Toon posts:

[TV-OUT] Wel geluid, geen beeld (GeF440Go, SCART)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vooraf:
Heb eerst een half uur zitten zoeken hier op GoT, maar heb geen antwoord voor mijn vraag gevonden, vandaar dit topic.

Specificaties:
Ik heb een Dell Inspiron 8200 met GeForce440 Go met S-VIDEO TV-OUT met daarop Windows 2000. Ik gebruik de Detonator drivers van NVidia (met nView).

Daarnaast een TV met SCART ingang waarvan ik weet dat hij goed functioneert (normaal zit er een DVD speler op aangesloten die prima werkt).

Ik heb een S-VIDEO kabel die van m'n TV-OUT naar een converter gaat. Deze converter maakt van S-VIDEO + Audio een Scart signaal, welke uiteraard weer naar de TV gaat.

Allerlei resoluties geprobeerd (640x480, 800x600, 1024x768).

Het probleem is als volgt:

Ik heb wel geluid, maar geen beeld. De TV krijgt gewoon een zwart signaal binnen vindt hij, maar het geluid van m'n laptop wordt wel netjes over de luidsprekers van de TV afgespeeld. Wat kan er aan de hand zijn?

Ik gebruik nView van NVidia. Deze drivers zien zelf dat er een TV aangesloten is. Ik heb hem netjes op PAL-B ingesteld....

Ik heb ook Linux op m'n laptop staan met daarop de geaccelereerde X Window System drives van nvidia zelf (die ook nView ondersteunen). Hiermee hetzelfde resultaat, wel geluid, geen beeld....

Iemand ideeen?

[edit1]Typo
[edit2]Resolutie info

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 17:43 ]

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 17:31

megaleo

Special member

Verwijderd

Topicstarter
Oww... die stond in Videoplanken & Beeldkanonnen, daar had ik hem niet gezocht :) Maar er staat wel nuttige stuff in! Want het werkt nu!!!

Thanks alottttttttttttttt!!!! :)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:15
Een half uur zoeken en nog komt 'ie die niet tegen :P

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.