zielige XBOX reclame

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 632 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:29

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Topicstarter
http://www.xbox.com/live/xbox+live+vs+ps2.htm?det=1

Ik kwam deze tegen, en na hem doorgelezen te hebben is mijn achting voor Microsoft en de Xbox behoorlijk gedaald. (voor de goede orde: ik heb geen Xbox en/of PS2)

Ik vind dit werkelijk te triest voor woorden:

1) Waarom zou iemand met een PS/2 op een Xbox live site gaan kijken?
2) Waarom maakt Microsoft geen reclame met hun sterke punten, in plaats van de slechte punten van de concurrent er uit te lichten?
3) Waarom laat Microsoft de mensen zelf niet bepalen hoe een product is, in plaats van ze als een napratende domme aap te behandelen? (sorry voor alle apen)
4) Waarom wordt de GameCube niet genoemd? (sorry, als Cube eigenaar moet ik dit erbij zetten :))

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-01 08:28
Ze hadden eerst ook al een Flash filmpje op hun site staan, waarin ze Mario en Nintendo belachelijk maakten.
Die staat er overigens nu niet meer op, maar het is inderdaad zielig..

Verwijderd

tjah, Microsoft is precies zoals de Xbox eruit ziet... LOMP

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 10:27

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

-5 flame (voor ms dan)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

hoe bedoel je zielig zeg.. damn..ze zijn wel hier erg ervan overtuigd dat de X- doos zo goed is :/

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Ze hebben natuurlijk wel gelijk.... een dialup verbinding is natuurlijk wel helemaal ruk. Maar dat M$ zuigt, dat staat buiten kijf :) Daar heb ik geen zielige "maak anderen maar zwart" campagne voor nodig om me dat te realiseren. Ik denk dat dat gewoon in het amerikaanse bloed zit. Kijk nou maar naar hun regeringsstelsel.... nuf said

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

ik ben erg benieuwd of ms het nou een droge grap is of dat ze het serieus als reclame bedoelen. zo maken ze zich niet echt populair.
is uberhaupt et laagste wat er bestaat, jezelf omhoog halen door anderen de grond in te stampen. consoles icm internet zuigt zowiezo...

Verwijderd

Het gaat er niet om of ze gelijk hebben (de X-Box live heeft een paar hele sterke punten) maar de manier waarop ze adverteren. Als ik dit zo doorlees voel ik me aan het eind van het artikel echt beledigd. Alsof ik een of andere hersenloze kwal op pootjes met een degenererend brein ben die zelf geen beslissingen kan maken, of kan beoordelen wat goed of niet goed is. Dat ze daar een demente chimpansee als president kiezen wil nog niet zeggen dat de hele wereld niet over enige vorm van intelligentie beschikt.

En precies wat Dynamikey zegt: adverteer met je eigen goede punten, niet met de slechte punten van een ander. De concurrent noemen in een advertentie geeft alleen maar aan dat je jezelf als de mindere partij ziet.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

man man man. :/ MS is gewoon zeer zielig maarja dat wisten we al langer ze hadden idd een tijdje terug ook al zo'n Mario filmpje wat nergens op sloeg.

btw: tuurlijk is broadband veel beter als dail-up maar dan hoeven ze nog niet zo dom te lullen.
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 15:19:
Het gaat er niet om of ze gelijk hebben (de X-Box live heeft een paar hele sterke punten) maar de manier waarop ze adverteren. Als ik dit zo doorlees voel ik me aan het eind van het artikel echt beledigd. Alsof ik een of andere hersenloze kwal op pootjes met een degenererend brein ben die zelf geen beslissingen kan maken, of kan beoordelen wat goed of niet goed is. Dat ze daar een demente chimpansee als president kiezen wil nog niet zeggen dat de hele wereld niet over enige vorm van intelligentie beschikt.

En precies wat Dynamikey zegt: adverteer met je eigen goede punten, niet met de slechte punten van een ander. De concurrent noemen in een advertentie geeft alleen maar aan dat je jezelf als de mindere partij ziet.
klopt het is idd de manier waarop ze adverteren ik zie Nintendo en Sony dit niet doen.

[ Voor 65% gewijzigd door schnumi op 24-12-2002 15:20 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Janoz
  • Laatst online: 10-01 10:27

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

_/-\o_ @ MrRudie
offtopic:
(en post zelf nog eens wat op gameskoolforum.. Ik verveel me :+)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:38

Wimo.

Shake and Bake!

Kan de humor er wel van inzien :)

Verwijderd

Wimo. schreef op 24 December 2002 @ 15:23:
Kan de humor er wel van inzien :)
Dan ben je denk ik toch zwaar in de minderheid. :P
Ik voel me als PS2-bezitter niet beledigd, echter vind ik het wel weer typerend voor die X-Box. Alsof specs en mogelijkheden alles is... "Ja, maar zonder voice command heb je geen leuke games!".
En om dit dan óók nog eens over de rug van een andere console te doen, tja. Dieptriest gewoon.

Nee, geef mij maar m'n PS2, waarop games tenminste nog wat fatsoenlijke gameplay bevatten. Iets waar MS nog veel van kan leren...

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 15:29:
[...]

Ik voel me als PS2-bezitter niet beledigd, echter vind ik het wel weer typerend voor die X-Box. Alsof specs en mogelijkheden alles is... "Ja, maar zonder voice command heb je geen leuke games!".
En om dit dan óók nog eens over de rug van een andere console te doen, tja. Dieptriest gewoon.

Nee, geef mij maar m'n PS2, waarop games tenminste nog wat fatsoenlijke gameplay bevatten. Iets waar MS nog veel van kan leren...
Zal allemaal wel meevallen.. ga maar eens op een xbox forum kijken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 15:29:
[...]

Je moet je als PS2 bezitter ook niet beledigd voelen... eerder als XBOX bezitter. Want Microsoft ziet zijn Xbox klanten kennelijk als een stelletje }:O

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 15:35:
[...]

Je moet je als PS2 bezitter ook niet beledigd voelen... eerder als XBOX bezitter. Want Microsoft ziet zijn Xbox klanten kennelijk als een stelletje }:O
IEDERE spelcomputer fabrikant lacht zich dood om al die mensen die hun spul kopen :P

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ach, 1 ding is zeker: Ik koop nu zeker weten nooit een XboX. :o
Dit is idd wel heel erg triest :X

🌞🍃

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

dan laten we het ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Wimo. op 24-12-2002 15:54 ]

Verwijderd

1. MS Sux (wie wist dat niet)
2. MS doet de rest (Proberen) achter te laten, maar met deze houding weet ik nog niet of dat lukt)
3. Die Spellen van X-Box, welke zijn nu voor internet?? Ik d8 er geen. En bij PS2 al een paar (voor netwerkje via 1394)

Dus zo ziet u maar weer: al het goeie komt niet van microsoft

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik neem aan dat dit voor de Amerikaanse markt bedoeld is, en niet voor de Europa? Want ik vind dit typisch Amerikaanse marketing propaganda. Dit vind ik zowiezo erg onvolwassen van microsoft, en ze laten zich hierdoor wel heel erg kennen.

Mario en nintendo belachelijk gemaakt in een video *kuch*mirror*kuch* (ik ga er van uit dat dit soort reclamemateriaal wat op een site vrijelijk verspreid werd onder het gedoogbeleid valt van GoT)

Ik vind dit overigens een leuk argument voor het volgende topic M$ een troll?

[ Voor 4% gewijzigd door MrE op 24-12-2002 15:42 . Reden: een rotterdammertje en een ijsthee perzik alstublieft. ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

jesus.
dit gebeurt al eeuwen
waar maken jullie je druk om...

dit was ook al zo met de snes en megadrive en daarvoor ook allang

Verwijderd

Ik heb ze ff een mailtje gestuurd dat ik het geen stijl vind. Ben benieuwd of ze serieus reageren..

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 15:52:
Ik heb ze ff een mailtje gestuurd dat ik het geen stijl vind. Ben benieuwd of ze serieus reageren..
Hé ik wou net hetzelfde posten! Ik heb ze ook een mail gestuurd. Ben heel benieuwd!

Verwijderd

Het heeft 2 kanten:
1) Het is wel grappig gedaan
2) Het slaat alleen nergens op

:P

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24
If you chose mostly B, congratulations! You will have some fun with your coin-screwing, multiple names, laggy games, and hidden friends.
:r :r

Ik heb XBOX en PS2, ben al niet tevreden met XBOX, en als ik dit zie daalt MS wel verschrikkelijk in mijn achting.

Maar ja, dit soort reclame mag in de VS, moeten ze niet hier proberen. :)
Want dat mag volgens mij niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 24-12-2002 16:07 ]

Verwijderd

ik heb hier maar 1 reactie op:

laat microsoft eerst maar es een gamecharacter op de markt zetten dat al net zo lang zo succesvol is als Mario voordat ze persiflages gaan maken op hem...

nogal dom om het meest populaire gamecharacter te gaan bekritisteren...
staat nog 'slechts' 15 jaar garant voor enorme verkoop & merchandize...

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 16:05:
Het heeft 2 kanten:
1) Het is wel grappig gedaan
2) Het slaat alleen nergens op

:P
Ja, idd, t is wel droog, maar echt totaal vaag en nietszeggend..

ik bedoel, ik heb een xdoos en ik heb toch geen vrienden :P

ook een bit zwak, maarja, vooral voor de amerikaanse markt, waar men graag de concurent afkraakt :/

(Burger King op veel bussen --> 60% more beef than theM (en dan met een McDonalds M op t end, dus :P))

[ Voor 25% gewijzigd door Okyah op 24-12-2002 16:10 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MrE schreef op 24 December 2002 @ 15:41:
Ik neem aan dat dit voor de Amerikaanse markt bedoeld is, en niet voor de Europa? Want ik vind dit typisch Amerikaanse marketing propaganda. Dit vind ik zowiezo erg onvolwassen van microsoft, en ze laten zich hierdoor wel heel erg kennen.

Mario en nintendo belachelijk gemaakt in een video *kuch*mirror*kuch* (ik ga er van uit dat dit soort reclamemateriaal wat op een site vrijelijk verspreid werd onder het gedoogbeleid valt van GoT)

Ik vind dit overigens een leuk argument voor het volgende topic M$ een troll?
ik heb dat filmpje niet op HD staan en hij is later van de MS site afgehaalt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Question 5:
Do you like to play games with your friends?

A. Hell yeah! Bring it on!
B. Um, not really. I don't have many, anyway.

If you chose B, you probably have a lot of imaginary friends, right?
check

The ones that don't get ticked off when they can't see if you're online?
check

Maybe you have different friends for each different game.
check

You'd have to, since your list is not persistent with PS2 Online.
PS2 watte :?

:+

Zetten ze er ook nog heel droog onder: "Comments about this article?" Whaha :P.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Theguide schreef op 24 december 2002 @ 15:51:
[...]

En jij hebt Eminem als icon staan.... ik vraag me af wat erger is
Het feit dat iemand een site wilt oprichten over hoe de xbox zuigt. En in zijn sig staat dat gamen zijn leven is |:( |:( . Hoe dom kan je zijn?? Op de xbox zijn goeie games die je op dit moment alleen op de xbox kan spelen. Halo is bv. 1 van die goeie spellen.

En als je Halo niet leuk vind dan zijn er wel andere spellen.

Dat jij mij wilt flamen over mijn icoon is gewoon uitermate zwak en op mensen die kinderachtig zijn verlaag ik me niet toe. OMdat jij toch niks beters te zeggen heb sluit ik de discussie met jou .[punt] .

Verwijderd

Mensen, houd het topic wel ff een beetje netjes :)
Dat icon heeft er sowieso geen f*ck mee te maken, het gaat hier om de (kinderachtige?) manier van adverteren van Microsoft...

Verwijderd

Als er iets aan mijn oren uit komt zijn het wel al die stomme %q testjes...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-01 10:57
Theguide schreef op 24 december 2002 @ 15:45:
Hier geldt dat moderating gezeur gelukkig niet. Microschoft is gewoon M$ en daar mee af.
Dikke vette punt d'r achter.

All Flames Intended

Dat "moderating gezeur" geldt hier ook gewoon hoor. Je noemt MicroSoft bij z'n echte naam, of niet. Overigens heb ik nu wel genoeg rants gezien op MS, je kan hier normaal discussieren, of het topic gaat dicht. Dit is namelijk doelloos schelden op MicroSoft en daar schiet niemand wat mee op.

