Wat kost tegen woordig een BB fury zwaard? In items of charms ofzo.. want ik volg de handel niet echt meer. Of een Jah rune, zijn die nog zo duur?
Zijn nu lekker mephirunnetjes aan t doen, gaat wel aardig, undead crown, etc.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
Mijn account = BeNeLL
Ik wil ook wel mee spelen ff een vraag? is dit dus Een clan of niet?
moet mijn char naam? GoT-Nick worden ofzo?
of boeit het niet is het gewoon fun
Verwijderd
verdorie! vandaag al 5x realm down... Ik gebruik geen hacks (map hack ook niet) WAAROM!!!!! *zucht
nou ja, ff wachten dan maar
nou ja, ff wachten dan maar

We waren met een groepje van 8 man begonnenop Hardcore, daarna vielen er steeds meer af, en nu zijn ik en nog 1tje overgebleven. Allebij nu lvl 57+ en bezig met mephi-runnetjes op Nightmare. Voor een beginnent char hebben we nu al bezt tofe items.Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 19:02:
Mijn account = BeNeLL
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Damn.. mephiruns op nm ?, op HC durfde ik 't steeds niet aan door bremm met zijn leuke aura's...
Maar ja toen ik op lev 75. dood ging had ik er niet zo'n zin meer in.. [na al 3 keer eerder dood gegaan te zijn]. Het is nu echt wachten op die patch.. die waarschijnlijk pas in augustus ofzo zal komen..
Maar ja toen ik op lev 75. dood ging had ik er niet zo'n zin meer in.. [na al 3 keer eerder dood gegaan te zijn]. Het is nu echt wachten op die patch.. die waarschijnlijk pas in augustus ofzo zal komen..
Verwijderd
Dus ik hoef geen nieuwe account aan te maken?
HC is eht veel gaver..
Beetje jammer van al dat PKing
Ben men lvl 77 Ama verloren, toen men lvl 70 druid toen men 57 druid en gister men lvl 60 sorc.....
Dus nu zijn al men items op
dus weer fresh start 
Zal wel wat laten weten via battle.net
HC is eht veel gaver..
Beetje jammer van al dat PKing
Ben men lvl 77 Ama verloren, toen men lvl 70 druid toen men 57 druid en gister men lvl 60 sorc.....
Dus nu zijn al men items op
Zal wel wat laten weten via battle.net
Och, tis niet zo moeilijk, met BO meer dan 1200 life, met leap attack rennen en over bremm heen jumpen, vervolgens over die rooie tp springen, Mephi neerhakken, exit game, en in nieuwe game items sellen/stashen
Heeft iemand trouwens ook enig idee wanneer Diablo battle chest (verzamel pack) omlaag gaat in prijs?
is nu €45 bij freerecshop maar op de site staat dat ie al een jaar uit is.
edit:
Hier staat ie:
http://www.freerecordshop...tview.asp?ProductID=93059
is nu €45 bij freerecshop maar op de site staat dat ie al een jaar uit is.
edit:
Hier staat ie:
http://www.freerecordshop...tview.asp?ProductID=93059
[ Voor 24% gewijzigd door Da Union op 14-01-2003 11:41 ]
Verwijderd
Wordt er ook gemod aan Diablo LoD hiero, of alleen maar gespeelt? Als er gemod wod, heeft er iemand er een paar leuke gemaakt?
Verwijderd
wat zit er in de Diablo battle chest en waarom staat er: Genre: strategie games?
edit: ok, diablo I, II en exp zitten erin, maar wat nog meer? tis een beetje veel voor 45 pleuros
edit: ok, diablo I, II en exp zitten erin, maar wat nog meer? tis een beetje veel voor 45 pleuros
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 12:22 ]
er zit een heel dikke strategy guide bij, en een warcraft poster
Verwijderd
tis misschien een stomme vraag maar als je diablo2 lod koopt moet je dan eerst dan diablo2 gewoon kopen of hoeft dat niet?
