Ik ben met een koffermod begonnen. Ik heb een koffer bij de Praxis gehaald voor maar €16 en ben gewoon begonnen en heb veel inspiratie gehaald uit de pics van Resettim.
Als iemand me kan uitleggen hoe ik pics moet uploaden enzo (kben een complete n00b op dat gebied) dan zal ik foto's maken met me digicam.
Nou de echte reden van me post: Hoe zorg je voor een power- en resetbutton in je koffer?
En ik ben van plan om 'm wel eens mee te nemen en dus bij iemand anders aan te sluiten op internet, maar dan moet ik zijn mac-adress van zijn netwerkkaart kopieren naar mijn netwerk kaart, omdat de chellomodem anders de netwerkkaart niet accepteert. Hoe moet dat?
DE PICS
Hier kan nu alles in...

De voeding en de 5,25" bay vastgelijmd en de pluggen waar het mobo opmoet zitten er al in

Me eigengemaakte alu 5,25" bay

Hier komt nog een fingerguard op...

De uitgangen zijn goed beschikbaar. Maar er komt waarschijnlijk nog een gleuf bij voor een SB live! want onboard sound is ECHT BRAK

En ook hier moet nog een fingerguard komen...

Hier is dus nog zat plaats voor hdd 2, 3 en 4

Sorry voor de af en toe wat donkere foto's
De materialen:
koffer van de praxis 46x33x15,5 cm
K7S5A nic onboard
TB 1400 (temps: 50/58 graden)
Kapotte DragonOrb 3
384 mb SDRAM
GeForce 2 32 MB
Maxtor 20 GB 5400 rpm
LG 12x burner
Target voeding
1x 80mm casefan
Gewicht: bijna 5 kg
Als iemand me kan uitleggen hoe ik pics moet uploaden enzo (kben een complete n00b op dat gebied) dan zal ik foto's maken met me digicam.
Nou de echte reden van me post: Hoe zorg je voor een power- en resetbutton in je koffer?
En ik ben van plan om 'm wel eens mee te nemen en dus bij iemand anders aan te sluiten op internet, maar dan moet ik zijn mac-adress van zijn netwerkkaart kopieren naar mijn netwerk kaart, omdat de chellomodem anders de netwerkkaart niet accepteert. Hoe moet dat?
DE PICS
Hier kan nu alles in...
De voeding en de 5,25" bay vastgelijmd en de pluggen waar het mobo opmoet zitten er al in
Me eigengemaakte alu 5,25" bay
Hier komt nog een fingerguard op...
De uitgangen zijn goed beschikbaar. Maar er komt waarschijnlijk nog een gleuf bij voor een SB live! want onboard sound is ECHT BRAK
En ook hier moet nog een fingerguard komen...
Hier is dus nog zat plaats voor hdd 2, 3 en 4
Sorry voor de af en toe wat donkere foto's
De materialen:
koffer van de praxis 46x33x15,5 cm
K7S5A nic onboard
TB 1400 (temps: 50/58 graden)
Kapotte DragonOrb 3
384 mb SDRAM
GeForce 2 32 MB
Maxtor 20 GB 5400 rpm
LG 12x burner
Target voeding
1x 80mm casefan
Gewicht: bijna 5 kg
[ Voor 100% gewijzigd door MightyMauz op 25-12-2002 15:09 . Reden: vraag en pics toegevoegd ]
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM