settings servicemenu philips tv gecleared, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
ik las een artikel over het instellen van een philips breedbeeld tv en ging ook eens even kijken in het service menu van mijn eigen philips breedbeeld (28pw6006).. voordat ik het wist had ik per ongeluk clear? geselecteerd en weg waren alle instellingen..

opzich wel stom dat je al op clear? staat als je het menu inkomt en je alleen op links of rechts hoeft drukken om alles ook daadwerkelijk te clearen.

anyway nu zijn alle geometrische instellingen weg ): alles is krom en scheef en de verschillende beeldformaten kloppen niet meer..

is dit nog met veel geduld terug te zetten of moet ik hem laten repareren door philips? ik neem aan dat philips gewoon vaste waarden heeft voor elke tv...

bah wat baal ik van mezelf ):

p.s. zit er hier toevallig een philips tv monteur op het board? (;

Verwijderd

heb je tenminste vanavond wat te doen :P

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
Zover ik weet valt zelf klooien met het service menu niet onder de garantie ;) dus zal reparatie niet gratis zijn. Dan kun je het beter zelf eens proberen er wat van te maken.

hier klikken (printen en succes dan maar :P)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik heb die draad ook gelezen en er stond toch echt wel flink duidelijk uitgelegd dat je HEEL voorzichtig moest zijn omdat je de boel zo verkloot.
Misschien was enige voorzichtigheid toch een beetje verstandig geweest
/standje :P

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 22:59
Bwa, nu kun je tenminste zeggen dat je je tv getweaked hebt ;) Veel succes nog in idd geval.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Haha, klote :) Maarja eigen schuld dikke bult, je wist dat je er niet mee moest kloten natuurlijk. Volgens mij selecteer je bijna altijd menuopties met links en rechts, maar ok.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ikzelf heb weleens een (oudere) Barco beamer ingesteld. Ik moet je zeggen, zonder handleiding is dat niet te doen. Je moet weten welke instellingen je in welke volgorde moet doen.

Ik zou aan de winkel waar je hem gekocht heb een technische handleiding vragen (vroeger kreeg je die gewoon bij je philips tv?!?), dan zou je hem zelf moeten kunnen afregelen.

In ieder geval succes

[ Voor 2% gewijzigd door Sendy op 31-12-2002 10:32 . Reden: verbeterde zinsconstructie ]

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
):
Pagina: 1