een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Ik had al gezocht :-)
Maar wat ik eigenlijk bedoel wat is de beste manier ik wou eigenlijk een aantal menigen horen van peeps die het al gedaan hebben
Greetz Neo
je ziet er genoeg!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
lekker vage topic-titel btw...
[ Voor 11% gewijzigd door Res-q op 28-12-2002 14:15 ]
en zo is het voorspeld!
Oja, voortaan idd. ff de FAQ lezen, dat hoeft maar een keer als je over redelijke hersens beschikt. Anders: Beware of n00bus!
Faq...
En nog meer Faq's lezen ... want je topictitle is ook errug duidelijk
Dit topic kan wel dicht dus.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
iedereen die hulp nodig heeft zou je het gewoon moeten bieden. toch?
welkom op GOTVerwijderd schreef op 28 December 2002 @ 13:59:
Burning
Ik had al gezocht :-)
Maar wat ik eigenlijk bedoel wat is de beste manier ik wou eigenlijk een aantal menigen horen van peeps die het al gedaan hebben
Greetz Neo
blijkbaar niet goed genoeg... je kunt naast got ook op casemod sites kijken, google kan ze zo voor je vinden.. het openen van dit soort topics wordt niet eucht door de andere tweakers op prijs gesteld, ik adviseer je met klem om de FAQ even te lezen. duurt niet zolang en je weet meteen wat wel en niet gepast is in dit forum..
staat ook iets in over groeten trouwens
maarja goed, ff ontopic: gewoon bedenken hoe je het hebben wilt en vanuit daar gaan werken met de tie-rips, meshes en wat je allemaal wilt gebruiken
Verwijderd
het valt me mee dat ik weinig hoor ofer de topic title, "de vraag" zegt niets, is niet goed, maak er iets van in de trand van: "hoe kabels wegwerken?" "kabels opruimen"
Dit topic is gesloten.
![]()