Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Tijd voor Hand Anders denk ikLord_Asswipe schreef op 25 december 2002 @ 22:11:
[...]
Sorry, maar die komen ECHT wel door de foto's, ik zal toch maar eens nieuwe maken, als ik ni te lui ben.
Die frontjes is gewoon niks op aan te merken (behalve als je ni van rood houdt). Op de zijpanelen kun je wel een beetje druppels zien. Maar de frontjes zijn oke.
Sorry, misschien kom ik over dat ik alles wil goedpraten, maar misschien had ik beter eerst me foto's eens goed moeten bekijken.
Ik denk dat ik dan echt een opticiën moet gaan zoeken. Ik zie namelijk geen druppels maar gewoon donkere en lichte laagjes op je zij-panelen helemaal rondom het logo van UT. Misschien snapje het niet helemaal maar er bestaat zo iets als egaal en strak van kleur. Ik blijf er bij dat dit niet veel onder doet voor nico's prutswerk van klussen met prutsers.
Die frontjes van je cd zien er op deze link [rml][ pics]Mijn eerste casemod[/rml] echt niet uit. Je ziet duidelijk dat je teveel heb lopen spuiten hier en daar.
En mocht het nou echt toevallig aan je foto's liggen post dan gewoon weg niet. Welk nut heeft het dan
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 22:50 ]
Verder heel dapper dat je hem hier post
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Ej, wiseguy, ik weet wel hoe het moet, kijk anders maar eens bij me koffermod. Alleen bij deze blowhole zijn 2 problemen:Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 22:50:
kijk goed men maakt zo een blowhole http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/PICT0171.JPG kijk en leerovergens mijn casemod
-het is bol
-er zit groot relief op
Hij is dus al een jaar oud...Interstice schreef op 25 december 2002 @ 22:52:
sorry dat ik het zeg, maar het doet bijna zeer aan mijn ogen... dat het alleen de fotos zijn wil ik ook niet helemaal geloven want op alle fotos is het even erg. Maar ik denk dat je wel iets meer tijd eraan had kunnen besteden. Verven ziet eruit als haastwerk, het is er ook al af dus heb je het niet zo goed gedaan. Verder zou ik nooit iets veranderlijks op mijn kast zetten als: Clantag, naam van je vriendin of processor snelheid. En al helemaal niet gekrast met pen.
Verder heel dapper dat je hem hier post
En UT is ni zo veranderlijk, er volgen nog vele versies
Ow, en kasten zijn ook heel veranderlijk, want ik heb ondertussen een koffer...
[ Voor 6% gewijzigd door MightyMauz op 25-12-2002 23:03 ]
Verwijderd
Oke, ik geef toe:
de blowhole had netter gekund
je had dat UT logo + letters iets groter kunnen doen
Je had dat amd logo aan de andere kant kunnen uitdremelen
en je paintjob had iets netter gekunt(misschien komt dat door de pics ja...)
maar verder toch leuk
Verwijderd
Verwijderd
n TB 1400 is wel veranderlijkLord_Asswipe schreef op 25 december 2002 @ 23:03:
[...]
Hij is dus al een jaar oud...
En UT is ni zo veranderlijk, er volgen nog vele versies
Ow, en kasten zijn ook heel veranderlijk, want ik heb ondertussen een koffer...
Kan niet naar boven, want daar zit me pc-speaker en die laat ik toch liever zitten...Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 23:07:
ik zou die blowhole iets boven doen en die gat groter maken daar achter een 120 mm fan intake zetten en afwerken met raamrubber
Suckhole had wel wat mooier gemogen.
je paintjob had je ook iets meer aandacht mogen besteden.
Maar je moet ergens beginnen
- Je had de front-intake van je fan wat mooier mogen afwerken
- Je bent je CD-rom vergeten
- Had "TB 1400 inside" niet iets netter gekunnen??
- Ben jij voor de monarchie??
- Wat is er aan de rechter kant rechts onder gebeurt??
Sorry dat ik je zo afkraak maar ik vind hem eigenlijk niet echt fantastisch
+ Hij is wel origineel
Verwijderd
Je maakt zeker een fopje of nie???+ Hij is wel origineel
Verwijderd
het lijkt net of je hem niet gespoten hebt, maar er met een roller overheen bent gegaan
Ligt aan de foto'sVerwijderd schreef op 26 december 2002 @ 00:52:
Damn ik vind hem niet echt geslaagd
het lijkt net of je hem niet gespoten hebt, maar er met een roller overheen bent gegaan
De CD-rom ben ik niet vergeten. Ik heb de lade niet gedaan, omdat ik dat wel mooi vond.pcmadman schreef op 26 december 2002 @ 00:19:
- Of je paint-job is heel slecht of je compressie techniek
- Je had de front-intake van je fan wat mooier mogen afwerken
- Je bent je CD-rom vergeten
- Had "TB 1400 inside" niet iets netter gekunnen??