Edit: Ik heb net een shitload aan onzinnige posts verwijdert. Kom op mensen, beargumenteer je mening, en ga onzinnige replies posten met "MS zuigt gewoon" of woorden van gelijke strekking.

[ Voor 15% gewijzigd door The Will op 24-12-2002 17:19 ]

There is no magic.

• DaDude
  • Laatst online: 12-01 11:33
Het is inderdaad zielig, maar waarom hoor je altijd bij de ps2 reclame "the third place" ???

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

DaDude schreef op 24 december 2002 @ 17:16:
Het is inderdaad zielig, maar waarom hoor je altijd bij de ps2 reclame "the third place" ???
Earth
Heaven
PS2

:X
:D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 15:38:
1. MS Sux (wie wist dat niet) waarom?
2. MS doet de rest (Proberen) achter te laten, maar met deze houding weet ik nog niet of dat lukt) dat probeert iedre fabrikant :P alleen deze manier is niet echt netjes :{
3. Die Spellen van X-Box, welke zijn nu voor internet?? Ik d8 er geen. En bij PS2 al een paar (voor netwerkje via 1394) Check dit lijstje, ATM 13 games. Halo en THPS3 (misschien nog wel meer) kan je ook al via een netwerk spelen
Verder sluit ik me erbij aan dat dit gewoon een smerig is, om zo je concurrenten zwart te maken:
"If you chose mostly A, congratulations! You are terrifically smart and talented. You know what's good and you know where to get it. Now get back to your Xbox!

If you chose mostly B, congratulations! You will have some fun with your coin-screwing, multiple names, laggy games, and hidden friends."

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind het wel humor eigenlijk, dat een groot professioneel (hoop ik) bedrijf als Microsoft niet normaal reclame kan maken. Maar ach, als er een bedrijf is waar ik van verwacht dat ze op deze manier reclame maken is het Microsoft wel.

Misschien raakt Microsoft een beetje in paniek door het feit dat er zoiets bestaat als "concurrentie", iets wat ze voor de X-box nog niet echt kenden. Tenslotte, in de PC business kun je simpelweg niet om Microsoft heen, hoe je ook wend of keert.
Maar in de console business heb je de vrijheid om Microsoft volledig links te laten liggen, wellicht is dat voor hunnie frustrerend?

Ik hoop niet dat Sony nu zal gaan proberen om Microsoft zwart te maken, het is gewoon te makkelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Gaius op 24-12-2002 17:50 ]

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:01

NoTimeRemains

I know

nou nou die voice crap gaat egt de geems rulen ...

This is the Way.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ik speel nu al heel lang online via de PC en heb nog nooit zoiets gebruikt en ook totaal geen behoefte aan.

Net alsof een game beter word als 20 gasten door elkaar heen staan te schreeuwen. :/

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het zegt meer over de "kwaliteiten" van Microsoft/xbox dan over sony/ps2, kortom ze komen zichzelf nog wel eens tegen....

En nee ik heb geen ps2 en ben ook geen anti microsoft!, geef mij mar Sega :P

39

Verwijderd

Kortom mensen, Xbox Live roels en PS2 sucks :P

• bAdmuTs
  • Laatst online: 22:15

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 18:19:
Kortom mensen, Xbox Live roels en PS2 sucks :P
Das jouw mening :D

Ik vind dit echt laag van microsoft dat ze zo reclame moeten maken, PS2 wordt helemaal zwart gemaakt en Xbox de hemel in geprezen. Laat ze het eerst allemaal maar es waar gaan maken en dan pas een grote bek.

Lijkt wel alsof ze echt bang zijn voor de PS2 en dat online gedoe :D

[ Voor 46% gewijzigd door bAdmuTs op 24-12-2002 18:26 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Mjah dit is gewoon te triest voor woorden. Een beetje een ander product zwart maken :/ terwijl de helft overigens niet eens waar is. En waarom zou je een XboX kopen om online gezellig met je vrienden te gamen. Het is een console!!!!! Zulke dingen horen voor OFFLINE plezier te zorgen. Koop dan een PC ofzo. De bedoeling van een console in mijn ogen is simpel en snel spelen. Je douwt de cd erin drukt op power en voila je kan spelen. Je doe er een extra joypad bij en je kan met z'n 2en. Geen netwerk gezeik oid. En de XboX is wel de laatste console die internet mogelijkheden nodig heeft. Alle spellen die daar op uitkomen komen vrijwel allemaal ook op de PC uit :/.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

schnumi schreef op 24 December 2002 @ 15:20:
man man man. :/ MS is gewoon zeer zielig maarja dat wisten we al langer ze hadden idd een tijdje terug ook al zo'n Mario filmpje wat nergens op sloeg.

btw: tuurlijk is broadband veel beter als dail-up maar dan hoeven ze nog niet zo dom te lullen.
Gewoon een usb ethernet adapter aan de ps2 hangen en je bent klaar. Mircosoft laat zich weer van de beste (of echte?) kant zien hier. Jammer dat ze zo veel geloof hechten aan de ballon X-Box . Sjee, de feiten zijn weer ver te zoeken daar.

De PS2 kun je dus ook gewoon met een ethernet kaart gebruiken hoor (volgens mij is dat juist hetgene dat in de online pack zit straks?)

edit: heb die voice communicators gezien laatst, game heeft erg veel last van lag bij het gebruik en je bent soms nauwlijks te verstaan!

[ Voor 37% gewijzigd door Bor op 24-12-2002 18:55 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:01

NoTimeRemains

I know

schnumi schreef op 24 december 2002 @ 18:14:

Net alsof een game beter word als 20 gasten door elkaar heen staan te schreeuwen. :/
xie die amerikanen al bij NFL 2k3 btje elkaar dissen.....

"give it to me bitch"
"grooarrrr"
"oh oh oh"
"whos your daddy"

maar xdoos suxxors

This is the Way.

