Ik ben begonnen met mijn Kast te modden, deze zal over een week verder worden gemod maar hier is al vast een voorstukje, het is natuurlijk al zelf een gemodde kast maar nu komen alvast de foto's van het begin
Mijn zelf gemaakte baybus, het begin van de mod en meteen het laatste natuurlijk (voorlopig)

De mooie blauwe Power Led. zeer irritant waarneer ik s' avonds in mijn bed lig en dan dat ledje in mijn ogen schijnt, hij is zeer te sterk namelijk...

de nog dichte zijkant....

de draden zooi hier wordt natuurlijk goed een bezem door gehaald, heb van die handige klitteband binders gehaald van Case Logic, deze komen om de kabels zodat het allemaal wat ruimer is van binnen, ook goed voor de airflow. en mijn mooie (mag er best trots op zijn hoop ik) Ati Radeon 9700 Pro

De voorkant let op de case badge hahah

de Baybus even wat beter zichtbaar...

tsjaa.....

de spagetti nogmaals.

de voorkant met de mooie case badge...

en hier moet natuurlijk een close up van komen
Mijn zelf gemaakte baybus, het begin van de mod en meteen het laatste natuurlijk (voorlopig)
De mooie blauwe Power Led. zeer irritant waarneer ik s' avonds in mijn bed lig en dan dat ledje in mijn ogen schijnt, hij is zeer te sterk namelijk...
de nog dichte zijkant....
de draden zooi hier wordt natuurlijk goed een bezem door gehaald, heb van die handige klitteband binders gehaald van Case Logic, deze komen om de kabels zodat het allemaal wat ruimer is van binnen, ook goed voor de airflow. en mijn mooie (mag er best trots op zijn hoop ik) Ati Radeon 9700 Pro
De voorkant let op de case badge hahah
de Baybus even wat beter zichtbaar...
tsjaa.....
de spagetti nogmaals.
de voorkant met de mooie case badge...
en hier moet natuurlijk een close up van komen