MaRc0 was je voor: ShittyOldMan gefeliciteerd! .
[ Voor 78% gewijzigd door Ferdo op 23-12-2002 16:01 ]
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Upgrade topics mochten niet meer
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Toen mijn topic net open was en de jouwe dus ook 0 posts had stond ik onder jouw! Dus dat betekend dat ik eerder was
The devil is in the details.
Van wie niet?Traag schreef op 23 december 2002 @ 16:03:
En jullie zijn beiden stout
Upgrade topics mochten niet meer

Ah, daar heb je neem ik aan ook een screenshot van?MaRc0 schreef op 23 December 2002 @ 16:03:
[...]
Toen mijn topic net open was en de jouwe dus ook 0 posts had stond ik onder jouw! Dus dat betekend dat ik eerder was
[ Voor 44% gewijzigd door Azrael op 23-12-2002 16:05 ]
Sluit het topic dan ook meteen man
Ontopic: Feli iig
Traag baalt gewoon dat hij net te laat wasCompubiter schreef op 23 December 2002 @ 16:04:
[...]
Sluit het topic dan ook meteen man![]()
.
Ontopic: Feli iig.
Traag wou gewoon z'n nick weer laten gelden
Wijzigingen in HW, benieuwd, we wachten af. Volgens mij ging alles wel redelijk goed daar, maar er zitten dus toch veranderingen aan te komen
Duno, staat ergens @ Med
Regel de rechten maar
Neu, met leegloop en een vaste vinger op F5 @ active topics had ik de MED van Kaj al lang gezien
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
[speculeermodus]Compubiter schreef op 23 December 2002 @ 16:06:
[...]
Traag wou gewoon z'n nick weer laten gelden.
Wijzigingen in HW, benieuwd, we wachten af. Volgens mij ging alles wel redelijk goed daar, maar er zitten dus toch veranderingen aan te komen.
JvS stopt misschien wel met AVH, volgens eigen zeggen mod ie daar nooit meer dus dat zou me niet echt verbazen..
[/speculeermodus]
Mjah... ligt wel in de lijn der vewachtingen als ze de lightmod fullmod makenAzrael schreef op 23 December 2002 @ 16:12:
[speculeermodus]
JvS stopt misschien wel met AVH, volgens eigen zeggen mod ie daar nooit meer dus dat zou me niet echt verbazen..
[/speculeermodus]
Jeremy Clarkson
[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 23-12-2002 16:17 ]
39
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
* BreadFan had MED om 15:56 al gezienMaRc0 schreef op 23 december 2002 @ 16:03:
[...]
Dacht nog, zal ik de traditie in stand houden om tegen de policy een upgrade-feli-topic te openen, maar toch maar niet gedaan.
Maar dan toch: Gefeliciteerd ShittyOldMan.
Ja, maar dat is niet echt enorm schokkend, maar er zal vast wel meer gebeurenAzrael schreef op 23 december 2002 @ 16:12:
[speculeermodus]
[/speculeermodus]
Moet ff aan een paar draadjes trekken, paar bedragen overmaken, je merkt het vanzelf wel
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Je komt toch nog wel UT'en op de server hè ?
Of heb je het daar straks te druk voor
@ Work wel jaKaj. schreef op 23 December 2002 @ 16:47:
Ik dacht al: Traag heeft toch alleen maar de AT uitgeklapt staan?

Maar aangezien ik @ zaak niet altijd ICQ kan aanschoppen, had ik je niet kunnen stalken @ ICQ
Jeremy Clarkson
feli enzo
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ehm, onverwachts was meer het woord dat ik zocht
zeg, ff een serieus onderwerp. ik d8 dat jij [GoT] zou joinen?
edit: owjah, * Diaboluzzz zwaait alvast naar JvS DOEI !
[ Voor 24% gewijzigd door Diaboluzzz op 23-12-2002 17:30 ]
http://www.NUiPhone.nl/
En Deeper, jouw aars kom ik zo nu en dan nog wel eens schoppen op de server
Verwijderd
edit: zie het al aan ze icoon
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 18:29 ]
Compubiter schreef op 23 december 2002 @ 16:20:
Moet ff aan een paar draadjes trekken, paar bedragen overmaken, je merkt het vanzelf wel.
Jij maakt vrienden zoDiaboluzzz schreef op 23 december 2002 @ 17:29:
edit: owjah, * Diaboluzzz zwaait alvast naar JvS DOEI !

[ Voor 33% gewijzigd door Arno op 23-12-2002 18:36 ]
Jeremy Clarkson
Sorry, maar gaat niet lukken[16:46] Compubiter: kun je voor traag regelen dat hij kan modden in LA?
Denk ff de "
Ik had je in het andere topic al gefeliciteerd maar die ging dicht
Bof.. had 'm toch uit staan.. * Kaj. ook @ work...Traag schreef op 23 December 2002 @ 16:53:
Maar aangezien ik @ zaak niet altijd ICQ kan aanschoppen, had ik je niet kunnen stalken @ ICQ
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 13:48
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Feli

* Arno is diep teleurgesteld in jouCompubiter schreef op 23 December 2002 @ 18:44:
Sorry, maar gaat niet lukken.
Denk ff de "" weg btw

Jeremy Clarkson
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Wat zijn dan die veranderingenKaj. schreef op 24 december 2002 @ 15:40:
Ik weet trouwens niet hoe jullie erbij komen, maar er gaan vziw niemand weg ofzo...
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 13:48
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
zijn wel meer mensen in hem teleurgesteld

misschien ook wel in jou
anyways, shitty je moet meer modden en minder unrealen, je bent nog steeds te goed
http://www.NUiPhone.nl/