Verwijderd

Apocrypha schreef op 24 december 2002 @ 18:33:
Mjah dit is gewoon te triest voor woorden. Een beetje een ander product zwart maken :/ terwijl de helft overigens niet eens waar is. En waarom zou je een XboX kopen om online gezellig met je vrienden te gamen. Het is een console!!!!! Zulke dingen horen voor OFFLINE plezier te zorgen. Koop dan een PC ofzo. De bedoeling van een console in mijn ogen is simpel en snel spelen. Je douwt de cd erin drukt op power en voila je kan spelen. Je doe er een extra joypad bij en je kan met z'n 2en. Geen netwerk gezeik oid. En de XboX is wel de laatste console die internet mogelijkheden nodig heeft. Alle spellen die daar op uitkomen komen vrijwel allemaal ook op de PC uit :/.
Erger nog, de game bouwers maken steeds vaker PC games met console limieten (lelijke GFX, veel te simpel etc etc)...waardoor ze eventueel de game ook nog een op X-Box uit kunnen brengen voor extra $$ :r

Dus er komen steeds meer meuke games uit omdat developers op 'save' gaan spelen :(

• Wom
  • Laatst online: 23:00

Wom

Is dit omdat het Microsoft is dat er zo'n ophef over gemaakt wordt ?
Ik kan me nog goed de uitspraken van de CEO van Nintendo herinneren dat Microsoft zich lekker met Windows moest bezighouden en de consolemarkt aan de 'echte jongens' moest overlaten.

Moet wel zeggen dat dit een typische Amerikaanse manier van reclame voeren is, want zo ging het domein bigmacsucks.com vroeger ook naar de site van Burger King.

Dat MS hun product zo aanprijsd moeten ze lekker zelf weten, ik snap niet waarom de ophef er zo over is. Misschien omdat ze stiekum gelijk hebben ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

AudiRS4 schreef op 24 December 2002 @ 19:19:
Ik kan me nog goed de uitspraken van de CEO van Nintendo herinneren dat Microsoft zich lekker met Windows moest bezighouden en de consolemarkt aan de 'echte jongens' moest overlaten.

Moet wel zeggen dat dit een typische Amerikaanse manier van reclame voeren is, want zo ging het domein bigmacsucks.com vroeger ook naar de site van Burger King.

Dat MS hun product zo aanprijsd moeten ze lekker zelf weten, ik snap niet waarom de ophef er zo over is. Misschien omdat ze stiekum gelijk hebben ?
Misschien hebben ze stiekum wel gelijk maar dan nog is het fout (vind ik) om op deze manier reclame te gaan maken. Vanjezelf allemaal positieve dingen opnoemen en van de concurent allemaal negatieve dingen, stel je es voor als iedereen zo reclame gaat maken, word een lekkere puinhoop dan.

In NL mag dit toch nie????

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 24-12-2002 19:25 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 24 december 2002 @ 19:19:

Mag ik er dan bijzeggen dat dat zijn laatste speech was. Hij is er toen mee gestopt dus hij had niks meer met Nintendo te maken. :)

• Wom

Wom

bAdmuTs schreef op 24 december 2002 @ 19:23:
[...]

Misschien hebben ze stiekum wel gelijk maar dan nog is het fout (vind ik) om op deze manier reclame te gaan maken. Vanjezelf allemaal positieve dingen opnoemen en van de concurent allemaal negatieve dingen, stel je es voor als iedereen zo reclame gaat maken, word een lekkere puinhoop dan.
Dit mag in NL toch nie of wel
In Nederland mag je bij je eigen reclames idd geen andere concurrenten gebruiken om je eigen product te promoten ( is recentelijk zelfs rechtzaak over geweest toen FRS claimde dat Massive Entertainment Pack alleen bij FRS te krijgen was en er expliciet in de reclame stond dat dat bij Dixons neit het geval was, wat overigens onzin was. ).

Maar Microsoft is een Amerikaans bedrijf, en voert dus ook reclame op de Amerikaanse wijze. Dat het niet netjes is, is wel duidelijk. Maar blijkbaar werkt het wel, anders zouden ze het niet doen. En als er één ding is wat we MS niet moeten leren is het wel marketing ( de Windows '95 hype anyone ? )

• Wom

Wom

schnumi schreef op 24 December 2002 @ 19:23:
[...]

Mag ik er dan bijzeggen dat dat zijn laatste speech was. Hij is er toen mee gestopt dus hij had niks meer met Nintendo te maken. :)
Dat kan, artikel stond in de Nikkei Business Magazine, en geloof ik ook in de laatste Power Unlimited.

• Wom

Wom

Apocrypha schreef op 24 december 2002 @ 18:33:
Het lijkt wel alsof je mensen met alleen een Console het genot van Online gaming niet gunt ofzo ? Mensen willen gewoon een apparaat dat meer kan dan standaard.( waarom zit dat spelletje anders op je GSM denk je ? ). Hadden ze DVD speler ook wel uit die PS2 kunnen laten, want een film kijken op een console... nounou :/

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 24 december 2002 @ 19:19:
Nee hoor, bij Sony of Nintendo had ik hier net zo hard over geklaagd.
Das bij lange na niet hetzelfde als een directe concurrent midden in de strijd zo aanpakken. Dat was van voor de X-box, en dus was Microsoft ook nog geen concurrent.
Waarom de ophef? Omdat het misschien zwaar asociaal is om gamers van een andere console vriendloze apen te noemen die graag modems vastschroeven met muntjes?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

D'r zit een linkje onderaan die pagina: "Comments about this article?"
(hint hint) ;)

🖥️ | 🚗

• AP3X
  • Niet online
HAHA Humor! :+

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Jee, wat een onzin. Ze durven alleen maar 1 concurrent af te kraken. Er staat nergens een vergelijking met een computer.

Ze zouden daar eens een vergelijking mee moeten maken.
+ upgradeble
+ multi-task suitable
+ better sound and graphics
+ you can choose what kind of gamepad you want
- more expensive

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 19:39:
[...]

Nee hoor, bij Sony of Nintendo had ik hier net zo hard over geklaagd.
Waar is dan je post over het feit dat door een hoge baas van sony of nintendo ( weet het niet meer precies ) geroepen is dat het lanceren van de Xbox in Japan hetzelfde effect zou hebben als de oorlog in Vietnam ( juist jah, nederlaag voor USA ).
Das bij lange na niet hetzelfde als een directe concurrent midden in de strijd zo aanpakken. Dat was van voor de X-box, en dus was Microsoft ook nog geen concurrent.

[...]
Nee, voordat een console op de markt is ( en zich dus niet kan verdedigen ) al roepen dat de Xbox gaat floppen, dat is lekker opbouwende kritiek.
Waarom de ophef? Omdat het misschien zwaar asociaal is om gamers van een andere console vriendloze apen te noemen die graag modems vastschroeven met muntjes?
Daar heb je misschien wel gelijk in, daar gaat MS over de schreef. Maar je gaat mij niet vertellen dat ze bij Sony mensen gaan aanmoedigen om een PS2/PSone te kopen.

Ik denk ook niet dat door zo'n artikel veel mensen beïnvloed zullen worden ( toch niet in Europa ), want het gaat er uiteindelijk om dat je gamed, en niet waarop je gamed.

• Wom

Wom

Resistor schreef op 24 December 2002 @ 20:03:
Jee, wat een onzin. Ze durven alleen maar 1 concurrent af te kraken. Er staat nergens een vergelijking met een computer.

Ze zouden daar eens een vergelijking mee moeten maken.
+ upgradeble
+ multi-task suitable
+ better sound and graphics
+ you can choose what kind of gamepad you want
- more expensive
Misschien omdat ze denken dat de PC geen directe concurrent is ?
En je plus- en minpunten zijn zwaar relatief natuurlijk. Je kunt bijv. op een PS2 ook DVD films kijken naast games spelen ( = dus multi-task ).

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 20:24

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ok, een mogelijke feedback ...
Dear MS,

Not as an PS2 owner, but as PC owner I must say this article is filled with flames towards PS2. Instead of promoting your own product MS has lowered itself (once again) to just throw a load of flames to the people. It's a VERY cheap way of promoting your product and it wil never get my respect. It's just one other reason to stick to the PC and perhaps even more confinces me to install a Linux product ...

Needless to say I'm very disapointed in MS.

Grow up!

Sincerely,

xxxxxxxxx
Iemand nog op/aanmerkingen en opbouwende kritiek?? ... anders klik ik op "verstuur" 8)

als je typo's ziet, mag je het ook zeggen ...

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

disapointed->disappointed
confinces->convinces

[ Voor 36% gewijzigd door MadMarky op 24-12-2002 20:25 ]

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Jezus,wat een gezeik allemaal.
Kan nou niemand de HUMOR er een beetje van inzien,als sony
dit had gedaan had iedereen zich kapot gelachen,maar nu is het ome bill en moet
iedereen natuurlijk meteen weer zeiken.

En nee ik ben niet partijdig want ik heb zowel een PS2 als een Xbox

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 20:32:

En nee ik ben niet partijdig want ik zowel een PS2 als een Xbox
_/-\o_

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 20:32:

En nee ik ben niet partijdig want ik zowel een PS2 als een Xbox
Zoals al eerder gezegt hadden we ook zo gereageert bij Nintendo of Sony. Dit is gewoon lame reclame maken door andere console's te bashen.

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 20:24

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ok, verzonden! 8)
Dear MS,

Not as an PS2 owner, but as PC owner I must say this article is filled with flames towards PS2. Instead of promoting your own product MS has lowered itself (once again) to just throw a load of flames to the people. It's a VERY cheap way of promoting your product and it wil never get my respect. It's just one other reason to stick to the PC and perhaps even more convinces me to install a Linux product ...

Perhaps you just wanted to be funny, but I find it a lack of good taste.

Needless to say I'm very disappointed in MS.

Sincerely,

xxxxxxxxxx
Ondanks dat ben ik zéér tevreden over Win2000, maar feit is wel dat ik dit een erg slechte grap vind :/ ... goedkoop, gemakkelijk en van zeer betrekkelijk niveau.

edit: OMG, straks krijg ik ook nog een reply !! :D

:+

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-12-2002 20:43 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Nou prachtig toch,lekker een ander zwart maken hahahahaha.
Is in de states heel normaal,want daar kraakt pepsi ook coca cola af
en andersom.
Maar in dit kikker landje gaat meteen iedereen over de rooie
HAVE FUN

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-01 20:24
en ondertussen disst sony ze allebei met de verkopen :)

niet hele thread doorgelezen, maar moest er ff uit

• Brent
  • Laatst online: 14:57
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 20:43:
en andersom.
HAVE FUN
En Amerika is natuurlijk het grote voorbeeld en het liefst zou de rest van de wereld er precies zo uit moetn zien... :/

[flame]
zielige XBOX reclame
'nuff said
[/flame]

Kon het niet laten :)
Maar die reclame is idd een beetje zielig, want (iig qua hardware) heeft de xbox toch een streepje voor op de rest, dus afkraken lijkt mij wat te min voor M$.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Wom

Wom

Breepee schreef op 24 december 2002 @ 20:48:
[...]

En Amerika is natuurlijk het grote voorbeeld en het liefst zou de rest van de wereld er precies zo uit moetn zien... :/

[flame]
zielige XBOX reclame
'nuff said
[/flame]

Kon het niet laten :)
Maar die reclame is idd een beetje zielig, want (iig qua hardware) heeft de xbox toch een streepje voor op de rest, dus afkraken lijkt mij wat te min voor M$.
Doe je dan nu niet precies hetzelfde ?

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 24 december 2002 @ 20:10:
[...]
Waar is dan je post over het feit dat door een hoge baas van sony of nintendo ( weet het niet meer precies ) geroepen is dat het lanceren van de Xbox in Japan hetzelfde effect zou hebben als de oorlog in Vietnam ( juist jah, nederlaag voor USA ).
Dat heb ik gemist denk ik..? Maar dan nog. Dat is roepen. Niet echt promoten zoals hier gebeurd. Mensen zeggen zoveel dingen, maar zodra het gepubliceerd wordt en gebruikt wordt om je productie te verhogen, moet je opletten wat je doet.
[...]
Nee, voordat een console op de markt is ( en zich dus niet kan verdedigen ) al roepen dat de Xbox gaat floppen, dat is lekker opbouwende kritiek.
Zoals ik ook al bij het vorige puntje aanstipte, dat is gewoon roepen. Als ze er een TV-spotje van zouden maken, zou ik me net zo druk maken als nu. Anders is het gewoon een loze kreet als alle andere...
[...]
Ik denk ook niet dat door zo'n artikel veel mensen beïnvloed zullen worden ( toch niet in Europa ), want het gaat er uiteindelijk om dat je gamed, en niet waarop je gamed.
Het gaat er idd om dat je gamed en dat je plezier hebt met je console of PC. Maar dat er op deze manier een onderlinge strijd gevochten moet worden (eerst met het flashfilmpje jegens Nintendo, nu dus dit artikel tegen de Playstation) is gewoon laag.

Trouwens nog steeds geen antwoord op m'n mailtje... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 20:55 ]

• Brent
AudiRS4 schreef op 24 december 2002 @ 20:51:
[...]

Doe je dan nu niet precies hetzelfde ?
als wat?

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 20:53:
[...]

Dat heb ik gemist denk ik..? Maar dan nog. Dat is roepen. Niet echt promoten zoals hier gebeurd. Mensen zeggen zoveel dingen, maar zodra het gepubliceerd wordt en gebruikt wordt om je productie te verhogen, moet je opletten wat je doet.
Op het moment dat die uitspraak in mijn oren/ogen terecht komt is het al een vorm van publiciteit voor of tegen iets. Een mens krijgt een eigen mening door dingen die hij meemaakt/hoort/leest enz. Dus ook een loze uitspraak van een baas van Sony. Dat dit niet via een site of advertentie kenbaar is gemaakt, wil nog niet zeggen dat je er geen waarde aan mag hechten. Die CEO weet heel goed dat zijn uitspraken in bladen zullen verschijnen.
[...]

Zoals ik ook al bij het vorige puntje aanstipte, dat is gewoon roepen. Als ze er een TV-spotje van zouden maken, zou ik me net zo druk maken als nu. Anders is het gewoon een loze kreet als alle andere...
Ik ben dus van mening ( zie boven ) dat zo'n uitspraak wel degelijk waarde heeft.
[...]

Het gaat er idd om dat je gamed en dat je plezier hebt met je console of PC. Maar dat er op deze manier een onderlinge strijd gevochten moet worden (eerst met het flashfilmpje jegens Nintendo, nu dus dit artikel tegen de Playstation) is gewoon laag.
Het bashen van iemands console/gamevoorkeur is al sinds de tijd dat Sega Nintendo kiddy noemde. Dat het zo vuil wordt gespeeld als MS doet had ik niet verwacht, ik keur het ook niet goed, maar ik sta er wel van te kijken dat er opeens zoveel mensen zijn die erover vallen, waarbij er gelijk een hele hoop loze argumenten jegens MS/Xbox worden gemaakt. Ik snap best dat dit voor PS2 bezitters overkomt alsof ze achterlijke apen zijn, maar komop, ze weten zelf toch wel beter ?

• Wom

Wom

Je kraakt eerst de Xbox af, zie :

Breepee schreef op 24 december 2002 @ 20:48:

[...]
[flame]
zielige XBOX reclame
'nuff said
[/flame]
En dan daarna schrijf je dit :
Kon het niet laten
Je vind afkraken te min voor MS, maar voor je zelf niet dus ?

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

AudiRS4 schreef op 24 December 2002 @ 20:14:
[...]

Misschien omdat ze denken dat de PC geen directe concurrent is ?
En je plus- en minpunten zijn zwaar relatief natuurlijk. Je kunt bijv. op een PS2 ook DVD films kijken naast games spelen ( = dus multi-task ).
Punt voor jou.

Ik ben ouderwets (zit nog te denken in ouderwetse consoles die nog geen DVD hadden)

Ik zie mij zelf nog geen tekstdocumentje maken op een Xbox, maar met een computer kan dat wel, en vaak zien graphics er op een computermonitor mooier uit dan op een TV-scherm (maar dat ligt ook aan de resolutie)

• Wom

Wom

Resistor schreef op 24 December 2002 @ 21:15:
[...]

Punt voor jou.

Ik ben ouderwets (zit nog te denken in ouderwetse consoles die nog geen DVD hadden)

Ik zie mij zelf nog geen tekstdocumentje maken op een Xbox, maar met een computer kan dat wel, en vaak zien graphics er op een computermonitor mooier uit dan op een TV-scherm (maar dat ligt ook aan de resolutie)
Tja, de tijd dat consoles nog alleen voor spelletjes gebruikt wordt ligt ( helaas ? ) achter ons. Ik denk dan ook dat de komende jaren we steeds meer naar een all-in-one apparaat gaat dat alles kan ( zie PS2 met linux kit bijvoorbeeld ). Een precieze invulling kan ik er ook niet aan geven, maar het gaat wel die kant op.
Alleen Nintendo lijkt nog 'games only' te zijn, maar ook zij hebben een online functie ( zij het redelijk beperkt ), iets wat vroeger PC-only was.

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

AudiRS4 schreef op 24 december 2002 @ 21:19:
[...]

Tja, de tijd dat consoles nog alleen voor spelletjes gebruikt wordt ligt ( helaas ? ) achter ons. Ik denk dan ook dat de komende jaren we steeds meer naar een all-in-one apparaat gaat dat alles kan ( zie PS2 met linux kit bijvoorbeeld ). Een precieze invulling kan ik er ook niet aan geven, maar het gaat wel die kant op.
Alleen Nintendo lijkt nog 'games only' te zijn, maar ook zij hebben een online functie ( zij het redelijk beperkt ), iets wat vroeger PC-only was.
Dan komt er dus naast de IBM-compatible en de Apple de 'Sony' :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 16:18:
[...]

Het feit dat iemand een site wilt oprichten over hoe de xbox zuigt. En in zijn sig staat dat gamen zijn leven is |:( |:( . Hoe dom kan je zijn?? Op de xbox zijn goeie games die je op dit moment alleen op de xbox kan spelen. Halo is bv. 1 van die goeie spellen.

En als je Halo niet leuk vind dan zijn er wel andere spellen.

Dat jij mij wilt flamen over mijn icoon is gewoon uitermate zwak en op mensen die kinderachtig zijn verlaag ik me niet toe. OMdat jij toch niks beters te zeggen heb sluit ik de discussie met jou .[punt] .
Uhum...

Ik hou van Gamen, maar de X-Box is een uitzondering...

keb PS2 en die Rulez van alle kanten

bij X-Box heb ik niet GTA gezien, GT, Stuntman, Exclusive games (oa Stuntman, Getaway)

en als ze een eXclusive game hebben, Sucked die aan alle kanten...

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:06

Piggen

Lekker bakkie

Kom op, jongens. Dit is Amerika. Amerika is maf, dat weet iedereen.
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik dit niet echt stijl. Elke gamer weet dat Xbox LIVE heel gaaf wordt/is en op online-gebied de concurrentie verslaat, dat hoef je niet zo te zeggen.
Maar volgens mij zijn veel van de reacties hier afkomstig van anti-Microsoft/Xbox'er die nu weer wat stof hebben om te zeuren. Als Nintendo of Sony dit had gedaan, zou het stoer en vet zijn (no flame). Maar zo veel stelt het ook niet voor. Als ze nu grootschalige campagnes waren begonnen met 'Playstation 2 sucks', maar een paginatje op de website.
In de Nintendo vs Sega tijd was dit (waarschijnlijk) veel erger.

• Kwartjuh
  • Laatst online: 10:11
Hoewel ik inderdaad vind dat MS hiermee over de streep is gegaan vind ik de ophef een tikkie overdreven. Ik zou mij verbazen als er ook zoveel ophef over deze uitspraken zou ontstaan als iemand van Sony of Nintendo dit had gezegt. Je kun duizend maal zeggen dat het wel zo is, maar ik betwijfel het.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 21:31:
[...]

Uhum...

Ik hou van Gamen, maar de X-Box is een uitzondering...

keb PS2 en die Rulez van alle kanten

bij X-Box heb ik niet GTA gezien, GT, Stuntman, Exclusive games (oa Stuntman, Getaway)

en als ze een eXclusive game hebben, Sucked die aan alle kanten...
|:(

Stuntman is ook op Xbox verkrijgbaar. GTA, GT en The Getaway zijn PS2 exclusive's dus die ga je idd niet op de Xbox zien voorlopig. Maar als je zegt dat alle exclusive's voor de Xbox slechte spellen zijn dan hebben je ouders vast getest of je kon stuiteren toen je een baby was, want dat slaat dus echt nergens op.

Verwijderd

mpmad schreef op 24 december 2002 @ 21:40:
...Elke gamer weet dat Xbox LIVE heel gaaf wordt/is en op online-gebied de concurrentie verslaat, dat hoef je niet zo te zeggen...
Tja, wat betreft hardware verslaat de X-box alle andere consoles ook. Jammer alleen dat dit nog niet tot uitdrukking komt in de verkoopcijfers.

Verwijderd

[quote]mpmad schreef op 24 December 2002 @ 21:40:
Kom op, jongens. Dit is Amerika. Amerika is maf, dat weet iedereen.
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik dit niet echt stijl. Elke gamer weet dat Xbox LIVE heel gaaf wordt/is en op online-gebied de concurrentie verslaat, dat hoef je niet zo te zeggen.quote]

Leuk grapje...ik hoop dat PC lui ook op X-Box servers kunnen komen om eens goed huis te houden 8)

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 24 December 2002 @ 21:46:
[...]

Stuntman is ook op Xbox verkrijgbaar. GTA, GT en The Getaway zijn PS2 exclusive's dus die ga je idd niet op de Xbox zien voorlopig. Maar als je zegt dat alle exclusive's voor de Xbox slechte spellen zijn dan hebben je ouders vast getest of je kon stuiteren toen je een baby was, want dat slaat dus echt nergens op.
bij HALO (heb ik zelf gespeeld bij een vriend) er kwamen 2 - 3 man in het beeld, en framerate DIRECT!!!! achteruit!! ik verw8 meer van X-Box en ook van micros(ch)oft ipv dat kinderachtige gedoe...

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 21:51:
[...]

bij HALO (heb ik zelf gespeeld bij een vriend) er kwamen 2 - 3 man in het beeld, en framerate DIRECT!!!! achteruit!! ik verw8 meer van X-Box en ook van micros(ch)oft ipv dat kinderachtige gedoe...
Je speelt dus ook GTA3, The Getaway en weet ik wat nog meer niet omdat de FPS wisselvallig is ? Ik heb zelf Halo al sinds dat ik mijn Xbox heb, en nog nooit heb ik bij singleplayer ook maar iets gemerkt van hinderlijke framedrops. Tuurlijk wisselt de FPS wat ( hallo, mag het, kijk eens even wat voor wereld je rondloopt ), maar storend is het nooit. Bij MP is het wel zo dat als er meerdere spelers zijn de framerate soms hinderlijk dropt, maar in SP nooit hinderlijk.

Dat je meer van een Xbox verwacht mag best, maar om nou te zeggen doordat de FPS bij Halo niet constant is het kinderachtig en niet gerechtvaardigd is dat MS deze aktie doet, is wel erg kort door de bocht.

• Brent
AudiRS4 schreef op 24 December 2002 @ 21:05:
[...]

Je kraakt eerst de Xbox af, zie :

[...]

En dan daarna schrijf je dit :

[...]

Je vind afkraken te min voor MS, maar voor je zelf niet dus ?
het staat tussen flame-tags :P

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

AudiRS4 schreef op 24 december 2002 @ 21:46:
[...]

Stuntman is volgens mij ook een PS2 exclusive hoor (weet nie helemaal cker)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bAdmuTs schreef op 24 December 2002 @ 22:05:
[...]

Stuntman is volgens mij ook een PS2 exclusive hoor (weet nie helemaal cker)
stuntman is idd PS2 exlusief.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-01 10:57
Nogmaals, want blijkbaar valt het niet op: Ik vind dat sommige mensen ontzettend kinderachtig bezig zijn met "Microschoft", "M$", en dergelijke negatieve vormen van Microsoft. Dat het hier niet in de FAQ staat, betekend niet dat je het hier opeens wel mag gebruiken. Het is Microsoft of MS, als je dat niet wilt gebruiken, fine with me, maar dan reply je ook maar niet :{

There is no magic.

• Kwartjuh
  • Laatst online: 10:11
Breepee schreef op 24 December 2002 @ 22:01:
[...]

het staat tussen flame-tags :P
Dan mag het? Dus als MS tegen ons allemaal zegt dat wij strontmongolen zijn omdat we geen XBox hebben, en dit tussen Flame-tags plaatst is dat normaal?

Goh, die is nieuw... sorry, maar dat is dom antwoorden.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Wom

Wom

schnumi schreef op 24 december 2002 @ 22:06:
[...]

stuntman is idd PS2 exlusief.
http://www.xbox.com/chase/default.htm?cs_catalog=cat%2dus

Is dat niet dezelfde, maar dan andere naam ?

