verkeerde topic

[ Voor 94% gewijzigd door PoweRoy op 23-01-2003 22:14 ]
[This space is for rent]
[ Voor 94% gewijzigd door PoweRoy op 23-01-2003 22:14 ]
[This space is for rent]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 22:20 ]
Ik had gezegd dat je moest kijken bij Algemeen --> ID, jij hebt gekeken in de Beginnershandleiding... Daar moet ik nog een linkje neerzetten, en om het niet te vergeten heb ik het daar maar ff opgeschrevenVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 20:48:
[...]
En daar uit quote ik,
[...]
Nou heb ik de fijne gele pijltjes... maar ik krijg ze echt niet weg.
En ik kan de info daar over niet vinden. LINK ROUTERS/SERVERS NIET VERGETEN!
[ Voor 9% gewijzigd door Zoefff op 23-01-2003 22:22 ]
En dat je uitgerekend daar de 800'ste post mee moet verzieken
[ Voor 27% gewijzigd door Zoefff op 23-01-2003 22:22 ]
Verwijderd
tnx ik ben er al uit. Was een fout aan mijn kant.Zoefff schreef op 23 January 2003 @ 22:20:
Maar bij Algemeen --> ID, vind je wel alle info over je ID
Verwijderd
Ja tuurlijk zitten er schommelingen in de download... Maar dit zijn toch geen schommelingen meer? hij schiet van 72k (op een 512 (ja, nog steeds) adsl verbinding, op zich al vaag)) naar 20k of lager en dan weer terug binnen enkele seconden...Ortep schreef op 23 January 2003 @ 20:11:
[...]
Wat is het probleem dan? Dat er schommelingen in de download zitten? Dat is volstrekt normaal
Verwijderd
Modbreak:
Op deze site staan ook links naar directe downloadlinks voor edonkey, die zijn niet gewenst @ GoT
[ Voor 35% gewijzigd door blackd op 24-01-2003 00:27 ]
Snel weghalenVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 00:21:
Ik heb even een linkpagina gemaakt waarop links staan die direct verwijzen naar de Emule clients. ik moet er nog wat meer van maken, maar voorlopig zijn de links voldoende
eMule info
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 24-01-2003 00:28 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Zoefff schreef op 23 januari 2003 @ 22:21:
[...]
En dat je uitgerekend daar de 800'ste post mee moet verzieken![]()
edit:
Ik merk dat ik trouwens maar ns wat vaker het edit knopje moet gebruiken, beetje veel posts recht onder elkaar...
[This space is for rent]
[ Voor 26% gewijzigd door DoctorV64 op 24-01-2003 13:14 . Reden: tripod suxs ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
download it here: http://indigo.retemail.es/· Change: Tweaked A4AF handling -specially auto feature.
· Change: Changing on speeds are handled in Preferences like in 23b -more gentle.
· Fix: Dynup fixed thanks to latter Change.
· Fix: Issue with OP_FILEREQANSNOFIL packets.
· Fix: Bad parameter -related to remove "No Needed Parts".
tripod is leukDoctorV64 schreef op 24 januari 2003 @ 11:43:
Sinds vandaag krijg ik deze melding zo nu en dan in beeld. Weet iemand wat deze melding inhoudt? Het DL gaat nog gewoon goed, maar toch.
[afbeelding]
Ik gebruik de Tarod16b
[This space is for rent]
Verwijderd
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 14:24 ]
Tachyon schreef op 24 januari 2003 @ 14:16:
Ik merk net dat mijn PC gewoon door blijft gaan verzenden/ontvangen naar clients als eMule helemaal niet aanstaat
Dat wil zeggen: op de firewall hier is te zien dat er verkeer van mijn PC naar buiten gaat via poort 4662. Maar eMule draait dus niet. Hoort dat zo?
als je bugs tegen komt moet je gewoon ff een mailtje sturen....Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 12:54:
Die melding van DoctorV64 kreeg ik ook een paar keer, wat het betekent![]()
Verder kreeg ik net een popup met de melding dat m'n client infinite queues had, en daarom gebanned was bij iemand
M'n max queues staan gewoon op 2000 net zoals altijd, gebruik Tarod 16c.
