Toon posts:

Geforce 4 MX 420 Overclocking

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voordat ik hier aan wil gaan beginnen ben ik benieuwd naar mensen die deze kaart al een keer hebben overgeclockt. Op hoeveel kan ik de Core zetten deze staat normaal op 250 en op hoeveel kan ik de memory zetten deze staat normaal op 333MHZ. Tot hoever kan ik gaan zonder mijn kaart naar de filistijnen te helpen? Of is het zo dat ik beter op de kaart zelf dingen kan gaan veranderen? Laat het me weten pleaze!!!
Greetz Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/sad/confused4.gif

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Is zelf uitproberen nou echt zo moeilijk???
Het verschilt trouwens nogal per kaart hoever je kan overklokken

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor eens misschien zijn er toevallig mensen die het al een keer hebben uitgeprobeerd die zeggen van "ja je kan niet verder gaan dan ...... " Snappie en ja zelf uitproberen is moeilijk ja nieuwe kaarten zijn duur weet je (DUUUUUUUUUUUUH)

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:21

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Staat in het welbekende FAQ:

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

Dit had je zelf ook kunnen vinden. Misschien een idee om eens wat FAQ's door te gaan lezen?

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Verwijderd

Probeer deze search eens: http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega

En gebruik aub GoT smiles..

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat had ik al gedaan maar ik krijg file not found als ik de FAQ aanklik voor de Geforce. Maar ik heb al gebeunt hij loopt nu op
Identity - NVIDIA GeForce4 MX 420
Memory clock - 337,50 MHz
Engine clock - 255,00 MHz
Ik had eerst:
Memory clock - 345,00 MHz
Engine clock - 260,00 MHz
Geprobeerd en opnieuw opgestart maar toen ging het beeld bij aanvang flikkeren dat is niet de bedoeling dacht ik zo dus heb ik hem teruggezet. Maar bedankt voor de hulp (?) en ja ik zal GoT smilies gebruiken hoor. Greetz

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 22:07:
Nou dat had ik al gedaan maar ik krijg file not found als ik de FAQ aanklik voor de Geforce. Maar ik heb al gebeunt hij loopt nu op
Identity - NVIDIA GeForce4 MX 420
Memory clock - 337,50 MHz
Engine clock - 255,00 MHz
Ik had eerst:
Memory clock - 345,00 MHz
Engine clock - 260,00 MHz
Geprobeerd en opnieuw opgestart maar toen ging het beeld bij aanvang flikkeren dat is niet de bedoeling dacht ik zo dus heb ik hem teruggezet. Maar bedankt voor de hulp (?) en ja ik zal GoT smilies gebruiken hoor. Greetz
Tsja... Dit zal je toch echt zelf moeten proberen. Dit verschilt per kaart. Ik kon mijn oude gf2mx behoorlijk goed opvoeren en kreeg er 1200 punten bij met 3dmark2001... Dit is echt een kwestie van proberen vaak 3dmark2001se draaien etc.

Verwijderd

Topicstarter
Goh woutert zijn er toch nog chill mensen op dit forum thanx 4 tha reply dude!!! Greetz

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 22:56:
Goh woutert zijn er toch nog chill mensen op dit forum thanx 4 tha reply dude!!! Greetz
Ik weet niet welk programma je nu gebruikt? Ik zou powerstrip gaan gebruiken, als je nu wat anders gebruikt.

edit:
Dat flikkeren, je bedoelt dat je scherm even zwart wordt bij het opstarten, dat is geen probleem dan worden de nieuwe clock snelheden gebruikt. Bij mij bij het opstarten krijg ik ook een zwart beeld en daarna gewoon weer goed, anders moet je het bios editten krijg je dat niet:)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 23:01 ]

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:21

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Je kunt ook dit topic eens doorlezen. Misschien dat je vindt wat je zoekt.

Het grote Geforce4 (OC) resultaten topic

Maar echt het maximum van je kaart halen kun je alleen maar door het te proberen. Zo gaat de core van mijn 440mx tot 300 maar het geheugen niet verder dan 470.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.