Jup, je moet EN Diablo EN LoD hebben om online te kunnen spelen.Offline ook, maar dan werkt een backup weer wel
Verwijderd
ok bedankt. nog een vraagje, ik heb een beetje zitten google en in de search gekeken maar heeft 1 van jullie deze game pas nog gekocht of kan iemand mij vertellen waar je die 2 beide nu kan kopen. Prijs maakt niet veel uit. als maar niet boven 50 eruo is. En het moet wel leverbaar zijn. Wat bij freerecord shop niet zo is.
Ik heb niet gekeken, maar mischien bol.com,Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 14:40:
ok bedankt. nog een vraagje, ik heb een beetje zitten google en in de search gekeken maar heeft 1 van jullie deze game pas nog gekocht of kan iemand mij vertellen waar je die 2 beide nu kan kopen. Prijs maakt niet veel uit. als maar niet boven 50 eruo is. En het moet wel leverbaar zijn. Wat bij freerecord shop niet zo is.
ik zou wel battle chest doen als ik jouw was, web je gelijk alles in 1
Verwijderd
ja ik wilde idd battle chest kopen. maar nou kan het aan mij liggen maar ik kan bij bol.com dus absoluut geen enkel spelen vinden/kopen alleen maar boeken muziek en dvd's
bij dynabyte zag ik zaterdag (toen ik wc3 kocht
) nog d2 + lod liggen dus...
was dynabyte eindhoven
was dynabyte eindhoven
Verwijderd
phobos bedankt maar ik woon in Gouda dus vind ik eindhoven toch een beetje te ver om daar heen te gaan.:) Ik heb nu bij pcmedia gevonden. hij kost wel inclusief verzendkosten 61 euro maar ik moet dast ding perse hebben
ieg bedankt
omg jullie spelen nog steeds? 
ik begin er niet eens meer aan.. te verslavend
kep D2+LOD zelfs dubbel.. maar ik install em niet..
nee niet.. uh.. damn.. nou mischien heel even dan..
ik begin er niet eens meer aan.. te verslavend
kep D2+LOD zelfs dubbel.. maar ik install em niet..
nee niet.. uh.. damn.. nou mischien heel even dan..

Bier, Whiskey en Metal!!
Stop genoeg derin om wel alle equip te kunne dragen, verder tussen de 75 en 100 vitality moet ruim voldoende zijn, Overige kun je gewoon in Energy gooienVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:02:
k heb nog een ander vraagje. als je met een sorc 20 hydra en 20 frozen orbs hebt, is het dan nog nodig om een hoge strenth en dexterity te krijgen. je kan alles dan toch beter in life en mana stoppen aangezien je de spreuken toch alleen vanaf afstand doet en geen close combat aangaat.
Verwijderd
ik heb dus nu een sorce met warmth 23 en 800 mana dat is genoeg voor al mijn spreuken. ook heb ik vind ik dan hele goede spullen dus ik hoef niets anders. dan zo je dex en strenth dus heel laag kunnen houden en alles in vitality gooien. want ik heb liever heel veel health zodat ik minder snel dood ga
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 16:30 ]
erm, al mijn sorcs hebben max 100 enr en de rest in vit, dan heb jij wel slechte sorcs (IMO), mijn lvl 89 hydra/meteor sorc heeft 1k life en 1k manaSlinkingAnt schreef op 14 januari 2003 @ 16:26:
[...]