Nog niet geheel bugvrij dus...
Volgens mij zit je in de verkeerde grafiek te kijken...Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 14:22:
Ik gebruik Emule nu al een tijdje en behaal redelijke resultaten. Ik moet mn upload wat inhouden, maar dan loopt het redelijk. Blijft er nog een probleempje over... Hij loopt maar de helft van de tijd redelijk!!! Ik heb steeds 5 minuten lang actieve verbindingen en dan weer 5 minuten niet (dus ook bijna geen download dan) Dit patroon blijft zich herhalen... hier een screendumpje van het probleem... iemand enig idee hoe dit te verhelpen is? BVD!
Emule V0.25 b
DL 32kb begrenst
UL 8kb begrenst
max bronnen per bestand 600
verbindingslimiet 300
[afbeelding]
edit:
typos
[ Voor 16% gewijzigd door Dark4ever op 24-01-2003 14:43 . Reden: 1 quote weg... want daar is al antwoord op... ]
Verwijderd
owkey bedankt voor het indirecte doch duidelijke antwoordIceStorm schreef op 22 January 2003 @ 16:19:
Inhakend op Ortep,
Nee er zitten hier een mannetje of 50 gewoon over een programma te praten dat voor geen meter werkt en waar de floppy uitwissel methode nog sneller gaat
Verwijderd
Ach ja als je daarmee tevreden bent moet je het gewoon daarbij laten. Kazaa gebruik ik om sporadisch een mp3tje te downloaden. En ftp ofwel fxpboards zijn wel handig om de nieuwste spul binnen te halen. Eerlijk gezegd haal ik naar verhouding meer binnen via edk/emule dan via al die andere bronnen. Ik draai emule op mijn servertje die dus 24/7 draait en ik haal er zo'n 10 gig per dag binnen. Dus ik ben wel uitermate tevreden mee. En die server emule wordt trouwens ook gebruikt door mijn huisgenoten waardoor er altijd wel iets staat in die queue staat op gedownload te worden.CommanderKeen schreef op 24 January 2003 @ 15:44:
[...]
owkey bedankt voor het indirecte doch duidelijke antwoord![]()
en zelf heb ik ook ooit edoenkey gehad, wat een ramp... als je snel wilde downloaden moestje conttinu b ij je downloads blijven, echt frusty.
geef mij maar kazaa (no comment, supreme being ownt) en ftp , werkt gut imo.
ook met direct connect heb ik goede ervaringen gehad
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door krizzziz op 24-01-2003 16:18 ]
ehhhh..HOI
Verwijderd
Dan staat je download folder ingesteld op een schijf met te weinig ruimte. E-mule kan dan de file niet verplaatsen naar die ingestelde locatie. Als je even uitvindt hoe de part file heet kan je die zelf uit je e-mule temp folder halen en renamenkRiZzZiZ schreef op 24 januari 2003 @ 16:14:
als ie een file helemaal gedownt heeft..komt erachter bij status foutief te staan..heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vervelend..want het betekent..het bestand staat op me harde schijf...maar ik kan hem niezt bekijken???????????!!!!..
hoe zit dit?
Dat zal toch iets met jouw systeem te maken hebben. Bij mij is het CPU gebruik zo rond de 3-5% met een enkele uitschieter naar 10% als hij nieuwe sources gaat zoeken of een file aan het completen is. Ik heb een P4 1600. Dus ruim twee keer zo snel als die van jou. Je zou dus op max 25 % moeten uitkomen. Wat is je OS? Het mijne is XPVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:05:
Kan iemand mij vertellen waardoor het CPU gebruik onwijs toeneemt naar mate emule langer draait? Mijn koe is daar namelijk niet zo blij mee
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Ortep schreef op 24 januari 2003 @ 16:29:
[...]
