Is dit de beste hardeschijf op IDE van rond de 30GB? Ik merk dat iedereen zowat mij IBM aansmeerd. Dus ik denk om deze te nemen. Als een betere bestaat vertel me dan. Ook andere merken zijn welkom.
Verwijderd
Dit is de snelste schijf op dit moment. Hij is ook erg stil. Ik zou niet weten waarom je een andere zou moeten nemen. Misschien is de prijs van de IBM iets hoger, maar hij is dan ook de beste
Een uitstekende keus als je het mij vraagt. Retesnel en erg stil.
Ik heb hem al een poosje (2 maanden) en ben er erg tevreden mee 
Wat ik wel merk, is dat je een stuk nonchalanter met ruimte omspringt. Ik had hiervoor een 10Gieg schijfje, en was vaak aan het schuiven / opruimen. Nu heb ik 40Gieg (die van 10 als DivX-opslag
) en ik heb telkens zoiets van: Mwoah, laat dat ZIPje maar lekker staan nadat het spel is ge-unzipt, toch ruimte zat. Op die manier zit het toch veel sneller vol dan je denkt
Wat ik wel merk, is dat je een stuk nonchalanter met ruimte omspringt. Ik had hiervoor een 10Gieg schijfje, en was vaak aan het schuiven / opruimen. Nu heb ik 40Gieg (die van 10 als DivX-opslag
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Volgens de tests die hier voorbij gekomen zijn op t.net is dat de snelste IDE schijf. Vergeleken met andere ide schijfjes is hij wat duurder, maar dan heb je ook iets.
Duurder zijn van deze schijf valt ook wel mee. Als je vergelijkt met de 7200 toeren modellen van anderen. (de 5400 toeren zijn natuurlijk goedkuper *duh*)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ik heb er nu twee aan mijn RAID hangen.
Ik ben op een review afgegaan: IBM was de snelste, stilste en de koelste.
Ik ben op een review afgegaan: IBM was de snelste, stilste en de koelste.
Superding. Snel en stil. Kost misschien iets meer als een vergelijkbare schijf van de concurrent, maar dan heb je ook tenminste waar voor je geld.
Verwijderd
Ik heb de 45gb versie, en ik ben'r dik tevreden over. De reden dat ik voor IBM heb gekozen was behalve de algehele kwaliteit van ibm-producten (desktops daargelaten
), was dat ik vroeger een 1gb IBM disk in me 486 had. Vlak voor ik naar TP5 (Denemarken)ging liet ik me hele pc van de trap af naar beneden flikkeren (OUCH!! Ik was helemaal wit geworden volgens m'n ouders
). De hele pc werkte nog (was zo'n echte goede ouderwetse stevige kast) *INCLUSIEF* de hdd. Dat vond ik toch wel heel netjes aangezien sommige maxtor diskjes een klein tikkie al teveel vinden
Toen iig.
IBM hdd's all the way!
IBM hdd's all the way!
Pagina: 1