Toon posts:

Comp. blijft rebooten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam 2de kerstdag weer thuis en ik kom tot de ontdekking dat mijn compjoeter staat te rebooten.. hij begon met het starten van win2k dan knalde hij er uit en starte opnieuw op... ik ongeveer alles getest.. geheugen video kaart hd voeding nic ende geluidskaart... maar hij doet 't nog steeds nie weet iemand wat er kapot is want dit is stront irritant.

• doberman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-12-2022
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 13:47:
Ik kwam 2de kerstdag weer thuis en ik kom tot de ontdekking dat mijn compjoeter staat te rebooten.. hij begon met het starten van win2k dan knalde hij er uit en starte opnieuw op... ik ongeveer alles getest.. geheugen video kaart hd voeding nic ende geluidskaart... maar hij doet 't nog steeds nie weet iemand wat er kapot is want dit is stront irritant.
hmm als je een 2 e schijf ergens hebt kun je die even vervangen in geval van nood en een schone install maken, dan weet je iig of het software of hardware matig is (kost wel veel tijd :()

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
kun je wel in safe-mode komen ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• hellegers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09-2009

hellegers

www.foksuk.nl

blijven rebooten...
heb je een reserve pc? zo ja eerst je geheugen testen met een progje, zo mogelijk je processor testen in een andere pc, en het kan ook nog je HD zijn, enkele bestanden van windows functioneren niet meer..
succes

AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die hd van die kompjoeter ff in een andere gezet en alle belangerijke dingen op me reserve pc gezet en ik ben windows gaan installen maar hij bleef een aantal keren hangen in de setup.... ik ben gewoon door gegaan met installen en uiteindelijk kreeg ik 'm zo ver dat ie wel in windows kwam maar zodra ik dan iets ga doen (patience) dan knalt ie dur uit... verder heb ik ongeveer alle hardware uit me reserve pc in me goeie gezet maar ook dat hielp niet ik heb zelfs de voeding verwisseld...

Verwijderd

Topicstarter
ik kan alleen de proc niet testen in mijn andere pc(s) omdat ik daar geen socket 370 in heb zitten... maar ik denk dat ik zo ff bij de pcboer langs ga met m'n moederbord ff vragen of hij 'm ff wil testen oid...

Verwijderd

edit je berichten voortaan ff,

euh misschien ligt het aan je aan/uit knop ? :?
dan moet je die ff loskoppelen en de 2 pinnen (jumper) met een stuk metaal
verbinden (schroevendraaier).

Verwijderd

Als je XP gebruikt moet je onder systeem in configuratiescherm onder recovery restarten uitvinken bij software dat problemen geeft.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:54

Maximus

PhD i.o.

Fugazi, hij zei toch dat ie windows 2000 gebruikte :)

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 't probleem gevonden 3 condensatoren op me mobo stonden een beetje bol :( net een nieuw mobo gehaald en het draait nu allemaal weer gelukkig...

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 01:20

Kleintje81

Blaat

Is het een MSI mobo? >:)

Hier heb je een topic over het fixen van zoiets bij een Abit mobo, dus als je handig bent met solderen en je hebt je oude mobo nog ... ;)

BF2 stats Systemen

Pagina: 1