Dat zal toch iets met jouw systeem te maken hebben. Bij mij is het CPU gebruik zo rond de 3-5% met een enkele uitschieter naar 10% als hij nieuwe sources gaat zoeken of een file aan het completen is. Ik heb een P4 1600. Dus ruim twee keer zo snel als die van jou. Je zou dus op max 25 % moeten uitkomen. Wat is je OS? Het mijne is XP
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 19:11 ]
Dat had ik zeker nog niet doorVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 20:03:
sommige files zijn gewoon schaars.
Schiet niet echt op als je een keer iets anders zoekt dan de laatste Windows/film/game release he
[ Voor 30% gewijzigd door Rukapul op 24-01-2003 21:40 ]
Verwijderd
sommige files zijn gewoon schaars. Trouwens, gebruik dan een site als [blaat]Rukapul schreef op 24 januari 2003 @ 20:00:
Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat een file die gevonden wordt met de search eenmaal in het transfer venster de aanduiding 0 (0) = geen sources blijft houden? Programma is Emule 25b.
Er is een bepaald bestand dat ik af en toe (eens in depaar dagen) met de search kan vinden met precies 1 aanbieder, maar hij staat nu al dagen in m'n transfer lijst zonder dat de source daar gevonden wordt. Is er een manier waarop ik in ieder geval kan zorgen dat hij gevonden wordt als source zodat ik in de queue van de aanbieder kan komen?
[ Voor 3% gewijzigd door blackd op 25-01-2003 01:26 ]
http://www.emuleplus.tk/Blijepeen schreef op 24 January 2003 @ 19:53:
Een vraagje waar kan ik emule plus downloaden?
Laatst had ik de nieuwe Tarod gedownload maar hij opende niet.
Wat kan het probleem zijn?
ik kan die rar ook niet openen als ik bij het downloaden op "open" drukBlijepeen schreef op 24 January 2003 @ 19:53:
Een vraagje waar kan ik emule plus downloaden?
Laatst had ik de nieuwe Tarod gedownload maar hij opende niet.
Wat kan het probleem zijn?
Verwijderd
Ik zou die link maar weghalen.. mag hier niet nlVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 20:03:
[...]
sommige files zijn gewoon schaars. Trouwens, gebruik dan een site als http://blaat.com
heb je altijd veel bronnen
Verwijderd
Kom op jongens, dat lijkt meer op een Ultra-Leech dan een dankbare 'Share-man'. Ben benieuwd wat je upload is als je 10 gb's binnenhaalt. Anders is er straks geen zak meer aan om te sharen, als mensen hun upload knijpen en hun download vol openzetten. Ben daarom niet zo blij met die diverse hacks om je upload e.d. te faken. Heb er gelukkig nog weinig voor eMule gezien.Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 15:55:
[...]
Ach ja als je daarmee tevreden bent moet je het gewoon daarbij laten. Kazaa gebruik ik om sporadisch een mp3tje te downloaden. En ftp ofwel fxpboards zijn wel handig om de nieuwste spul binnen te halen. Eerlijk gezegd haal ik naar verhouding meer binnen via edk/emule dan via al die andere bronnen. Ik draai emule op mijn servertje die dus 24/7 draait en ik haal er zo'n 10 gig per dag binnen. Dus ik ben wel uitermate tevreden mee. En die server emule wordt trouwens ook gebruikt door mijn huisgenoten waardoor er altijd wel iets staat in die queue staat op gedownload te worden.
Zie ook Verwijderd in "Emule opensource edonkey, deel 3" en die link die Dmaarten al gaf (Link-pagina's emule/edonkey)Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 21:35:
dat mag hier wel hoor, is toch niks illegaal?
[ Voor 19% gewijzigd door Sport_Life op 24-01-2003 21:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Die server staat 24/7 aan en ja ik cap die upload op 60 kb/s die bijna altijd voluit staat te uppen. Daarmee upload die server ruim 5 gb aan andere emulers per dag. Populaire troep gaan snel binnen en wordt ook snel van die server gedelete maar zeldzame spul bv anime waar ik meestal download blijven veel langer op die bak geshared staan. Dus een ultra leechVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 21:48:
[...]
Kom op jongens, dat lijkt meer op een Ultra-Leech dan een dankbare 'Share-man'. Ben benieuwd wat je upload is als je 10 gb's binnenhaalt. Anders is er straks geen zak meer aan om te sharen, als mensen hun upload knijpen en hun download vol openzetten. Ben daarom niet zo blij met die diverse hacks om je upload e.d. te faken. Heb er gelukkig nog weinig voor eMule gezien.
Verwijderd
Het ligt echt puur aan wat voor spul je binnenhaal. Er wordt door mijn huisgenoten bv films binnen gehaalt die 1000+ sources hebben en die komen echt binnen met 30kb/s. Mijn anime eps komen binnen op 8-10 kb/s dus duurt het wel wat langer.Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 23:20:
Heeft mischien imand een idee wat het volgende bericht van E-mule inhoud ?
[WARNING] Your client is connecting too fast, It will get banned
In het begin toen ik niks shaarde haalde ik wel lekkere downloadsnelheden 600kb down 5000kb up nog steeds erg lage download ten opzichte van de upload maar ik kreeg wat binnen. Op dit moment is het om te huilen upload volcontinu 1000 kb (begrensd) en download de hele dag en nacht 0. na een week gebruik van emule ziet de statestiek van emule er als volgt uit:
upload total 85 GB
download 1.22 GB
Ik vindt dit wel heel erg buiten proporties, ik heb het gevoel dat door mijn enorme snelhied emule niet aan downloaden toe komt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 23:32:
[...]
Die server staat 24/7 aan en ja ik cap die upload op 60 kb/s die bijna altijd voluit staat te uppen. Daarmee upload die server ruim 5 gb aan andere emulers per dag. Populaire troep gaan snel binnen en wordt ook snel van die server gedelete maar zeldzame spul bv anime waar ik meestal download blijven veel langer op die bak geshared staan. Dus een ultra leechniet helemaal wel een leecher die ook behoorlijk shared.
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 21:35:
dat mag hier wel hoor, is toch niks illegaal?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dat soort sites hosten niks illigaals, het is een searchsiteblackd schreef op 25 januari 2003 @ 01:27:
[...]
Wel illegaal! We willen @ GoT niets met illegale downloads te maken hebben. Daar passen dergelijke sites niet tussen dus.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Verwijderd
[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 12:46 ]
Verwijderd
Het ziet er naar uit dat mijn post een beetje vergeten is dus daarom post ik hem opnieuw. Ik heb inmiddels de officiele FAQ gevonden en gelezen en ik weet nu wat die 1.0 is maar het is mij ook nog niet echt duidelijkVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 18:52:
Ik heb eens in emule de clientdetails opgevraagd van de ene user die mijn fel begeerde file shared. Bij scores staat er:
DL/UP modifier: 1.0
Betekend dat dat hij zijn files shared met maar 1 kb upload? In dat geval is het hopeloos, Zijn queue is zo goed als direct Full enz... Ik krijg er maar geen slot zodat ik het bestand ook niet verder kan sharen.
Edit: Zijn rating is 100, is dat normaal?
Nog een vraagje: Waar is de Extend search knop? Ik heb poort 4672 (oid, iig de juiste) gemapt maar ik vind er geen... Doet ie dat nu automatisch, alle servers afzoeken? Ik heb de poort in de prefs niet gedisabled.
Edit 2: Heb het al gevonden, het is de global search knop..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 13:03 ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
uh??? sorry hoor maarblackd schreef op 25 January 2003 @ 01:27:
[...]
Wel illegaal! We willen @ GoT niets met illegale downloads te maken hebben. Daar passen dergelijke sites niet tussen dus.
