Ik heb nu zo'n creative 4:1 setje alleen 1 speaker doet het niet meer. Daarom wil ik een nieuwe. Op mijn geluidskaart zit ook een digitale uitgang dus wil ik graag een speakerset met een digitale ingang, want dat schijnt veel mooier te zijn. Maar van af welke prijsklasse vind je die? En wat vinde jullie goed of slecht? Ik wou de search gebruiken maar die gaf steeds error. Alvast bedankt voor reacties.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Midiland maakt wel relaxte setjes IMO, of Klipsch natuurlijk als je wat meer uit wil geven
Altec Lansing kan er ook wel wat van, met andere woorden zoek gewoon eens wat reviews
BTW: 13e maand ook binnen?Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 14:27:
Ik heb nu zo'n creative 4:1 setje alleen 1 speaker doet het niet meer. Daarom wil ik een nieuwe.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
http://www.tweakers.net/pricewatch
en
Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic
Hou daarnaast rekening dat die zogenoemde 'digitale speakerset' een eigen dolby en/of dts decoder heeft, en je je dus wel moet afvragen of je deze gaat gebruiken. Anders is een 'gewoon' speakersetje ook voldoende. Geluid zelf is niet digitaal, het heeft enkel betrekking op het processing gedeelte.
en
Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic
Hou daarnaast rekening dat die zogenoemde 'digitale speakerset' een eigen dolby en/of dts decoder heeft, en je je dus wel moet afvragen of je deze gaat gebruiken. Anders is een 'gewoon' speakersetje ook voldoende. Geluid zelf is niet digitaal, het heeft enkel betrekking op het processing gedeelte.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()