Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

de vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers

Hoe werken jullie je powercables mooi weg in je systeem ?

Greetz neo

Verwijderd

Pfffff, lees de FAQ, lees het forum en ontdek...

Verwijderd

Zoek maar ff naar Cablemesh......

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

welkom op GoT, het is niet helemaal de bedoeling dat je hier iets vraagd zonder research gedaan te hebben en dat wij het dan even oplossen, ook is je topic titel niet volgens de richtlijnen en nog wat andere dingetjes ik stel voor dat dit even leest zodat je in het vervolg deze foutjes niet meer maakt :) http://gathering.tweakers.net/forum/faq

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
Burning

Ik had al gezocht :-)
Maar wat ik eigenlijk bedoel wat is de beste manier ik wou eigenlijk een aantal menigen horen van peeps die het al gedaan hebben

Greetz Neo

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

bekijk eens wat pics in wat casemod topics..
je ziet er genoeg!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

idd eerst ff zoeken, dan kom je genoeg tegen. Ik heb het met Nylon kabelmesh gedaan uit de IA van PureOptical. 't Is even werk, maar het ziet er goed uit. Er zijn genoeg pics van te vinden iig.
edit:
lekker vage topic-titel btw...

[ Voor 11% gewijzigd door Res-q op 28-12-2002 14:15 ]

en zo is het voorspeld!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:27
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/usericons/44539/au.gif

Verwijderd

er zijn zoveel mogelijkheden:
gekleurd tape,inkorten,tiewraps...

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zoek beter :P
Greetz Neo
FAQ O-)

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Lijkt me dat je tape en ty/tie/taai (w)raps zelf wel kon bedenken... Je kan ook krimpkous nemen...

Oja, voortaan idd. ff de FAQ lezen, dat hoeft maar een keer als je over redelijke hersens beschikt. Anders: Beware of n00bus!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Zoeken...
Faq...
En nog meer Faq's lezen ... want je topictitle is ook errug duidelijk |:(

Dit topic kan wel dicht dus.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Verwijderd

lees allemaal zelf ook de faq. daar staat in reageer niet op slechte topics.

Verwijderd

hmm wat een topic title :(

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

je mag newbies toch wel de weg wijzen? snap dat waar daar mee mis is :?

iedereen die hulp nodig heeft zou je het gewoon moeten bieden. toch?

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 13:59:
Burning

Ik had al gezocht :-)
Maar wat ik eigenlijk bedoel wat is de beste manier ik wou eigenlijk een aantal menigen horen van peeps die het al gedaan hebben

Greetz Neo
welkom op GOT

blijkbaar niet goed genoeg... je kunt naast got ook op casemod sites kijken, google kan ze zo voor je vinden.. het openen van dit soort topics wordt niet eucht door de andere tweakers op prijs gesteld, ik adviseer je met klem om de FAQ even te lezen. duurt niet zolang en je weet meteen wat wel en niet gepast is in dit forum..

staat ook iets in over groeten trouwens :)

maarja goed, ff ontopic: gewoon bedenken hoe je het hebben wilt en vanuit daar gaan werken met de tie-rips, meshes en wat je allemaal wilt gebruiken :)

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

zie faq, anders: kabels evt. inkorten, kable mesh, rounded cables, netjes vouwen. da's toch niet zo moeilijk.
het valt me mee dat ik weinig hoor ofer de topic title, "de vraag" zegt niets, is niet goed, maak er iets van in de trand van: "hoe kabels wegwerken?" "kabels opruimen"

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 10:39
Zie replies hierboven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.