Toppertje, het is gewoon zo dat tweakers.net NIKS te maken wil hebben met illegaal spul. Voor je het weet staat de buma/stemra of een andere organisatie op de stoep, en dan kan tweakers.net sluiten. Dat is toch ook niet wat je wilt? Nu is ook het probleem dat van sommige dingen erg moeilijk te zeggen is of het (juridisch gezien) illegaal is of niet. Aangezien tweakers.net liever niet als slachtoffer in een proefproces wordt gebruikt, is het hier heel simpel, alles wat neigt naar illegale zaken is gewoon verboden. Anders blijft de crew elke keer weer bezig om uit te zoeken wat wel en niet kan, en blijven users elke keer de grens opzoeken. Ook gaan ze er vanuit dat je slim genoeg bent, zodat je zelf wel wat dingen kunt vinden op het grote internetVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 13:07:
[...]
uh??? sorry hoor maar
in de eerste plaats:
1 staat er niks gehost op die servers
2 zie ik hier regelmatig dingen staan als *kuch* share kuch reactor ofzo?? en dan heel verkapt en deze worden nooit aangepast? dan is dit raar, maar ja soms is het beleid hier
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Ach, er is een tijd geweest dat het niet duidelijk was of er nou wel over gelinkt/gepraat mocht worden, of niet. Blijkt nu dat het dus niet de bedoeling is, dan kan je je daar toch gewoon aan houden? En dat *kuch* ...... * kuch* er dan tussen blijft staan, is gewoon omdat het niet te doen is om alles te modereren...Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 13:07:
[...]
uh??? sorry hoor maar
in de eerste plaats:
1 staat er niks gehost op die servers
2 zie ik hier regelmatig dingen staan als *kuch* share kuch reactor ofzo?? en dan heel verkapt en deze worden nooit aangepast? dan is dit raar, maar ja soms is het beleid hier
tvw
[ Voor 48% gewijzigd door StyXL op 25-01-2003 14:04 ]
tvw
[ Voor 73% gewijzigd door waslijn op 25-01-2003 14:59 ]
Tarod 16c ?Waslijn schreef op 25 januari 2003 @ 14:13:
Ik gebruik nu een paar dagen 0.25b tarod 16, maar hij is nu al 2x gecrashedIemand een versie die aan te bevelen is?
Trouwens nog een vraagje. Ik heb nu Demon 1024/512 ADSL, dat betekend dus dat ik een redelijk hoge upload heb(+/-50KB/s). Echter wanneer ik de upload naar bijvoorbeeld verhoog van 12 naar 30KB/s dan merk ik daar nauwelijks van in mijn download snelheid. Wat is dan het nut om meer dan 12KB/s te uploaden?
Of heeft het te maken met de populaiteit van de bestanden, dus wanneer ik een schaars bestand wil dowloaden en de upload op 40KB/s zet ik eerder aan de beurt ben om te download?
Ik snap de theorie achter emule wel, maar ik zie zo weinig resultaten ervan in de praktijk.
Als UL 7023.77 is,en DL 1 is dat juist goed.ShotGun schreef op 25 January 2003 @ 15:02:
Firewall staat gewoon open. Ik heb nu een UL:DL ratio van 7023.77:1
. Das wel erg veel.
[ Voor 16% gewijzigd door MarElo op 25-01-2003 15:29 . Reden: aanvulling ]
Verwijderd
iets veroorzaakt in ieder geval een low id, en dat is toch wel vrij belangrijkShotGun schreef op 25 januari 2003 @ 15:02:
Firewall staat gewoon open. Ik heb nu een UL:DL ratio van 7023.77:1
. Das wel erg veel.
Hey dit was me nog niet opgevallen maar is bij mij ook het geval met Tarod 16cVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:05:
Kan iemand mij vertellen waardoor het CPU gebruik onwijs toeneemt naar mate emule langer draait? Mijn koe is daar namelijk niet zo blij mee
Ik draai emule op een celeron 667 en momenteel zit ik kwa cpu gebruik op 80-95%. ik gebruik emule plus 0.24b 5b
[ Voor 12% gewijzigd door Optical op 25-01-2003 15:48 ]
Idd een ander bestand werkt wel goed. Maar hoe kan het dan dat ik bestandX ineens niet meer verder kan downloaden? Een heleboel mensen downloaden (een gedeelte van) dat bestandX van mij.MarElo schreef op 25 January 2003 @ 15:23:
[...]
