreef op 31 december 2002 @ 19:59:
ik ga weer verder met me klemzuipen!

Wacht rustig af, over een maandje heb ik me 8rda+ binnen

Happy new year!!

ZUIPEEUHHH
Ik ben erg benieuwd naar je resultaten :) Bij de 8RDA+ kan je volgens mij wel zien op wat voor snelheid die CPU loopt (tijdens de post) :) Ik wacht dan ook rustig of op je resultaten. Ik ben blij voor je als het echt waar is ;)
Niet te veel zuipen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door ken op 31-12-2002 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
Jongens, jongens. Laat die jongen, ik ken m vaag, en een vriend van me zit bij m op school.

Hij kan dat wel zo fijn roepen, en even een kloksnelheid soepen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Let's face it, stel dat hij een handpicked 2400+ had, misschien zelfs tbred-c, dan zou het mogelijk zijn dat hij m zo overgeclocked kreeg dat hij een QS rating van 3500+ zou hebben met luchtkoeling. 3Ghz is krap haalbaar met promethia en de huidige Tbred-B cores. De steppings op z'n duidelijk gefakede pics zijn duidelijk van een Tbred, en zeker geen barton. Laten we het verhaal rusten en er zachtjes om grinnikken, kom op zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Caesartje schreef op 31 December 2002 @ 21:25:
Jongens, jongens. Laat die jongen, ik ken m vaag, en een vriend van me zit bij m op school.

Hij kan dat wel zo fijn roepen, en even een kloksnelheid soepen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Let's face it, stel dat hij een handpicked 2400+ had, misschien zelfs tbred-c, dan zou het mogelijk zijn dat hij m zo overgeclocked kreeg dat hij een QS rating van 3500+ zou hebben met luchtkoeling. 3Ghz is krap haalbaar met promethia en de huidige Tbred-B cores. De steppings op z'n duidelijk gefakede pics zijn duidelijk van een Tbred, en zeker geen barton. Laten we het verhaal rusten en er zachtjes om grinnikken, kom op zeg :+
Als ik heel goed luister hoor ik je meegrinnikken :)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.