- Ben jij voor de monarchie??
- Wat is er aan de rechter kant rechts onder gebeurt??
Sorry dat ik je zo afkraak maar ik vind hem eigenlijk niet echt fantastisch
+ Hij is wel origineel
Nee ik ben niet voor de monarchie, ik ben voor de wereldwijde revolutie: Communisme!
Rechtsonder zit me tag.
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Jepsie. Heb ik ook al ergens gezegd. Maar ik neem het je ni kwalijk als je ni alles leest, want volgens mij wordt het een beetje een onzin topic. En als ik met nieuwe foto's wil komen, dan kan ik ook beter een nieuw topic openen geloof ikPingOvercrash schreef op 26 december 2002 @ 01:13:
Ligt er niet gewoon stof op je case zodat het lijkt alsof je paintjob gewoon uber lelijk is?
Verwijderd
ohwjah.. prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.. (maybe een beetje laat
Beetje minder mag wel hoor, mister 21 postingsVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 00:06:
Ok hier komt ie (met 1 woord!!!!!!!!!) : PRUTSER![]()
ohwjah.. prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.. (maybe een beetje laat)
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
Maar jouw mod, niet echt mijn smaak...
Tis net als met auto's, een auto mag pas rood zijn als er Ferrari op staat
Verwijderd
De kwaliteit van de paintjob is ook niet top, maar goed hij is al een jaar oud, en ik neem aan dat hij van LAN naar LAN gezeuld is, dus ok.
Ook de groote van de cut out ten opzichte van het formaat van de kast vind ik wat mager.
MAAR! 1) je bent verder als ik, dus dat is al punten waard. 2) het logo ziet er netjes gedremeld uit, dus dat is ook een paar punten.
Wat ik wel jammer vind gewoon echt lelijk... UT ... (
Die blowhole, tsja.. als je zegt dat er geen fingerguard voor is te zetten (wat ik me goed kan voorstellen ivm met die rare opstaande hoeken) zou het misschien een optie kunnen zijn om gewoon de randjes aftewerken waardoor het een beetje "cheape" plastic effect word weg gehaald.
Maar ik lig nu wel kritiek te stomen, ben zelf nog maar half zo ver
Verwijderd
ps, ik hoop dat de topicstarter een beetje kritiek kan verdragen!! want als dit mijn topic was dan had ik al tranen met tuiten liggen janken!
I don't want no cake, I want me some pie!
wil jij nog een keer kunnen lachen?
Verwijderd
UT logo vind ik wel kewl
Ik vind de kleur op zich ook wel mooi, beetje ferrari - roodVerwijderd schreef op 28 december 2002 @ 16:14:
Dat rood ziet er nou niet echt lekker uit vind ik, maar volgens mij is de kast al genoeg afgezeken.
UT logo vind ik wel kewl
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Hebbie nou ook een nieuwe sony DVD fikker toegeta.. eh geverfd??...
En zelfs dan wordt ie nog moooierVerwijderd schreef op 26 December 2002 @ 00:52:
Damn ik vind hem niet echt geslaagd
bekendVerwijderd schreef op 28 december 2002 @ 20:22:
mooi hoor, bekent logo!
Ik zou je kast opnieuw opschuren en dan een spuitbus kopen om hem te verfen, dan krijg je serieus een veel mooier resultaat.
Kom niet aan met het ligt aan het croppen, want dat is klets. Dit is gewoon geverfd.
Als het wel aan de foto's ligt, mail dan eens een originele foto naar me, gooi ik hem wel online voor je.....
Kermit schreef op 28 december 2002 @ 21:41:
Als het wel aan de foto's ligt, mail dan eens een originele foto naar me, gooi ik hem wel online voor je.....
Hehe, ik ga NU kijken of ik die foto's nog origineel op me toestel heb staan...
Verwijderd
Verwijderd
* FitNiX Check zijn inbox.....
Nope, nog nix gehad hoor
Verwijderd
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Yo, check net m'n inbox... Nieuwe pics.....Lord_Asswipe schreef op 30 december 2002 @ 17:21:
Kermit heeft duidelijk gisteren en vandaag zijn inbox niet meer bekeken, want er zitten toch echt nieuwe foto's in.
Stuur de rest ook maar
Edit:
Stuur maar naar dit adres: FitNiX en niet m'n hotmail, die zit te snel vol...
[ Voor 24% gewijzigd door FitNiX op 31-12-2002 16:11 ]
HOLLAND... HOLLAND... Heb de eerste drie pics bekeken, en deze zien er inderdaad stukken beter uit
Alleen jammer van die krassen
Ik weet niet waar je je foto's de vorige keer mee gecropped hebt, maar dat programma zou ik per direct van je HD afgooien en Voodoo verbranden ofzo, want op die manier is het geen gezicht
[ Voor 8% gewijzigd door FitNiX op 31-12-2002 16:17 ]
Verwijderd
Ook de blowhole voor je fan is niet om aan te zien
de verf zit er slecht op en dat amdlogo en tekst zijn ook zeer lelijk.
Ik zou hem mooi opnieuw spuiten en dan amd er niet weer op tekenen maar spuiten of uitzagen , het ut logo is wel mooi
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 17:28 ]
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
En jah, dat is een mooie Sony DRU500A in me kast, het beestje doet het goed
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Paint-job is bagger
Intake-fan afwerking :?:?:?
Die letters boven je UT logo. is dat een sticker met een iets andere kleur als je paint
sorry, vind em niets
maar ja, het is je eerste he. ik ben nog met mijn eerste bezig. en ja. ik weet nog niet of die paint-job goed gaat lukken...
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
euh.....NEE !!!Lord_Asswipe schreef op 01 January 2003 @ 15:08:
Als het goed is heb ik nu alle foto's verstuurd.
En jah, dat is een mooie Sony DRU500A in me kast, het beestje doet het goed
Heb nix gehad hoor
Edit:
Ik heb drie foto's van je gehad. De vierde kan ik niet uitpakken want daar moet ik de tweede RAR voor hebben.....
[ Voor 20% gewijzigd door FitNiX op 01-01-2003 18:44 ]
Waar staat die 2e mod van je??? ff checken
Launching containers into space
Hier staat m'n 2e mod, een mooie koffermod
Dan is het maar goed dat je het hebt weggehaaldVerwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 13:46:
hier stond iets heeeeel doms
[ontopic]
Ik krijg geen mailtjes binnen op dat adres
Stuur ze effe naar: dit adres die werkt wel
[ Voor 13% gewijzigd door FitNiX op 02-01-2003 20:44 ]
Ga ze nu uppen...
Edit:
Heb de foto's gezien (ja ze komen eraan
Dus geen posts meer van, lelijk, want dat valt dus allemaal reuze mee
[ Voor 80% gewijzigd door FitNiX op 03-01-2003 19:55 ]
[ Voor 12% gewijzigd door MightyMauz op 04-01-2003 21:33 ]
Verwijderd
hij had misgien iets mooier gespoten kunne worden!
maar wel een ill teken van UT!!!
Verwijderd
Verwijderd
Een slijpschijfje (die krengen zijn DUUR)Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 21:14:
Ik zal niks over de pc zeggen, ook niet over de kleur, Maar..... Ik wil wel graag weten welke dremel onderdelen jij hiervoor gebruikt hebt??? Een vrees??? Of een slijpschijf???
Verwijderd
nee hoor het kan nog roder:DLord_Asswipe schreef op 25 december 2002 @ 22:23:
[...]
Tis echt zo rood als het maar zijn kan, dus echt iets misgegaan met de foto's.
Kheb ze namelijk snel op me kleine kamer onder kunstlicht gemaakt. En toen ff snel verkleind en gepost, ni echt goed naar de foto's gekeken
En mijn vingers kunnen er wel tegen, namelijk vaak genoeg uitgeprobeerd
Verwijderd
En heb je ook een nummer van die dremel slijp schijf??? 409, 420....Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 21:14:
Ik zal niks over de pc zeggen, ook niet over de kleur, Maar..... Ik wil wel graag weten welke dremel onderdelen jij hiervoor gebruikt hebt??? Een vrees??? Of een slijpschijf???
Waren die dingen niet versterkt met glasvezel ofzoiets? De prijs was in ieder geval 10,50 (of 10,49 ofzo) bij de Praxis...
Ik hoop dat je er met deze info uitkomt
De kleur (te fel en onregelmatig geverft)Lord_Asswipe schreef op 25 December 2002 @ 21:21:
[...]
Waarom is het bagger? Van mij mag je het vinden, maar ik heb wel graag wat argumenten. Want ik kan het natuurlijk nog altijd verbeteren...
De blowhole (zeker niet mooi afgewerkt)
Die unreal tournament sticker is blauw ... is een beetje schreeuwerig op oranje.
Cd-rom speler half stealth?
En verder is het ook een lelijke kast... Valt sowieso weinig moois van te maken.
Dit had je er nog van kunnen maken http://www.home.zonnet.nl/reijneveld8/casemod2.htm
[rml][ CM] Mijn 2e casemod is aardig gelukt :)[/rml]
[ Voor 13% gewijzigd door IkBenAlles op 12-01-2003 12:24 ]
Samen staan we sterk!
Verwijderd