Als UL 7023.77 is,en DL 1 is dat juist goed.
Betekend dat je meer upload dan download.
Zonder upload geen download,niks aan de hand dus
{edit....probeer eens wat te downloaden waar veel sources van zijn,
desnoods iets XXX rated,alleen maar om even te testen}
[ Voor 5% gewijzigd door iets op 25-01-2003 15:45 ]
tvw
Als je bestandX niet verder kan downloaden,is diegene met dat laatste stukje niet online en zal je daar op moeten wachten,in de tussentijd downloaden andere users gewoon bij elkaar,om zo zo snel mogelijk de gehele file kompleet te krijgen zodra die user met dat laatste stukje weer online komt.ShotGun schreef op 25 January 2003 @ 15:34:
[...]
Idd een ander bestand werkt wel goed. Maar hoe kan het dan dat ik bestandX ineens niet meer verder kan downloaden? Een heleboel mensen downloaden (een gedeelte van) dat bestandX van mij.
En ik heb nog steeds een lowID via port 80![]()
![]()
Ik heb met 25b Tarod 16c tussen de 0 en 2%,oftewel helemaal niets eigenlijk.Optical schreef op 25 January 2003 @ 15:34:
[...]
Hey dit was me nog niet opgevallen maar is bij mij ook het geval met Tarod 16c
Zit nu rond de 25% constant![]()
ik ga ff terug naar Emuleplus .24b 5b om te kijken of ik het daar ook heb
tvw
tjah..
Je hebt gelijk , ik weet niet wat ie aan t doen was : want hij stond al een paar uur aan dus hashen zal het weel niet zijnMarElo schreef op 25 januari 2003 @ 15:54:
[...]
Ik heb met 25b Tarod 16c tussen de 0 en 2%,oftewel helemaal niets eigenlijk.
Heb je toevallig veel grote files in je upload staan die gehashed moeten worden ?
want dat kan ook de oorzaak zijn,of je moet echt continu zo'n hoge load hebben.
gizmo9003 schreef op 25 January 2003 @ 16:13:
een vraagje:
jullie hebben het telkens over "het aantal mensen dat je hebt leren kennen" via emule...
waar is dat ergens terug te vinden dan? want bij statistieken zie ik het niet staan?
01/25/03 12:14:05: Creditfile loaded, 14739 clients are known
Verwijderd
vaag dat heb ik nog nooit gehadVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 16:22:
G*dverdomme alweer de zoveelste download die 'erroneous' is met Tarod 16cIk denk dat ik maar weer terug stap op de Plus versie
ah bedankt...IceStorm schreef op 25 January 2003 @ 16:18:
[...]
Servers --> tabblad 'Log' 2de entry (dus je moet waarschijnlijk even omhoog scrollen).
[ Voor 28% gewijzigd door gizmo9003 op 25-01-2003 16:37 ]
tjah..
tvw
Verwijderd
DL/UP modifier: ligt tussen 1.0 en 10.0 en wordt berekend als volgt:Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 18:52:
Ik heb eens in emule de clientdetails opgevraagd van de ene user die mijn fel begeerde file shared. Bij scores staat er:
DL/UP modifier: 1.0
Betekend dat dat hij zijn files shared met maar 1 kb upload? In dat geval is het hopeloos, Zijn queue is zo goed als direct Full enz... Ik krijg er maar geen slot zodat ik het bestand ook niet verder kan sharen.
Edit: Zijn rating is 100, is dat normaal?
Nog een vraagje: Waar is de Extend search knop? Ik heb poort 4672 (oid, iig de juiste) gemapt maar ik vind er geen... Doet ie dat nu automatisch, alle servers afzoeken? Ik heb de poort in de prefs niet gedisabled.
Edit 2: Heb het al gevonden, het is de global search knop..
gizmo9003 schreef op 25 January 2003 @ 16:33:
[...]
ah bedankt...
zo te zien moet ik nog een heel eind
01/25/03 14:17:35: Kredietbestand geladen, 695 bekende gebruikers
dat is trouwens toch het aantal mensen waar ik naar geupload heb?
Dat zal hier dan wel nooit heel hoog worden, want ben al 1 uur naar 4 dezelfde mensen aan het uppen.. totaal al iets van 40 mb ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door PoweRoy op 25-01-2003 17:06 ]
[This space is for rent]
Verwijderd
Meestal werken die erroneous files wel hoor. Gewoon de extensie veranderen naar .avi of whatsoever, en proberen of het werktVerwijderd schreef op 25 January 2003 @ 16:22:
G*dverdomme alweer de zoveelste download die 'erroneous' is met Tarod 16cIk denk dat ik maar weer terug stap op de Plus versie
Nee dat zijn de mensen van wie je gedownload hebt. Die mensen krijgen bij jou dus een voorsprong in de queue.gizmo9003 schreef op 25 January 2003 @ 16:33:
dat is trouwens toch het aantal mensen waar ik naar geupload heb?
Dat zal hier dan wel nooit heel hoog worden, want ben al 1 uur naar 4 dezelfde mensen aan het uppen.. totaal al iets van 40 mb ofzo
Ik wil wel ruilen hoorVerwijderd schreef op 25 January 2003 @ 17:16:
Dat tarod 16c is mischien leuk voor iemand die een DSL verbinding heeft, maar bij mijn 100Mbit doet hij het nooit goed, zet spontaan de uploadlimit omhoog. Zonder tarod kon ik de upload nog op 1000 kB/sec beperken, maar met tarod is de upload rond de 4 a 5 MB/sec en de download bedroevend laag 3kB/sec.
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan al die ge-automatiseerde dingen in proggies.Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 18:32:
Misschien staat je automatic upload aan dan verandert emule zelf die upload cap
Dat laatste kan je nu ook doen hoor: Jezelf de schuld geven. Je kan het nl. gewoon uitzettenMarElo schreef op 25 januari 2003 @ 18:47:
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan al die ge-automatiseerde dingen in proggies.
Laat het me maar lekker zelf doen,dan kan ik mezelf nog eens de schuld geven
Verwijderd
Je Dynamic upload wordt nooit hoger ingesteld dan je bij capacity hep ingesteld (dus niet bij limit, maar bij capacity)MarElo schreef op 25 January 2003 @ 18:47:
[...]
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan al die ge-automatiseerde dingen in proggies.
Laat het me maar lekker zelf doen,dan kan ik mezelf nog eens de schuld geven
eMule v0.25b [Tarod.16d] <26/1/2003>
· Change: Recoded Load/Save sources, less memory usage and less CPU usage.
· Fix: Bug that caused a crash when using some translations activating ShowOverhead.
· Fix: Minor fix related to aligning controls. [Thanks MBlhz]
· Fix: Saving Upload Queue columns position.
[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 26-01-2003 20:35 ]
Waarom? Dat is helemaal nergens voor nodig. Je moet alleen de binary vervangen en je houd alle instellingen en gegevens die je al had.eMAeRCe schreef op 26 januari 2003 @ 20:34:
Alleen jammer dat ik opnieuw met een lage credit moet beginnen...
Versie is Tarod 16c
Ow tnx das wel zo handigOrtep schreef op 26 January 2003 @ 21:48:
[...]
