C86 presteerde het weer om gisteren in een oude compuserve draad op +4 te posten
Voor de liefhebbers.
Voor de liefhebbers.
edit:
spatietje xtra ampjes minder
spatietje xtra ampjes minder
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ik vind dat trouwens ook wel een mee te nemen idee, dat je je reakties niet hoger dan +2 kan inzetten. Is eigenlijk hoog zat.Op woensdag 21 maart 2001 23:04 schreef testcase het volgende:
Lame gedrag, IMHO. Zeker bij herhaling. Deze optie (op +4 een posting inzetten) vind ik eigenlijk compleet overbodig. Op +2 is hoog zat, als je net boven het maaiveld wilt binnenkomen. Doe ik ook meestal met informatieve postings, alleen grappen en standaard postings zet ik op 1 in. De rest moet maar verdiend worden.
Staat los van concept powermod, maar is zeker goed id en voorkomt irritatie en onnodig speurwerk.Op woensdag 21 maart 2001 23:10 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens ook wel een mee te nemen idee, dat je je reakties niet hoger dan +2 kan inzetten. Is eigenlijk hoog zat.
Dat is nou precies zoals ik het ook altijd doe! M.a.w. ik ben het er zeker mee eens, dat je een posting niet hoger dan op +2 mag inzetten.Op woensdag 21 maart 2001 23:04 schreef testcase het volgende:
Lame gedrag, IMHO. Zeker bij herhaling. Deze optie (op +4 een posting inzetten) vind ik eigenlijk compleet overbodig. Op +2 is hoog zat, als je net boven het maaiveld wilt binnenkomen. Doe ik ook meestal met informatieve postings, alleen grappen en standaard postings zet ik op 1 in. De rest moet maar verdiend worden.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Karmaho*r.Op donderdag 22 maart 2001 08:44 schreef ecteinascidin het volgende:
Heee, kan dat niet +3 zijn? Je kunt een +4 anders toch ook in de draad aangegeven, ofwel dat de nieusposting opeens rood is als er een ongemodde +4 staat? Dan is misbruik verleden tijd.
Aannames zijn fataal.
Op donderdag 22 maart 2001 09:27 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Karmaho*r.
+2 is hoog genoeg.
Aannames zijn fataal.
Het was ook niet de bedoeling dat je hem op +4 zou laten hoor...Op donderdag 22 maart 2001 10:38 schreef KexDaFlex het volgende:
Ook al istie vooraangekondigd en als test bedoeld, * GaMeOvEr heeft hem toch maar even braaf 1 lager naar 1 gezet.
Aannames zijn fataal.
* KeX =|:(Op donderdag 22 maart 2001 10:04 schreef testcase het volgende:
de betaler vervuilt
DaŽs zeker waar. Ok, schrappen die handel!KexDaFlex wil niet fokken hoor maar denkt dat die ene keer op 3 willen posten maar slechts op 2 kunnen niet opweegt tegen de modderatie-irritatie die chronische hoog-zetters-in-verdwaalde-topics veroorzaken.
de betaler vervuilt
Dus DAAROM wil jij geen transparantie in standaard-modereringen. Ben ik blij dat ik belastend materiaal achter de hand hebOp donderdag 22 maart 2001 15:38 schreef ecteinascidin het volgende:
Damn, dat ga ik merken straks ......:+
EN JULLIE OOKmuwuwuwaahahahahahah
Was idd testje, had 'm zelf al van +4 naar +2 gemodereerd.. Geen kwade bedoelingen idd, anders had ik het niet in die draad gepost.Op donderdag 22 maart 2001 10:26 schreef GaMeOvEr het volgende:
Testcase, dat is een testje van Burat.
kijk ook hier...
Niet dat onze bikkel Burat opeens een slechte naam krijgt... (Burat is ook al zo'n oude "die-hard" namelijk...)
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Klinkt niet echt aardig dit overigens.. Of mis ik een smiley?Op donderdag 22 maart 2001 10:26 schreef GaMeOvEr het volgende:
...
Niet dat onze bikkel Burat opeens een slechte naam krijgt... (Burat is ook al zo'n oude "die-hard" namelijk...)
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Niet echt aardig ?Op vrijdag 23 maart 2001 09:37 schreef Burat het volgende:
[..]
Klinkt niet echt aardig dit overigens.. Of mis ik een smiley?
Aannames zijn fataal.
Dat is een koel kunstje, je eigen posts moddereren, wil ik ook kunnenOp vrijdag 23 maart 2001 09:30 schreef Burat het volgende:
*knip* had 'm zelf al van +4 naar +2 gemodereerd.. *kinp*
Voor zover ik weet schreef GaMeOvEr dit juist ter verdediging van Burat om aan te geven dat hij geen slechte intenties had. Dat was in ieder geval de conlusie die ik eruit gehaald heb.Op donderdag 22 maart 2001 10:26 schreef GaMeOvEr het volgende:
Testcase, dat is een testje van Burat.
kijk ook hier...
Aha, Burat verraadt dat hij een 2e nick op T.net heeft rondhangen? In dat geval krijg je alsnog een slechte naam, knulOp vrijdag 23 maart 2001 09:30 schreef Burat het volgende:
[..]
Was idd testje, had 'm zelf al van +4 naar +2 gemodereerd.. Geen kwade bedoelingen idd, anders had ik het niet in die draad gepost.
Zeg dat dan meteen hier, dat je een vriend hebt gebruikt. Zoals jij het hier formuleerde, zet je mij op het verkeerde been. Sinds de hete herfst van vorig jaar ben ik allergisch voor multiple nicks op Tweakers.net.Yep was ik. Ik had 'm zelf al 2 punten omlaag gemodereerd (mbv een vriend).
Tof!Op vrijdag 23 maart 2001 06:23 schreef Femme het volgende:
+2 dak is gebouwd.
Door het "ook al zo'n" leek het door mijn "het-is-vroeg-en-PHP-doet-niet-wat-ik-wil" bril iets negatiefs.. Neem dus alles terug, PHP doet het weer en het is middagNiet echt aardig ?
Hoezo dat dan ? (Is namelijk wel aardig bedoelt...)
Dit bevestigt nogmaals dat ik niet echt helder was vanmorgenZeg dat dan meteen hier, dat je een vriend hebt gebruikt. Zoals jij het hier formuleerde, zet je mij op het verkeerde been. Sinds de hete herfst van vorig jaar ben ik allergisch voor multiple nicks op Tweakers.net.
Nu lees ik dat idd ook, tnx GaMeOvErVoor zover ik weet schreef GaMeOvEr dit juist ter verdediging van Burat om aan te geven dat hij geen slechte intenties had. Dat was in ieder geval de conlusie die ik eruit gehaald heb.
Dat blijkt! CyberJunk86 post nu nog maar op +2 in ouwe newsitems ;):+2 dak is gebouwd.
De brutaliteitOp vrijdag 23 maart 2001 13:16 schreef Burat het volgende:
*knip*
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=286455
Op vrijdag 23 maart 2001 13:33 schreef testcase het volgende:
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=286649
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq