StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 16:35 schreef icje het volgende:
Try it zou ik zeggen[/quote]Ik wil niet het risico lopen dat ie een partitie vern**kt als ik die terug zet... vandaar m'n vraag dus
Try it zou ik zeggen[/quote]Ik wil niet het risico lopen dat ie een partitie vern**kt als ik die terug zet... vandaar m'n vraag dus
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 16:32 schreef Mr. B. het volgende:
hij komt van een FTP server van PowerQuest zelf af >:)[/quote]goh... en de serial stond er niet bij?
vreemd...
hij komt van een FTP server van PowerQuest zelf af >:)[/quote]goh... en de serial stond er niet bij?
vreemd...
Je verhaal klopt precies, hetzelfde geldt voor Partition Magic 4. Als je een verkeerde nummer invult kun je gewoon op continue en NEVER REGISTER klikken
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 19:25 schreef havana het volgende:
Je verhaal klopt precies, hetzelfde geldt voor Partition Magic 4. Als je een verkeerde nummer invult kun je gewoon op continue en NEVER REGISTER klikken
:)[/quote]Ah, dus hij werkt wel gewoon zoals het hoort?
StatBar.nl - @GoT
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 21:35 schreef Mr. B. het volgende:
Ah, dus hij werkt wel gewoon zoals het hoort? :)[/quote]Niet doen!!! ik heb hetzelfde gedaan bij Partition Magic, en die heeft bij mij toen de hele zaak vernaggeld!!!!! :(:(:(:(:(:(
Je kunt beter ff op Internet een crack ofzo opzoeken dan weet je zeker dat je proggie goed werkt...
Ah, dus hij werkt wel gewoon zoals het hoort? :)[/quote]Niet doen!!! ik heb hetzelfde gedaan bij Partition Magic, en die heeft bij mij toen de hele zaak vernaggeld!!!!! :(:(:(:(:(:(
Je kunt beter ff op Internet een crack ofzo opzoeken dan weet je zeker dat je proggie goed werkt...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Dit lijkt me niet helemaal legaal.... foei
volgens mij krijg je gewoon de shareware als je geen numemr of verkeerd numemr invult tenminste dat is gebruikelijk bij programma's
Het is bij wel meer producten van POwerquest (bijv bootmagic). Als je geen serial invult heb je gewoon geen recht op service/help en volgens mij verdwijnen er ook een paar opties.
Als PM partities heeft verneukt heb je toch zelf wat fout gedaan volgens mij, want ik heb nog nooit prob's gehad ermee ...
Als PM partities heeft verneukt heb je toch zelf wat fout gedaan volgens mij, want ik heb nog nooit prob's gehad ermee ...
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
heb zelf DriveImage wel gebruikt en dat was een 30 dagen versie: na 30 dagen wou die de image niet terugzetten. Je kunt wel ff je klok terugzetten dan gaat het prima
btw. niet verder terugzetten dan wanneer je 'm geinstalleerd hebt, want hij vergelijkt wel met de eigen filedate.
Verwijderd
He ik wat geplaats en nu is het weg.
Zeker beetje illegale dingen geplaatst??
Dat heb je goed. Niet meer doen!
Zeker beetje illegale dingen geplaatst??
Dat heb je goed. Niet meer doen!
Pagina: 1