Waarom? Dat is helemaal nergens voor nodig. Je moet alleen de binary vervangen en je houd alle instellingen en gegevens die je al had.
stunter schreef op 26 januari 2003 @ 21:10:
Er is nu ook een nieuwe edonkey2000 uit:
New Client Version: eDonkey 2000 Test v0.43.2
Zit ook een brug in naar overnet
Verwijderd
nou ik raad hem nog even af. mijn verbinding valt dood na installatiestunter schreef op 26 January 2003 @ 21:10:
Er is nu ook een nieuwe edonkey2000 uit:
New Client Version: eDonkey 2000 Test v0.43.2
Zit ook een brug in naar overnet
Download link: http://sda.edonkey2000.com/files/eDonkey0.43.2.exe
Mee eens. Maar als ze bij eDonkey die brug kunnen leggen, dan moet dat de makers van eMule toch ook wel gaan lukken lijkt mij!IceStorm schreef op 26 January 2003 @ 22:58:
[...]
Mooi, hebben ze bij eMule weer wat te doen
Netwerken splitsen is echt het domste wat ze bij eDonkey gedaan hebben imho.
Is het eDonkey netwerk eigenlijk wel zoveel beter? Ik bedoel: we weten allemaal dat eMule vele malen lekkerder werkt, maar dan hebben we het over de uitwerking van het geheel.IceStorm schreef op 27 januari 2003 @ 00:09:
Ik heb het liefst dat Overnet gewoon bij het donkey netwerk komt, dat iedereen langzaam gaat beseffen dat eMule gewoon VEEL beter is en overgaat op eMule en dat we over een jaar kunnen spreken van het 'eMule-netwerk' en dat overnet gewoon wegvalt
Verwijderd
ach onmogelijk. Bijna elk netwerk is plat te leggen, behalve als je EN gedecentraliseerde servers gebruikt en encryptieVincent Bovelander schreef op 27 January 2003 @ 09:40:
[...]
Is het eDonkey netwerk eigenlijk wel zoveel beter? Ik bedoel: we weten allemaal dat eMule vele malen lekkerder werkt, maar dan hebben we het over de uitwerking van het geheel.
Maar is het principe van het werken zonder servers niet veel slimmer? Op dat moment is de boel door de Boze Buitenwereld (RIAA?) nooit plat te leggen. Of denken jullie dat dat nu ook al onmogelijk is omdat er geen centrale, maar een heleboel losse servers zijn?
eMule maakt gebruik van het eDonkey netwerk (alleen is de brug naar overnet er nog niet). Ik hoor maar erg weinig mensen die van eMule terug gaan naar eDonkey dus ik gok dat we over een tijdje echt een 'eMule-netwerk' hebbenVincent Bovelander schreef op 27 januari 2003 @ 09:40:
Is het eDonkey netwerk eigenlijk wel zoveel beter? Ik bedoel: we weten allemaal dat eMule vele malen lekkerder werkt, maar dan hebben we het over de uitwerking van het geheel.
Maar is het principe van het werken zonder servers niet veel slimmer? Op dat moment is de boel door de Boze Buitenwereld (RIAA?) nooit plat te leggen. Of denken jullie dat dat nu ook al onmogelijk is omdat er geen centrale, maar een heleboel losse servers zijn?
Dat is het hem nou juist: Overnet heeft geen servers...dark4ever schreef op 27 January 2003 @ 17:07:
Was nou eigenlijk het verschil tussen het overnet netwerk het het donkey netwerk??? (ja op donkey nw draaie donkey en mule en op overnet nw overnet... maar nu ff echt?)
dus stel edonkey en overnet bestaat niet...
en je hebt Emule en Bmule (of zo iets) Emule draait op het edonkey netwerk en Bmule draait op overnet nw... welke van die 2 is nou het best (en alle bij zelfde aantal users + files +servers).
Dus als je eMule op een overnet nw laat draaie dan zou dat dus beter zijn ?Vincent Bovelander schreef op 27 January 2003 @ 17:10:
[...]
Dat is het hem nou juist: Overnet heeft geen servers...
Qua netwerk denk ik niet dat een van de twee beter is. Het ligt vooral aan de uitwerking van de client en naar mijn mening is eMule een betere Client dan de Overnet client.
[ Voor 3% gewijzigd door Dark4ever op 27-01-2003 19:41 . Reden: vage fout¡?!¿!?¡ ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq