Ik heb een tijdje terug een nieuwe kast gekocht en kon het niet laten om weer te gaan modden 
Er komen nog wat nieuwe dingen aan van de week zoals mijn resevoir.. (eindelijk heb ik is tijd
) ik heb WC nu in de kast zitten en niet meer een curverbox met water naast de pc.
Het ging bij deze mod voornamelijk om geluidsdemping.. en heb mijn systeem goed stilgekregen..
hier eerst wat pic's

Hier de voorkant van mijn kast.. het is de bedoeling (als de leds van de inkoop actie ooit nog komen
) dat de schijf + power LED ook blauw wordt.

Hier een Pic van de ccfl in mijn kast.

Hier mijn waterkoeling.. een radiator van Alu.. het reservoir wordt van de week dus vervangen.. door:

dit komt boven in mijn kast te hangen.. met een plexyglaasje erop.. als het goed is kan ik dan mijn pc op de kop houden
Dan nog ff dit.. ik wil een raam in mijn kast maken.. alleen ik weet niet wat ik zal doen.. dus help ff.. ik heb deze zijkant..

Ik heb 2 opties.. van het raam aan de bovenkant.. tot de groene lijn lopen de CD-rom spelers e.d. dus wat zou het mooist zijn? hier ff een poll..
Poll: Welke is het mooist
• Raam 1
• Raam 2

voor nog aan aantal pic's kijk op www.hetkarretje.nl/ronald (moet nog ooit eens een site gaan maken..) en pas op 16k
nog 2 pic's van mijn glowpad

nou dit was het weer.. er komen verder in het topic vast een aantal updates
graag reacties
* UpDate
Ik ben weer ff bezig geweest.. en had iets leukt bedacht en ging dit maar eens uitvoeren
Het is de bedoeling dat ik het water strax kan zien stromen.. ik zoek nog een klein draaimolentje voor midden in de slang.. maar die komt nog wel eens..
Heb er 2 leds achter gemaakt.. en heeft een heel mooi effect..
hier een foto van de front..

en dan hier hoe het is geworden.. ik vind het er zelf heel cool uitzien..

wat vinden jullie ervan?
Er komen nog wat nieuwe dingen aan van de week zoals mijn resevoir.. (eindelijk heb ik is tijd
Het ging bij deze mod voornamelijk om geluidsdemping.. en heb mijn systeem goed stilgekregen..
hier eerst wat pic's

Hier de voorkant van mijn kast.. het is de bedoeling (als de leds van de inkoop actie ooit nog komen

Hier een Pic van de ccfl in mijn kast.

Hier mijn waterkoeling.. een radiator van Alu.. het reservoir wordt van de week dus vervangen.. door:

dit komt boven in mijn kast te hangen.. met een plexyglaasje erop.. als het goed is kan ik dan mijn pc op de kop houden
Dan nog ff dit.. ik wil een raam in mijn kast maken.. alleen ik weet niet wat ik zal doen.. dus help ff.. ik heb deze zijkant..

Ik heb 2 opties.. van het raam aan de bovenkant.. tot de groene lijn lopen de CD-rom spelers e.d. dus wat zou het mooist zijn? hier ff een poll..
Poll: Welke is het mooist
• Raam 1
• Raam 2

voor nog aan aantal pic's kijk op www.hetkarretje.nl/ronald (moet nog ooit eens een site gaan maken..) en pas op 16k
nog 2 pic's van mijn glowpad

nou dit was het weer.. er komen verder in het topic vast een aantal updates
graag reacties
* UpDate
Ik ben weer ff bezig geweest.. en had iets leukt bedacht en ging dit maar eens uitvoeren
Het is de bedoeling dat ik het water strax kan zien stromen.. ik zoek nog een klein draaimolentje voor midden in de slang.. maar die komt nog wel eens..
Heb er 2 leds achter gemaakt.. en heeft een heel mooi effect..
hier een foto van de front..

en dan hier hoe het is geworden.. ik vind het er zelf heel cool uitzien..

wat vinden jullie ervan?
[ Voor 21% gewijzigd door Looki op 21-12-2002 21:33 ]
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....