Toon posts:

Foutcodes van de blue screens

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik een degelijke uitleg van de foutcodes van windows XP
van de blue screens ....

de 0x00000004775 codes bedoel ik

Verwijderd

op de site van microsoft wellicht.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45

SkyStreaker

Move on up!

check je nieuwsserver en vraag in een van de vele alt.windows groepen, daarh eb je waarschijnlijk meer success dan met die brakke searchengine van micro$choft.

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

Verwijderd

nee bij microsoft vind je niks en als je er iets vindt is het super wazig!
ik denk niet dat iemand je er zo een twee drie mee kan helpen... het is een typische microsoft fout melding...
maar misschien als je nog wat meer informatie geeft dat iemand van ons er wel raad mee weet...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 09:51:
ik denk niet dat iemand je er zo een twee drie mee kan helpen... het is een typische microsoft fout melding...
maar misschien als je nog wat meer informatie geeft dat iemand van ons er wel raad mee weet...
bij microsoft vind je niks :? kom nou zeg, echt alles maar dan ook alles is daar te vinden

tis alleen wel zaak dat je de juiste zoekopdracht geeft (en daar wringt bij velen de schoen, die tikken maar gewoon wat in, en ja dan krijg je vaak niet het gewenste resultaat (je hebt toch wel in de KB gezocht? http://support.microsoft....aspx?scid=fh;[ln];kbhowto

kan bij microsoft niks vinden zegt ie.. :/ grapjurk :o

A wise man's life is based around fuck you

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

tranztaz schreef op 25 december 2002 @ 09:49:
check je nieuwsserver en vraag in een van de vele alt.windows groepen, daarh eb je waarschijnlijk meer success dan met die brakke searchengine van micro$choft.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/471457#ms

Ontopic: Je kunt de foutcode op enorm veel sites intypen. Probeer de Omega-search eens, Google, Google-discussiegroepen, support.microsoft.com, ze staan allemaal genoemd bij stap 2 van het stappenplan :).

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 09:51:
ROFLOLMAOPIMP. Bij de Supportbase van MS vind je LETTERLIJK alles, en het is duidelijk zat. Kijk, sommige mensen verdommen het om moeite te doen (liever lui dan moe, niet waar?). Ja, die zullen NERGENS wat vinden, dat klopt.

Virussen? Scan ze hier!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45

SkyStreaker

Move on up!

Mijn excuses voor de overtreding, dit was mij ontschoten, het was ook niet kinderachtig bedoeld, ik vind het gewoon ook duur. Maar zo hoef ik het niet te uiten, nogmaals mijn excuses.

Wat betreft de reply, dat kan inderdaad ook, maar op nieuwsgroepen heb je meestal ook wat meer directe en pro / verstandig uitleg (echter met het risico tot n00bshooting)

Ohw ja... Ik vind vaak genoeg mijn ding op de microsoft site, maar ik de searchengine gewoon brak m.a.w. niet erg gebruikersvriendelijk. Een superbeginner vindt het bijna niet. Vind ik onhandig

[ Voor 22% gewijzigd door SkyStreaker op 25-12-2002 10:12 ]

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In ons stappenplan staan een boel tips waar je deze foutcodes kan vinden.

Nog een tip: [google=foutcode site:microsoft.com] werkt ook heel makkelijk.

Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.