Voodoo 3 2000/3000 PCI naast een Geforce AGP

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:58

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Er zit er dus zwaar aan te denken om deze 2 kaarten als dual-monitor setup te gaan opzetten. De Geforce (Asus V6800) zal dan als primaire display voor mijn 19" monitor dienen en de Voodoo wil ik dan gebruiken voor een tweede 15" monitor. Ik heb een paar vragen.

1. Is dit mogelijk?

2. Wat zal de waarschijnlijke resolutie zijn? Is die 1024x768 op beide monitoren of kan elke van de monitoren op een andere resolutie draaien?

3: Is het verstandig of heeft iemand hier ervaring mee? :)

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoi, ik heb een ASUS V3800 als primary en een Voodoo3 3000 als secundaire. Dat gaat prima.

Je kunt verschillende resoluties draaien. Ook kun je aangeven hoe de monitoren staan, hoogte enz. ik draai het op een 19" (1600x1200) en een 14"(1024x768).

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Bedankt kross!

Draai je deze combo in Win98 of in Win2k?

Hebben andere mensen toevallig nog ervaringen of tips?

Verwijderd

Ervaringen? ervaringen? bij de marine daar heb je pas ervaringen!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Maar geen ervaringen met deze combo Death_squad! :)

Iemand nog?
Of kan ik overgaan tot bestelling? :)

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:48
Ervaringen:
Je bent gek als je nog langer wacht met bestellen! 2 monitoren is gewoon meesterlijk, ik heb het zelf ook (2x 17") met een TNT2 en Voodoo3-2000. Het enige nadeel is misschien dat je het ene scherm vager vindt dan het andere (dat heb ik), ik heb twee identieke schermen, maar de voodoo3 geeft scherper beeld als de TNT2.

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Bedankt Snake!

De bestelling is onderweg :)

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01

shades

huh ?

Sorry dat ik dit topic kick maar ik wil wil even weten og vanDaal tevreden is met zijn geforce/voodoo combo en of dat dual monitor ook echt werkt...

Ik heb hier een V6800 ddr en heb ergen een voodoo 5500 pci zien liggen voor een zeer leuk prijsje.. aangezien die kaart goed presteert kan ik eindelijk unreal 1 mooi draaien :D

1) je hebt daarwerkelijk dual view ?
2) welke os.. ik ben van plan om ME te gaan draaien..

https://k1600gt.nl

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01

shades

huh ?

niemand ?
(kick)

https://k1600gt.nl

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
hiero nog een dual monitor gebruiker.
Ik heb hier als primaire voodoo 3 pci en een S3 virge 4mb kaartje. ik heb 2x 15"

Werkt zeer relaxt. Je kan zeg maar van flash 5 alle menu's op het ene beeldscherm zetten en het werkblad op de andere monitor. Werkt perfect!

Dual monitor kun je zien als een heel breed desktop.
Beide monitor draaien 800x600.
2 monitor naast elkaar wordt dus 1600x600.
Als je met je muis naar rechts gaat op het linker scherm en je komt bij het einde van het linker scherm, dan zie je de muiscursor naar het andere beeldscherm gaan.

Ik heb ook over enkele dagen een geforce 2 ti agp en denk dat ik dan ook effe dual monitor ga draaien met mijn voodoo3 pci.

Dan heb ik 19" en een 15".

Als je veel programmeert/webdesignd/tekent dan raad ik je de dual monitor setup zeker aan!

Maar als je alleen games speeld, dan heb je er echt geen ruk aan.

Ik hoop dat ik je voldoende informatie heb gegeven :)
Anders ICQ je me effe 53813651

Verwijderd

Tip voor XP gebruikers die met zo'n combinatie gaan werken:

Installeer XP met alleen de PCI kaart erin, Als XP draait kun je de AGP kaart erbij zetten. XP zal de kaart herkennen en het geheel zal gaan werken onder XP.

Bij mij werkte namelijk andersom niet met een GF2 AGP en Voodoo 3 PCI
Pagina: 1