Tatoo

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 09:11
Ik weet niet helemaal of dit mag hier, maar ik heb een plaatje waar ik een tatoo van wil laten zetten. Nu moet ik natuurlijk alleen wat zwarte lijnen hebben, maar het wil maar niet met photoshop.

De omtrek moet natuurlijk en wou ook nog wel een beetje details zoals de borsen en de darmen enzo. Weet iemand hier wat leuks van te maken, of heeft iemands tips hoe ik dit het makkelijkste kan doen?

Iemand anders was er ookal mee bezig maar die kwam er ook niet meer uit, dan kan ik hem namelijk ook weer helpen, is iedereen blij :)

Het Plaatje
Het lijkt me duidelijk waar het om gaat voor de tatoo ;)

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
je zou het kunnen gaan overtrekken. het plaatje als achter grond nemen en het gaan overtrekken een een pecel. Dit is niet altijd precies.
Anders kan je het plaatje omzetten in een vector maar dat komt er ook niet altijd uit te zien zoals je hoopt.

Verwijderd

Goh... Ko.. jij hier?
ehm nou, ik denk dat je het flink moet vergroten en dan met de hand in illustrator moet overtrekken.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
WIP!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/wip1.gif

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• CoiLive
illustrator heb ik helaas niet...

Nou ja, dan maar de tatooist het laten doen, kost iets meer maar goed.

Of heeft iemand toevallig nix te doen hier ;) ownee, dat mag ik niet vragen.
vind het trouwens wel jammer dat dat niet makkelijker kan, had ik eigenlijk wel verwacht.

Jaah hugo, met computers ben ik niet zoveel meer bezig, maar met mezelf wel, en muziek natuurlijk ;)

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
hoe heb je dit gedaan??? dan staak ik mijn werk al :) . Dit zit er al beter uit dan hetvna mij in deze tijd.

• CoiLive
Heel erg bedankt, maar niet echt wat ik zoek. Het moet wel wat gedetaileerder zijn. Weet iemand misschien een goede tatoo site?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
WIP = Work In Progress... Nog niet klaar dus...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:23

Pelle

🚴‍♂️

Lees de faq nog eens, en dan met name het gedeelte 'kan iemand even'.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:23

Pelle

🚴‍♂️

Overigens, je houd je wel erg van den domme.. 'misschien mag dit wel niet'

Logo overtrekken

:/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.