Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ben je nog van plan de "Note 4" te gaan vervullen ooit?
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Nou zelf nog een schermpje regelen....
Wel tof dat je er gelijk een guide voor geschreven hebt. Handig voor mensen die een soortgelijk projectje willen doen.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
En ik was al blij met mijn 240x128 GFX lcd.
dat is een winamp visualfleppuhstein schreef op 28 december 2002 @ 10:17:
WAt voor filmpje draai je eigenlijk, nu ik kijk terwijl ik meer nuchter ben dan mn vorige post issie best wel gaaf
damn
[ Voor 3% gewijzigd door Daklem op 28-12-2002 14:35 ]
iemand iets leuks?
Ik wil d'r ook wel eentje of vier misschien... Ligt aan de prijs natuurlijk. Oja WELKE winamp visual was het nou?
Verwijderd
Ik zie deze kast dagelijks in het echt, maar zo bijzonder is het ook weer niet.
Ik hoorde vragen over de afwerking:
- De LCD is aan de achterkant van de frontplate bevestigd met TESA tapijttape om hem op zijn plaats te houden, en 5 lagen (van dat plakband wat je tussen raam en kozijn plakt ter isolatie/verstiviging (ongeveer 4 mm dikte) ) tape.
De ruimte tussen het voorschot van het frame en de achterkant van de LCD bedroeg 10 cm, dus ik heb 5 lagen van 4 mm gepakt van dat dikke tape, nu wordt ie tegen het front aangedrukt.
- Ik heb _geen_ U-profiel rubber gebruikt, omdat simpelweg dit de visuals niet ten goede kwam, mijn front werdt er te grof van...
Voor daylight pics:
Hele kast nu:
LCD CloseUP:
Misschien beetje brakke pics, maar laat iig iet s zien
Ik zal binnekorty ff een daylite filmpje opnemen in deze post van UT enzovoorts...
En Section 4 wordt binnenkot weer geupdate jah, ik heb de 2e printplaat niet meer nodigh, en uitleg komt binnekort. Voor updates, blijf de casemod sectie van www.clanstygian.com bezoeken...
[ Voor 13% gewijzigd door Scyth op 01-01-2003 02:41 ]
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0