ik las een artikel over het instellen van een philips breedbeeld tv en ging ook eens even kijken in het service menu van mijn eigen philips breedbeeld (28pw6006).. voordat ik het wist had ik per ongeluk clear? geselecteerd en weg waren alle instellingen..
opzich wel stom dat je al op clear? staat als je het menu inkomt en je alleen op links of rechts hoeft drukken om alles ook daadwerkelijk te clearen.
anyway nu zijn alle geometrische instellingen weg ): alles is krom en scheef en de verschillende beeldformaten kloppen niet meer..
is dit nog met veel geduld terug te zetten of moet ik hem laten repareren door philips? ik neem aan dat philips gewoon vaste waarden heeft voor elke tv...
bah wat baal ik van mezelf ):
p.s. zit er hier toevallig een philips tv monteur op het board? (;
opzich wel stom dat je al op clear? staat als je het menu inkomt en je alleen op links of rechts hoeft drukken om alles ook daadwerkelijk te clearen.
anyway nu zijn alle geometrische instellingen weg ): alles is krom en scheef en de verschillende beeldformaten kloppen niet meer..
is dit nog met veel geduld terug te zetten of moet ik hem laten repareren door philips? ik neem aan dat philips gewoon vaste waarden heeft voor elke tv...
bah wat baal ik van mezelf ):
p.s. zit er hier toevallig een philips tv monteur op het board? (;