Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Verwijderd
Ik ga het ook doen met mijn Powercolor GF2GTS (die nu Quadro 2 Pro is
Daar heb je geen drol aan voor games. Eneige voordeel is dat je de prof. drivers van nvidia nu kunt gebruiken die je in sommige toepassingen voordeel geven, maar meer ook niet.
Verwijderd
Verwijderd
Weet ik. Daar heb ik het ook niet voor gedaan, het is gewoon grappigmemendo schreef op 25 december 2002 @ 17:11:
[...]
Daar heb je geen drol aan voor games. Eneige voordeel is dat je de prof. drivers van nvidia nu kunt gebruiken die je in sommige toepassingen voordeel geven, maar meer ook niet.
Alleen die kaart die in die tut staat ziet er heel anders uit dan bij mij en de uitgangen zijn ook heel anders! Moet ik dan de goede uitgangen gewoon verbinden met c304(ofzoiets) of is dat niet mogelijk?Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 08:37:
[...]
Weet ik. Daar heb ik het ook niet voor gedaan, het is gewoon grappig
Verwijderd
Kijk er voor de zekerheid even goed naar voor dat je begint met eraan te solderen !
(ik had een datasheet van de IRU3007 en de US3007 opgezocht en daarin kwam ik excact hetzelfde schema tegen voor een 3.3 V voeding )
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 23:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Steek de tijd die je bezig ben in uitzoeken en modden lekker in werken en koop een echte KAART zucht Admin heeft geprokken. Mafkezen!
Verwijderd
Een Geforce 2ti kan nog heel goed mee met de huidige games wat snelheid betrefd. Alleen een aantal instructiesets zitten er nie op....klaar
[ Voor 95% gewijzigd door comvidnet op 28-12-2002 00:37 ]
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Verwijderd
Er zit ook een verschil tussen geld hebben voor een kaart van € 400 en er geld voor over hebbenVerwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:15:
Jongens we hebben het hier over een GF2 lekkere zinloze discussie zelfs als je dat ding mod/tweaked blijft het een te oude kaart voor de huidige games klaar!
Steek de tijd die je bezig ben in uitzoeken en modden lekker in werken en koop een echte KAART zucht Admin heeft geprokken. Mafkezen!
Dat laatste is bij mij dus niet het geval, ik vind het gewoon te veel geld voor te weinig plezier
En ik trek met mijn Quadro 2 Pro Battlefield en Maffia etc . op high detail 1280x1024 nog perfect hoor !
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 13:51 ]
maar weer ff ontopic, maakt het nu veel uit welke chip je hebt??? zo niet dan kan ik me gf MORGEN DOOR A.P. VGersteeg laten modden
Maar wat ik wou weten is als je dit kaartje flink opfokt met extreme koeling enz.....hoe ver kom je dan
THNX!!
[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 28-12-2002 19:12 . Reden: TYPO :( ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
btw. weet iemand wat voor weerstandje je nodig hebt als je zo'n ding gaat vmodden ?
Er was een gozer hier die een duron koeler erop had gedaan die tot 1,5 GHz kan en hij haalde de top van een of ander overklok proggie en die videokaart kon nogsapphire schreef op 28 December 2002 @ 19:50:
dat wil ik nou ook weten, bij mij loopt ie nu op 275@490 stabiel, met een GF 4 koeler en heatsinks
btw. weet iemand wat voor weerstandje je nodig hebt als je zo'n ding gaat vmodden ?
Dus vandaar.......
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Uhm gewoon voor de hobby! Wat een blaat reactie zeg.Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:15:
Jongens we hebben het hier over een GF2 lekkere zinloze discussie zelfs als je dat ding mod/tweaked blijft het een te oude kaart voor de huidige games klaar!
Kijk dat jij een Ti4200 in een tv out pc zet (over nutteloos gesproken
En zelf zit je op de centen als het om software gaat: Geforce 4 TV-Out tool.
Nou kijk nog maar is goed rond op got, dan zul je zien dat het meeste gewoon leuk hobbien is. Als ik voor alle tijd die ik aan mijn pc bezich was geweest gewerkt had, zou ik nu wel een nieuwe config kunnen kopen. Maar werk is ook niet alles, ontspanning wel. Tot zover mijn totale offtopic reply/mening. En voor de topic starter keep on modding
Verwijderd
wie blaat kan rekenen op een flameVerwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:15:
Verwijderd
Om voor de verandering eens ontopic te reageren :sapphire schreef op 28 December 2002 @ 18:48:
maar weer ff ontopic, maakt het nu veel uit welke chip je hebt??? zo niet dan kan ik me gf MORGEN DOOR A.P. VGersteeg laten modden
zoals ik al eerder zei : Kijk welke chip je wel hebt, zoek daarvan een datasheet, vergelijk de pinout / schema met die van de tutorial en trek je conclusie.
lijkt me vrij logisch toch ?
Check ff je MSN dan leg ik je het wel ff uitsapphire schreef op 29 December 2002 @ 00:12:
ja bedankt, maaru ik heb absoluut geen verstand van die datasheeds en schema's, k print er wel gewoon een zooitje uit