Toon posts:

platte beeldbuis ja of nee??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe pc kopen maar nu is mijn vraag is het waard om een monitor te kopen met een platte beeldbuis (19'')

ik ga hem hem voornamenlijk gebruiken voor games

ik sta voor alle reacties op

geef u mening

alvast bedankt

Silentbughunter

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga even op zoek naar de (zeer veel aanwezige) reviews en roundups van monitoren. En nog beter is om gewoon even in een winkel te gaan kijken naar een aantal modellen. Dan kan je zo bepalen of en platte beeldbuis jou het extra geld waard is, want dat blijft toch persoonlijk dus dat kunnen wij niet voor jou bepalen :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo te zien ben je nieuw hier... ik raad je hiervoor aan om even de FAQs door te nemen, dit topic hoort namelijk in Videoplanken & Beeldkanonnen, en niet in Overige Hardware/OH. :o :)

Ik raad je ook even aan om dit door te lezen (in speciaal dat stukje met ervaringen), je topic zal hiervoor hoogst waarschijnlijk op slot gaan. Ook kan je even de search gebruiken, en op de frontpage naar wat meer informatie/reviews zoeken.Welkom op GoT btw ;)

edit:
Zie ook Pollewob

[ Voor 15% gewijzigd door Laurent op 26-12-2002 21:49 ]

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:21
Ik heb zelf ook een platte beeldbuis (Hyundai ImageQuest Q910), en vind het wel lekker werken.

Ik weet niet of ik de volgende keer weer een platte koop, maar dat duurt ook nog wel ff denk ik :)

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:06
Ik heb zelf geen platte maar ik zal zelf er een kopen als je krap zit met ruimte... Ik vind ze zelf ook super gaaf maar ik heb gewoon genoeg ruimte dus waarom zou ik zelf dan een kleinere nemen als het beeldscherm er makkelijk kan staan.... :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
kijk eens op review site's etc... er staan ook zat topics hierover in de search btw :>

Verwijderd

_VooDooMen_ schreef op 26 december 2002 @ 22:47:
Ik heb zelf geen platte maar ik zal zelf er een kopen als je krap zit met ruimte... Ik vind ze zelf ook super gaaf maar ik heb gewoon genoeg ruimte dus waarom zou ik zelf dan een kleinere nemen als het beeldscherm er makkelijk kan staan.... :)
volgens mij bedoelt de topicstarter gewoon een crt monitor, met een flat beeldbuis (trinitron, diamondtron etc ).

dus voor de ruimte maakt het niet uit.
Platte beeldbuizen vind ik veel fijner, je hebt geen last van reflecties van de zon etc.
Verder sluit ik me aan bij Aikeleer.

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij bedoelt de topicstarter gewoon een crt monitor, met een flat beeldbuis (trinitron, diamondtron etc ).

quote]

ik bedoel inderdaad een flat beeldbuis

greetz silentbughunter

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Zoek even naar reviews of vergelijkingen. Dit hoort ook zeker niet in OH thuis
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.