Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OC] Asus v7700 + IRU3007 VoltChip

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Ik heb hier gezocht op GoT naar een volt mod voor mijn GF2TI en daar vond ik dit

http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-overclocking.html

maar hier hebben ze het over een UNISEM chip maar die heb ik niet op mijn V7700

ik heb een IRU3007 :(

http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/iru3007.pdf

kan iemand mij vertellen hoe ik met deze chip moet volt modden? ;)

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Verwijderd

Je kunt gewoon deze tutorial volgen. De chip is precies hetzelfde.
Ik ga het ook doen met mijn Powercolor GF2GTS (die nu Quadro 2 Pro is :*) )

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 00:08

Memendo

V4-power/Team BSD

Daar heb je geen drol aan voor games. Eneige voordeel is dat je de prof. drivers van nvidia nu kunt gebruiken die je in sommige toepassingen voordeel geven, maar meer ook niet.

Verwijderd

Mmm, wel geil. Hoe heet mag een geforce 2 gts eigenlijk worden? Die van mij wordt nu 48 graden met as3.

Verwijderd

memendo schreef op 25 december 2002 @ 17:11:
[...]

Daar heb je geen drol aan voor games. Eneige voordeel is dat je de prof. drivers van nvidia nu kunt gebruiken die je in sommige toepassingen voordeel geven, maar meer ook niet.
Weet ik. Daar heb ik het ook niet voor gedaan, het is gewoon grappig :)

• Happy-Amd_Freak
Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 08:37:
[...]

Weet ik. Daar heb ik het ook niet voor gedaan, het is gewoon grappig :)
Alleen die kaart die in die tut staat ziet er heel anders uit dan bij mij en de uitgangen zijn ook heel anders! Moet ik dan de goede uitgangen gewoon verbinden met c304(ofzoiets) of is dat niet mogelijk?

Verwijderd

Als het goed is zit er op jouw kaart echt zo'n zelfde schakeling als beschreven in de tutorial.
Kijk er voor de zekerheid even goed naar voor dat je begint met eraan te solderen !
(ik had een datasheet van de IRU3007 en de US3007 opgezocht en daarin kwam ik excact hetzelfde schema tegen voor een 3.3 V voeding )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 23:41 ]

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:41

sapphire

Die-hard pruts0r

dus het maakt geen f*ck uit welke chip je hebt???

Gabriël AM5

Verwijderd

natuurlijk maat het wel een f*ck uit welke chip je hebt. Als het er 1 is die hetzelfde is / functioneert als diegene die ze in de review behandeld hebben |:(

Verwijderd

Jongens we hebben het hier over een GF2 lekkere zinloze discussie zelfs als je dat ding mod/tweaked blijft het een te oude kaart voor de huidige games klaar!

Steek de tijd die je bezig ben in uitzoeken en modden lekker in werken en koop een echte KAART zucht Admin heeft geprokken. Mafkezen! :P

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 16:22
Wat je wel ff vergeet ADMINX is dat sommige mensen niet zoveel geld hebben. Of gewoon willen tweaken tot ze erbij doodvallen. Ik neem aan dat deze meneer voor 1 van deze redenen gaat :p

Verwijderd

en meneer AdminX die hoogstwaarschijnlijk heel popie denkt te zijn met z'n Geforce 4 MX420........ :p
Een Geforce 2ti kan nog heel goed mee met de huidige games wat snelheid betrefd. Alleen een aantal instructiesets zitten er nie op....klaar

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Hier stond iets verkeerds(verkeerde user)

[ Voor 95% gewijzigd door comvidnet op 28-12-2002 00:37 ]

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• Happy-Amd_Freak
Ik wil gewoon mijn videokaart tot de end overclocken [geld heb ik ook niet :X ]dus! en als ik het goed begrijp moet ik gewoon de goede pinnetjes met dezelfde naam zien te vinden en die gebruiken ongeacht de soort videokaart?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:15:
Jongens we hebben het hier over een GF2 lekkere zinloze discussie zelfs als je dat ding mod/tweaked blijft het een te oude kaart voor de huidige games klaar!

Steek de tijd die je bezig ben in uitzoeken en modden lekker in werken en koop een echte KAART zucht Admin heeft geprokken. Mafkezen! :P
Er zit ook een verschil tussen geld hebben voor een kaart van € 400 en er geld voor over hebben
Dat laatste is bij mij dus niet het geval, ik vind het gewoon te veel geld voor te weinig plezier :P
En ik trek met mijn Quadro 2 Pro Battlefield en Maffia etc . op high detail 1280x1024 nog perfect hoor !

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 13:51 ]

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

k heb geld zat voor een dure kaart, maar het er nu nog niet voor over. en aangezien ik over een paar maande toch een nieuwe kaart ga kopen, en na morgen me pc tot februari kwijt ben. Dacht ik 'laat ik me kaart een lekker op fokken' >:)
maar weer ff ontopic, maakt het nu veel uit welke chip je hebt??? zo niet dan kan ik me gf MORGEN DOOR A.P. VGersteeg laten modden

Gabriël AM5

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hier een GF2ti die in Unreal Tounament 2003 heel lekker loopt op 1024x768 en alles op max :P

Maar wat ik wou weten is als je dit kaartje flink opfokt met extreme koeling enz.....hoe ver kom je dan :? (presteert als een GF????)

THNX!! :)

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 28-12-2002 19:12 . Reden: TYPO :( ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

dat wil ik nou ook weten, bij mij loopt ie nu op 275@490 stabiel, met een GF 4 koeler en heatsinks :)
btw. weet iemand wat voor weerstandje je nodig hebt als je zo'n ding gaat vmodden ?

Gabriël AM5

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

sapphire schreef op 28 December 2002 @ 19:50:
dat wil ik nou ook weten, bij mij loopt ie nu op 275@490 stabiel, met een GF 4 koeler en heatsinks :)
btw. weet iemand wat voor weerstandje je nodig hebt als je zo'n ding gaat vmodden ?
Er was een gozer hier die een duron koeler erop had gedaan die tot 1,5 GHz kan en hij haalde de top van een of ander overklok proggie en die videokaart kon nog :D :+

Dus vandaar....... ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 00:08

Memendo

V4-power/Team BSD

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:15:

Uhm gewoon voor de hobby! Wat een blaat reactie zeg.
Kijk dat jij een Ti4200 in een tv out pc zet (over nutteloos gesproken :O ) moet je zelf weten. Zeer vage 3Dmark error met AMD!
En zelf zit je op de centen als het om software gaat: Geforce 4 TV-Out tool.

Nou kijk nog maar is goed rond op got, dan zul je zien dat het meeste gewoon leuk hobbien is. Als ik voor alle tijd die ik aan mijn pc bezich was geweest gewerkt had, zou ik nu wel een nieuwe config kunnen kopen. Maar werk is ook niet alles, ontspanning wel. Tot zover mijn totale offtopic reply/mening. En voor de topic starter keep on modding 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:15:

wie blaat kan rekenen op een flame >:) :>

Verwijderd

sapphire schreef op 28 December 2002 @ 18:48:
maar weer ff ontopic, maakt het nu veel uit welke chip je hebt??? zo niet dan kan ik me gf MORGEN DOOR A.P. VGersteeg laten modden
Om voor de verandering eens ontopic te reageren :
zoals ik al eerder zei : Kijk welke chip je wel hebt, zoek daarvan een datasheet, vergelijk de pinout / schema met die van de tutorial en trek je conclusie.
lijkt me vrij logisch toch ?

• Happy-Amd_Freak
Ok mensen bedankt voor jullie "nuttige" replies en jullie "onnuttigge" meningen!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

ja bedankt, maaru ik heb absoluut geen verstand van die datasheeds en schema's, k print er wel gewoon een zooitje uit :)

Gabriël AM5

• Happy-Amd_Freak
sapphire schreef op 29 December 2002 @ 00:12:
ja bedankt, maaru ik heb absoluut geen verstand van die datasheeds en schema's, k print er wel gewoon een zooitje uit :)
Check ff je MSN dan leg ik je het wel ff uit ;)

Pagina: 1