wie heeft ideen ik heb hier een bigtower staan waar ik wel wat mee wil maar daar ben ik al mee bezig nog ideen voor een homemade ofzo
Ik wil binnen kort ook beginnen met me eerste mod. kHeb mijn spullen ook al besteld (deels bij IA van KoD) en ik haal me IDen gewoon van foto's van iedereen. Natuulijk niet precies namaken. Das nie leuk.
Als ik jou was zouk ook een beetje gaan rondkijken.
Als ik jou was zouk ook een beetje gaan rondkijken.
Gebruik de search.... genoeg ideeën opgesomd hiero.
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
Ik ben met mijn big tower al een heel eind maar ik wil nu echt home-made maar ik weet niet goed van welk materiaal enz.....
Zelf iets verzinnen is leuker..
een slang voor het frontje had ik namelijk nog nooit gezien.. dus ik d8 .. ff kijken hoe het staat.. een oud frontje gepakt boren zagen veilen.. net de zilveren kerststift van mijn ma eroverheen
.. maar ik vind het mooi geworden :) dus ga het van de week in een mooi frontje bouwen
een passend frontje.. die orgineel bij de kast zat
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
aha, Nou jah ik dacht ik vraag aan de mede tweaker of ze goede ideen hebben maar blijkbaar niet echt dus Zelf maar eens flink aan het uitzoeken
Verwijderd
Je kan zoiezo wel iets van een window doen ofzo, maar dan moet je niet zo'n vierkant standaard ding maken, dat is niet zo origineel.
Een bay/fanbus is ook leuk om te maken en nog handig ook, je kan alles doen met je case wat je wil, als je geld genoeg hebt kan je watercooling in je case bouwen,(met een bigtower gaat dat zeker lukken
) maar daar is wel iets kennis voor nodig.
Dingen genoeg om te modden dus!
Een bay/fanbus is ook leuk om te maken en nog handig ook, je kan alles doen met je case wat je wil, als je geld genoeg hebt kan je watercooling in je case bouwen,(met een bigtower gaat dat zeker lukken
Dingen genoeg om te modden dus!
soldeer 500 ledjes rondom je case... ben je wel ff bezig
Verwijderd
Ik heb net m'n case binnen dus ik moet er een window in maken, spuiten, dan even wachten op de ia van IS en die van KoD, dan kan ik hem pas helemaal in elkaar zetten
Verwijderd
Ik heb volgens mij iets wat je haast nooit, ziet...heb m'n hd en floppy dwars erin zitten zodat de floppy ''poort'' aan de zijkant zit (is een homemade case van alu profielen) maar hijs nog lang niet af, misschien ga k m deze vakantie afmaken, of niet...
Begin eens met iets origineels?
Jij bent wel makkelijk als je anderen om originele ideeen vraagt maar zelf niks kan bedenken!
Neem eens LSD of trip-paddestoelen, en neem dan je case onderhanden, dan komt er vast iets orgineels uit!
Jij bent wel makkelijk als je anderen om originele ideeen vraagt maar zelf niks kan bedenken!
Neem eens LSD of trip-paddestoelen, en neem dan je case onderhanden, dan komt er vast iets orgineels uit!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Bedenk zelf ff wat... (tip: kijk in casemod galleries).
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()