Stop genoeg derin om wel alle equip te kunne dragen, verder tussen de 75 en 100 vitality moet ruim voldoende zijn, Overige kun je gewoon in Energy gooien
ik heb ook een sorc met base energy en die loopt rond met 900 mana,
en die draagt nog guardian + storm ook.
het is maar waar je van houdt, ik heb liever veel life, anderen lopen met 2k mana rond
en die draagt nog guardian + storm ook.
het is maar waar je van houdt, ik heb liever veel life, anderen lopen met 2k mana rond
[ Voor 39% gewijzigd door T7D_Sneezy op 14-01-2003 21:42 ]
ja mijn nova sorc ( lvl 41 nova ) heeft ongeveer 1700 mana ofzo,
maar nova is ook een uitzondering, niets vreet zoveel mana als nova
maar nova is ook een uitzondering, niets vreet zoveel mana als nova
mijn nova sorc heeft nog steeds 100 ern, maar als ik cow doe ik 2soj, frosties, wizard en glooms aan, dan kom ik ook aan de 1700
Verwijderd
1.10 patch info:
Blizzard webmaster G Fraizer has posted a bit of info about v1.10 in the Bnet forums.
No 1.10 isn't adding Crafted Recipes but we will adding new Rune Words and plenty (over 100+) of other cool items. There is no word on new Cube Recipes but it's possible, and it's possible to add them server side at any time without a patch.
Disappointing news that there aren't going to be new crafting recipes, since we'd been told all along that those would definitely be in the patch, and the whole concept of crafting is great, but wasted now with only 3 or 4 potentially useful high end recipes. It's always been possible to add new crafting recipes or other cube recipes at any time, server side. But since it's never happened, don't hold your breath. But over 100 new items is good news, anyway. Thanks to Coldbayne and Bryan.
dus, helaas geen craft recepten
maar wel 100 nieuwe items
Blizzard webmaster G Fraizer has posted a bit of info about v1.10 in the Bnet forums.
No 1.10 isn't adding Crafted Recipes but we will adding new Rune Words and plenty (over 100+) of other cool items. There is no word on new Cube Recipes but it's possible, and it's possible to add them server side at any time without a patch.
Disappointing news that there aren't going to be new crafting recipes, since we'd been told all along that those would definitely be in the patch, and the whole concept of crafting is great, but wasted now with only 3 or 4 potentially useful high end recipes. It's always been possible to add new crafting recipes or other cube recipes at any time, server side. But since it's never happened, don't hold your breath. But over 100 new items is good news, anyway. Thanks to Coldbayne and Bryan.
dus, helaas geen craft recepten
ja , maar ik draag occi en ipv van glooms nightsmoke, vind ik persoonlijk iets fijnerPhobos schreef op 15 January 2003 @ 08:12:
mijn nova sorc heeft nog steeds 100 ern, maar als ik cow doe ik 2soj, frosties, wizard en glooms aan, dan kom ik ook aan de 1700
Verwijderd
Ben bezig om leet ventje te maken
, en barbje. Maar welke skillz zijn nu het beste?
Ik denk zelf: WW // Frenzy // Natural res // iron skin // 1 van de mastery's [wel wapen je gebruikt]
En welke is nou beter battle orders of battle command? Battle orders lijkt mij beter maar weet niet helemaal zeker.
Ik denk zelf: WW // Frenzy // Natural res // iron skin // 1 van de mastery's [wel wapen je gebruikt]

En welke is nou beter battle orders of battle command? Battle orders lijkt mij beter maar weet niet helemaal zeker.
frenzy heb je niet veel aan als je geen dual wapen draagt, en ik zou zeker berserk nemen (pi control), dan word et zoiets als:
-max mas van wapen
-max bo (dit is standaard zo ongeveer)
-max ww
-wat in berserk en dan kan je de rest gebruiken voor in iron skin/nat res enz...
let op; dit is wel de standaard barb build, wil je origineler zijn, maak dan zelf wat
* Phobos gaat proberen 1337 sorc te maken
met arcaines, storm enz
, vooral een boost sorc die in principe alles aan moet kunnen. skills worren:
-max firewall
-max fire mas
-max frozen orb
-max static
stats ben ik nog niet helemaal uit, maar word iig:
-165 str
-dex voor max block
(is dat beetje handig?)
-de rest vit
-100 eng
-max mas van wapen
-max ww
-wat in berserk en dan kan je de rest gebruiken voor in iron skin/nat res enz...
let op; dit is wel de standaard barb build, wil je origineler zijn, maak dan zelf wat
met arcaines, storm enz
-max firewall
-max fire mas
-max frozen orb
-max static
-165 str
-dex voor max block
-de rest vit
-100 eng
[ Voor 32% gewijzigd door Phobos op 15-01-2003 15:41 . Reden: wat toegevoegd ]
Ik ben toevallig ook bezig met een 1337 sorcPhobos schreef op 15 januari 2003 @ 15:38:
frenzy heb je niet veel aan als je geen dual wapen draagt, en ik zou zeker berserk nemen (pi control), dan word et zoiets als:
-max mas van wapen
-max ww
met arcaines, storm enz, vooral een boost sorc die in principe alles aan moet kunnen. skills worren:
-max firewall
-max fire mas
-max frozen orb
-max static
-165 str
-dex voor max block(is dat beetje handig?)
-de rest vit
-100 eng
max nova
max lm
max orb
1 cm
1 ts
5 warmth ongeveer
2 shiver armor
1 firewall
pre reqs
Ze heeft nu +15 to all skills en +20 to lightning skills, moet nu nog 5 lightning charms erbij dus, nova kan ik op z'n hoogst op lvl 47 krijgen met lightning ammy en circlet maar tal rashas/maras + shako is natuurlijk stukken beter
Het is btw op USEast...
Max block met een sorc haal je met 220 str op lvl 99
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 16:17 ]
yay heb net cresent moon amu (6ll (perf) en 13ml) bij mephi!
dex bedoelt ieVerwijderd schreef op 15 January 2003 @ 16:16:
[...]
Max block met een sorc haal je met 220 str op lvl 99
b.net is errug brak atm check hier veel mensen met rollbacks en dergelijke 
kheb iemand horen zeggen dat 1.10 eraan zit te komen (zal wel weer zoveelste sprookje zijn)

kheb iemand horen zeggen dat 1.10 eraan zit te komen (zal wel weer zoveelste sprookje zijn)
ik geloof niet meer in 1.10, en ik heb er al helemaal geen zin in, veranderingen enzoPhobos schreef op 15 januari 2003 @ 19:14:
b.net is errug brak atm check hier veel mensen met rollbacks en dergelijke

ik ging ff checken of alles er nog was [en alles was er gelukkig nog].. maar ik zag meteen dit..

hopen dat 1.10 dit soort shit oplost..

Leuk boogjeagentorangina schreef op 15 January 2003 @ 19:31:
ik ging ff checken of alles er nog was [en alles was er gelukkig nog].. maar ik zag meteen dit..
[afbeelding]

agentorangina :
schitterend icon
pagiani zonda is een schitterende bak
schitterend icon
pagiani zonda is een schitterende bak
dank
.. eigenlijk wou ik liever eentje met de C12 ipv. S..
hier kun je m'n wallpapertje halen.
Op de battle.net forums kan je ook lezen dat er best veel mensen last van hebben.. Misschien iets om het verliezen van items in 1.10 te verzachten ?
.
hier kun je m'n wallpapertje halen.
Op de battle.net forums kan je ook lezen dat er best veel mensen last van hebben.. Misschien iets om het verliezen van items in 1.10 te verzachten ?
[ Voor 77% gewijzigd door agentorangina op 15-01-2003 20:19 ]
last waarvan?agentorangina schreef op 15 januari 2003 @ 20:17:
Op de battle.net forums kan je ook lezen dat er best veel mensen last van hebben.. Misschien iets om het verliezen van items in 1.10 te verzachten ?.
BTW fucking trage site man.
van het verliezen van items /chars.. [zoals in phobos post een paar omhoog.]
ja ik weet het.. de page is al iets van 3 dagen zo sloom als wat.. echt irritant, normaal is ie hartstikke snel.
ja ik weet het.. de page is al iets van 3 dagen zo sloom als wat.. echt irritant, normaal is ie hartstikke snel.
echte vette site man, teken je al die plaatjes zelf??agentorangina schreef op 15 January 2003 @ 20:47:
van het verliezen van items /chars.. [zoals in phobos post een paar omhoog.]
Respect
Grootste gedeelte wel, ook al schets ik het eerst en scan 't in en trek het over..
Ik zie nu op battle.net dat ze eindelijk een postje over het probleem hebben gemaakt [verdwenen items & chars].. Ik heb er gelukkig geen last van
[of misschien komt dat door de zeer beperkte hoeveelheid DII chars die ik heb..]
Ik zie nu op battle.net dat ze eindelijk een postje over het probleem hebben gemaakt [verdwenen items & chars].. Ik heb er gelukkig geen last van
Verwijderd
damn nou ik heb een paar blank chars, gewoon verdwenen...van de acht chars vijf weg waaronder me beste
en de drie die ik nog over heb, hebben allemaal een rolback van 40 tot 70 lvls...beetje vaag niet
naja ik denk wel dat het weer goed komt kan pas vanavond weer tjekken
naja ik denk wel dat het weer goed komt kan pas vanavond weer tjekken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 15:21 ]
Na enig gevloek en getier kon ik toch dit bericht zonder enige vorm van gescheld posten:
BEN 12 van m'n 13 chars kwijt!!!!
BEN 12 van m'n 13 chars kwijt!!!!
Ik ben ook 8 chars kwijt, en ze zijn allemaal level 1 (mules)
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
ik ben ook 2 accounts met mules kwijtgeraakt; niet door b.net zelf, maar gewoon omdat ik was vergeten er 3 maanden mee te spelen 
gelukkig heb ik (nog) wel m'n account met m'n chars over waar ik mee speel
weet iemand trouwens hoeveel skillpoints je hebt te besteden als je lvl80 bent? 90 ofzo?
gelukkig heb ik (nog) wel m'n account met m'n chars over waar ik mee speel
weet iemand trouwens hoeveel skillpoints je hebt te besteden als je lvl80 bent? 90 ofzo?
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
6 van izual. 3 van act1 quest 1. 3 van radament. plus 79 van de lvls up. (je start op lvl1).
91 dus
Als ik tenminste nogsteeds kan tellen
91 dus
Als ik tenminste nogsteeds kan tellen
ik ben helemaal geen chars kwijt
Is dat allemaal Closed battle.net of gewoon open, dat verdwijnen?
als het Open is kun je toch gewoon een backup maken?
als het Open is kun je toch gewoon een backup maken?
in open staan je savedgames gewoon op je HD..
bij closed op de server..
bij open moet je gewoon op password servers spelen met bekenden, want overal zitten cheaters
..
bij closed op de server..
bij open moet je gewoon op password servers spelen met bekenden, want overal zitten cheaters
just think, alsof b.net leuk je chars op je eigen hd kan wissen. (en al zouden ze het doen, dan krijgen ze denk beetje problemen!)
Boink. Ik ben ook geen chars kwijt (heb er 3, maar ok.)
Gelukkig mijn lvl 70 Classic Sorceress nog. (Want laatste tijd gaat het levelen echt heeeel moeilijk. And I suppose that it'll get harder and harder.)
Gelukkig mijn lvl 70 Classic Sorceress nog. (Want laatste tijd gaat het levelen echt heeeel moeilijk. And I suppose that it'll get harder and harder.)
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
gaat het bij lvl 70 al moeilijk in cow lvl??? WOEI! , dat is mij niet opgevallen...
Ben laatst gehackt, op 1 acc. veeel zooi kwijt, waaronder veel Unique items. Maar ik heb zijn accounts, NAW gegevens etc, dus we gaan binnen kort ff bezoekje plegen
Verwijderd
Kwijt?
1 ze zijn compleet verdwenen
2 er staat soms 'connecting' maar er gebeurt niets
3 komt er een melding 'Player not found'
1 is erg, dan zijn ze echt weg
2 is niet zo erg, dan kan je ff niet aanmelden
4 is net erg, ff wachten, komt wel goed
met z'n allen dat eene ventje gaan benaderen!! that wordt phun!Brazza schreef op 16 January 2003 @ 20:34:
Ben laatst gehackt, op 1 acc. veeel zooi kwijt, waaronder veel Unique items. Maar ik heb zijn accounts, NAW gegevens etc, dus we gaan binnen kort ff bezoekje plegen
Mijn MF sword is zojuist gejat 
KANKERHACKERS
Het had 40Mf
4-6 Cold damage
50% enh damage
25% cold res
25% fire res
25% pois res
KANKERHACKERS
Het had 40Mf
4-6 Cold damage
50% enh damage
25% cold res
25% fire res
25% pois res
Verwijderd
Naja het is zo, als ik inlog krijg ik normaal al mijn 8 chars te zien, nu zie ik er maar drie, mijn drie oudste chars de rest is er gewoon niet, en deze drie chars zijn allemaal lager in level dan normaal, mijn lvl 87 sorc is nu lvl 10! lvl 77 barb is lvl 53 en me oudste mule is lvl 5 ipv lvl 8...Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 21:55:
Kwijt?
Verder ben ik kwijt:
een lvl 87 novasorc
een lvl 77 barb
een lvl 2x ama
en twee mules van lvl 1
Dit is me classic account, op me LoD is niets aan de hand, maar hij is iets van 3 weken oud, classic acc is 3 maanden en zowel met classic als LoD acc speel ik regelmatig, dus daar kan het niet aan liggen.
Overigens heb ik het volste vertrouwen dat het wel weer goed komt maar het laat wel redelijk lang op zich wachten nu al anderhalve dag, je zou zeggen kwestie van een backup terugzetten...maar het zal wel iets gecompliceerder liggen, anders was het al wel opgelost
Al met al gewoon klote!!
reactie battle.net:
Some Characters Unavailable
Some Diablo II characters are temporarily unavailable. Symptoms are a blank character list after logging into Battle.net or a "Player Not Found" message after selecting a character. The Battle.net Team is working to resolve this issue.
We have temporarily disabled new character creation for Diablo II. We sincerely apologize for this inconvenience, and until this issue is resolved, we invite you to please play with pre-existing characters.
bron: www.battle.net
edit: typo's
Hoe gejat dan?SeRRveR schreef op 16 januari 2003 @ 22:34:
Mijn MF sword is zojuist gejat
KANKERHACKERS
Het had 40Mf
4-6 Cold damage
50% enh damage
25% cold res
25% fire res
25% pois res
Ja, Ik heb hem gevonden tijdens een mephrun.
Nou iig.
Ik droeg hem in een pub cow game en opeens dropte mijn sword en daar was een andere char en pakte hem op en ging weg...
(Heb wel een +1 skills sword maar ik wil graag zoveel mogelijk MF bij het mephrunnen.)
Nou iig.
Ik droeg hem in een pub cow game en opeens dropte mijn sword en daar was een andere char en pakte hem op en ging weg...
(Heb wel een +1 skills sword maar ik wil graag zoveel mogelijk MF bij het mephrunnen.)
nee zon zwaard is niet legit, wie zou dat nou dupen

btw je kan beter ali baba dragen,
en ook is 1.10 op komst
Verwijderd
1.10 is al sinds, nou, minstens mei 02 aangekondigd, maar ik moet zeggen, steeds meer mensen praten erover. Misschien is Blizz nu bezig met het aanpassen van de servers.T7D_Sneezy schreef op 17 januari 2003 @ 15:54:
[...] en ook is 1.10 op komst
No realms ar available right now! Beterz zijn ze de patch aan t installen!!!
edit:
eerst link lezen, dan pas posten
eerst link lezen, dan pas posten
The Europe realm will be unavailable starting 0100 Friday, January 17 UTC for approximately 24 hours.
[ Voor 54% gewijzigd door SlinkingAnt op 17-01-2003 16:31 ]
Neehee.
Ze zijn bezig met de plotselinge bugs die er geweest zijn.
(Chars missing etc...)
Elke realm is 24 hrs down voor maintenance.
Dus gewoon controle. (Backuppen, formatje, terug erop stouwen. Improvements maken etc.)
Ze zijn bezig met de plotselinge bugs die er geweest zijn.
(Chars missing etc...)
Elke realm is 24 hrs down voor maintenance.
Dus gewoon controle. (Backuppen, formatje, terug erop stouwen. Improvements maken etc.)
oktober 2001.................................Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 16:11:
[...]
1.10 is al sinds, nou, minstens mei 02 aangekondigd, maar ik moet zeggen, steeds meer mensen praten erover. Misschien is Blizz nu bezig met het aanpassen van de servers.
toen werd er gespeculeerd.......van oe zal er naar 1.09 nog 1.10 komen
[ Voor 40% gewijzigd door SaURoN op 17-01-2003 20:29 ]
t krijgt -of heeft- een beetje een half-life2 sfeertje, dat uitstellen, ze zijn 2 jaar met een patch bezig....man dat wordt een compleet nieuwe game...
ik kost werkelijk gewoon op 1.10 !!
stel je voor!
je bestaande chars stellen misschien wel geen fuck meer voor met al die veranderingen.
ze verneuken diablo gewoon express zodat iedereen warcraft gaat spelen, en ze dan meer
geld verdienen en ze lekker veel server capaciteit over hebben.
* T7D_Sneezy baalt dat ie al zon spullen niet een half jaar geleden verkocht heeft op ebay
stel je voor!
je bestaande chars stellen misschien wel geen fuck meer voor met al die veranderingen.
ze verneuken diablo gewoon express zodat iedereen warcraft gaat spelen, en ze dan meer
geld verdienen en ze lekker veel server capaciteit over hebben.
* T7D_Sneezy baalt dat ie al zon spullen niet een half jaar geleden verkocht heeft op ebay
Verwijderd
Direct na 1.09 werd 'ie aangekondigd. Oktober 2001 dusVerwijderd schreef op 17 January 2003 @ 23:36:
in december 2001 was 1.10 al aangekondigd, dat weet ik zeker
Nog eerder dusVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 04:38:
[...]
Direct na 1.09 werd 'ie aangekondigd. Oktober 2001 dus
en van hem wel geloven he 
terwijl ik het al zei
terwijl ik het al zei
Verwijderd
Ik zei toch dat ie minstens sinds mei 2002 is aangekondigd?
Ok, ze zeiden misschien meteen al dat er een nieuwe patch kwam na 1.09, maar dat er 'ladder' characters in komen, was pas sinds mei 2002 bekend.
pwned
Ok, ze zeiden misschien meteen al dat er een nieuwe patch kwam na 1.09, maar dat er 'ladder' characters in komen, was pas sinds mei 2002 bekend.
pwned
godverredomme ik haat fransen.
Ze spammen het hele scherm vol als je 100 koeien achter je aan hebt.
WORDT JE GEKILLED WHAARGH KANKERHOEREN.
Iets mindere taal mag ook wel
Ze spammen het hele scherm vol als je 100 koeien achter je aan hebt.
WORDT JE GEKILLED WHAARGH KANKERHOEREN.
Iets mindere taal mag ook wel
[ Voor 18% gewijzigd door The Will op 18-01-2003 23:31 ]
hm als je scherm vol met tekst staat druk je gewoon op "N" en alles is weg
neej er is gezegt waarschijnlijk.........
weet ik bijna zeker
Waarschijnlijk dat is zo zeker als een koe warm eten gaat maken
weet ik bijna zeker
Waarschijnlijk dat is zo zeker als een koe warm eten gaat maken
joh waar maken we ons druk om joh 
reken er maar wel op dat er geen deel 16 meer komt
reken er maar wel op dat er geen deel 16 meer komt
Iemand een ideetje hoe/of ik mn 5 mules (lvl1) terug kan krijgen?