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Zelfde principe maar andere makers :D

Ziet er btw wel nice uit

• Wom

Wom

bAdmuTs schreef op 24 december 2002 @ 22:16:
[...]

Zelfde principe maar andere makers :D

Ziet er btw wel nice uit
My bad, ik dacht dat het hetzelfde spel was.

Verwijderd

owh dat spel, rijdt voor geen meter...

niet dat ik overal te klagen heb over X-Box, maar dat is zeker een ***game

dat sturen is heel erg houterig, en je heb ook turbo erin ( wat wel vreemd is voor een lange bak)

beelden wel mooi :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 22:29 ]

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Tsja, ik vond de reclame wel geinig maar tegelijkertijd ook weer heel zielig van m$. Dat je nu andere vindingen van andere bedrijven nu moet gaan kleineren. Stel je maar voor als ik een nieuwe console op de markt bracht en jij had er al eentje een half jaar eerder en ik ga een smeercampagne beginnen tegen jouw(!) vinding zou je toch ook een rechtzaak aanspannen? (ik ben ps2 owner btw. net weer metal gear solid 2 gespeeld :) )

TMAXTINT

• InZane
  • Laatst online: 21:50
Mja beetje sneue reclame van MS. Maar goed dat we in een normaal land wonen.

Wel leuk dat veel zo happen :+

Ow ja, ik heb een xbox en een pc met windows xp. Nou zuig ik vast heeeeel errug volgens de "M$ sux" mensen hierzo.

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
InZane schreef op 24 December 2002 @ 23:14:

Ow ja, ik heb een xbox en een pc met windows xp. Nou zuig ik vast heeeeel errug volgens de "M$ sux" mensen hierzo.
M$ sux idd. :)
Maar dat ga ik niet op jou afreageren. Iedereen heeft toch keuzes die hij kan maken? En als iemand voor een bepaald product kiest ga ik hem niet afzeiken. (wel als je mannelijk bent en incontinentsmaandverband koopt maar das een ander verhaal)

TMAXTINT

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 24 December 2002 @ 19:35:
[...]

Het lijkt wel alsof je mensen met alleen een Console het genot van Online gaming niet gunt ofzo ? Mensen willen gewoon een apparaat dat meer kan dan standaard.( waarom zit dat spelletje anders op je GSM denk je ? ). Hadden ze DVD speler ook wel uit die PS2 kunnen laten, want een film kijken op een console... nounou :/
De spellen staan ook op DVD's hoor...1 DVD of meerdere CD's, dan is 1 DVD toch makkelijker.
AudiRS4 schreef op 24 December 2002 @ 20:10:
[...]

Die vergelijking vond ik ook aso, daar heb ik toen ook iets over geschreven trouwens. Daarbij is dat niet zo maar een kreet geweest maar een profetie :P (De X-Box loopt rampzalig slecht in Japan).
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 20:43:
en andersom.
HAVE FUN
Je concurrent in zijn waarde laten, zeker als ze je verre overtreffen en iedereen dat weet lijkt me niet onverstandig. Daarnaast sluit ik me aan bij eerdergemaakte opmerking: laat Amerika aub geen voorbeeld worden van hoe het moet.
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 21:48:
[...]

Tja, wat betreft hardware verslaat de X-box alle andere consoles ook. Jammer alleen dat dit nog niet tot uitdrukking komt in de verkoopcijfers.
Dat is niet jammer, dat is logisch. Hardware is niet zaligmakend in de console-industrie, maar de spellen. En die heeft X-Box gewoon te weinig (te weinig goede, en te weinig exclusieve).
InZane schreef op 24 december 2002 @ 23:14:

Alleen bij de onredelijke :) Ik heb niks tegen Microsoft, ik verdedig ze zelfs regelmatig en ik draai ook WinXP. Dat ik geen X-Box heb heeft ook niks te maken met het feit dat het de Microsoft X-Box is maar dat er geen tot weinig leuke exclusieve titels voor zijn.

Ik bedoel maar, mijn jeugd is gevormd door de MSX, en die MS staat ook voor Microsoft

Verwijderd

nou ik heb dan de Xbox en een PS2,maar ze zijn alletwee oke hoor.
enige verschil is dat de Xbox grafisch er gewoon mooier uit ziet en dat sony er achter aan
huppelt.
alleen zijn vaak de games op de PS2 wat leuker,maar dat verandert ook wel hoor.
En nu wil ik ook nog de gamecube over 2 dagen gaan halen.
dan heb ik ze alle 3 en dan kan ik pas echt oordelen
nu alleen nog iets verzinnen om ze in een kast te bouwen
dus dan heb ik de meest verkochte,de beste en de echte game console

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 00:53:
[...]

De spellen staan ook op DVD's hoor...1 DVD of meerdere CD's, dan is 1 DVD toch makkelijker.
Ik doelde meer op de functie van het afspelen van DVD films. Maar je hebt wel gelijk dat 1 DVD nogal wat handiger is als meerdere CD's.
Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 00:53:

[...]

Die vergelijking vond ik ook aso, daar heb ik toen ook iets over geschreven trouwens. Daarbij is dat niet zo maar een kreet geweest maar een profetie :P (De X-Box loopt rampzalig slecht in Japan).
Profetie of niet, netjes kun je het niet noemen. ( en de Xbox verkoopt nu redelijk met zo'n 10.000 units per week in Japan, nog steeds peanuts vergeleken met de rest, maar toch. ) :)

• Maximize
  • Niet online
kvind het eigenlijk best grappig :)

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ik vind microsoft wel relax eigenlijk... je hoeft niks te doen: win2k erop beetje andere rommeltjes erop en spelen maar geen probleem. het enige wat ik hoef te doen ik de aan knop en de hotkey van het spel (met microsoft intelliblabla toetsenbord) :D

[ Voor 1% gewijzigd door Hyp3rman op 25-12-2002 02:02 . Reden: Typo ]

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 06:21
AudiRS4 schreef op 25 December 2002 @ 01:39:

Profetie of niet, netjes kun je het niet noemen. ( en de Xbox verkoopt nu redelijk met zo'n 10.000 units per week in Japan, nog steeds peanuts vergeleken met de rest, maar toch. ) :)
Ze hebben er 1 week meer verkocht dan 10.000 ;) De rest van het jaar lagen ze tussen de 1000 en 5000 :)
Pagina: 1 2 Laatste