Logo overtrekken

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 09:11
Ik heb een logo voor een Sauna, maar die is nogal brakke kwaliteit.
Nu wou ik hem dus in Photoshop overtekken, en dan lekker groot maken (1600 x 1200 ofzo). Ik krijg het alleen niet voor elkaar om met die Paths de lijnen goed te krijgen.

Ik weet niet of ik die wel mag vragen hier, aangezien jullie nogal streng zijn met "requests", maar zou een van jullie het eens willen proberen? (moet dus gewoon een PSD zijn, want andere programma's heb ik helaas niet).

Dit is het plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.q2u.nl/personal/fizz/pics/sauna.gif

Misschien leuk om erbij te vermelden, het is een zweetklier waar dus een druppel vocht (zweet) uitkomt.

Owja, het is het logo van mijn oom, en ik mag hem dus gebruiken. Lang geleden heeft hij hem zelf gemaakt, maar is het orgineel kwijt |:( |:( |:(

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Mjah... oefening baart kunst zou ik zeggen... pak photoshop of illustrator erbij en succes :Y)

Stop uploading passwords to Github!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

FiZz schreef op 30 oktober 2002 @ 12:18:
Ik heb een logo voor een Sauna, maar die is nogal brakke kwaliteit.
Nu wou ik hem dus in Photoshop overtekken, en dan lekker groot maken (1600 x 1200 ofzo). Ik krijg het alleen niet voor elkaar om met die Paths de lijnen goed te krijgen.
en daarvoor kun je dus iig beter flash of illustrator met het "trace"-tooltje gebruiken.
Ik weet niet of ik die wel mag vragen hier, aangezien jullie nogal streng zijn met "requests", maar zou een van jullie het eens willen proberen? (moet dus gewoon een PSD zijn, want andere programma's heb ik helaas niet).
dan zorg maar eens voor die andere programma's. illustrator is toch wel een vereiste, anders heb je je doel nog steeds niet bereikt. het idee achter een vector-afbeelding is schaalbaarheid, en het heel heel heel groot maken helpt je maar even.
Dit is het plaatje:
[afbeelding]

Misschien leuk om erbij te vermelden, het is een zweetklier waar dus een druppel vocht (zweet) uitkomt.

Owja, het is het logo van mijn oom, en ik mag hem dus gebruiken. Lang geleden heeft hij hem zelf gemaakt, maar is het orgineel kwijt |:( |:( |:(
1) eigenlijk te klein, en 2) hopeloos uit de tijd. gebruik je fantasie en maak een moderner logo dan dit hippy-geval :P. gebruik wel de ronde vormen, maar doe in vredesnaam iets aan het font.

teveel zooi, te weinig tijd

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:35
Klopt. Neem een vector-based prorgamma zou ik zeggen :)

Succes

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.