Ik dacht nl dat de regel van minimaal 2 uur in de eerste 48 uur alleen gold voor je account. Ik heb dus nooit last gehad tot dusver, totdat Blizzard plots heel streng de regel toepast op alle chars en de boel schoont.
Er staat dat ze voor één keer de chars weer terugzetten...is dat al gebeurd bij één van jullie? Mijn mules zijn nl nog steeds ontzettend pleite...
Ik dacht nl dat de regel van minimaal 2 uur in de eerste 48 uur alleen gold voor je account. Ik heb dus nooit last gehad tot dusver, totdat Blizzard plots heel streng de regel toepast op alle chars en de boel schoont.
Er staat dat ze voor één keer de chars weer terugzetten...is dat al gebeurd bij één van jullie? Mijn mules zijn nl nog steeds ontzettend pleite...
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Mailtje sturen naar support@blizzard.com samen met je Diablo en LoD Key, waar je aangeeft welke accounts/characters en wat voor probleem. Binnen 2 dagen heb je bericht. Zo heb ik ook 1 account terug gekregen door een hack..
@Brazza: Ik gebruik geen hacks...maar mn mules waren niet "ingebrand". Ik dacht nl dat het inbranden alleen gold voor een account. Niet dus...
Heb nu maar een mailtje gestuurd waarin ik beleefd een restoreverzoek doe...
Wat bedoel je trouwens met "1 account terug gekregen door een hack.."?
@SeRRveR: wat bedoel je met "en opeens dropte mijn sword"
Heb nu maar een mailtje gestuurd waarin ik beleefd een restoreverzoek doe...
Wat bedoel je trouwens met "1 account terug gekregen door een hack.."?
@SeRRveR: wat bedoel je met "en opeens dropte mijn sword"
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
ik heb nu 1 character terug, de rest mis ik nog steeds.
Denk dat ik nog even wacht in de hoop dat ze het nog restoren, als het te lang duurt stuur ik wel een mailtje.
Ik dacht idd ook dat je 2 uur het 1e mannetje van een nieuw account moest laten inloggen. maar blijkbaar moet je dus alle chars 2 uur laten spelen
Denk dat ik nog even wacht in de hoop dat ze het nog restoren, als het te lang duurt stuur ik wel een mailtje.
Ik dacht idd ook dat je 2 uur het 1e mannetje van een nieuw account moest laten inloggen. maar blijkbaar moet je dus alle chars 2 uur laten spelen

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
Ja dat klopt...maar volgens mij kneep Blizzard een oogje toe als het ging om meerdere characters op één account. Dus als één character ingebrand was en je maakte op hetzelfde account meer characters aan (bv als mule) dan was er tot voor kort geen probleem.T7D_Sneezy schreef op 19 January 2003 @ 17:47:
2 uur spelen binnen de eerste 48 uur
Het is wel balen, want ik had een mule waar al mn perfect gems en al mn runes op worden bewaard. Dan nog mules for set items, unique items etc....
gems heb je zo weer bij mekaar
Hoe dan? Ik heb maar beperkte tijd om te spelen... en heb vrij veel tijd moeten besteden om skulls en topaszen te verzamelen....FrostXL schreef op 19 January 2003 @ 19:15:
gems heb je zo weer bij mekaar
De quest bij de hellforge waar je van de smit een stapeltje gems krijgt, kan je ook maar één keer doen...
Dus bij mij is het stom geluk door overal maar rond te struinen...
(Hoewel ik wel een leuk adresje heb om op zoek te gaan naar runes)
Dit topic is gesloten.