EDIT : UPDATE
zal even wat pics laten zien hoe mijn kast er op dit moment uit ziet + wat uitleg...

dit is mijn kast dus met flits aan ( de thermaltake sticker moet ik er nog een keer afhalen... ziet er niet uit )

mijn kassie zonder geflits

mijn sidewindow fan met lasercut fangrill van recom...deze wordt vervangen door een Biohazard lasercut fanguard.

dit is de achterkant van mijn pc... door de blauw/rood contrast in mijn pc zijn mijn blue led fans gedeeltelijk rood opgelicht en geeft toch wel een mooi en appart effectje

ik heb mijn pci slots vastgemaakt met zwarte thumbscrews van recom.. ziet er wel aardig uit en is verdomde handig.

zijkant zonder sidepanel erop...

mijn voeding is gemeshed. heb het afgewerkt met tape en ff in de fik gezet zodat het niet meer los kan laten. lijkt net op krimpkous
, had isolatie tape gebruikt tot 6000 volt. was wel voldoende 

de font van mijn pc. normaal zit hier dus een standaard ding in van thermaltake.. de hardcano 8 als ik me niet vergis.. maar dat ding was oerlelijk dus heb ik mooi vervangen voor de baybus van sunbeam.

Deurtje open!
Dit was dus mijn casemod.
er komen helaas nog veel spulletjes aan dus hij is nog lang niet af.
Wat komt er nog binnen:
Grafisch LCD 128*64
2x Blase acryl lasercut fanguards
5x Biohazard fanguards
Fan verlengkabeltjes
3x blue led fans.
1 rode neonstring
en nog veel meer casemod spulletjes..
genoeg om mij nog een paar dagen zoet te houden.
ik ben nog vanplan om bovenop mijn kast 2 80mm blowholes te maken met 2 blue led fans eronder. Het resultaat zal nog wel gepost worden als het klaar is.
mijn specs:
Duron 1200.
MSI KT3 Ultra 2.
256 PC2100 cas 2.5( Crucial/Micron ).
80 gig maxtor 7200rpm.
120 gig maxtor 7200rpm.
geforce 2 GTS ( hercules ).
Wireless netwerk + wireless Router.
Sb live 5.1.
Rheobus Sunbeam.
Q-tec 550 watt voeding.
2x blue/red ccfl
1x blue
1x red
Kabelmesh van PO's IA ( THX PO ) o)
nu jullie mening
zal even wat pics laten zien hoe mijn kast er op dit moment uit ziet + wat uitleg...

dit is mijn kast dus met flits aan ( de thermaltake sticker moet ik er nog een keer afhalen... ziet er niet uit )

mijn kassie zonder geflits

mijn sidewindow fan met lasercut fangrill van recom...deze wordt vervangen door een Biohazard lasercut fanguard.

dit is de achterkant van mijn pc... door de blauw/rood contrast in mijn pc zijn mijn blue led fans gedeeltelijk rood opgelicht en geeft toch wel een mooi en appart effectje

ik heb mijn pci slots vastgemaakt met zwarte thumbscrews van recom.. ziet er wel aardig uit en is verdomde handig.

zijkant zonder sidepanel erop...

mijn voeding is gemeshed. heb het afgewerkt met tape en ff in de fik gezet zodat het niet meer los kan laten. lijkt net op krimpkous

de font van mijn pc. normaal zit hier dus een standaard ding in van thermaltake.. de hardcano 8 als ik me niet vergis.. maar dat ding was oerlelijk dus heb ik mooi vervangen voor de baybus van sunbeam.

Deurtje open!
Dit was dus mijn casemod.
er komen helaas nog veel spulletjes aan dus hij is nog lang niet af.
Wat komt er nog binnen:
Grafisch LCD 128*64
2x Blase acryl lasercut fanguards
5x Biohazard fanguards
Fan verlengkabeltjes
3x blue led fans.
1 rode neonstring
en nog veel meer casemod spulletjes..
genoeg om mij nog een paar dagen zoet te houden.
ik ben nog vanplan om bovenop mijn kast 2 80mm blowholes te maken met 2 blue led fans eronder. Het resultaat zal nog wel gepost worden als het klaar is.
mijn specs:
Duron 1200.
MSI KT3 Ultra 2.
256 PC2100 cas 2.5( Crucial/Micron ).
80 gig maxtor 7200rpm.
120 gig maxtor 7200rpm.
geforce 2 GTS ( hercules ).
Wireless netwerk + wireless Router.
Sb live 5.1.
Rheobus Sunbeam.
Q-tec 550 watt voeding.
2x blue/red ccfl