We hebben hier een aantal BPM studio's draaien. En we hebben er daar een paar bij die haperen bij het inslikken van de cd-rom omdat de hd tijdens het dichtgaan en accesen van cd-rom geen data kan aanleveren. Nou is de cd-rom wel met een ultra dma kabel verbonden maar de hd niet. Zou het probleem kunnen worden opgelost door de hd ook op een ultra dma kabel te zetten. Ze zitten wel allebei op een apperte kabel en de buffer van BPM studio staat al op 2 seconden. Weet iemand toevallig of dit werkt of heeft iemand een andere oplossing voor dit probleem.
Ik had al WOS --> Software Algemeen ingetypt maar het gaat eigenlijk meer om Windows dan BPM studio, lijkt me. En dan wordt het handig om te zeggen welk OS je hebt 
CD autorun uitzetten, helpt dat? Andere kabel: probeer het (leen er een) en je weet het
Of draai ze om.
CD autorun uitzetten, helpt dat? Andere kabel: probeer het (leen er een) en je weet het
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Wat is dit voor een nutteloze replie
Mensen die toch dom gaan lopen blaten in dit soort draadjes, kunnen rekenen op een Waarschuwing. Uiteraard komt dit in je notes, en de straf kan daarom zwaarder worden bij herhaling. Let hier dus op.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
OS in topictitel gezet 
The_Rabbit, je kan de volgende keer edit knop gebruiken om je ontopic opmerking bij je vorige post te voegen
The_Rabbit, je kan de volgende keer edit knop gebruiken om je ontopic opmerking bij je vorige post te voegen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
F_J_K Bedankt. Jah ik zou ook wel windows2000 willen, dat zou inderdaad een stuk makkelijker zijn. Maar dat kost nogal wat aangezien dit allemaal legaal moet zijn. En het geld groeit ons niet op de rug. Ze witten inderdaad wel op twee verschillende IDE poorten.
Verwijderd
(offtopic sorry, ik had mijn eerste post moeten editten en niet zo moeten blaten)
Zet de buffer eens op 0. Als dit niet werkt ligt het duidelijk niet aan je ram (hoeveel heb je?) en is het dus echt iets met de aansturing. Vreemd dan, want ik heb dat niet...
Zet de buffer eens op 0. Als dit niet werkt ligt het duidelijk niet aan je ram (hoeveel heb je?) en is het dus echt iets met de aansturing. Vreemd dan, want ik heb dat niet...
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 19:45 . Reden: /me moet beter lezen... ]
Jah opzich is het niet zo'n vreemd probleem. Het is namelijk helaas erg normaal dat een windows pc totaal niks doet bij het accessen van een cd-rom. Alleen wordt die pc live gebruikt tijdens drive-in shows en dan kun je dat grapje niet zo makkelijk gebruiken. Alleen wat bedoel je met de buffer op 0. Ik kan bij bpm de buffer van het nummer niet op 0 zetten. Het kleinste wat ik kan instellen is 500 ms en max = 2 s. Het vervelende is namelijk dat de hd gewoon niks doet op dat moment en dat je ziet dat de buffer leegloopt waarna BPM stopt met spelen met het huidige nummer.
Pagina: 1