Toon posts:

Oude draadjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je komt momenteel best vaak tegen dat mensen een posting doen in een draad die al meer dan 4 dagen oud is. Iets toevoegen doet een dergelijke post eigenlijk nooit plus dat omdat de draad al op leeftijd is, er erg weinig mensen nog zo'n draad doorlezen. Mijn mening is dat zulke postings overbodig zijn, kennelijk geplaatst om het karma te verhogen. De ultieme truuk is natuurlijk een redelijk oude MS-draad met meer dan 100 reacties op te zoeken, daarin een flame op te zoeken, en daar terplekke een weinigzeggende reactie te plaatsen. De kans dat iemand hem vindt is klein, tenzij iemand systematisch de mod-que gaat afwerken. Als je dan op niveau 2 reageert, kom je toch in een gunstig geval met een karma dat 2 hoger ligt weg. Ik heb dan ook de neiging om dat soort reacties naar 0 toe te modden.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Als ik zo'n reactie tegenkom, mod ik die net zoals alle andere, namelijk naar mijn eigen inzicht en als zo'n reactie nut heeft (dus nieuwe info of verduidelijking) krijgt die reactie van mij gewoon een +1 (als dat nodig is).

Andersom natuurlijk precies hetzelfde.

Ik jat heel ff jouw topic ;)

Kan iemand deze reactie een -1 geven, hij staat nu op +4 wat IMO te hoog is.

[ Voor 28% gewijzigd door Beaves op 26-12-2002 18:00 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Ik jat heel ff jouw topic
[niet serieus]Dan wil ik schadevergoeding ook, wat denk je wel, in mijn heilige topic posten.[/niet serieus]

-1 toegediend.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 18:15 ]

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 18:12:
[...]

[niet serieus]Dan wil ik schadevergoeding ook, wat denk je wel, in mijn heilige topic posten.[/niet serieus]
[bloed serieus]
Wie ik ben? Ik ben dé content provider van Tweakers.net en daardoor heb ik die bevoegdheden :P
[/bloed serieus]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Over vet overgewaardeerd gesproken:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=671865

Daar moet echt eventjes de haakse slijper op,

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Slijp....slijp... -1 Overgewaardeerd uitgedeeld. Hij is nog jong, dus maar geen multimod gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Nog één overgewaardeerd. Hij stata nu op +2 Behulpzaam, lijkt me zat?!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 15:43:
Je komt momenteel best vaak tegen dat mensen een posting doen in een draad die al meer dan 4 dagen oud is. Iets toevoegen doet een dergelijke post eigenlijk nooit plus dat omdat de draad al op leeftijd is, er erg weinig mensen nog zo'n draad doorlezen. Mijn mening is dat zulke postings overbodig zijn, kennelijk geplaatst om het karma te verhogen. De ultieme truuk is natuurlijk een redelijk oude MS-draad met meer dan 100 reacties op te zoeken, daarin een flame op te zoeken, en daar terplekke een weinigzeggende reactie te plaatsen. De kans dat iemand hem vindt is klein, tenzij iemand systematisch de mod-que gaat afwerken. Als je dan op niveau 2 reageert, kom je toch in een gunstig geval met een karma dat 2 hoger ligt weg. Ik heb dan ook de neiging om dat soort reacties naar 0 toe te modden.
In principe is er niets tegen het aandragen van aanvulleningen aan een ouder nieuwsitem. Reacties die wat toevoegen en op +2 ingezet worden vind ik geen probleem, want juist als je een goede reactie plaatst in een oudere draad (en ik vind vier dagen best meevallen) is de kans dat deze nog omhooggemod wordt erg klein.

Verhaaltje van maart 2001 en deze dan ook.

Toch bestaat de mogelijkheid op karmahoererij in oude draden wel degelijk. Dat is de reden waarom ooit het inzetten op +4 afgeschaft is. Voor de jonkies onder ons zeg maar ;) . Daar moet je dus wel degelijk alert op zijn bij het Q afstruinen. iets wat ik destijds als mijn persoonlijke modfavorieten zag, maar waar ik helaas steeds minder aan toe kom.

[ Voor 3% gewijzigd door KeX op 27-12-2002 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Vind dat we ook vaker een 'modvrijdag' moeten hebben om ook die draadjes te pakken die op vrijdag al 48 uur oud zijn... maar tja.. maandag's mod nou eenmaal niet zo lekker als de vrijdag ;) :P

* yared loopt altijd de modque af, juist om deze Robin Vreul's types kharmahoeren te pakken!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Pagina: 1