Vandaag kwam mijn VooDoo 3 2000PCI. Ik heb hem direct in mijn systeem gestoken. Stroom erop, opstarten en no go
Ik zat aldoor op mijn 2e monitor te kijken en wachten op het mooie 3Dfx logo maar er kwam maar niks. Toen keek ik op mijn GeForce en daar stond een foutmelding.
In de FAQ heb ik niks kunnen vinden en hier zegt de laatste dat ik eerst windowsXP moet draaien en dan de AGP kaart erin steken, dat lijkt me niet echt veilig. Het ligt ook niet aan windows maar aan het opstarten van de kaarten.
Specs:
Piii500
384MB ram
Maxtor 60gig + maxtor 12,66gig
Siemens D1107 440BX
Powercolor Geforce2 GTS/PRO 32MB tv-out @ philips 107E
Voodoo3 2000 PCI @ philips 104B
SB128 en @home netwerkkaartje op de overige pci sloten.
Ik heb de kaart in het onderste PCI slot gestoken, en die daarboven later ook. De foutmelding blijft staan. Alleen de GeForce start op. Waarom het nu niet werkt weet ik niet. Ik had 2 monitoren werkend onder XP. Er zat eerst een S3 virge 2MB in en die deed het perfect, de VooDoo met dezelfde instellingen werkt niet. In de bios kan ik niks vinden over dislay bronnen. PCI stond als primair voor windows XP maar het werkt gewoon niet.resource conflict PCI display controller
bus: 00, device: 0c, function: 00
In de FAQ heb ik niks kunnen vinden en hier zegt de laatste dat ik eerst windowsXP moet draaien en dan de AGP kaart erin steken, dat lijkt me niet echt veilig. Het ligt ook niet aan windows maar aan het opstarten van de kaarten.
Specs:
Piii500
384MB ram
Maxtor 60gig + maxtor 12,66gig
Siemens D1107 440BX
Powercolor Geforce2 GTS/PRO 32MB tv-out @ philips 107E
Voodoo3 2000 PCI @ philips 104B
SB128 en @home netwerkkaartje op de overige pci sloten.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?